Mijne ho is trouwens ook 4D wat volgens de dame die ik sprak inhoudt dat het een 3D echo met filmpje is. Wat ik echt onzin vind, want dan blijft het toch gewoon 3D?
@Samantha: Fijn dat alles goed is en mooi buikje al! Hopen dat de astma nu ook wat minder blijft. @Sterre: Nog drie dagen... spannend hoor! Geniet van je me-time. Ik ga nu ook lekker in bed. @geslacht: Meisje lijkt me wel weer heel leuk, maar een mini-me versie van mijn man zou ook te gek zijn. Ik hoop nu op 1 van beide @tweetalig: Mijn man komt uit Zuid-Amerika en spreekt Spaans tegen de kinderen, maar hij kan ook goed Nederlands. @botte-echo-vrouwen: Daphne en Babyboom: Wat naar dat jullie zo vervelend behandeld zijn door die vrouwen, niet leuk! @Dreamchild: Wat vervelend van school, lijkt me heel naar. Mijn dochter gaat net naar school en moet er niet aan denken dat het zo zou gaan. Kun je niet met een paar ouders naar de directie stappen? @Liesken: Mooie hoes! Fijn dat je de week goed doorgekomen bent alleen met de kinderen. @Niekske: Gek dat mensen steeds vragen of het gepland is. En onbeleefd ook zeg, waar bemoeien ze zich mee! @Lil: Gefeliciteerd met het B-diploma! @Chocochick: Hihi toch geslachtsnieuwsgierigheid. 18 februari is al snel, leuk hoor. @Marjolinos: Leuk een meisje, gefeliciteerd
Chocochick: haha ja het blijft inprincipe hetzelfde Ach ja, het is wel erg leuk. Hebben jullie dat bij je dochter ook laten doen? Marygirl: oeh lekker je bedje in... Is op zich wel een goed idee maar ik geniet er even van dat ik vanavond de baas ben over de afstandsbediening
Chocochick bij ons is 4d in kleur, dus beetje sepia achtig. Is heel mooi. Dames dank jullie wel voor de felicitaties hij is heel trots Iedereen een heel fijn weekend
Toch klopt de benaming niet. Het is denk ik de nerd in me die er niet tegen kan hoor. 2D = Lengte x Breedte 3D = Lengte x Breedte x Diepte Wat komt daar nog bovenop? Bewegende beelden? Kleur? Ik vind niet dat dit dan opeens een andere dimensie is... Maar goed. Het is wel leuk. Bij m'n dochter hebben we dit niet gedaan. Toen hebben we bij de SEO het geslacht op een briefje laten schrijven en het weekend erop zijn we naar een hotelletje gegaan waar we het briefje hebben geopend. Nu gaan we echter de dag na de SEO op wintersport met een ander stel.
Chocochick: het enige wat er een extra dimensie aan zou kunnen geven (naar mijn idee, ik heb er geen verstand van ) is geur maar of dat zo lekker is in dit geval
Bij 4D zitten idd bewegende beelden bij. Het is leuk om te zien, maar nog wel erg moeilijk om goed te zien hoor. (Vond ik toen) bij ons zag je ineens een half gezichtje, vond het raar om te zien toen. Lili, gefeliciteerd met zijn b diploma! @school; ik heb het met een paar ouders besproken. Uitgelegd hoe het gegaan is (niet iedereen was erbij) en iedereen vond het sowieso al raar gaan. Voor de bel ging, is er ook een kind weggelopen die even overstuur was. Juf keek ernaar, maar een moeder heeft haar terug gebracht. Maandag is ze er niet en dan gaan we het aangeven bij de vaste (leuke en goede) juf. Mocht er dan geen verbetering zijn, stappen we naar de directie. Dochterlief vertelde me dat ze zo'n hoofdpijn had uit school. Dat kwam omdat de kinderen in de klas de hele dag gingen schreeuwen vertelde ze. Haar antwoord op mijn vraag of de juf er niks van had gezegd zei ze; nee, juf zei niks. Vond het echt raar. @tweetalig; ze zullen hier wel snel met Engels opgroeien ook omdat mijn vader in zuid Afrika (het blanke Engelse gedeelte) is geboren. We praten dus best veel Engels thuis, ook al praat mijn vader volledig Nederlands. Ik ben er mee opgegroeid en praat ook veel Engels tegen mijn eigen man. (Omdat ik dan niet op het Nederlandse woord kom. ) Heel stom, want ik ben eigenlijk zo Hollands als wat. @bedje; vanmorgen lag mijn bed eigenlijk ook veel te lekker. Manlief moest me 2 keer roepen, maar ik werd zo stevig omarmd door mijn dekentje, die kon me niet loslaten! Nu zou ik ook al willen liggen, maar we zitten nog film te kijken! Vandaag hebben we het ook aan (stief) zoon verteld. Zijn reactie; als het maar een jongen is, want ik heb al zoveel zussen! Dus je moet er wel een slurf aan maken! Morgen ga ik maar eens zp op de pc openen, want ik zie echt niet zo veel op die tel.... Welterusten allemaal!!!
