16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Catnip, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marievs: wat een lekker vooruitzicht vakantie! Veel plezier in Turkije! Ga je lekker een weekje relaxen of ben je ook van plan om op excursies te gaan?

Madamev: wat een geregel inderdaad. Hopelijk kunnen de fysio en de osteopaat je helpen! Hoe gaat het nu? Heb je nog veel last? Fijn dat de intake er weer op zit.

Catnip: wat heerlijk een opslag! Dat is nooit mis en met een kleine op komst helemaal niet. Ik zag van de week op werk op het info bord dat er een 1,9% verhoging is overeengekomen met de CaO-ers maar dat de groep waar ik ik val (boven-CAO) ook meedoet met deze verhoging. Score! :)

Sterre: wat balen dat je zo'n last hebt van ischias. Hopelijk gaat het nu alweer wat beter!!
    Wat vriendschappen betreft ben ik geen standaard vrouw denk ik wel eens. Ik heb wel vriendinnen waarmee we een vriendengroep van 4 stellen vormen maar het kan zomaar voorkomen dat ik ze twee maanden niet spreek. Mijn zus is een van die meiden en haar spreek ik wel regelmatig. Als ik telefoneer bel ik eigenlijk 75% van de tijd met mijn moeder en 25% met mijn zus. Verder heb ik twee nichtjes waar ik ook goed mee bevriend ben, met beide zijn we wel eens op vakantie geweest. Maar ik ben dus geen vriendin die intensief contact onderhoudt. :)

Marygirl: geniet maar lekker van je vakantie! Twee weekjes relaxen klinkt super. Hopelijk kom je aan het fotoalbum toe. Ik vind dat altijd super leuk maar er gaat zoveel tijd in zitten. Tenminste bij mij, foto's selecteren, pagina's indelen. Leuk leuk! Krijg er ook meteen zin in om dat te doen.

Lili: wat verschrikkelijk dat het toch een zware tia is geweest. Klinkt behoorlijk heftig en onzeker. Heel veel sterkte meid!!

@LW/IV: is het niet een beetje dubbelop om beide data te noemen? Misschien is het net zo overzichtelijk om alleen de laatste werkdag te noemen. Of je nou vakantiedagen ervoor pakt, erna of helemaal niet, na je laatste werkdag begint je verlof toch?
    Mijn laatste werkdag is op 12 juni!

Liesken: wat fijn dat de intake goed ging. Da's toch altijd even afwachten. Lijkt me zo spannend om je kind ergens achter te moeten laten. Wat fijn dat jullie uit de roepnaam zijn. De doopnamen gaan vaak wel wat makkelijker toch?
    Wij willen maar twee namen en ik wist al meteen dat de weede naam een vernoeming naar mijn vader zou worden. Had liever de roepnaam gezien maar dat zag mijn man niet zitten. Hij heeft me wel Carré blanche gegeven voor de tweede naam dus dat was zo besloten. Nu hebben we twee roepnamen die we wel leuk vinden. Als we dat tegen mensen zeggen vragen ze waarom we dan niet die twee namen gebruiken maar ik wil echt naam die naar mijn vader vernoemt.
    Het heeft even geduurd voor ik mijn man daarvan had overtuigd. Hij vroeg zich af waarom er niet naar zijn vader werd vernoemd maar aangezien die nog leeft en die zijn kleinzoon mag ontmoeten vond ik dat geen discussie punt.

Ik ben tot dinsdag vrij: JOEHOEEEE!
    Vandaag gaan we naar de Efteling. Heb er zin in!

2. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    @marievs, goed idee de laatste dag op de lijst! De mijne is 20 juni :)

@Sterre, wat vervelend die ischias.. fijn dat het beter gaat maar toch voorzichtig zijn hoor.. Wow lekker dat je al zo vroeg met verlof kan!! Maak je daar je vrije dagen nu voor op bebrijp ik dat goed? Hebje dan nog wel wat voor de rest van het jaar?

@Marygirl, leuk dat je de kleine ook goed voelt bewegen! Jij ook lekker vrij na vandaag.. heerlijk! Wat een leuk idee zo’n fotoboek! Hier ook een babyboek van mezelf, zo leuk om terug te kijken :)

@cursussen, hier 6x avondje Childbirth Preparation Course (de Engelse versie van Bevallen kan anders) met vriendlief erbij en 1x avond voorlichting over borstvoeding vanuit het ziekenhuis. Heb er wel zin in eigenlijk, vooral die curuss met mijn vriend, vind het wel prettig ideedat hij ook een beetje weet wat hij kan verwachten en hoe hij op zijn manier kan helpen.

@lili, wat verdrietig van je schoonvader.. logisch dat je niet meekletst.. je hebt genoeg aan je hoofd. Heel veel sterkte.

