Nienske, hier ook dat zware gevoel in mijn buik. Het is inderdaad even wennen dat je soms een stapje terug moet doen. Goed dat je er melding van maakt trouwens. Jij ook lekker geshopt zie ik. Leuk kleed is dat van nijntje. Miervs, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor Kan me voorstellen dat je s avonds geen zin meer hebt met alle drukte (hier zelfde verhaal 'sa vonds) Leuk trouwens dat je moeder die wegendeken zelf gaat maken! Fijn hoor als je zo creatief bent. Liesken, gefeliciteerd met je boy! Leuk zo om en om!! Wat vinden de kids ervan? Fijn dat je ouders beetje zijn bijgedraait. Waarom moisten ze zo wennen aan de zwangerschap trouwens? MadameV, lekker geshopt zeg! Goed bezig! Minimaus, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven. Chocochick, frusterend zeg dat je elke keer alles kwijt bent!! ben zo benieuwd wat het wordt! Is je taart gelukt? Wat een prachtig buikje heb je al! Babyboom, wat een eeuwigheid he die 20 weken? Aan ene kant denk ik soms goh gaat snel maar dan denk ik dat ik nog een dikke week op de echo moet wachten en dan vind ik het wel lang duren allemaal. Daphne, wat leuk dat je vriend de kleine ook al heeft gevoeld!! Zo wordt het toch wat echter allemaal he voor ze? Jsv, sorry begreep dat je naar VK was gweeest maar verkeerd begrepen dan Lili, ik zou gewoon het originele liedje houden denk ik. Zou je zus het echt heel vervelend vinden als het hetzelfde nummer wordt? Toch leuk dat jullie zo dezelfde smaak hebben? Memvan4, bedankt voor de boekentip en gefeliciteerdmet je meisje!! Dreamchild, vervelende droom zeg.. gaat het beter vandaag? Hier ook wisselende dromen hoor, soms positief soms gaat alles mis in zon droom. Hier vrijdag lekker vrijgenomen, had ik echt even nodig. Gezellig met vriendje wezen lunchen en op onderzoek voor kinderwagen. We waren beiden direct verliefd op de Stokke Xplory maar de prijs is iets minder romantisch want met de basis kwamen we op 1200,- uit en dan heb je nog niet eens een slaapzakje of luiertas oid. We weten in ieder geval wat we willen dus nu aanbiendingen in de gaten houden of eventueel Marktplaats als er een mooi 2ehands exemplaar langskomt. Begin hier trouwens wel last van nesteldrang te krijgen.. mijn handen jeuken om woonkamer weer eens op te fleuren met wat nieuwe potten en planten/ kussens en zie van alles en nog wat in huis wat waar ik wat aan wil doen maar heb zo weinig energie. Doordeweeks s avonds val ik standaard om 8 a 9 uur op de bank in slaap, langer kan ik niet wakker blijven. Zaterdag na de wekelijkse boodschappen en wasjes merk ik dat ik dat mijn buik begint te protesteren en dat ik de rest van de dag niet heel veel meer moet willen. Zondag blijft eigenlijk over maar dan begint de werkweek al in 1 van mijn regios dus zit dan vaak al achter de laptop voor de nieuwe week.. Als ik dan denk aan zolder die nog opgeruimd moet worden, babykamer op orde etc dan begin ik wel beetje zenuwachtig te worden..
Oh ik herken dat zo dat op de bank in slaap vallen en mn vriend stimuleert het ook nog door lief een dekentje over me heen te leggen hihihi Die nare dromen bah bah heb er ook al een aantal gehad en de meest rare dromen over dat ik na de bbq van het zomer weeën krijg (oma staat al te springen van Yay mooi weer en Oeh bbq) Vandaag alles in huis gepoetst en de kleertjes uitgezocht wat we echt leuk vonden hihi stiekem is het al een verwend nest hahahaha Maar niets zint me alles moet veranderd worden hihi
Choco, mooie buik zeg! Heerlijk! @droom; vannacht niet gedroomd, of iig geen idee. Wel paar keer wakker en om 2.30 uur dochterlief bij me... De angst trok vandaag wel weer weg, nadat gister de hele dag nare gevoelens waren gebleven. Woensdag heb ik weer een echo, kan niet meer wachten! Ooooh, de nesteldrang gaat bij jullie beginnen! Wat leuk! Leuke periode, vooral voor de mannen.... Die van mij werd er toen gek van... Komt hij 's nachts beneden, staat zijn zwangere vriendin de koelkast schoon te maken....
