16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niekske: hopelijk geeft de nipt een goede uitslag meid. Bij een slechte uitslag hadden wij dit ook gedaan.
    Voor m'n leeftijd heb ik een 1:280 kans en nu na de test is dat 1:1000 geworden. Dat maakt dat ik geen nipt ga doen. Maar ik begrijp wel dat je er wel voor kiest.
    Mooi kamertje trouwens!

Amaroen: leuk een meisje! Mooie echo!!

Babyboom: wat schrikken zeg! Fijn dat je direct een echo kon krijgen!

Daphne: wat voor test laat je nou dan precies doen? Ik dacht dat de nekplooimeting altijd als onderdeel van de combinatie test doen. Of ga je een vervolg test doen?

Marie: mooi buikje al!

Liesken: goed idee van de lijst!

Catnip: ik ben benieuwd of je nog een workaholic bent na de geboorte. Ikzelf heb daar helemaal een "last" meer van maar ik ken ook meiden die nog net zoveel werken als ervoor, of dat snel weer gaan doen.

Jvs12: leuk een paar daagjes weg samen!

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft trouwens een super verjaardag gehad en ze is zo verwend! We hebben van 11:30 tot 20:45 bezoek gehad. Ik ben gesloopt. Vandaag de eerste nacht in een peuterbedje het middagdutje ging goed, ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

3. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Heb zelfs al meerdere foto's hihi

4. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Mooie en duidelijke meisjes echo ;) gefeliciteerd meid
    ChocoChick wat leuk voor je dochter dat ze zo verwend is en fijn dat het goed gaat in het bedje.
    Nienkse leuke smaak hoor van het kamertje
    ameroen gefeliciteerd met een meisje
    marievs grappig je wilt het niet weten en wel uitproberen die theorie ;)

hier heel erg verkouden maar ja het leven gaat door en gewoon morgen weer werken was me baas erg blij mee anders wisten ze mijn plekje niet op te lossen. Laat ik eens lief zijn voor me teamleider haha

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    @Amaroen Wauw dat is echt goed uitgelegd ja, super leukk!!
    ik hoop ook op een meisje omdat ik al 2 jongens heb, maar nog een jongen zou ik ook helemaaaal niet erg vinden hoor.

@Liesken dank je wel ja ik houd wel het vertrouwen, stressen is alleen maar slecht

@chocochick nog gefeliciteerd met je dochtertje :D, super dat ze een leuke verjaardag heeft gehad.
    Mijn zoon is morgen aan de beurt die wordt 10 maar zn feestje is volgend weekend.

@lili beterschap meid

@foto's mijn broertje en zijn vriendin zijn fotograaf dus dat is alleen maar handig :D dus newborn foto's en buik foto's gaat helemaal goed komen en straks met hopelijk mooier weer had ik het strand en nog meer mooie locaties in gedachte :D:D

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #1386 Sterre82, 19 jan 2014
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
    Goedemorgen!

Chocochick: heftig van je man maar op zich wel speciaal dat hij een nier van zijn moeder heeft nu.
    Hoe heeft je dochter nog geslapen in haar peuterbedje?

Lili: werkse nog! Spannend van je jurk. Lijkt me zo bijzonder om daar mee bezig te zijn :)

Niekske: mooi kamertje! Zoiets hebben wij ook :)
    Goed dat je toch die afspraak hebt gemaakt! Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

Catnip: de geboorte van je kind verandert absoluut je hele leven. Maar ik vond het na m'n verlof ook héérlijk om weer aan het werk te gaan :)
    Veel plezier in Portugal!
    Hier wordt trouwens ook veel voorgelezen. Elke avond voor het slapen sowieso en ze komen overdag ook nog weleens met een boekje aan. Of op zondagmorgen, komen ze bij ons in bed en trekken dan een suske&wiske uit de kast en gaan ons dan "voorlezen" :D

Amaroen: ohhh wat leuk, een meid! Gefeliciteerd!

Daphne: ik denk niet de je de enige bent die zichzelf niet in staat acht. Ik denk zelf best veel mensen maar dat ze het niet eerlijk durven te zeggen. Het aantal down-kindjes bijvoorbeeld, is sinds die testen veel minder geworden dus dan weet je genoeg. Mijn vriend zou er ook heel veel moeite mee hebben.
    Ik vind het knap als je daar voor jezelf eerlijk over durft te zijn.

Lijst: Liesken, goed idee!

Skull theory: misschien wil iemand haar echo plaatsen zodat ik kan kijken... Kan ik ook gelijk oefenen :p Ik vind het wel grappig om te doen en natuurlijk benieuwd of ik het goed heb. In de rest ( nub e.d. ) ben ik namelijk héél slecht :)

Marievs: Awhh wat een leuk buikje al!