Chocochick ik heb het opgezocht en het klopt. Een 3d echo van aan mekaar geplakte 3d beelden zofat het een filmpje wordt en dat noemen ze dan 4d hihi
Wat gezellig druk is het hier zeg.. Marjolios, wat leuk een meisje! Samantha, wat een mooi bolletje heb jij zeg! Chocochick, ik krijg geloof ik 150 euro ofzo van zorgverzekeraar. Cursus is 300 eur voor 5 x 2.5 uur wat ik had gezien bij ons in de buurt. Valt eigenlijk ook wel mee.. misschien toch maarinschrijven. Leuk dat je zo snel al een geslachtsbepaling hebt. Spannend hoor J De term 4D is inderdaad beetje misleidend, maar de 4e dimensie staat inderdaad voor film. @babyboom, ik spreek redelijk Portugees. Genoeg in ieder geval mijn zaakjes zelf te kunnen regelen en ontspannen gesprekken te volgen deel te nemen. Maar ik gebruik het te weinig om het echt goed op peil te houden, maak wel fouten nog vooral het spreken in de verleden tijd vind ik echt lastig. Hoop dat dit veranderd als mijn vriend met de kleine gaat praten en ik het dus dagelijks in huis hoor. @Sterre, dat Frans is dramatisch inderdaad.. ben er ook zo slecht in! Vind het super knap Daphne dat het zo snel onder de knie had en ook op het niveau om te werken. Of is de voertaal op je werk Engels? @marygirl, nou als je op 1 van beide hoopt dan kan je in ieder geval niet teleurgesteld worden! @bedje, ik mis mijn bedje nu al Net uur of 3 in het vliegtuig geslapen maar dat stelt niet veel voor. Moet nog 8 uur wakker blijven wil ik hier op fatsoenlijk tijdstip naar bed gaan. Weet niet of ik het zo lang volhou zonder slaap. Misschien toch uurtje dutje doen ofzo en wekker zetten.
goede morgen dames @sterre mijn zoon heeft gehoorschade (wat nooit meer weg zal gaan) en zit daardoor ook op een speciale school, je merkt er bijna niks van hoor. @catnip die taal zou ik ook wel willen kunnen spreken. @dreamchild goed zo, niet zomaar erbij laten zitten. @chocochick ik geef je ook gelijk ze hadden het dan 3D extra kunnen noemen ofzo, als we naar de bios gaan is het toch ook gwn 3D en niet ineens 4D omdat het beweegt en op je afkomt. @hier. vanacht tot half 4 wakker mijn jongste heeft 4 keer over gegeven vanaf 23.00uur, zo sneu en het is al een mager mannetje. Hopelijk gaat het vandaag beter. Migraine hangt er alweer omdat ik te weinig heb geslapen, hopelijk zet het niet door.
Het is een prachtige taal Babyboom, vind het veel mooier klinken dan Spaans maar dat is net wat je gewend bent natuurlijk. Al je heb veel meer aan Frans professioneel gezien. Frans staat ook nog steeds op mijn lijstje om te leren. Wat vervevlend dat je jongste niet lekker is. Hoop dat hij zich snel weer fit voelt. Net 2 uurtjes geslapen, voel me weer veel beter gelukkig al voel ik ook hier hoofdpijn opkomen... Jij al beter Chocochick?
Ik ben net voor het eerst buiten geweest sinds afgelopen week. Ben nu wel helemaal kapot. Hoop dat Chocomeid nog even blijft slapen...
