@dreamchild fijn dat het hartje klopt!! nu maar even rustig aan doen zodat de pijn kan zakken! @ikbenverliefd, weten jullie al hoe jullie het gaan doen met de indeling van de kamers?
Hey meiden, even "afwezig" geweest maar weer present Catnip: leuk geshopt lees ik, mooi Owh je gaat er een weekje vandoor. Waar ga je naartoe? Haha "nee wij eten het niet maar jij wel"... Hier gaat die vlieger wel een beetje op . Ik kook altijd met verse groenten ed en eet zo gezond mogelijk maar fruit eet ik niet. Ik houd er niet van maar de kids moeten het wel eten hihi. Gelukkig eten ze het wel heel graag Die vraag vind ik wel vreemd, maar misschien hadden ze van je verwacht dat je eerst met je carierre aan de gang zou gaan? Chocochick: hopelijk kan jij je leuke jurken nog aan Wat balen zeg dat chocomeid uit dr bedje komt, hopelijk heeft ze snel door dat, dat niet de bedoeling is. Is het inmiddels beter? Ojee lees nu dat je, je zo beroerd voelt Hoe issie vandaag? Haha ja zeggen dat je allergisch bent is liegen Daphne: wat leuk, een meid! Ikbenverliefd: leuk een manneke! Jullie wisselen fijn af Oh hij mag dus niet bij de meiden op de kamer Lili: wat lief dat je benieuwd bent! We zijn de afgelopen dagen bezig geweest met alles installeren ed. Nu alleen nog wat aankleding, plantje, schilderijtje... Dat soort dingen maar het voelt echt ontzettend gaaf om ons eigen kantoortje te hebben Ojee, gaan ze bij jullie bouwen... Danielle: heerlijk dat je het hartje weer gehoord hebt MadameV: heerlijk dat je zo goed in je vel zit Haha ja die goedbedoelde adviezen... Al betrap ik mezelf er ook weleens op eerlijk gezegd Marjolinos: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen. Wat ontzettend fijn dat het toch nog gelukt is zeg, wat een wonder Maar zo te lezen heb je al meer voor je kiezen gehad. Ben je veel afgevallen? Marievs: succes me leren! Dreamchild: wat balen dat jullie een ongelukje hebben gehad. Gelukkig lijkt er niks aan de hand met jullie mini. Oh lees nu van het hartje, gefeliciteerd!!! All: hier gaat het z'n gangetje. Wel dus even "druk" met ons kantoortje maar dat is allemaal erg leuk Vandaag gekeken voor spreekkamer stoelen en voor wat andere inrichting. Erg leuk allemaal Verder nog wel erg moe maar nu zijn onze nachtjes ook niet echt super dus ook wel logisch. We proberen de jongste in een groot bed te laten slapen maar hij is nog niet echt van plan om het ledikantje af te staan Ach ja, we hebben nog even dus dat scheelt
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 3 Jongen: 3 Verrassing: 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Lili 7 februari - verloskundige MadameV 10 februari - verloskundige Niekske 11 februari - echo verloskundige Dreamchild 13 februari - echo Liesken 20 februari - 20 weken echo Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Chocochick 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Niekske 11 maart - 20 weken echo Danielle 20 maart - 20 weken echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Op dit moment liggen Sjoerd en Emma op een kamer en Lana en Ilse ... Lana en Ilse zijn ook echt héél lief samen ´s nachts hoor ik soms door de babyfoon een beetje gejammer en gehuil en dan hoor ik heel zachtjes: Psssst iedereen slaapt! dan geeft ze haar een aai over haar bol en duwt de speen er weer in en dan is het weer stil. Terwijl ze niet zo close is met de twins. De kleine man zal in het begin bij ons op de kamer slapen op zolder en er is nog een werkkamer die eventueel omgebouwd kan worden tot babykamer. Onze zolder is groot genoeg om de tafel en computer van ml neer te zetten.... Voelt iedereen zich verder goed? Hebben jullie al een naam voor de kleine? Wij zitten nog te twijfelen
Wat lief zeg Echt zo'n smeltmoment... Voor een meisje hebben we nog de naam die we bij de tweede hadden. Voor een jongen heb ik een mooie naam gehoord maar vriendlief vindt em uiteraard weer niet mooi Maar dat gaat em wel worden hoor, m'n vriend weet het alleen nog niet Haha nee grapje, we hebben in principe nog tijd zat
Wij hebben nog geen naam. Toevallig begon m'n man afgelopen week wel over namen. Hij had al een jongensnaam bedacht. Helaas vindt hij "mijn" meisjes naam niet mooi. De andere meisjesnamen zijn de namen die de vorige keer ook niet zijn goedgekeurd door hem. We hebben helaas een heel andere smaak. Hij vindt bijv Fabienne een mooie naam maar ik dus echt niet.