@jvs, leuk zo’n extra echo! Was het een 3d of normale? Realiseer me trouwens dat ik je regelmatig Jsv noem.. weet niet waarom maar sorry hiervoor :)

@liesken, leuk dat het zo goed voelde bij het kinderdagverbljf! En fijn dat je uit de naam bent! Ben benieuwd naar alle name n van de zomer of willen jullie die straks liever niet ophet forum noemen?

@choco, jij ookefeliciteerd met je opslag! *high five* Veel plezier in de Efteling!! Het ziet eruit dat je prachtig weer hebt :)

@vrienschappen, hier nog een vast groepje nog van middelbare school, de een heb ik meer contact mee dan de andere maar moet zeggen dat ik net als Choco niet zo heel goed ben in contact houden. Moet soms echt reminders in mijn agenda zetten bij belangrijke gebeurtenissen zodat ik er naar vraag zo erg is het soms.. :) Heb gewoon leuk contact met aantal meiden / tantes / bevriende stellen maar niet echt een vaste vriendin die ik elke dag bel ofzo.

@ego, hier begon eergister mijn kies weer op te spelen :( Woensdag naar tandards gegaan, weer open gemaakt, nog wat schoongemaakt, nieuw medicijn erin.. gister middag na 24 uur nog steeds pijn, erger zelfs... dus maar weer eens gebeld wat ik kan verwachten qua verbetering. Heel mijn gezicht deed mee, zere wang, neus, hartslag voelde ik bonzen in kies en oor , kaken begonnen te verkrampen. Ze begonnen zich nu toch ook zorgen te maken dus ik moest met mijn dokter bellen of ik antibiotica mag. Was niet heel enthousiast met het idee, heb eigenlijk nog nooit antibiotica nodig gehad en op heeeel af en toe een paracetamol na neem ik eigenlijk geen medicatie. Arts belde me einde van de middag terug dat als die ontsteking al 2 maanden aan de gang was er weinig alternatieven waren en hier echt wat aan gedaan moest worden. Dus toch maar met de kuur begonnen beetje tegen mijn gevoel in maargoed..de kleine is rustig maar beweegt wel af en toe dus zit wel goed denk ik. Het middel moet veilig zijn voor zwangershap maar toch had ik het liever niet genomen. Verloskundige afspraak voor zekerheid iets naar voren gehaalt en mag dinsdag voor controle.

3. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Daar ben ik weer :)
    Net weer terug van zwangerschaps zwemmen. Best vermoeiend joh.. Dit keer gingen we met gewichtjes in het zwembad, morgen dus spierpijn in mn armen ;)

@MedameV, makkelijk zo'n lijstje, die heb ik idd ook :) , Tja ik zit er niet zo mee dat mn buik niet (achterlijk) groot is. Voor mij doen is dit al heel groot dus ik ben er blij mee :) en zolang die kleine goed groeit is alles goed.
    Hoop dat die fysio je snel verder kan helpen! die pijn lijkt me ook niks..

@Sterre, wil je op het lijstje mijn leeftijd veranderen? :)
    Ik merk wel dat ik met de een wat meer heb dan met de ander, maar heb eigenlijk maar 3 echte vriendinnen waar ik ook regelmatig mee afspreek, dus weinig echt last van dat het niet leuk is..
    Heb je goed uitgeplant dan die laatste werkdag ;) lekker van genieten!

@Lili, Fijn dat het al wat beter gaat.. Hoop dat het snel weer nog beter zal gaan met hem! Heel veel sterkte ieder geval!
    Lees nu net dat het slechter gaat :(, vreselijk dat wachten.. Hoop echt dat het snel beter zal gaan!

@Chocochick, Heerlijk dat ze het zwemmen zo leuk vond! en wat schattig dat ze weer wou...

@Jvs, Heftig joh die bevalling, snap heel goed dat je het nu geplant wilt hebben! en wat fijn dat het ook kan.
    Gelukkig kwam je er nog achter dat je die echo had, was anders wel jammer geweest... Grappig dat ze zo dubbel ligt en tja het zal wel lekker liggen voor der ;)

@Verlof, Tja omdat ik vrijwilligerswerk doe heb ik niet echt verlof ofzo.. Ik stop wel sowieso halverwege juni omdat mijn man dan vakantie heeft. maar misschien dat ik wel af en toe gewoon thee ga drinken daar :)

@Marievs, Heftig zeg dat flauwvallen! vreselijk gevoel.. vaak als je het voelt aankomen dan word het juist nog veel erger volgens mij. Hoop dat het snel beter gaat met die bloeddruk. Wel super fijn dat je examen wel goed ging :) nu maar even afwachten!