Sterre: leuk om de vrienden groep weer eens te zien. Heel herkenbaar dat dit er met kinderen vaak niet meer van komt. Ik zou alleen ook helemaal geen zin hebben in carnavallen, ik heb al geen puf voor een normaal avondje kroeg Catnip: duur zijn die krengen hè? Die van ons was ook zwaar duur maar heb er nooit spijt van gehad. Als je nu al nesteldrang hebt ben ik benieuwd hoe je op het einde bent, hihi Of je hebt gewoon een héél schoon huis de komende maanden. Minimaus: de bank is al weken m'n beste vriend en als ik dan op de bank ga liggen komt m'n dochter meteen met een dekentje aan wat ze over me heen legt. Super schattig maar dan voel ik me wel erg slecht Dreamchild: wat een nare droom, hopelijk krijg je die niet meer!! Kan me voorstellen dat je daar nog wel dagen overstuur van bent. Dat het maar snel woensdag mag zijn!!
Leuke taart choco!! Wij hebben toen iedereen laten weten via een gedichtje dichten is niet mn sterkste vak hahahaha dream: hihihi ik zie dat al helemaal voor me snachts de koelkast schoonmaken Gelukkig valt het bij mij niet op want mijn wederhelft zwangert letterlijk met me mee hahaha ik kom eindelijk wat aan en ja hoor hij ook en ook nog even zwaar hahaha ik maar schoon hij helpt ik verander de woonkamer hij veranderd de slaapkamer hahaha
Ooh Chocochick, wat leuk een chocojongen. Kan me voorstellen dat je even aan het idee moet wennen. Ik zal dat straks ook hebben als het een jongen is, niet omdat het me minder leuk lijkt, maar doordat ik tot nu toe aan meisjes gewend ben.
Enne Chocochick: nog een vraag: wat is dat witte cremespul rondom de taart? Dat ziet er echt heel lekker uit, water loopt me in de mond ik moet weten wat het is
Catnip zou zeker mp in de gaten houden vask scheelt dat een hoop. Die wij willen staat er helaas weinig op is best nieuw model. Ik kan dat niet op de bank in slaap vallen. Echt alleen in ern bed hihi. Chocochick gefeliciteerd met een jongen. Hoe vind je het? En al een aardig mooi buikje Whaha dreamchild heb je dat echt gedaan?
Catnip: zo die zijn duur! Maar ze zijn inderdaad erg leuk Minimaus: awh wat schattig dat je vriend dan een dekentje over je heen legt Maar begrijp ik goed dat jullie een meisje krijgen? Schattig dat jouw wederhelft mee zwangert... Die van mij dit keer ook. Ik kreeg vrijdag op m'n donder omdat de augurken op waren Ja zeg...wie is er nou zwanger he Dreamchild: zo'n droom/nachtmerrie kan inderdaad een erg vervelend gevoel achterlaten Haha 's nachts de koelkast schoonmaken Nee mij niet gezien hoor Chocochick: een jongen, wauw Maar ik snap dat je even moet wennen!
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 11 juli Isabella82 - 31 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Amaroen - 24 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Minimaus ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Ikbenjip - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 18 juli Sab1988 - 25 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Astrid040 - ? - ? - jongen/meisje/verrassing 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 20 juli Lennox - ? - 1e kindje - jongen 21 juli Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 32 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Catnip - 27 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Flipske - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen Akaper - ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 25 juli Knorretjuh - 30 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - verrassing 26 juli Melkchocolaatje - 31 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing Claudia88 - 25 jaar - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje Ik ben verliefd - 26 jaar - 5e kindje - jongen 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing Zwanger83 - 30 jaar - 2e kindje - jongen/meisje/verrassing Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 31 juli Linda - 32 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing 22 september Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 6 Jongen: 7 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Februari Marievs 24 februari - 20 weken echo Marygirl 26 februari - verloskundige Sterre 26 februari - 20 weken echo Chocochick 27 februari - 20 weken echo MadameV 27 februari - 20 weken echo Marievs 28 februari - verloskundige Maart Liesken 4 maart - verloskundige Catnip 4 maart - 20 weken echo Danielle 4 maart - verloskundige Lili 4 maart - 20 weken echo Marygirl 5 maart - 20 weken echo Jvs 6 maart - verloskundige Jvs 10 maart - 20 weken echo Daphné 10 maart - 20 weken echo MadameV 10 maart - verloskundige Niekske 11 maart - 20 weken echo Sterre 11 maart - verloskundige Marjolinos 11 maart - 20 weken echo Baby boom 18 maart - 20 weken echo Niekske 18 maart - verloskundige Danielle 20 maart - 20 weken echo April Lili 3 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - 3D-4D echo --------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Ik moet echt wel even wennen aan het idee. Ik vind jongens (mannen) überhaupt raar. En hoe vreemd is het om de hele tijd een piemel in je te hebben? Ik heb de cake eerst willen bedekken met Marshmellow Fluff maar dat werkte dus voor geen ene meter. Ik smeerde de cake steeds aan gort waardoor er steeds blauwe kruimels terug bovenop kwamen. Na een laagje van dat spul ben ik er Klop Klop op gaan smeren. (Oh ik ben zo gek op Klop Klop). Ik heb zo'n pakketje met 4 kleuren garneersuiker bovenop gedaan. Was erg lekker!
