16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamaloe1973, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat leuk Daphne een meisje! Je gevoel was dus helemaal goed!

Ik ben verliefd jij hebt het straks mooi verdeeld zeg thuis! Wat leuk!

Chocochick griepje? Of ben je al een tijd zo misselijk?

Ik heb ook zitten denken om een foto te uploaden maar je ziet echt bijna niks! Ik ben natuurlijk niet heel smal van mezelf maar toch, het verbaast me gewoon ik kan nog steeds al mijn kleren aan en als je het niet weet dan zie je het niet. Mijn moeder vertelde gister dat zij dat ook had. Dat je het pas heel laat zag. Dus de appel valt niet ver van de boom haha. Ben ook nog steeds helemaal niks aangekomen. Maar daar ben ik zelfs wel blij mee.

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Mag ik ook met jullie meeschrijven?
    Ben vandaag alweer 15 weken en uitgerekend op 29 juli.
    Het is ons eerste kindje en hebben er bijna 7 jaar over gedaan. ...

ik ben alweer bijna 2 uur wakker en ga nu maar iets eten. Heb dat helaas regelmatig. ...

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Even een snelle update. Echo was gister goed. Baby is lekker druk en groeit goed mee. Ben zelf ook niet heel groot en hij lag mooi op schema. Baarmoeder ook. Placenta ligt voor dus duurt nog wel even voor ik iets voel. Hopelijk kan ik nu eindelijk gaan genieten.

Volgende controle 28-2. Zonder echo deze keer.

Als ik tijd heb zal ik weer even reageren. Deze week erg druk en heb ook examen zaterdag. Dus druk aant leren. Lees wel alles mee.

4. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Welkom in ons groepje. 7 jaar is lang zeg wel geweldig dat het nu dan toch zo is gefeliciteerd.

Hier 2 dagen vrij van me werk maar daar is alles mee gezegd. Vandaag in de ochtend een afspraak en vanavond vk. Morgen tandarts een bouwkundige komt langs ivm te bouwen huizen naast ons en dan me ventje afzwemmen voor zijn Brand diploma dan eten bij me ouders en dan weer een dagje werken de dag erna Ppppfff ben blij als het vrijdag is is ;)

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Drukke dag vandaag lili.

Hier valt het vandaag gelukkig mee. Ik pas op bij een gezin met een tweeling en daar hoef ik vanavond pas om 17.30 te zijn. Vandaag dus lekker de was doen op mijn gemak.

6. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @ikbenverliefd, gefeliciteerd met jullie kereltje! :) Leuk voor zoontje dan een broertje erbij voor zijn team, de rest zijn meiden toch? :)

@chocochick, wat vervelend dat je zo naar bent :( heb je uiteindelijk de pcm genomen? Ik hoop dat het snel weer beter gaat, normaal ben je niet zo misselijk toch? Is het misschien toch een griepje?

@liesken, hoe gaat het zo met de kids alleen?

@danielle, fijn dat het allemaal weer goed was. Je gevoel over de 20 weken echo deel ik wel. Natuurlijk geniet ik wel van de zwangerschap maar zal wel blij zijn als alles er goed uit ziet bij de 20 weken
    @madameV, lekker toch dat je nog niet zoveel ziet en je nog even de zwangerschapskleding kan uitstellen? Nu vind ik het allemaal leuk al dat nieuws maar ik denk dat ik het tegen het einde wel zat ben en mijn eigen kleding mis.

@marjolinos, Wow wat hebben jullie lang moeten wachten op julie wondertje. Welkom en gefeliciteerd :)

@marievs, fijn dat alles goed was en success met de voorbereidingen op het examen :)

@lili, klinkt allemaal erg druk voor vrije dagen ;) Succes ermee!

@madameV, lekker toch dat je nog niet zoveel ziet en je nog even de zwangerschapskleding kan uitstellen? Nu vind ik het allemaal leuk al dat nieuws maar ik denk dat ik het tegen het einde wel zat ben en mijn eigen kleding mis.

Vandaag komt hopelijk mijn bestelling met positiekleding binnen, vanavond of morgenavond maar eens lekker mijn kast uitruimen, kijken wat ik nog pas allemaal en hoe ik dit leuk kan combineren zodat ik wat kan afwisselen

Verder gewoon werken deze week, vrijdag weer richting schiphol, 8 dagen weg dit keer.. vind het zo ongezellig voor vriendlief als het zo voor het weekend valt. :(

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik heb weer wat minder hoofdpijn dus lezen gaat wat makkelijker. Stomme griep :( merk wel dat ik echt op moet letten dat ik genoeg vocht binnen krijg heb de hele dag een droge mond.