@Liesken, ja luxe positie eten bij mn ouders, maar zo fijn! En die massage was idd lekker, ga 16 mei weer :) , kan mij er nu al op verheugen!
    Spannend zo'n intake op het kinderdagverblijf, ik hoop dat je er wel een goed gevoel bij hebt. Maar het komt vast wel goed :)

@Minigirl, Heerlijk zo;n weekendje weg, maar wat eng van die hartritmestoornis. Wat raar dat ze er nu dan opeens wel staat en toen der tijd niet.. snap best wel dat je er even klaar mee was! Vooral goed aan jezelf denken!

@Dreamchild, Wat vervelend dat ze al zolang ziek is :(, Hoop dat ze snel weer helemaal beter is, heb jij misschien ook weer wat meer rust.

@Catnip, Fijn die opslag, die kun je altijd wel gebruiken :)
    Wat vervelend van je kies, hoop dat je snel van die pijn af bent!

Volgende week gaan we lekker een paar dagen op pad! we gaan naar winterswijk met de vouwwagen, dus hoop wel een beetje op een zonnetje :)

Maar nu eerst morgen weer naar de gyn toe, kijken of ze de medicijnen gaat verhogen..

Fijne paasdagen allemaal!

4. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Foto van gister

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      5
  5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ catnip ja lekker zeg die weken die je in t vooruitzicht hebt! Ben je morgen ook al lekker vrij? Ivm goede vrijdag?

@ Sterre toppie van de lijst weer meid! En inderdaad jij hebt je verlof goed voor elkaar! Lekker hoor... Zal me ook eens in die rapley methode gaan verdiepen, gewoon googelen dus. Balen zeg van je ischias. Bij jou scheelt het wel meteen als je wat rustiger aan doet? ... Hoe jij verteld over de vriendin waarvan ermee stoppen ook lastig is ivm door elkaar lopende banden zoals familie vriendengroepen enz dat hebben wij ook heel erg. Net wat je zegt ook weer niet dat je zegt van we stoppen ermee maar met sommigen heb je gewoon meer als met een ander en daar investeer ik dan ook minder in. Als beide partijen het niet erg vinden prima toch?

@ Marievs wat goed dat je het boek van je dochter nog snel af wil maken. Straks heb ie wel wat anders te doen en kun je ook nog eens aan een 2 e boek beginnen haha. Ook al toe aan vakantie ;) lees dat vandaag je laatste werkdagje was dus geniet lekker van je vakantie!
    Verder weinig klachten?

Lili nogmaals sterkte

Jvs12 LW is laatste werkdag IV is ingang verlof. Zelf verzonnen leuk he haha. Maar dat heeft vast nu al iemand gezegd, maar goed ik typ om de paar berichten anders kan ik het echt niet onthouden.

@ liesken wat fijn dat jullie uit de naam zijn! Je wil hem vast niet stiekem verklappen? :) hebben jullie al wel wat ideeen over de doopnamen? Hier waren we er al heel snel over uit dus daar gelukkig geen problemen mee.

@ chocochick en catnip geeft toch niet dat je wat minder bent in het onderhouden van vriendschappen. Als je ze soms ook 2 maanden niet spreekt ( chocochick, buiten je zus ) betekent dat dat iedereen zo is en niemand er dan ook problemen mee heeft toch? Iedereen is daar weer anders in. Ik heb zelf een vriendinnengroep van 8 waarvan ik er 1 elke week zie, 4 gemiddeld elke 2 weken en de overige 2 wat minder maar die wonen ook niet hier in de buurt. Ben zelf juist heel erg van het lunchen, kop thee gaan drinken etc. Met mijn zusje komt nu steeds meer sinds ik al jaren het huis uit ben, daarvoor konden we elkaar niet luchten of zien haha...

. Over LW IV ik vind het wel interessant hoe iedereen het verdeelt heeft, van mij mag het juist wel zo blijven staan.

@ catnip balen van je kies zeg! Toch weer opnieuw. Maar je had zelf ook wel het gevoel dat het zo niet meer kon toch? Zolang de arts zegt dat het goed is zou ik daar maar op vertrouwen, we moeten allemaal nog veel te lang om met zoiets heel lang rond te lopen.

@ Annemarie inderdaad bescheiden buikje haha, Winterswijk is hier ong 20 minuten vanaf dus ken ik heel goed! Als je nog leuk tentje wil weten om te eten ofzo dan roep je maar ;)

@ ego. Idd vandaag suikertest, wat viel dat tegen zeg! Moest prikken en toen een soort van speciaal suikerdrankje drinken. En je mocht een krentebol en verder gewoon 2 u zitten daar tv kijken boekje lezen enz. Mag verder ook niet zoveel lopen enz dan omdat je dan teveel verbrand. Maar ik werd toch misselijk van dat drankje! Heb 3 x in anderhalf uur tijd op het punt gestaan om over te geven daar in de wachtkamer, maar gelukkig toch tegen kunnen houden. Als ik anders volgende week weer moet dan zie ik er helemaaaaal tegenop terwijl ik dat nou niet deed. Met mijn suiker was alles wel helemaal prima dus wat dat betreft een goed einde haha.

