@dreamchild ik zou het ook niet zeggen je bent ook nog in zo'n vroeg stadium dat sommige vrouwen het nog niet eens Door hebben en dat heb jij dan ook als mooi excuus hihi. @lennox ik zou ook zeker een klacht indienen wat een figuren zeg @sterre het went. Ben al bijna 6 jaar uit elkaar en was in het begin toen ik het er moeilijk mee had om het weekend. Vrijdagavond heen zondag voor avondeten terug en ik werkte die weekenden dus gingen snel voorbij. Nu is het zo gewend dat ik straks weer moet wennen dat mijn vriend en ik geen alleen dagen meer hebben haha. Ik hoop ook op een meisje omdat mijn zus en ik ook beide een jongen hebben en ik een meisje wel leuk zou vinden dus snap je blijheid en ook snap ik het van de kleertjes anders bewaar je iets wat je echt niet weg wilt doen. Heb zo ook een doosje van damian. Hij kijkt maar wat hij er later mee doet haha
@sterre, leuk dat je moeder zo enthousiast reageerde en wat lief van je mannetje dat hij zo emotioneel werd kan me voorstellen dat hij het ook erg leuk vind een meisje erbij Grappig trouwens, we hebben dezelfde lengte en ook mijn gewicht is inmiddels denk ik op 72 kg @werk, hebben de mannen op je werk zelf kinderen Nienske? Misschien dat ze zich gewoon niet realiseren hoe erg het je bezig kan houden en er dus ook niet echt naar vragen? De vier heren waar ik het meest mee werk hebben allemaal 2 of 3 dochters dus hier wordt er wel veel meegeleeft. Thuis werken lijkt me inderdaad lastig te combineren. Ligt er misschien aan hoevaak je aan de telefoon bent maar ik vind het soms al lastig met vriend en kat in huis om thuis te werken omdat het te onrustig is laat staan een kleintje erbij. Maar misschien is het een goede tijdelijke oplossing tot je iets anders hebt gevonden. @madameV, grappig dat je zwanger bent en mensen vragen of je aan het afvallen bent @daphne, wat leuk dat je de kleine hebt gevoelt! Ik dacht eergister ook dat ik hem/haar voelde maar toen ik s ochtends wakker werd twijfelde ik toch of ik niet droomde. Gaat het beter met de misselijkheid inmiddels? @annemarie, wat vervelend dat je zo aan het tobben bent met je bloedruk zeg. Mooie spulletjes hebje trouwens voor de kleine! @dreamchild, wat fijn dat het er allemaal zo goed uitzag!! Helemaal top meid. Lastig zeg wel of niet aangeven van zwangerschap, ik zou het ook even stilhouden denk ik. Voorbeeld van Lennox lijkt me erg vervelend. Hier alles goed maar wel heel weinig energie. Merk dat ik wel sneller moe wordt. Het gesleep met koffer tussen de hotels deze week begint me echt op te breken. Vroeg naar bed zit er niet in met alle etentjes.. Over het algemeen eet ik hier erg lekker en super gezond! Veel fruit, groente en vis. Ik moest gister even aan de meiden denken die geen vis lusten/eten ivm met zwangerschap. Wat zouden jullie gruwelen! Hele tafel vol met visjes, garnalen, slakken en exotische schelpen met glibberige dingetjes erin. Heb alles gegeten alleen de stekelige zee komkommer in een plakkerig geel soepje heb ik toch maar laten liggen. Zou ook niet weten hoe ik dat ding fatsoenlijk naar binnen had moeten werken met stokjes. Nog een dagje werken en dan zaterdag weer terug naar huis!!
Dreamchild: ik zo het ook niet zeggen en zeker nog niet op dit termijn. Hopelijk mag je komen! Lennox: wat ontzettend balen zeg Ik zou er ook werk van maken, echt lullig. Lili: haha ja ik geloof wel dat je straks weer moet wennen aan het niet meer alleen zijn. Goed idee trouwens van die kleertjes! De eerste pakjes ed heb ik wel allemaal bewaard maar war extra's is wel leuk. All: hihi.. Ik heb net bij de zeeman wat kleertjes gekocht voor m'n meissie Zo apart dat ik het deze keer niet voor een ander koop maar echt voor mezelf Oh sorry dat ik er zo "spastisch" over doe hoor maar ik vind het zo leuk dat het een meisje is
Maakt toch niet uit Sterre? Hoef je helemaal geen excuses voor te maken.. De voorpret is toch ook gewoon super leuk?
