Het geslacht willen wij ook zeker wel weten. Vanwege aanschaf van spullen en weten we of ik de spullen ban dochterlief kan bewaren of er nu echt afscheid van neem. (bij haar wisten we het ook en heb dus heel veel roze) Met namen ben ik soms wel eens bezig, manlief zegt dat hij wel een Amerikaanse naam wilt omdat dochter en zoon dit al hebben. En het moet er bij passen... Ik ben nog steeds erg misselijk en moe. Vanmorgen alles eruit gegooid. Ik weet nu dat alleen witbrood eten helpt bij mij. MadameV, ik heb met mijn dochter voor het eerst het hartje gezien met 6w1d, maar moest wel een volle blaas hebben. Anders had ik nog kans dat het moeilijk te zien was. Ds met 8 weken moet het wel lukken!
@Isabella, wat leuk dat jullie al in je buik hebben kunnen spieken!! @Pharilla, ja die kv testen zien er super uit! @Dreamchild, niet te onzeker worden hoor! 't Kan echt wel schommelen nog. Maar het is wel herkenbaar, bij een tweede kindje besef je wel meer dat het soms ook mis gaat. @Geslacht weten, ja hoor, daar ben ik veel te nieuwschierig voor!! Vorige keren wisten we het ook en het is echt een super leuke verrassing tijdens de 20 weken echo. Vooral leuk dat het "wat echter" wordt als je je voorbereid op de komst van een meisje of jongen. @Namen, nu we een jongen en een meisje hebben, zijn onze namen op. Dus we mogen weer helemaal opnieuw namen gaan bedenken. Ben er nog niet mee bezig, maar ga natuurlijk er wel goed op letten als ik een leuke naam voorbij hoor komen. @Truus, leuk aan het haken! Ik ben er ook dol op. Ben nu bezig met een babydeken, heb het idee van: Webshop | de Wolfabriek voor breien, haken, wol en patronen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 19 AnElisa: - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing 22 Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 23 Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: November: Isabella82: - 14 november - gyn Sterre82: - 19 november - echo gyn December Isabella82: 2 december - intake & echo MadameV: 2 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Sterre82: 7 december - intake verloskundige MadameV: 10 december - intake verloskundige AnElisa 11 december - echo DeniseG1986 23 december - echo Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige Zo hopelijk niemand vergeten o.i.d en anders gil je maar even
Mooi lijstje weer! Wij willen zeker weten wat het wordt/is. Is wel zo makkelijk met aankleding van de kamer en het kopen van de kleertjes. Wat leuk zeg nu al een echo, de vorige keer heb ik wel een vroege echo gehad, met 7 weken, toen had ik al een mooi kloppend hartje, denk dat het met 8 weken dan zeker moet lukken.
Bevaldatum 24 juli 2014 Pharilla/Joyce, 35 jaar, 1e kindje, geslacht volgt 1e echo 27 november bij gyneacoloog. X Joyce
Liesken: wauw mooie test op je nod! Leuk trouwens dat jij ze allemaal lekker dicht bij elkaar hebt qua leeftijd. Leuk linkje, straks even uitgebreid snuffelen Jvs: ik heb afgelopen maandag, net voor de 5 weken, gebeld naar de vk en gyn. Denise: oef 23 december pas een echo.. Das veel te lang hoor AnElisa: je mag mee doen tot 16 weken volgens mij dus als je wilt kan je die 7 weken nog mee pakken bij mvm. Ik heb bij de eerste zwangerschapsyoga gedaan, was niet juh-van-het maar wel een momentje even bewust met je kindje bezig zijn en daarna slapen als een blok haha Dreamchild: ik snap je onzekerheid! Ik heb het ook heel erg daarom test ik nu gewoon niet meer. Op nod laatste gedaan en klaar. Net wat Liesken zegt, nu besef je het meer. Zo was ik bij de 2e enorm bang voor een vroeg geboorte, geen idee waarom, hij kwam gewoon lekker bij 39 weken Hebben jullie een reden voor Amerikaanse namen? Knorretjuh: nou inderdaad, het is zover voor je er erg in hebt. Als ik nu naar de oudste kijk denk ik weleens, waar blijft de tijd. Extra genieten nu MadameV: ik denk ook dat je het juiste termijn bent die nu op je banner staat. Met 8 weken zal er zeker een hartje te zien moeten zijn. Ik denk dat ik het wel wil weten. Bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel en ik vind het allebei wel wat hebben. Al vond ik het bij de tweede heel bijzonder om gewoon al te weten dat er een jongetje in mijn buik zat. Isabella: fijn dat mini goed zit! Dat zal bij mij as dinsdag ook de eerste opluchting worden. Pharilla: mooie testen hoor! Niet meer twijfelen nu en vooral niet meer testen Oewhhh sorry Ik dacht dat ik je er al bij had staan Zet je er straks gelijk bij, nu eerste even de oudste van school halen. Truus: leuk, haken! Ik ben nog beginnende hoor, ik liep de eerste keer al vast bij de lus Lang leve you tube zal ik maar zeggen