Fhysio dinsdag was iets minder, het zijn wel mijn bekken. Het woord bekkeninstabikiteit klinkt Heel zwaar zei ze en nemen ze niet meteen in de mond maar het is iig bekkenpijn. Ze heeft wel gemasseerd om te ontspannen ( dat was ook wel heel fijn ) maar verder is er weinig aan te doen dan jezelf in acht houden, met een kussen tussen je benen slapen, niet met je benen over elkaar zitten ( kunnen je bekken scheef gaan staan doordat ze zo week zijn ) maar geen extra oefeningen ofzo. Ben benieuwd of dinsdag de osteopaat ook hetzelfde zegt. We gaan het mee maken.

Iedereen alvast een fijn paasweekend! De meesten zullen vanaf nu wel een lekker lang weekend vrij zijn, ik moet wel morgen en zaterdag nog werken, iedereen wil er op zijn paasbest uitzien haha!

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Catnip: ik heb ook nog veel vakantie dagen. Ik plak 3 weken aan mijn verlof en neem dan tot kerst een dag in de week vrij en met kerstmis twee weken. Ik had de vorige keer 10 weken plus een vakantieweek maar dat was zo veel te kort!
    Het was inderdaad een heerlijke dag in de Efteling. Best druk maar we hebben toch geen achtbanen gedaan.
    Dat van de herinneringen komt me heel bekend voor. Verjaardagen (en die van kinderen van vrienden) zijn ook al zoiets. :)
    Wat vervelend van je kies! Lijkt me super pijnlijk! Ik zou me niet al te druk maken over de ab kuur. Als het kwaad kan geven ze dat echt niet. En volgens mij is het helemaal niet goed voor de baby als jij pijn hebt dus goed dat daaraan wordt gewerkt.

Annemarie: goed bezig met zwemmen. Wel leuk om te doen hè? Wat leuk dat je volgend week een paar daagjes weg gaat. Klinkt super gezellig, ik zal duimen voor zonnig weer! Mooi buikje! Ik zal er ook eens een bijvoegen, het begint al wat te worden!

MadameV: die suikertestklinjt niet erg aangenaam. Wel fijn dat de uitslag goed was! Vervelend dat de fysio toch denkt dat het je bekken is. Doe maar goed rustig aan! Heeft ze je ook tips over lopen, opstaan, etc gegeven? Veel succes nog de komende dagen met werken ;)

Vandaag heerlijk bij de efteling geweest. Was heerlijk weer, wel wat druk maar niet bij onze attracties. Ik heb wel zware rugpijn nu, maar dat gaat wel weer over. Dochterlief is wat ziekjes ze heeft daar en in de auto geslapen zonder mokken en dat zijn we niet gewend, nu blijkt ze 38,8 te hebben. Hopelijk slaapt ze goed en voelt ze zich morgen beter.

Ik heb vandeweek nog woorden gehad met mijn moeder. Was zo boos dat ik dacht dat ik ging klappen. Het gesprek begon met haar lichamelijke klachten en toen zei ze dat ze daar eigenlijk niet over de telefoon over begon omdat ik alleen maar aan het klagen was over mijn zwangerschap. Nou ik antwoord gewoon eerlijk dat ik moe ben of dat ik pijn heb als ze daar naar vraagt en ze vraagt er continue naar. Toen begon ze dus dat ik wel wat positiever over m'n zwangerschap mocht doen. Mijn antwoord dat ik nou eenmaal niet op een roze wolk zweef werd beantwoord met dat ik dan maar meer mijn best moest doen. Toen ik zei dat ik al mijn best deed zei ze dat ze medelijden had met m'n man. Dat ik het niet normaal vond dat ze zo tegen me deed werd beantwoord met een "dit is een typisch voorbeeld waarbij een gesprek over mij begint en dat het nu weer over jou gaat".
    Nou, ik ben dus gewoon klaar om haar iets te vertellen over m'n zwangerschap. Ze kan echt de rambam krijgen. :x
    Verder doen we wel aardig tegen elkaar nu. Mijn moeder is waarschijnlijk al weer vergeten dat dit is gebeurd.

Fijn paasweekend allemaal!
    Mijn buik met 25 weken:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,6 KB
      Weergaven:
      4
  7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: jeetje wat rot te lezen dat het toch erger is dan verwacht met je s.vader :(

Jvs: voor de ischias ben ik eerder naar de osteopaat en acupunctuur geweest die beide goed geholpen hebben. Gelukkig is het na een paar dagen flink rust weer grotendeels weg.