Sterre: nee wij krijgen een jongetje ben straks in de minderheid hahaha! Inderdaad heel lief en leuk haha oh haha bah bah augurken nee wij krijgen eerder het Goh wie heeft in godsnaam de vruchtenhagel opgegeten ( eet namelijk nooit brood met zoet beleg) Choco: moest eerst ook wennen hoor maar wist vanaf het moment dat ik zwanger was van dit wordt een jongetje en iedereen om me heen nee hoor dit wordt een meisje maar met de echo van 17 weken had ik gelijk haha maar volgende week maandag de 20 weken echo (met 21 weken xD) Hebben jullie soms ook het idee dat het zo snel gaat?
Ja het gaat nu wel echt snel. Misschien ook wel omdat de eerste weken voorbij lijken te kruipen? Wij hebben de 20-weken echo met 19-weken. Het heet officieel ook geen 20-weken echo maar een SEO en die wordt rond de 20-weken gedaan. De werkweek is nog maar net begonnen en ik heb nu al geen zin meer! En dan heb ik nog een kort weekje ook want donderdag middag begint mijn vakantie (met het SEO).
Chocochick, gefeliciteerd!!! Leuk hoor een meisje en een jongen! Gafe taart ook, ziet er erg lekker uit Wat lief van je dochtertje trouwens dat ze zo voor je zorgt. Wat vind ze ervan dat zee en broertje krijgt? Dreamchild, haha die koelkast! Ik baal zo van de mijne dat ik een nieuwe wil! Was hem al tijdje zat en is ook niet al te nieuw meer dus vanavond even met vriendlief iets anders uitzoeken Hoop niet dat ik dit met al te veel dingen krijg Lili, die wik willen is eigenlijk ook een 2014 model maar als ik een hele nette van 2013 zie ga ik er denk ik toch maar voor. Zoveel verschil zit er niet in. Mijn vriend heeft als hobby detailing (autos opknappen en terug in nieuwstaat brengen) ik weet zeker dat hij wonderen kan doen met de kinderwagen! Het enige waar ik mee zit is evenutele garantie. Sterre, lukt het je trouwens nog om je in te houden met alle meisjes spullen of ben je inmiddels al lekker roze spul aan het hamsteren? Was er trouwens nog wat uitgekomen bij jou vrijdag? Ik was vergeten te bellen.. vanmiddag even doen Hier ook de week weer begonnen.. weet niet waarom maar heb beetje zenuwachtig gevoel in mijn buik. Misschien komt het omdat ik nog zoveel werk heb liggen ofzo.. kan ook niets anders bedenken maar voel me heel onrustig. Heb nu al zin in weekend eigenlijk. Verder weinig op de planning deze week. Morgen naar verloskundige, dit is een soort check en voorbereidend gesprek op de 20 weken echo ofzo moet ik dat zo zien?