Haha Sterre het is toch ook hartstikke leuk! Hoef je je echt niet voor te verontschuldigen. Bij mij moest het even doordringen maar nu ben ik ook langzaamaan helemaal los aan het gaan! @ lennox ik zou er ook werk van maken! Wat lastig sommigen met werk zeg, lijkt me Heek vervelend als je niet op je gemak bent of je werk of er vervelende dingen voor vallen. Hier gelukkig geen last van mijn bazin vind het hartstikke leuk en is soms zelf diegene die het klanten verteld haha! @ catnip ooh jou verhaal van die vis, mij niet gezien idd! Moet sowieso heel erg wennen aan eten. Weinig trek weet echt niet hoe dat komt. Heb al drie dagen Vl het vlees dat ik uit had liggen op brood op laten eten omdat ik geen trek heb ik ook geen zin in koken. En zelf neem ik dan een boterham hagelslag en vandaag 2 appels. Heb gewoon geen trek maar omdat je wel wat moet natuurlijk gaat mijn keuze dan het liefst uit na sla komkommer tomaat appel etc. Weet ook niet hoe het komt haha. Zal vast wel weer overgaan.
@Sterre, heerlijk toch, genieten van dat meisje in je buik. Verontschuldig je maar niet hoor! Ben benieuwd naar je eetkamerstoelen. En al lekker geshopt dus, leuk!! @Dreamchild, eens met de rest, niks zeggen Gaat een werkgever nu nog niks aan. @Lennox, bah wat een nare ervaring Hopelijk vind je snel een nieuwe stageplek zodat het met de vertraging mee valt.. @Lili, dat zal best even wennen worden straks! @Catnip, brrr dat klinkt niet als mijn eten Gelukkig dat het bij jou beter in de smaak valt. Succes nog even deze week met werken. @MadameV, gezonde smaak heb je! Ik herken het totaal niet, ik eet juist als een bouwvakker... Hier zitten de werkdagen er weer op. Niet dat ik vanavond niks te doen heb, want er wacht nog een hele grote berg wasgoed op mij om gestreken te worden.. Nog 1 weekje, dan weet ik ook eindelijk wat het geslacht is. Ben zo super benieuwd!
Dreamchild: als je twijfelt over BV, waarom dan niet gewoon proberen? Stoppen kan altijd nog, maar na twee maanden is alsnog beginnen wat lastiger...k heb echt weer zin om BV te gaan geven. Waar ik er de vorige keer heel relaxed in stond dat ik wel zag hoe het schip zou stranden wil ik nu wel echt lang BV gaan geven. Baal er eigenlijk stiekem van dat m'n dochter gestopt is Hoe gaat het met de kwart boterhammen? Mag je op gesprek komen? Ik weet ook niet of ik het zou zeggen. Je wil je kansen om aangenomen te worden niet verminderen, maar je wil ook eerlijk zijn en de werkrelatie niet met een 'leugentje' beginnen. Daphne: wat fijn dat je de beeb hebt gevoeld! Echt heel herkenbaar en anders dan je darmen hè? Ik heb nog echt niet het idee dat mijn baarmoeder bij mijn navel is, volgens mij scheelt dat nog wel wat. Ik heb dan ook wel een lange romp. Lili: wanneer gaan jullie ook al weer verhuizen? Het lijkt me wel moeilijk als je je kind niet altijd bij je hebt. Terwijl het natuurlijk ook wel heel mooi voor hem is dat toch allebei zijn ouders bij de opvoeding zijn betrokken. Marjolinos: wat fijn dat alles goed was bij de dokter. Hoe leuk is het om gratis extra echo's te krijgen! Mag je dat "onbeperkt" doen? Annemarie: wat frustrerend dat de gyn niets kan doen. Hopelijk helpen de medicijnen wel. Bevallen met een vk is ook prima. Bij mij was het tot net voor het einde ook met de vk. Tot ze de vacuümpomp erbij hebben gehaald, daardoor is mijn dochter wel dooreen gyn op de wereld gezet. Mooi