Liesken: haha wat grappig dat de groep straks voor de helft uit jullie kids bestaat :D Wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, zo belangrijk :)
    Leuk dat jullie uit de naam zijn! Wij hebben nu toevallig ook een naam die wel vaker voorkomt maar hij is gewoon leuk en past goed bij de andere namen.

Marygirl: jaaa fotoboek... Ik loop hopeloos achter met alles :)

Chocochick: jij ook al loonsverhoging! Lekker hoor :) Contacten onderhouden is ook niet echt mijn sterkste kant hoor haha. Ik heb bijvoorbeeld ook geen beste vriendin ofzo. Wel één vriendin waar ik meer tegen vertel dan tegen de andere maar ik ga geen uren met iemand aan de telefoon zitten ofzo.
    Awhh beterschap voor chocomeid!
    Jeetje zeg, wat stom dat je moeder weinig begrip heeft voor je gevoel :( Nee daar was ik ook niet blij mee geweest zeg ;)
    Mooi buikkie, ook al zo bescheiden!

Doopnamen: hier twee doopnamen, we kiezen er elk 1 :D M'n oudste draagt de naam van m'n opa omdat ik door hem een gedeelte opgevoed ben en de naam van m'n schoonvader. De jongste draagt de naam van m'n vader en de opa van m'n vriend. Dit kindje zal dezelfde doopnaam krijgen als ik ( die van mijn veel te jong overleden oma ) en m'n s.moeder. Voor elk wat wils dus :D

Catnip: mijn opgebouwde vrije uren maak ik inderdaad op maar ik weet ook nog niet zeker of ik wel daar terug ga werken of dat ik dan inmiddels bij mijn vriend meer kan doen. Zoals het nu gaat op kantoor zit die kans er goed in :) Mocht ik nog wel terug gaan dan ben ik, net als nu, flexwerker en kan ik zelf aangeven hoeveel en op welke dagen ik ingepland kan/wil worden dus mocht er iets zijn dan kan ik me die dag gewoon niet beschikbaar stellen.
    Wat balen dat die kies toch weer pijn ging doen :( Inderdaad niet fijn om dan een ab-kuur te moeten slikken. Hier bij de oudste ook vw een flinke blaasontsteking maar hij heeft er niks aan over gehouden :p

Annemarie: oef je moet dus nog best aan de bak met zwemmen :D Ik heb bij de tweede nog tot 33 weken aqua-joggen gedaan. Ik vond het, jezelf het zwembad uit hijsen behoorlijk zwaar worden op een gegeven moment :(
    Leuk, hopelijk hebben jullie mooi weer volgende week!
    Mooi buikkie, ziet er bescheiden uit.

MadameV: ja gelukkig is door de rust die ischias weer een heel stuk minder, fieuw!
    Oewh klinkt niet fijn van die suikertest :( Maar gelukkig alles goed!
    Geen goed nieuws van de fysio dus :( Merk je wel wat van de massage?

All: vandaag gewerkt, morgen ook maar het gaat allemaal wel goed. Helaas wel last van m'n rug nu door m'n bureaustoel...pff tis wel de hele tijd wat he :);):)

Jullie nog plannen met Pasen? Hier zondag "gezellig" brunchen met de schoonfamilie.. Heb er helemaal geen zin in. Zeker niet meer na dat gebemoeial van m'n s.ouders vorige week. Ze willen graag dat we hun eethoek ala ouderwets-degelijke-eiken-houten-spul overnemen omdat zij een andere uit gaan zoeken maar ik wil dat spul gewoon niet. Ik vind het 1; niet mooi en 2; zou dat het 3e houtsoort in ons kleine woonkamertje zijn. Maar ze blijven het vragen... Om zich vervolgens wéér met onze indeling te bemoeien terwijl het gewoon goed staat ;)
    Verder dumpen mijn schoonbroer en schoonzus constant hun kinderen bij m'n s.ouders en verder waar ze maar kunnen.. Ik word er niet goed van, echt vreselijk. Maar het ergste is dat onze kinderen gewoon duidelijk achtergesteld worden hierdoor. Maar goed, is natuurlijk een heel lang verhaal maar ik ben er weer even klaar mee ;)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni
    Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni
    17 juli
    Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni
    21 juli
    Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 11 Jongen: 9 Verrassing: 3

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

April
    Marievs 18 april - verloskundige
    Annemarie 18 april - gyn
    Niekske 23 april - 3D echo
    Niekske 24 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - gyn
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo
    Lili 30 april - pretecho
    Sterre 30 april - verloskundige

Mei
    Jvs 1 mei - verloskundige
    MadameV 1 mei - verloskundige
    Liesken 6 mei - verloskundige

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

9. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Iedereen gezellig druk hopelijk!
    Manlief en kinderen zijn een dagje weg, naar mijn schoonouders en verjaardag van een neefje. En ik...ik ben aan de klus op de nieuwe jongenskamer. Vanochtend alle voorbereidingen gedaan, schuren en oud behang eraf trekken. Nu ff een broodje, en straks de hele kamer behangen. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Ga dus gauw weer verder, goed en mooi paasweekend allemaal!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: haha jij lekker aan de klus :) Lekker toch als alles de deur uit is, heb je lekker alle rust om van alles te doen. Show je nog een fotootje als het af is?