Hier ook nog geen namen, maar af en toe zijn we wel aan het nadenken over een naam wat bij de andere 2 past. En dat is nog wel vrij lastig! Was het bij mijn dochter toch een stuk makkelijker. Allebei 1 naam opschrijven en dan laten zien. Weten wij veel dat het dezelfde naam is...
Sterre wat leuk zeg het is dat ik niet weet hoe ver weg je zit anders had ikzelf een plantje komen brengen hihi. Voor het lijstje 4 maart 20 weken echo en 3 april weer controle. Dreamchild wauw een hartje gefeliciteerd meis ChocoChick grappig hoor ik heel veel over Namen. Wij hebben ze al hihi hier gisteren naar vk geweest alles was goed en het hartje gehoord. Vandaag in spanning afwachten of me ventje om 17.15 zijn B gaat halen
@madameV, misschien bij jou de leeftijd inderdaad? De gemiddelde leeftijd ligt inmiddels op 29 voor het eerste kindje in Nederland.Wat je zegt Dreamchild, het is echt iets wat je misschien alleen zou bespreken als je iemand hel goed kent. Chocochick, misschien komt het omdat ik nog maar een jaar bij deze werkgever werk en het een beetje als no-done gezien wordt om zo snel zwanger te worden ofzo? Ik weet het niet.. Devolgende keer dat ik zon opmerking krijg dan vraag ik direct waarom ze zoiets zouden vragen Gaat het trouwens beter chocochick? @adviezen, hier ook heel veel goede adviezen. Ik kan zel van de een beter hebben dan van de ande. Die Ja geniet nog maar even van je rust of Nou je moet nog maar zien hoor dat fulltime werken straks weer.. gaat vast lastig worden en van van mensen die geen kinderen hebben @eten, wat lastig marjolinos zon afgepast dieet, vooral koolyhydraatarm, wordt je zo slapjes van. Heb je wel lekkere receptjes voor jezelf? Goed te lezen dat ik niet de enige ben waar man/vriend niet een heel ideaal voorbeeld is qua groenten eten! Het duurt natuurlijk nog wel even het vaste voedsel.. misschien dat ik ondertussen vriendje nog beetje kan opvoeden tot het zover is. Dan kan ik alvast oefenen Lieverd, mond open.. kijk een raceaut, zo in je mond vroooooooooom! @dreamchild, fijn dat allse goed is meid! Oeeh wat een inimini, lief zeg wat fijn dat alles ok goed is met het hartje! @ikbenverliefd, leuk voor Sjoerd!! Gaaf hoor zon groot gezin, lijkt me super gezellig daar bij jullie thuis. Leuk dat ze zo lief zijn voor elkaar @sterre, ja alles paste zo mooi! Jurkjes helemaal leuk enzo kan niet wachten tot het wat beter weer wordt! Fruit kan je nog in een smoothie verstoppen eventueel maar gelukkig eten jouw kids dat wel Ik ga naar China deze keer. Op advies van versloskundige gister wat mondkapjes geregeld ivm met vervuilde steden. Ze zei dat de vervuiling zelf het probleem niet is omdat ik er zo kort ben maar dat als ik het benauwd krijg dit wel heel gevaarlijk kan zijn voor de kleine dus toch maar het zekere voor het onzekere nemen. Als je het trouwens zat bent om die lijst te updaten met je het zeggen he? Misschien dat we elke maand kunnen afwisselen wie hem up to date houdt? @namen, wij hebben het even op een laag pitje gezet tot we weten wat het wordt
Chocochick: hier het zelfde, we hebben een compleet andere smaak qua namen ( en eigenlijk nog veel meer haha) Fabienne.. Nja niet lelijk hoor maar ik zou er waarschijnlijk ook niet voor gaan. Dreamchild: zo dat is wel heel mooi eigenlijk dat jullie precies dezelfde naam op hadden geschreven. Lili: haha ik woon vlakbij Roermond/weert. En anders staat de koffie/thee klaar hoor Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Spannend van je ventje, ik duim! All: een paar hebben mijn topic gezien of ik nu wel of niet naar het geslacht