Hallo, Spannende dag voor mij vandaag. Het duurt ook nog zo lang tot kwart voer 6. Nu wel gewoon aan het werk, maar met mn hoofd bij de echo van vanavond. @beurs: Mijn man en ik zijn ook geweest vrijdag. Het was een enorm leuke dag. Zelfs nog een stukje hhb gehad. Eens maar nooit weer haha. De 9mb was erg leuk. Heb een buikband gekocht voor onder mn kleren, invulboekjes van pauline oud, een kolfapparaat van nuby en de flessen van nuby. Niet elektrisch. Kan wel elektrisch gemaakt worden, maar weet nog niet of ik dit doe. Verder een Joolz gezien die ook duo gemaakt kan worden (we willen heel graag 2 kindjes vlak op elkaar, als het ons gegeven is). En heel veel info foldertjes en geboortekaartjes haha. Daarna nog ergens gegeten in Utrecht. Heb ik dus gewoon een stokbroodje met aioli op. Mag ik dit helemaal niet. Het was gelukkig maar 1 klein stukje. @geslacht: Leuk liesken een jongen. Mijn voorgevoel zegt ook een meisje. Ben benieuwd over 5 maanden haha. 5 maanden nog. Wat duurt dat lang zeg. De meeste zeggen ook,: je krijgt een meisje. Ik zie het aan je. Dus ben benieuwd haha. @daphne: Oh wat leuk zeg. Wij voelen hem nog niet aan de buitenkant, maar ik voel hem alleen aan de binnenkant. Heel jammer, maar niets aan te doen. Meestal is hij s`avonds lekker actief. Ik vind het ook heel apart dat er iets rommelt in mn buik. @Lili: Ja, liedje. Geen idee. Ik zou niet dezelfde doen als je zus. Kun je het er niet met je zus over hebben? Wanneer gaat je zus trouwen? Leuk zeg trouwen. Lijkt voor mij weer een eeuwigheid geleden. @Niekske: Mooi die luiertas. Erg leuk. Flessen is ook erg lastig. Ben erg benieuwd naar deze flessen. Heb er best een hoop. Kreeg er 1 omdat ik luisterde naar een praatje over bortsvoeding, 2 bij het kolfapparaat en dan ook nog een starterspakket met 4 flesje. Bij elkaar was het maar 55 euro. Als het niets is, is het niet een enorm bedrag. @harde buiken: Geen idee nog wat dit is, denk ik. Ik merk wel dat ik niet meer op mn buik kan liggen snachts L. Dat ligt echt niet lekker. @chocochick: Ja, iedereen zegt dat je je naar zoveel weken beter gaat voelen. Nou, hier dus ook niet. Verkouden, moe, continue wat eten om de misselijkheid te onderdrukken. Ga zo maar door Mooi buikje. Oh wat leuk. Een jongen. Hij is goed gelukt. Gefeliciteerd. De jongens zijn nu in de meerderheid J. Ben benieuwd als we allemaal bevallen zijn wat de stand is. @dreamchild; Oh wat naar zeg. Sommige dromen zijn zo niet leuk. @catnip: haha, ja ik ken het. Ik heb het nu ook al een beetje. Heb nu al 2 jaar fel roze, maar wil eens wat anders. En na de wasjes begint ook mijn buik te protesteren. Ik denk maar niet aan wat er allemaal nog gebeuren moet voor de bevalling. Over 2 maanden eerst nog een week weg en moet mn paspoort nog verlengen. Ook zoiets wat moet gebeuren en ik steeds vergeet L. @minimaus: Dan klopt het bakerpraatje bij jou niet haha. Als je van zoet houdt, dan krijg je een meisje zegt het praatje. Ik ga nog even verder zenuwen hier. Ook hier dus een zenuwachtig gevoel in mn buik. Straks denk ik maar eens een latte halen bij de koffiebar. Heb ik wel zin in.
Marievs heel veel plezier straks en alles zal echt wel goed zijn dat moet gewoon. En van alioli wist ik ook niet hihi Catnip soms staan ze met garantie op mp dus zou ik dan daar naar zoeken. Leuk dat je vriend dat kan Chocochick wel een leuk begin van je vakantie hihi Hier vandaag een late dienst werken. Zo geen zinen las net op het nieuws ook alweer sores is dus nu helemaal geen zin. Nou kan ik eindelijk een paar dagen uitslapen zijn ze nu precies voor mijn huis aan het heijen. Lang leve nieuwbouw. Gelukkig hierna 3 dagen vrij en 3 rustige en dan er weer 4 werken.
zo wat is er weer veel gekletst dit weekend! Choco: gefeliciteerd met je jongen! Leuk idee zo'n taart! De jongens zijn terug in de meerderheid! Hier een leuk weekend gehad, gisteren een zeer zonnige dag, ben eindelijk nog eens megeweest op verplaatsing met de paardjes. Heeft me goed gedaan, maar om 18u was ik al K.O. Gisteren ook nog een beetje gediscussieerd met vriendlief over de mogelijke namen, we hebben er nu 3, is al ietsje beter dan 1 Ik zit in twijfel over iets. Gisteren gezien op internet dat de BSB op 18 maart naar Parijs komen. Ik ben een mega grote fan van hen (geweest ) tijdens mijn jeugd maar heb nooit de kans gehad om naar een concert van hen te gaan. Ouders lieten dit niet toe. Nu heb ik zo iets van: het is nu of nooit, ik moet naar dit concert. VL vind het oké, maar is dit wel verstandig? Ik zal dan 22 weken ver zijn, het concert is van 20u tot 23u en ik ben helemaal alleen. Ik zou wel een zitplaats nemen en een hotel kamer reserveren zodat ik kan overnachten in Parijs. Zouden jullie dit doen?