Hier vandaag ook lekker bezig geweest. Vanmorgen heeft m'n vriend gepoetst op kantoor ( ze doen het om de beurt met de andere bedrijfjes die er ook zitten ) en ik boodschappen gedaan. Vanmiddag naar m'n moeder geweest omdat m'n oom die aan de andere kant van het land woont bij haar is. Lekker gegeten met z'n alle en nu lekker genieten van een avondje bankhangen, chippies en allerlei ander "slecht" eten :D Morgen naar m'n skonfamilie.. Oh joepie ;)

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden wat is het rustig hier!

Liesken: is het gelukt met klussen? Laat je een foto zien als je klaar bent?

Sterre: ik kan me goed voorstellen dat je even geen. Zin hebt in je schoonfamilie, ik zou ook niet tegen dat gebemoei kunnen.
    Veel plezier met bankhangen en veel succes morgen.

Mijn dochter is vandaag voor het eerst naar de kapper geweest. Het ging super goed en ze vond het leuk! Ze heeft erg (ERG) dun haar en het was vooral achter wat lang. Het leek wel een Duitse mat. Nu heeft ze een Bob. Het lijkt meteen wat voller en nu kan ze mooi sparen voor lang haar! :)

12. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijne pasen meiden.

Mooie buiken hoor.

Chocochick: fijn he lekker lang vrij, hoe was het in de Efteling?

Catnip: hoe gaat het met je kies?

Madamev: vervelend dat het je bekken zijn, lijkt me erg pijnlijk

Hier mijn LW op 10 juni

13. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Fijne pasen allemaal :)

@Lili: Jeetje wat een schrik dat het nu ook nog erger blijkt te zijn. Ik hoop dat je een beetje bijkomt tijdens het weekendje Landal.

@jvs12: Haha wat schattig dat jullie meisje dubbel gevouwen ligt :) En die vergeetachtigheid, ik kan er ook wel om lachen. Ik vroeg donderdag op het werk aan een collega of ze een stukje tekst kon schrijven en ze zei dat ze dat een week geleden al had gedaan op mijn verzoek, ooops haha. We hebben er allebei wel hard om gelachen, ik wist het écht niet meer.

@Liesken: Mooi dat je zo terecht kunt op het kinderdagverblijf, en leuk dat jullie kinderen straks de helft van de groep zijn :D Wat fijn dat jullie de naam al hebben. Lekker aan het klussen geweest lees ik, is het een beetje gelukt?

@Catnip: Wat vervelend van je kies, ik snap dat het wat tegen je gevoel in ging om de antibiotica te nemen, maar op een gegeven moment kun je toch niet anders. Wel fijn dat je snel weer een controle hebt.

@Annemarie: Mooi buikje! Veel plezier met de vouwwagen, lekker even er tussenuit!

@MadameV: Oei bekkenpijn ook al, ik heb het ook nog steeds en het enige dat helpt is inderdaad voldoende aan je rust toegeven. Ik slaap met het voedingskussen tussen mn benen en als ik dat niet doe wordt ik beurs wakker ;)

@Chocochick: Mooi compact buikje! Arrrgh wat onredelijk van je moeder, zou er behoorlijk pissig over zijn.

@Sterre: Succes vandaag met je schoonfamilie, kan me voorstellen dat je je behoorlijk kunt ergeren aan ze. Wat een gedoe zeg dat ze maar blijven pushen met die houten meubels.

@Hier: Ik heb me vrijdag en zaterdag helemaal gestort op het fotoboek en ben een heel eind gekomen. Heb alle foto's al geselecteerd en verstuurd voor afdrukken. Nu nog inplakken als ze komen en klaar :D Voelt goed :)

Wij blijven lekker in en om huis vandaag. Dochters zijn aan het knutselen en ML verstopt nu de paaseieren in de tuin ;) Straks nog samen een familiefilm kijken en bankhangen :)

Voor de lijst, op 6 mei heb ik de eerste groeiecho en afspraak gynaecoloog en op 14 mei weer een controle bij de VK.

14. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Hey meiden
    Mijn schoonvader is thuis en gaat redelijk met hem. Vandaag langs geweest en ging best goed met hem. Hij zal moeten revalideren maar het komt goed. Al ben ik wel bang dat hij nooit meer voor de volle100% de oude wordt.

Er is zoveel geschreven dat ik het niet meer weet.