kamertje en gave wagen! Samantha: wel handig denk ik een duo wagen. Wij gebruiken onze wagen ook nog steeds regelmatig en ons meisje is al twee. Denise: een plankje is zeker wel makkelijk. En als ze goed kunnen staan vinden ze het vaak ook super. Chocomeid vind het in ieder geval geweldig! MadameV: lekker boeiend of de vk zin heeft om in bad te klimmen. Die moet zich maar aanpassen vind ik Heb je al lang geen trek of is dat iets van de laatste dagen? Sterre: echt zo leuk dat je een dochter krijgt. Ook helemaal gaaf trouwens hoe je moeder reageerde. Ik vind ook echt niet dat je spastisch reageert. Kei leuk toch? Ik wil oorbaar shoppen bij z8, die hebben nu ook sale... Leuk leuk! Ben benieuwd naar de eetkamerstoelen! Lennox: wat zuur dat je zo je stage bent misgelopen Catnip: wat een exotisch maaltje. In China zou ik denk ik zeggen dat ik vegetariër ben, ook als ik niet zwanger zou zijn hoor. Schapen ogen zijn een delicatesse... Ugh ik word al naar als ik daar aan denk. Liesken: een stapel was, wat klinkt dat.... Saai Spannend dat wachten voor het geslacht hè? Morgen Valentijnsdag ik had wat willen doen voor mijn man, moeder, vriendinnen, zus. Maar ik heb weer twee uur langer doorgewerkt dus het is er niet van gekomen. Ga morgen een bloemetje voor ma halen als ik dochter ophaal en een fles port voor man denk ik Gaan jullie wat doen?
@sollicitaite: ik zou het wel vertellen. Ik zou me vreselijk schuldig voelen als ik zou worden aangenomen en ik na een paar weken al zou moeten zeggen dat ik er dadelijk minimaal 16 weken niet ben. Maar dit is ieder voor zich natuurlijk! @gewicht: hier nog een vergelijkbaar lengte/gewicht. Ik ben 1.65 en woog 70kg. Inmiddels 2kg aangekomen. @Nipt: goed nieuws!!! De uitslag is goed, er zijn geen afwijkingen gevonden!
@ niekske oh wat fijn dat de test goed was! @ Valentijn Vl en ik gaan morgen uit eten, idee van hem Wow! @ chocochick vk is geen probleem hoor bij badbevalling Vl wil er niet bij in komen zeg ie. Terwijl ik me gewoon voor kan stellen dat het fijn zal zijn dat ie achter je komt zitten. Qua eten heb ik eigenlijk al langer. Ma kan er niet aan wennen was altijd een enorme snoepdoos. Nou snoep ik nog wel maar das meer het idee dat ik daar altijd zin in had dan dat ik dat ook echt heb. Zo healthy ben ik nooit geweest at zelfs nooit fruit!
Nieske wat fijn dat de test goed is, supernieuws Zo een vismenu lijkt mij ook wel wat, ben best wel een alleseter en proef altijd alles Sterre, ik vind het juist heerlijk dat je zo blij bent haha, is toch harstikke leuk Wat een mooi kamertje en wagen zeg, erg leuk. Hier nu ook weekend en een hele berg wasgoed, mijn moeder komt morgen terug van vakantie en past hier op maandag altijd op, misschien dat ik het nog even tot maandag laat liggen Denk dat je gauw genoeg went aan de niet meer alleen dagen Lili, heerllijk om er dan 2 om je heen te hebben, erg jammer dat je je zoontje dan elk weekend weg moet brengen. Bij mij op werk wordt aardig meegeleefd en ook erg op me gelet, door mannen en vrouwen, erg schattig haha. Weet niet ik het bij een sollicitatie zou vertellen, moeilijke situatie Dreamchild Hier was de hoofdpijn een tijdje over maar vandaag heb ik weer behoorlijk last, ga zo maar even lekker onder de douche en dan op tijd het bed in. Morgenochtend 9.15 weer bij de vk voor controle, note to myself: maak je afspraak later op je vrije dag .