zal vragen omdat ik stiekem toch wel op een meisje hoop. Ik heb het net bij de vk m'n hart gelucht want het hield me eigenlijk best wel bezig...ik droom er zelfs van Ik voelde me zooo ondankbaar Gelukkig begreep de vk me helemaal. Zij heeft 3 dochters en haar man wilde zo graag een jongen dat hij het liefst door was gegaan tot er een zoon gekomen was. Ze wilde zelfs even voor me proberen te kijken, normaal doet ze dat niet omdat ze er niet echt de apparatuur voor heeft. Maar ze durfde toch voor 70% te zeggen dat het een meisje is! Ik durf me er natuurlijk nog niet aan vast te pinnen maar ik ben nu wel heul erg benieuwd of het écht zo is Dadelijk gelijk even een afspraak maken voor de 20 weken echo had ik nog niet gedaan
Leuk, Sterre! Meisjes zijn zo leuk En bitchy, onze Emma is echt een verwende bitch Ik hoopte dat deze zwschap ook een jongen zou zijn, maar ik dacht een meisje... dus was ook in de zevende hemel toen ik het hoorde
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 3 Jongen: 3 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Lili 7 februari - verloskundige MadameV 10 februari - verloskundige Niekske 11 februari - echo verloskundige Dreamchild 13 februari - echo Liesken 20 februari - 20 weken echo Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Catnip: gewoon vragen waarom ze zo'n vraag stellen.. Wat gaaf, China. Daar zou ik ook nog wel een keer heen willen. Een vriendin van me is er vorig een paar weken geweest maar klaagde inderdaad over de smog. Benauwd, hoesten en opgezette keel. Ik vind het niet erg om de lijst bij te houden hoor maar als iemand anders een keer bijwerkt vind ik ook helemaal prima Ikbenverliefd: leuk zo'n divaatje in huis. Ik durf er nog niet helemaal op te vertrouwen dat het ook echt zo is hoor Over 3 weken de 20 weken echo pas... Oef.. Misschien toch kijken of ik tussendoor nog een pretecho kan plannen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 3 Jongen: 3 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Lili 7 februari - verloskundige MadameV 10 februari - verloskundige Niekske 11 februari - echo verloskundige Dreamchild 13 februari - echo Liesken 20 februari - 20 weken echo Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus Heb mijn datums erbij gezet
Sterre, fijn dat je je twijfels hebt uitgesproken en dat je zoveel begrip kreeg van de VK, helemaal leuk dat ze gelijk even ging checken. Zou gaaf zijn als het echt een meisje is! Kan het wel voorstellen hoor dat je een voorkeur hebt en snap ook dat je dat lastig vindt om uit te spreken en goed dat je het toch gedaan hebt! De lijst gaat wel mooi op! 3 jongens, 3 meisjes en 3 verassingen!
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 3 Jongen: 3 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Denise 5 februari - geslachtsbepaling Sterre 5 februari - verloskundige Samantha 6 februari - verloskundige Babyboom 6 februari - echo Lili 7 februari - verloskundige MadameV 10 februari - verloskundige Sterre 10 februari - geslachtsbepaling Niekske 11 februari - echo verloskundige Dreamchild 13 februari - echo Liesken 20 februari - 20 weken echo Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Daphne: ik hoop dat ik je niet vergeten was? Catnip: ja ik voelde me er wel heel vervelend om hoor, schaamte en ondankbaarheid maar volgens de vk komt dat toch veel meer voor dan er over gesproken wordt. Nou ja, ik ben blij dat ik het gezegd heb Ik mag as maandag al voor een geslachtsbepalings echo komen bij het pretecho bureau. Wauw, ik had niet verwacht dat ik al zo snel terecht kon