Baby boom: wat akelig dat bloedverlies :( Heb je snel weer een echo?
    Hier lijkt me een meisje nu ook wel erg leuk hoor :) Maar aangezien ze alleen maar jongens maken aan mijn vriend zijn kant ga ik ervan uit dat we straks 3 musketiers hebben :D

All: gister bedacht ik me hoe goed ik me eigenlijk weer voel :) Ik ben nog wel snel moe maar niet meer zo als de eerste 12 weken. En de misselijkheid is ook weg, yay!
    Ik heb bij de vorige 2 ook onzettend veel last van zwangerschapsischias gehad maar tot nu toe weinig last *klopt snel weer af*. :)

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18 juli
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    20 juli
    Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24 juli
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25 juli
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing
    26 juli
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    31 juli
    Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Januari
    Samantha 20 januari - geslachtsbepaling
    Liesken 21 januari - verloskundige
    Chocochick 21 januari - gyn
    Annemarie 21 januari - verloskundige
    Jvs 30 januari - echo

Februari
    Marievs 3 februari - verloskundige
    Denise 5 februari - geslachtsbepaling
    Sterre 5 februari - verloskundige
    Samantha 6 februari - verloskundige
    Babyboom 6 februari - echo
    Lili 7 februari - verloskundige
    MadameV 10 februari - verloskundige
    Niekske 11 februari - echo verloskundige
    Liesken 20 februari - 20 weken echo

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zal vanavond achter de laptop weer even uitgebreid reageren maar zag nu de oproep van Sterre, ik ben wel heel nieuwsgierig ;)

Hen zelf het idd dat het een meisje is, maar iedereen om mij heen en de nub zeggen een jongen

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Op het eerste oog zeg ik meisje maar ik moet er niet te lang naar kijken anders ga ik twijfelen haha :D

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat gevoel had ik inderdaad ook een beetje, vooral door de ronde vorm van het hoofdje

11. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre ik zit ziek thuis trok het gisteren niet meer ben zo erg verkouden ppfff. Slaap ook heel slecht maar ja je mag nu bijna niks dus doe je er ook weinig aan hihi. En is zeker leuk om mee bezig te zijn. Krijg echt een super zomer dit jaar.

Denise ik zou het niet weten wat het wordt maar wil je hetzelf weten??

12. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1392 Niekske78, 19 jan 2014
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
    Ik kan echt geen zinnig woord zeggen over je echo, denise... Ik heb sowieso moeite met het 'lezen' van echo's.

Wat fijn dat je je beter voelt sterre!

En wat betreft voorlezen... Ik zou het graag willen maar ik twijfel nog. Dit is wel met een rede. Ik stotter namelijk. Het is niet heel erg, maar wel dusdanig dat ik ten zeerste hoop dat de kleine er geen last van gaat krijgen. En meestal wordt het erger als ik voor moet lezen. Als iemand me niet kent, zal het waarschijnlijk ook niet zo opvallen. Ik ben namelijk een soort uitzondering op de regel: bij mij wordt het erger als ik mensen goed ken. Bij vreemde gaat het juist erg goed. Dus ja... Voorlezen? Ach, zo heeft mn man ook niets te doen... :)

Daphne, wij delen jouw mening ook over down. Lang niet iedereen begrijpt dit, dus heb ik me er hier ook nog niet over uitgesproken.

Zo, net weer 5km gelopen op mn nieuwe hardloopschoenen. Wat een goede investering was dat zeg! Nu merkte ik pas hoe slecht mn oude schoenen waren! Dadelijk nog even een stuk wandelen in t bos, en vanmiddag weer puin ruimen... Ze komen op 10 feb de vloer leggen, en voor die tijd moet alles zijn uitgezocht en opgeruimd...

Gisteren ook nog een cadeautje van ml gekregen: midlife confidential van stephen king ea. Niet iedereen zal dit kennen, maar het is een boek wat redelijk zeldzaam is (of ja, zeldzaam... Je komt m nergens meer tegen, ook bijna niet op marktplaats en zo), ik ben er al jaren naar aan zoeken, maar tot nu toe zonder resultaat. Ml had meer geluk! Jeui!

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Chocochick nog gefeliciteerd met je dochter!

Sterre de stuk theorie is dus weer wat anders als de nub theorie? Wat is het verschil? En kun je dat ook zien wanneer het kindje andersom ligt? Ik heb namelijk allemaal op de buik foto's en zou zo graag al willen dat iemand een gok waagt haha!

Ik had een afspraak voor 28 januari voor de geslachtsbepaling dat is op 1 dag na 16 weken. Ze doen het bij ons vanaf 16 weken. De volgende datum die kon was 7 februari dat vond ik weer zo lang duren! Nou heb ik net gister gehoord dat we 28 januari belangrijke bespreking hebben op het werk damn!! Gebeld en nu heeft ze gaatje voor me vrij gemaakt de 27e! Vind het zoooo spannend! Ben echt zo benieuwd! dat is morgen over een week al! Sterre zou je dat op de lijst willen zetten? De 28e stond er geloof ik nog niet op dus je hoeft niks te veranderen.