Niekske: super! Wat een goed nieuws! MadameV: oh dan had ik het verkeer begrepen. Misschien wil je hem er dan wel helemaal niet bij hebben Verder vind ik echt dat mannen niet moeten zeuren en gewoon de bevelen van een bevallende vrouw moeten luisteren. Denise: geniet lekker van je weekend! Hopelijk is de hoofdpijn snel over. Hopelijk een goede controle morgen! Ik ben 1.76 m en woog voor de zwangerschap 62kg, na 16 weken was ik 4 kg aangekomen.
Catnip: ik zie nu dat ik je berichtje vanmiddag niet had gezien. Klinkt erg grappig om te proberen dat eten. Maarre die zeekomkommer klinkt dan net even wat minder interessant Hopelijk is het snel zaterdag voor je, weer lekker naar huis! Hoe lang is dat vliegen eigenlijk? MadameV: ach je eet goed gezond zo te lezen en de kleine pakt toch wel wat ze nodig heeft. Veel plezier morgen! Liesken: ieuw wasgoed/strijken... Ik ben deze week voor de verandering eens goed bij Oeh nog een weekje wachten, spannend! Heb je een voorgevoel? Chocochick: ik herken het wel van de bv. Ik zou nu het liefst zo lang mogelijk bv willen gaan geven. Ik zal een geen neuzen op de site van z8, echt super leuke kleertjes hebben ze. Bedankt! En van mijn vriend, een niet bedankt Voor Valentijnsdag heb ik eigenlijk weinig in de planning...ik ben daar ook helemaal niet goed in Niekske: wauw wat super fijn dat de uitslag goed was! Gefeliciteerd! Denise: haha wat ben jij slecht om je was te laten liggen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - jongen/meisje/verrassing Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 5 Jongen: 4 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Chocochick 18 februari - echo & geslachtsbepaling Liesken 20 februari - 20 weken echo Annemarie 20 februari - gyn Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo MadameV 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo MadameV 10 maart - verloskundige Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Marjolinos 11 maart - 20 weken echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Niekske 18 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Laatste dagje werken en dan weekend, heerlijk. Valentijnsdag: vanavond uit eten (ik ben helemaal niet van het commerciele) maar wilde mijn man verrassen aangezien hij het af en toe met me te stellen heeft hihi. BV: ik heb bij mijn zoon bv gegeven, wat geweldig is dat en ik hoop dat het nu weer lukt en net zoals chocochick wil ik het nu ook langer gaan doen, het is gewoon heel bijzonder. Voor de mensen die het willen proberen, ik zeg echt doen en niet zo snel opgeven het begin is lastig en kost best veel tijd maar je krijgt er zoveel voor terug. Liesken: spannend nog een weekje, hier nog 3 weken wachten pfff...ben zo benieuwd.
Even een berichtje over iets wat me sinds gisteren bezig houdt. Het hoort mss niet hier thuis, maar ja, ik voel me hier het meeste 'thuis'. Zoals jullie misschien weten, fotografeer ik semi-professioneel. Ik werd woensdag gebeld door iemand die vroeg of ik foto's wilde maken op de crematie van haar man. Dit vond ik al erg heftig. Ik heb aangegeven dat ik dit wil doen, maar dat ik geen ervaring had (wel met bruiloften bijv. maar niet met crematies). Gisteren ben ik even bij haar langs gegaan om haar wensen te bespreken. Toen vroeg ze of ik mss wat voorbeelden wilde zien. Tja, omdat ik geen ervaring heb wbt crematies, en ik de persoon in kwestie toch niet zou kennen, heb ik 'ja' gezegd. Wat bleek... Het waren foto's van haar doodgeboren baby met 38 weken. Als je nu alleen het kistje zou zien, was het mss wat minder confronterend geweest, maar het was inclusief de hele bevalling in close-up. Nu hoef ik sowieso zo niet zulke gerichte foto's van een vreemde te zien, maar van een doodgeboren kindje... Het was voor mij erg heftig in ieder geval. Toen ik in de auto zat, en thuis kwam, heb ik eerst een potje gejankt. Nu zie ik opeens vreselijk op tegen de fotoshoot van morgen... Maar ja, ik kan nu niet meer terug. Ik zal blij zijn als het voorbij is in ieder geval.