Babyboom mijn zoon zit ook op speciaal onderwijs. Hij omdat zijn iq wat lager is en omdat hij sociaal emotioneel achter loopt. Ik ben er echt blij mee. Hier wordt per kind naar zijn niveau gekeken. Hij is bv heel goed in lezen en zit daarmee 4 klassen hoger. Heel fijn vind ik dat. Zo kan hij echt groeien
@ chocochick en catnip wat bedoelen jullie met cursus? Qua vergoeding enz? Heb ik eroverheen gelezen of snap ik het gewoon niet. Sorry dames heb alles gelezen maar ben moe dus mijn geheugen is 0,0 zal van de week weer reageren
Baby boom: kan je zoon wel wat horen? Lili: watfijn dat je oudste het zo goed doet op het so. Zo mooi om je kindje te zien groeien. MadameV: mijn verzekering vergoedt 200 aan zwangerschapscursussen. Kan nooit kwaad om je verzekering er eens op na toeslaan of er een bijdrage voor dat soort cursussen bij zit. Catnip: met zo'n deel vergoedt valt het opeen wel weer mee inderdaad. Zwangerschapsgym kost hier maar 30.
Dat wist ik helemaal niet dat zwangerschap gym wellicht vergoed wordt. Ga ik maandag meteen achteraan! Vandaag nieuwe gordijnen gekocht voor de babykamer. Kan manlief die deze week mooi ophangen!
Dreamchild: haha nou produceer er even een slurfje aan Goed aangepakt op school! Catnip: oef klinkt even niet fijn zo, hopelijk kan je snel ergens gewoon lekker een bedje inkruipen. Babyboom: awh wat zielig is dat altijd he beterschap! Hopelijk zet bij jou de migraine niet door! Hoe heeft je zoon die gehoorbeschadiging gekregen? Taal: ik zou ook wel Frans willen leren. Ik was er vroeger op school niet slecht in maar had het in de 3e klas niet meer in m'n pakket. Lili: knap zeg dat je zoon zo goed kan lezen! Erg fijn dat hij daar zo goed op zijn plek zit! Vind ik zo ontzettend belangrijk op school. Chocochick: goede tip om de zorgverzekering eens na te kijken! Ik heb er wel op gelet met kraamzorg ed maar voor cursussen niet. Marjolinos: Wat heb je gekocht voor gordijntjes? All: hier vandaag een lekker druk dagje gehad. Nog wat spul gekocht voor op kantoor enzo, boodschappen en daarna nog een verjaardag van de dochter van vrienden. Morgen is mijn uitslaapdag dus daar ga ik nu al van genieten
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 4 Jongen: 4 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari MadameV 10 februari - verloskundige Sterre 10 februari - geslachtsbepaling Niekske 11 februari - echo verloskundige Marjolinos 11 februari - gyn Dreamchild 13 februari - echo Chocochick 18 februari - echo & geslachtsbepaling Liesken 20 februari - 20 weken echo Annemarie 20 februari - gyn Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Marjolinos 11 maart - 20 weken echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
@gordijntjes: ik ben ook wel benieuwd Marjolinos! @dreamchild: verloopt je zwangerschap nog steeds goed? @speciaal onderwijs: wat mooi toch dat dat hier mogelijk is! @babykamer: mn man heeft pas de foto's van onze babykamer aan een timmerman gegeven... Eens kijken of hij er iets moois van kan maken! We hebben nl. een mooie gezien, maar deze was erg duur, mss is dit een goede oplossing! @nipt: als het goed is krijg ik uiterlijk over 1 week de uitslag... Nog even geduld... @vloer: alles is leeg boven. Mn man moet nog wat laatste dingen doen, en dan verhuizen we vandaag voor een paar dagen naar mn ouders, zij zijn met vakantie. De poezen gaan ook mee... Dat wordt nog wat! Ze kunnen sowieso op een kamer boven (dit vind ik sowieso beter dan een opvang), en als we erbij zijn wil ik proberen om ze in de woonkamer te laten. Alleen hebben mijn ouders zelf geen dieren, en ze hebben pas een nieuw bankstel...goed in de gaten houden dus! Het wordt iig wel een hele volksverhuizing! @baby voelen: ik denk dat ik gisteren een baby heb gevoeld! Ik kan het gevoel niet omschrijven, maar het waren mn darmen iig niet! Kan dit nu al?