@Sterre, ik heb al mijn haakkunsten van internet en youtube! Heb nog nooit een boek gelezen of les gehad! @Liesken, dat is wel een hele gave deken Heb al allemaal ideetjes gezien en patroontjes gevonden. Zelfs een gehaakte slaapzak
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 15 Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing 16 Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing Isabella82 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 19 AnElisa: - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verassing 22 Truus86 - 27 - 3e kindje - jongen/meisje/verassing DeniseG1986 - 26 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 23 Jvs12 - 32 - 2e kindje - jongen/meisje/verassing 24 Pharilla/Joyce - 35 - 1e kindje - jongens/meisje/verassing 25 Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: November: Isabella82: - 14 november - gyn Sterre82: - 19 november - echo gyn Pharilla/Joyce - 27 november - echo gyn December Isabella82: 2 december - intake & echo MadameV: 2 december - echo DeniseG1986 6 december - intake Sterre82: 7 december - intake verloskundige MadameV: 10 december - intake verloskundige AnElisa 11 december - echo DeniseG1986 23 december - echo Dreamchild 23 december - intake & echo verloskundige
Volgens mij zijn jullie lekker actief, mag ik hier ook meekletsen? Ik ben uitgerekend voor 18 juli, 25jr en zwanger van ons 2de kindje. Eerste echo 4 december. Spannend!!!!
Gefeliciteerd Sab. Welkom hier Wat zijn jullie allemaal lekker vroeg met echo's zeg! Heerlijk. Ik ben niet zo knutselig, daar heb geeneens tijd voor haha. Madame is hier al druk genoeg met 2 jaar. Vandaag heb ik haar van het kdv moeten halen, last van buikgriep. Weekend begint zo wel lekker vroeg.
IK krijg een eerdere echo door mijn mk van vorige maand. Mij hoor je niet klagen Bij mijn zoontje had ik al een echo op 6 wk 1d door bloedverlies. Reden was minder en bleef ook bloeden dus was alsnog onzeker na de echo.
Sterre, mag ik ook op de gewone lijst? :-D sta nu alleen op de afspraken! Uitgerekend ben ik op 23 juli. (Of kijk ik weer niet goed haha) De reden voor Amerikaanse namen (weet niet meer wie dat vroeg) is omdat mijn stiefzoon al zo'n naam had en mijn dochter nu dus ook. Het zijn niet echt Amerikaanse namen, maar meer de klank. Dus eigenlijk Engels gesproken. Ik ga me gewoon geen zorgen meer maken!!!! Punt. Haha....
@ dream Child waarom dan een volle blaas? @ namen hier juist heel Nederlands nogal een " boerse " achternaam dus Amerikaans klinkt dan niet. Dat is 1 ding waar we al wel over uit zijn hihi. Ook wil je niet te hard van stapel lopen. En mezelf een beetje in dekken voor teleurstelling. In het juli mama's topic iemand die gisteren km heeft gehad met 6 weken 3 dagen heel verdrietig, gun je niemand natuurlijk. Zoals ik hier van jullie hoor moet er dus met mijn 7.5 of 7.6 weken echo zeker wat te zien zijn! @ dreamchild was je bij je dochter ook zo misselijk? Ik heb nog steeds echt nergens last van behalve erg moe! Ga er bijna van twijfelen.
Met een volle blaas ligt je baarmoeder meer naar voren en is het duidelijker te zien. Tenminste, dit is mij toen verteld. Bij mijn dochter had ik absoluut geen last van misselijkheid. Wist eigenlijk toen pas in week 8 dat ik zwanger was. Ik denk dat het bij jou zeker te zien is! Moet ineens denken aan de echo van mijn dochter met 6w. Mijn zus was toen mee, de beeb had al uitstulpingen en danste de samba. Zo geweldig is dat! Kan niet wachten om het nu weer op nieuw mee te mogen maken! Moet alleen nu zo lang wachten....
Hallo allemaal, Mag ik ook meeschrijven? Het is nog erg pril maar heb toch echt meerdere positieve testen, yeah! Vind het wel erg spannend allemaal want afgelopen Juli bleek ons dochtertje niet meer te leven en ben ik met 16.6wkn van haar bevallen. Dit heeft de onbezorgdheid wel weggenomen Maar ik ga zeker proberen te genieten! Ik wacht nog even voor ik de gyn bel, eerst maar eens echt overtijd zijn. Ik mag ook een hele vroege echo maar ik denk dat ik dat niet wil. Mijn echo's zijn met 8 weken altijd al vreselijk vaak en onduidelijk wegens rare ligging baarmoeder. Nog vroeger zal dus ws weinig zekerheid geven. Ik ga even teruglezen! 36 jaar, 5de kindje