Och jeetje meid wat heftig ,zou fijn zijn geweest als ze je even had voorbereid en gevraagd had of je het zou willen zien....brrr. Dikke Knuffel
@Valentijn, wij doen er niet aan. Hebben we al jaren afgesproken. En toch...stiekem denk je toch altijd dat je man heel misschien toch iets geregeld heeft Maar dat is nog nooit gebeurd, ik heb ook niets voor hem trouwens. Ik vind het trouwens wel leuk om een paar vriendinnen via de whatsapp even een lief berichtje te sturen. Daar is het wel echt zo'n dag voor. @Niekske, fijn dat de nipt uitslag goed was! Toch een geruststelling! @Gewicht, ik ben 1,65 en was 55 kilo. Inmiddels zitten er bijna 3 bij. @Denise, whaha ja moet je op je vrije dag alsnog vroeg je bed uit! Niet handig Maar gelukkig wel een leuke afspraak bij de vk, hoop ik dan. Hoe ist gegaan? @Sterre, ik hou mijn was normaal wel goed bij, maarja...had nu de was van mn man erbij die een week weg was geweest. Maar heb het mezelf makkelijk gemaakt. Alles wat ik op kon vouwen heb ik gauw opgevouwen, toen bleef er nog maar een beetje strijkwerk over Z8 is leuk he! Wel duur ook, maar ze hebben ook een hele goede sale. Enne voorgevoel...mijn gevoel zegt dat er een meisje in mijn buik zit. Ik heb dezelfde (gevoelige) huid als toen bij mijn dochter, buikje in het rond ipv een punt.. Ach dat zijn de fabeltjes, maar je moet toch ergens je gevoel vandaan halen. @jvs, veel plezier, lekker hoor vanavond uit eten! @Niekske, poeh heftig! Dat zijn geen foto's die ik graag zou willen zien, nu al helemaal niet.. Ehm lastig, denk wel dat een crematie van een volwassene wel anders is. Je kan er ook niet echt meer onderuit he. Veel succes in ieder geval, best een pittige klus..
Dat is wel heel heftig zeg, zeker nu! Ze had je wel even kunnen waarschuwen over de inhoud van wat ze ging laten zien. Heel veel succes morgen. Net bij de Vk geweest. Alles was goed. De hoofdpijn hoort erbij, zeker op deze termijn. Hartje weer goed gehoord en de baarmoeder komt tot de navel. Na de 20 weken echo krijg ik alsvast een consult op het zkh over de bevalling en wanneer ik precies wordt overgenomen. 20 weken echo staat op 3 maart om 18.30 en de volgende afspraak bij de Vk op 14 maart, deze keer maar niet zo vroeg op de ochtend. Ik ga zo maar even wat kleindls voor vriendlief kopen en een bloemetje voor mijn moeder, die ga ik samen met mijn dochter vaiddag van Schiphol halen, gezellig een busritje en vliegtuigen kijken.
Jvs: oef dat is nog lang wachten... Niekske: he bah zeg Ik vind het sowieso best heftig om een overleden kindje te zien ( helaas is het vrienden 2 x overkomen ) maar nu je zwanger bent is het hélemaal niet fijn. Jammer dat ze je niet even heeft verteld dat het om haar overleden baby ging. Heel veel succes morgen! Liesken: goh ik heb sinds deze zwangerschap ook zo'n gevoelige huid, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Vooral mijn gezicht.. De reinigingsgel die ik altijd gebruik brandt enorm nu, m'n oppep-serumpje stinkt, super snel geïrriteerde huid na het scheren van m'n benen, kleine bultjes en jeuk.. Misschien heb je tips? Denise: fijn, weer door de APK bij de vk. Ben benieuwd wat voor mogelijkheden je nog hebt in het zkh bij je bevalling. Veel plezier bij Schiphol All: wij doen niet aan Valentijn maar ik kreeg net toch een rode roos Toch schattig