Ja, daar in Afrika zijn ze echt wel familie gericht. Maar de Afrikanen die hier in Parijs werken zijn gedetacheerd. Hun familie/gezin is achtergebleven in Afrika en ze zijn hier echt enkel en alleen om te werken. Ze kloppen 70 uren per week omdat ze niets anders te doen hebben. En ze verwachten echt dat iedereen diezelfde visie heeft. Dus snappen ze het niet echt als je bvb 's avonds geen overuren klopt of eens vroeger door naar huis wilt omdat je een romantisch etentje gepland hebt Laat staan dat ze een zwangerschap kunnen begrijpen.
Jammer zeg .. lastig ook dat overwerken de norm is. Als je dus je normale uren draait ben je dus al een uitzondering laat staan als je eens wat rustiger aan wilt doen tegen het einde van de zwangerschap. Kan me voorstellen dat je hier mee zit maar wel aan jezelf blijven denken. Al hebi k het idee dat dat bij jou wel goed zit.. volgens mij kan je wel goed voor jezelf op komen.
@daphne: wat vervelend zeg, dat je er tegenop ziet om het op je werk te vertellen... Ik had dat ook, dus ben ik bij binnenkomst meteen naar de directeur gegaan, en heb gezegd: ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik ben zwanger. Ik heb er verder ook niet over nagedacht, maar gegoon direct zo gezegd. Zoals ik al eens hier heb gelezen, just get it over with... @dreamchild: wat fijn dat alles tot nu toe goed gaat. Ik duim enorm hard voor je dat het ook zo blijft gaan! @bandenpijn: vanmorgen mn eerste ervaring met bande pijn gehad. In eerste instantie schrok ik me wild, steken onder in de buik! Ik kon zelfs even niet meer recht op staan. Maar naar een seconde of 30 zakte het weer. Ik meteen het internet op natuurlijk... En volgens mij is het bandenpijn geweest. Wat een venijnige pijn is dat zeg!
Dit ja! Ook als ik te snel opsta of met niezen. Irritant en inderdaad eerste keer even schrikken maar idd normaal toch?
Wat leuk zo dat gekletst over de kapsels van jullie is natuurlijk helemaal mijn straatje Dreamchild succes! Laat je ons volgende week weten? Daphne succes met vertellen. Hopelijk lucht het op als je er vanaf bent . Erg is dat he bandenpijn!
madameV, ben nu wel nieuwsgierig, hoe zit jouw haar? Ben jij vaak proefkonijn bij je collega's Nienske, bij jou is het ook al te zien he? Leuk hoor!
Lastig daphne zon cultuur ja. Maar wat catnip zegt je kan het maar gehad hebben Mooie foto nienske en bandenpijn had ik al heel snel last van vooral bij uit bed komen Dreamchild fijn dat je hgc zo goed gast en dat het zo goed als zeker een plakker is Catnip ik denk dat ze erzelf misschien van baalt, zeg het maar zo, dat ze geen kinderen heeftbof ze heeft er ern hekel aan en wilt er dus nims mee te maken hebben en daardoor moet jij op je verlof ook maar gewoon alles blijven doen haha
Catnip, ik bedenk wel altijd zelf wat ik wil met mijn haar, ben vrij duidelijk in wat ik wel en niet wil. Wissel ook nogal vaak van coupe en kleur. Op dit moment heb ik ze net op de schouders. Blond met een roze lok. Maar het kan zo ineens weer donker zijn haha!