30 april heb ik ook me afspraak bij de vk
    en wat betekent de lw en de iv achter de Namen op de lijst?

Ook nog leuk nieuws hier. 8 mei gaan we in ondertrouw om 13.30uur :)

fijn pasen nog xx

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    #215 Sterre82, 21 apr 2014
    Laatst bewerkt: 21 apr 2014
    Chocochick: fijn dat het knippen goed ging! Is toch altijd even spannend met kinderen. Mijn oudste was voor de helft opgeknipt met de tondeuse toen hij absoluut niet meer verder wilde ;)

Marygirl: fijn dat het foto-klusje weer geklaard is! Al vind ik dat inplakken ook altijd nog best een klus :) Hoe doe jij dat?

Groeiecho: ik ben benieuwd of ik ook nog voor een groeiecho mag. Bij de tweede wel... Zou wel fijn zijn om nog een keer lekker uitgebreid te mogen buikgluren :) Al snap ik wel dat het voor jou anders is.

Lili: wat fijn dat je s.vader weer thuis is! Hopelijk gaat het revalideren voorspoedig.
    Wat leuk dat jullie binnenkort in ondertrouw gaan :)

Lw= laatste werkdag en Iv= ingaan verlof. Je mag zelf weten of je het in de lijst wilt en of je alleen lw erop wilt of beide... Of niks natuurlijk :p Wat jij wilt :)

All: gister het dagje s.ouders overleefd ;) Wat kunnen mensen toch negatief zijn zeg...klagen over alles, blegh. S.moeder zat stiekem toch te vissen naar het geslacht terwijl ze het eigenlijk niet wil weten, dus ik heb expres een paar keer "hem" en "hij" gezegd :p De jongens hebben zich goed vermaakt. Paaseitjes zoeken is toch wel een hele happening :D

Vandaag een lui dagje ingepland :) Vanmiddag wel nog wandelen met de kinderen maar voor de rest lekker niks.

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni
    Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni
    17 juli
    Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni
    21 juli
    Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

Meisje: 11 Jongen: 9 Verrassing: 3

Afspraken:

April
    Niekske 23 april - 3D echo
    Niekske 24 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - gyn
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo
    Lili 30 april - pretecho
    Lili 30 april - verloskundige
    Sterre 30 april - verloskundige

Mei
    Jvs 1 mei - verloskundige
    MadameV 1 mei - verloskundige
    Liesken 6 mei - verloskundige
    Marygirl 6 mei - groeiecho & gyn
    Lili 8 mei - ondertrouw om 13.30 :D
    Marygirl 14 mei - verloskundige

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ chocochick wat balen zeg van die woordenwisseling met je moeder. Je voelt je zoals je voelt denk ik dan daar mag je toch gewoon eerlijk in zijn? Fijn dat jullie zo'n leuke dag in de Efteling hebben gehad. Wat betreft je vroeg over lopen opstaan etc van de fhysio, vooral met traplopen elke keer 2 voeten op 1 tree zetten, uit de auto stappen met 2 benen tegelijk dus eerst helemaal draaien, en niet zoveel met je benen over elkaar gaan zitten als je ze iets uit elkaar zet staan je bekken het rechtst. Maar ik vraag me nog steeds af of het mijn bekken zijn maar ga morgen na de osteopaat dus ben benieuwd wat zij zegt.

@ Sterre wat mooi van die doopnamen. Ik vind het ook mooi om te vernoemen. Ons meisje krijgt naam van haar oma ( moeder van mijn vriend is 8 jaar geleden overleden ) en naam van mijn vader, gewoon omdat ik ook graag mijn kant wil vernoemen. En wat fijn dat het zo goed gaat bij jou man/vriends bedrijf! Lijkt me echt een fijn gevoel dat je straks misschien wel in de luxe positie zit dat je je baan op zegt omdat hij je nodig heeft haha!

Liesken inderdaad hoe is het je vergaan zaterdag? Petje af hoor. Nu ik zo met mijn benen zit kan ik me niet voorstellen dat jullie allemaal nog zo druk zijn haha. Krijgen we een foto te zien hoe het is geworden? Hier schiet het ook nog niet op. Mijn vader zei gister al dat ie nou echt binnenkort kwam om te behangen. Dan maar tijd voor maken en niet op een regenachtige dag ( dan zou die komen omdat ie dan bij klanten niet verder kan ) maar goed wij hebben nu alles op 1 kamer op elkaar gestapeld zodat hij zo bij de kinderkamer kan, die is helemaal leeg maar dat betekent dus ook dat ik nu totaal niet bij mijn spullen kan. Het zou fijn zijn om het straks in te richten en even te inventariseren wat we allemaal nog moeten hebben.

Catnip ben jij er nou ook uit met dat behangetje wat je toen liet zien? Die mintgroene word het?