Liesken: het is de afgelopen gelukkig wat betere gaan met Chocomeid. Gisteren is ze in bed blijven liggen en vannacht is ze er één keer uit gekomen en heeft ze twee keer om een muziekje gevraagd.
    Wat leuk dat je zo muzikaal bent! Wat voor muziek speelt je band?

Jvs12: natuurlijk mag je weer op het lijstje! ;)

Catnip: ik heb geen ervaring met zwangerschapspanty's. Ik ben niet zo'n panty drager. Had er op m'n bruiloft ook geen aan en ik had een korte jurk.
    Wel lief inderdaad dat je vriend zo bezorgd is. Volgens mij eet je super gezond dus dat zit wel helemaal goed, toch?

Dreamchild: toch altijd wel leuk die boxen hè? Ik moet daar ook maar weer eens achteraan gaan.

Daphne: wat leuk dat je een meisje krijgt! Helemaal omdat je sl zo'n voorgevoel had.

Ik ben verliefd: wat leuk dat je een jongen krijgt! Heb je het je kinderen al verteld? Kan me voorstellen dat je zoon het wel super vindt!

Lil: ik heb geen pilletjes tegen misselijkheid. Hoort ook echt bij de griep denk ik, mijn maag is helemaal van streek.
    Wat een drukke dagen zeg en dan ben je nog "vrij" ook ;)

Daniëlle: wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord!! Waarom heb je een uitgebreide 20 weken echo, vanwege je voortraject?

MadameV: denk inderdaad de griep. Fijn dat je nog niet bent aangekomen! Hoop je wel straks een dikke zwangere buik te krijgen of maakt dat je niet uit?

Marjolinos: natuurlijk mag je meepraten! Gefeliciteerd met je zwangerschap, helemaal nu je er zo lang mee bezig bent geweest! Ik ben ook vaak 's nachts veel wakker. Stomme hormonen.

Marievs: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nu gewoon gaan genieten hoor meid!!! Succes met leren voor je examen.

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Marie: blij dat alles goed was!
    Marjolinos: 7 jaar is niet niks! Welkom!
    Lili: spannend afzwemmen! Ook niet echt prettig lijkt me als ze gaan bouwen naast jullie?
    Madamev: dat had mijn nichtje ook.... Zelfs op het eind zag je nog bijna niks, heeft er ook geloof ik mee te maken of je kindje voor ligt of de placenta. (toch?)

@hier, gaan we toch maar weer bellen naar de vk. Gister een klein ongelukje gehad met de bedrijfsbus van manlief. Gordel trok in mijn buik. Ben er niet gerust op. Had al een topic erover geopend en heb toch besloten even te bellen. Al is het maar weer voor gerust te stellen. Ik weet wel dat beebje natuurlijk goed beschermd is....

Ondertussen gelijk maar gebeld. Ben er wel weer geruster op! Zolang er geen bloedverlies is, is er niks aan de hand.

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld had, Dreamchild! Ben je nu nog gespannen of heeft de vk je voldoende kunnen geruststellen?

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ben wel gerust gesteld, maar wel klein beetje gespannen nog....
    Ik hoop gewoon zo dat alles goed gaat deze zwangerschap en dan krijg je dit.... Ik kan gewoon ook niet meer wachten tot de echo!

11. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @chocochick, fijn dat het ietsje beter gaat. Wat betreft voeding, ik probeer wel goed op voeding te letten ja. Beetje een tic wat ik van huis uit heb meegekregen, probeer altijd te koken met verse ingredienten, geen pakjes (e-nummers). Vroeger als kind kreeg ik soepstengels ipv lange vingers, rozijntjes ipv snoep, fruit als middag snack. Cola had ik voor het eerst bij iemand anders op toen ik 7 was ofzo. Weet niet of ik dit zelf zo ga doen, wordt wat lastig met vriendje die gerust een pakje koekjes in 1 keer op eet, geen groent eet .. of met moeite een keer een stuk fruit naar binnen werkt. Hoe leg je dat uit? "Nee pappa hoeft niet maar jij wel" :D

@dreamchild, oh meid dat is even schrikken. Als het goed is zit het nu nog allemaal velig achter je schaambeen toch? Al zou ik als ik jou was ook gewoon even checken. Better safe than sorry.

@denise, vroeg me af, heb je het inmiddels al verteld op werk?

Inmiddels ook wat zakenrelaties verteld ivm met deadline projecten die nu naar juni zijn verschoven voor mijn verlof. Het valt me op dat ik naast de felicitaties en wat leuk voor je in de zin erna de vraag krijg "Was het wel gepland dan?" Ik vind dit eigenlijk wel bijzonder, zou dat zelf niet vragen aan iemand.. of denken jullie hier anders over?

12. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Catnip, ik zou die vraag nooit stellen aan iemand, tenzij ze er zelf over beginnen. Als iets niet gepland zou zijn, maar wel gewenst, vertellen ze het toch vaak meteen. (als je diegeen goed kent)
    Het valt me wel op dat deze vraag steeds vaker gesteld wordt.

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamchild: dat kan ik me ook goed voorstellen! Probeer je niet te deuk te maken meid!!

Catnip: zo ben ik ook opgevoed qua eten. Veel groenten en één avond in de week een bakje chips en een glaasje fanta. Wij koken hier met weinig zout ivm nierziekte van man, dus da's ook werk handig met kinderen. Maar mijn man eet ook weinig groente en fruit. Ben me aan het afvragen of het liegen is als ik zeg dat hij er allergisch voor is ;)
    Vragen werkrelaties dat ivm deadlines die nu verzet moeten worden? Da's wel behoorlijk stompzinnig zeg. Hier hebben meerdere mensen het gevraagd. Waarschijnlijk omdat wel ons appartement nog niet verkocht hebben. Ik zou het zelf ook niet vragen.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @dreamchild oeh das wel even schrikken. Verder niks aan de hand?

@ chocochick eerlijk gezegd vind ik het niet erg als ik straks geen dikke zwangere buik krijg. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat nog wel komt. Tis niet dat ik me er druk om maak ofzo. Ben altijd tevreden geweest met mijn lichaam ondanks een maatje ( of 2 ) meer haha! Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik nu gewoon heel lekker in mijn vel zit en écht blij met mijn lichaam ben. Ik heb een smaller gezicht gekregen incl nek en hals en het is net of mijn figuur erdoor in positieve zin veranderd. Voel me er iig prettig bij

@ dreamchild dat van de placenta zou goed kunnen. Ik heb hem ook aan de voorkant zei ze vorige week dus.

@ catnip ik heb die vraag ook al meerdere keren gehad. Vind het echt raar om dat zo te stellen. Komt dat dan door mijn leeftijd ofzo denk ik dan? Anyway ik zou het ook nooit zomaar aan iemand vragen. Daarbij vind ik het trouwens ook heel irritant al die goed bedoelde adviezen van iedereen. Geniet nog maar van de tijd die je nu hebt, en wacht maar straks weet je pas echt wat moe zijn is. Dan denk ik jij vraagt toch hoe het met mij gaat? Als ik dan aan geef goed maar heel moe dan krijg je meteen zoiets er achteraan. Pff. Laatst las ik in een tijdschrift dat iemand zei: het beste goedbedoelde advies kreeg ik van mijn zus : luister niet naar alle goed bedoelde adviezen. Inderdaad! Oh word er zo moe ( letterlijk en figuurlijk haha ) van. Misschien dat dat ook door de leeftijd is ofzo dat mensen zoiets hebben van je weet niet wat je op je hals haalt ofzo?? Irritant is het iig wel

15. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Nou meiden, ik zit nu toch in het ziekenhuis..... De krampen hielden aan en werden erger. Ze gaan zo even kijken. Hoop echt dat het alleen maar spierpijn is!

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Hoe is het gegaan dreamchild?

Ik moet ook anders eten dan anderen omdat ik een gastric bypass heb gehad bijna 2 jaar geleden. Kan dus minder eten dan een gewone volwassene... is niet erg maar daardoor eet ik wel vaker kleine beetjes. Nu helemaal want anders trek ik het niet. .. Weet over het algemeen heel gezond met fruit groente ed. Nu moet het koolhydraatarm maar dat is alleen tijdens de zwangerschap. ...

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    MadameV: wat fijn dat je nu zo lekker in je vel zit! Al die adviezen horen er helaas bij... En alvast een waarschuwing: helaas houden ze ook niet op na de bevalling ;)

Dreamchild: oh nee!! Hopelijk is het spierpijn en niets met je kleine beebje!! Ik duim voor je meid!

Marjolinos: dat lijkt me lastig om te eten als je zwanger bent en maar kleine hoeveelheden mag eten. Dan maar vaker eten...

18. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik ben weer thuis. Het zijn idd de banden die een optater hebben gehad.
    Beeb is helemaal goed voor zover. En..... HET HARTJE KLOPT!!!!

Ben helemaal blij nu!!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,3 KB
      Weergaven:
      4
  19. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Jaaa Sjoerd vindt het helemaal geweldig ... de reactie van Lana was iets minder na het horen van het geslacht :,, als je maar niet denkt dat hij bij mij en Ils op de kamer komt! :D :D :D

20. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik ben verliefd; wat een geweldige reactie!!!!

Deel Deze Pagina