@Vertellen op werk. Ik heb het met 9 weken aan mijn manager verteld, met 12 weken aan de collega's. Hier gelukkig geen enkel probleem om het te vertellen, dat is toch wel handig aan werken voor de overheid.. @Sterre, leuke buikfoto! @Catnip, hopelijk valt het in de praktijk straks mee met reacties van collega's, doorwerken tijdens verlof zou niet heel relaxed zijn. @Daphne, poeh pittige werkomgeving! Kan me voorstellen dat je niet staat te springen om het nieuws te delen. Maar ik hoop voor je dat de reacties zullen meevallen. @Niekske, oh dat is even schrikken inderdaad, bandenpijn. Maar inderdaad, hoort erbij. Gek he, dat je lichaam je nu echt kan terugfluiten. Mooie buikfoto! @MadameV, leuk hoor, dat je lekker vaak van coupe wisselt. Ik heb krullend haar dat héél langzaam groeit, dus ik ben allang blij dat mijn haar eindelijk over mijn schouders valt. Ik ga dus maar niet zo vaak naar de kapper. Zal zo ook nog even een buikfotootje maken Hier een lekker dagje achter de rug. Vanochtend uitgebreid geshopt bij de Ikea met mijn moeder en dochter. Vanmiddag huis weer opnieuw inrichten, dus ik zit nu tevreden op de bank met een kopje thee
Dreamchild: klinkt goed hoor Komt vast helemaal goed volgende week! Zeker even wat komen laten weten hoor Catnip: hmm jammer dat je van die ene collega wat problemen verwacht Ook een leuk kapsel! Zo heb ik het ook heel even gehad maar toch maar weer voor de schuine gegaan Daphne: goh jeetje zeg, klinkt niet leuk van je werk Niekske: bandenpijn kan inderdaad venijnig zijn! Wat een leuk buikje MadameV: jij zou een goeie aan mij hebben, ik heb volgens mij alles al met m'n haar gedaan Behalve permanent dan al lijkt me zo'n grove slag best leuk Maar dat zal wel niet kunnen, wel? Liesken: oh wat heerlijk, rondstruinen bij de Ikea Wauw jij hebt al een mooi zwanger buikje! All: vandaag begrafenis gehad van de oma van een hele goede vriend. Helaas werd ik halverwege behoorlijk misselijk van de rook uit dat "zwierdingetje"... Geen idee hoe het heet Gister was ik ook weer ineens wat misselijk. Ook al weer 2 dagen ontzettend moe Nou ja, vandaag op tijd naar bed en rustig aan van het weekend
Hier ook even een buikfoto! Voor mij doen al best wel een buikje.. Al is het nu wel erger in de avond dan als ik in de ochtend wakker word. Verder nogal verkouden hier! Dus snotter er goed op los. Straks (uurtje of 11/12) mijn man ophalen uit Harderwijk! Lekker weer saampjes! En verlopig hoeft hij even niet meer weg (joehoe) Fijn weekend allemaal dames! X
Haha Sterre leuk! Grove slag kan wel. Maar permanent lijkt in zekere zin toch altijd nep vind ik. Vooral als ie net gezet is. Ben er nooit zo'n voorstander van. Tenzij voor oudere dames met watergolf enz voor stevigheid. Zo dames wat een buikjes al zeg! Dan stelt mijn buikje echt nog helemaal niks voor! Leuk om zo die verschillen te zien
Grappig dat dat zo verschillend is dan... Als ik mijn buik inhou is die zelfs nog bollig ... En zo ver ben ik nog niet..
Hai dames! graag sluit ik me bij dit groepje aan! Uitgerekend op 21 juli van 2e kindje. Leuk om al die foto's te zien! groetjes, Daan
Annemarie: leuk buikkie al . Geniet ervan met je mannetje! Die spiegel komt morgen wel MadameV: ik heb precies om die reden ook nooit een permanent aangedurfd haha. Foto van jou buik? Danielle: welkom! Gezellig dat je komt mee kletsen Jij hebt zo te lezen ook al het nodige meegemaakt Wat mooi dat het nu toch weer gelukt is!
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 1 Jongen: 1 Verrassing: 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Januari MadameV 27 januari - geslachtsbepaling Jvs 30 januari - echo Februari Marievs 3 februari - verloskundige Annemarie 4 februari - verloskundige Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Lili 7 februari - verloskundige MadameV 10 februari - verloskundige Niekske 11 februari - echo verloskundige Liesken 20 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo Maart Liesken 4 maart - verloskundige --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
@buikfoto's mooie buikjes klein en groot @dreamchild ik loop in het maasstad ziekenhuis is vlakbij, word jij niet in het ziekenhuis onder controle gehouden?? @danielle Welkom