@ niekske jij bent idd uitzondering op de regeL! Vaak hoor je dat mensen die stotteren inderdaad meer gaan stotteren bij vreemden dan andersom.

Mij lijkt voorlezen heerlijk. Heb het boek van jip en janneke aangeschaft. Gewoon alleen al omdat ik daar leuke herinneringen aan heb. En zo heb ik bij kruidvat al eens een heel mooi dik boek over sprookjes gekocht ( denk al wel 3 jaar geleden ) die ik voor de verjaardag van mijn neefje kocht maar toen dacht ik ineens ja doei! Dat mooie boek hou ik mooi Zelf! En nu heb ik er daar nog 2 van aangeschaft uit dezelfde lijn andere boeken. Kan me er nu al op verheugen.

Deze week ook mooie box via marktplaats op de kop getikt met een lade eronder met nog een nieuw Boxkleed en een nieuw slaapzakje! En dat voor 80 euro helemaal top!

Deze week ook aangemeld voor kraamzorg meteen al heel veel info op de mat gekomen! Dit word inderdaad een leuke zomeR! En nu je zo bezig gaat met de voorbereidingen word het echt helemaal realiteit op het begin is zo onwerkelijk nog.

En oooh wat heb ik zin in carpaccio en filet american haha.

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Denise: ja inderdaad haha.

Lili: oh wat vervelend, beterschap!!! Je mag inderdaad vrij weinig nemen. Bij de tweede heb ik volgens mij wel neusspray voor baby's gepakt hihi :p

Niekske: succes met opruimen! Wat gaaf van dat boek. Ik lees ook veel en ook al het een en ander van stephen king. Waar gaat het over?

MadameV: bij de skull theory wordt gekeken naar de vorm van het schedeltje. Ik heb er een plaatje van, zal het dadelijk wel even plaatsen :)
    Een echo van de zijkant van het hoofdje is dus al goed, maakt niet uit welke kant.
    Haha ik heb ook weleens een cadeautje voor mezelf gehouden :) Voor een vriendin had ik 2 super leuke vaasjes gekocht ( ze wel gegeven trouwens ) maar iedere keer als ik ze zie denkt ik; potverdorie :p Ze was er zelf gelukkig ook erg blij mee, ze staan al 9 jaar voor haar raam :D
    Goeie deal van die box e.d. :)

Ik rookte en ben gestopt maar om de een of andere reden heb ik nét daar weer heel veel zin in ;) Ik doe het uiteraard niet maar ik vind het wel vervelend :(

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Dit is dat plaatje, stond in een ander topic. Misschien klopt er niks van maar ik vind het toch leuk om te gokken :)

Bekijk bijlage 371988

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing
    Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    18 juli
    Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    20 juli
    Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    24 juli
    Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    25 juli
    Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing
    26 juli
    Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing
    31 juli
    Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

Afspraken:

Januari
    Samantha 20 januari - geslachtsbepaling
    Liesken 21 januari - verloskundige
    Chocochick 21 januari - gyn
    Annemarie 21 januari - verloskundige
    MadameV 27 januari - geslachtsbepaling
    Jvs 30 januari - echo

Februari
    Marievs 3 februari - verloskundige
    Denise 5 februari - geslachtsbepaling
    Sterre 5 februari - verloskundige
    Samantha 6 februari - verloskundige
    Babyboom 6 februari - echo
    Lili 7 februari - verloskundige
    MadameV 10 februari - verloskundige
    Niekske 11 februari - echo verloskundige
    Liesken 20 februari - 20 weken echo

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

17. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik lees nog regelmatig mee maar kom niet aan reageren toe. Wilde wel graag wat van me laten horen!
    Heb ook nog steeds af en toe bloedverlies maar is gelukkig niet ernstig. Deze week bleek mijn bloeddruk ook al veel te hoog, 170/100. Schrok ervan want 3wkn geleden was het nog perfect. Heb nu meteen weer medicijnen gekregen.

Hier gezien mijn leeftijd en gewicht kans 1/198. Na combinatietest 1/6000! Echt heel erg goed dus, blij mee.
    Bij slechte uitslag hadden wij nipt gedaan.

Verder al enorme buik maar mijn baarmoeder zit al vlak onder mijn navel :)

Ik zal proberen wat vaker te reageren!

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ mem van 4 oh wat fijn zo'n goede uitslag!! Doe het rustig aan fijn dat je af en toe nog wât van je last horen

Oh wat een interessante theorie! Al dat soort dingen vind ik leuk. Ook al kun je er niet 100% vanuit gaan.

Dus Sterre leef je uit. Hahaha!

19. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sterre: het is eigenlijk een reisverslag van een stuk of 7 personen (waaronder king) die gaat touren met hun band. Geen fictie dus. Of het leuk is om te lezen weet ik nog niet, maar aangezien ik verder, op de paar nieuwste na, alle boeken van hem heb, hoorde deze er ook bij!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hier nog 1 van voor, ben heel benieuwd wat je ervan vindt!

Deel Deze Pagina