Sterre hoe was het bij je schoonouders? Nog stiekem eruit gefloept dat het een meisje word? Haha! Maar wel vervelend snap dat je er geen zin in had.

Chocochick is wat he met kinderen na de kapper. Ik weet er álles van want ik ben de kapper haha. Maar mij schrik je niet snel af ik heb echt alles al mee gemaakt. Dus kom niet zo gauw aan het zweten haha. Over het algemeen zijn het ook vaak de jongetjes die heel moeilijk doen. Als er dan mensen zijn die een paar tips willen? Zo niet? Geef ik ze toch haha. Het ergste is soms de ouders die zeggen je moet wel stil zitten anders knippen ze in je oor. Of perse een kapmantel om willen. Soms is dat nog de grootste strijd. Als je gewoon oude kleren aan doet en ze daarna in de was gooit en ze zijn daardoor een stuk rustiger prima toch? Het helpt het meest als je gewoon probeert ze af te leiden en al helemaaaaal niet het hoofd vast gaan houden enz. Krijgen ze alleen maar een trauma van geloof ik. Haha als ik denk aan wat ik al heb meegemaakt qua kinderen knippen Pff haha.... Ik lees dat je al een mooi eind bent gekomen met het fotoboek! Toppie!

Jvs12 over die vergeetachtig heid erg is dat he! Heb dat ook zovaak! Ook heel vaak zeg ik wat tegen mijn vriend en dan zegt ie zei je een uur geleden ook al. Maar ook als ik denk dat ik iets al heb gezegd dan blijkt dat weer niet zo te zijn! Las gister in een artikel dat het ook echt geen fabeltje is, die zwangerschapsdementie van ons haha.

Lili wat een leuk nieuws! In ondertrouw. Fijn dat het weer wat beter gaat met je sv.

Oh Sterre lees net van je dagje gister. Gelukkig weer overleeft, heb je goed dat gehem en gehij haha. Lekker tegen draads.

Hier alles wel oké eigenlijk! Heb een goed weekend gehad waarbij ik me zo goed voelde qua benen dat ik weer heb helpen poetsen en het was daarna niet eens heel veel erger gelukkig! Werd gelijk weer overmoedig want wilde gister Well na paaspop ma mijn vriend heeft er een stokje voor gestoken haha. Misschien ma goed. Ma ik hoop dat dit toch door die massage komt en dat het langzaam beter word. Ik zei gister ook tegen mijn vriend ik wil gewoon weer lekker leven! Word zo beperkt in alles. Dan is een vriendin van me op vakantie geweest en komt ze langs om daar lekker over te vertellen en wat kan ik haar melden over de laatste paar weken? Dat ik ben wezen werken en verder niks want die benen overheersen mijn hele leven ahumn. Dus misschien ben ik nu overmoedig maar ben wel erg blij met dit weekend, me weer f nuttig gevoeld.

Gister hadden wij een verjaardag van een tante van mijn vriend en hebben we bij mijn ouders gegeten. Vandaag zouden we bbq en met vrienden maar het is helemaal niet zo'n mooi weer! Dus dar hebben we uitgesteld na donderdag dan zou het 22 graden worden. Misschien gaan we ng even op zoek na een auto, we hebben een mooi golf die we eigenlijk niet kwijt willen maar goed is ma 3 deurs dus niet echt handig.

Iedereen geniet nog f lekker!

18. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    lili: fijn dat je schoonvader thuis is.

Chocochick; met je kind naar de kapper en ook nog goed gegaan. betaal je voor een kind eigenlijk ook de volle prijs?

jvs; vergeetachtigheid kan van de hormonen komen.. en je moet nog even..

Sterre; ik dacht dat ze rond 32 wkn bij iedereen een groeiecho deden. Maar misschien alleen voor de mensen die bij een gyn. lopen.

Marygirl; hoe gaat dat bij jou. Je moet en naar de gyn. voor een groeiecho en daarna naar de verloskundige. Loop je bij beide?

Hier een rustig dagje in de planning. manlief is sinds vrijdag werkloos en nu aan het stressen voor de babykamer. ik droomde vannacht dat ik een aardige gynaecoloog had. A.s woensdag weer naar de gyn. Ik ben benieuwd ;) Echt gezellig vind ik het meestal niet in het ziekenhuis.

19. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi dames, ik heb reeds een tijdje niet meer gereageerd maar alles gaat goed. Ik ben nog altijd in ziekteverlof, voorlopig tot en met 19 mei. Nu de stress van het werk weggevallen is heb ik minder harde buiken. Maar ik ben wel nog heel moe. Waarschijnlijk omdat ik thuis teveel doe. Ik moet nog zoveel doen maar heb gewoon geen tijd. Vl profiteert van mijn beschikbaarheid :) de laatste 10 dagen zijn er ook 4 veulentjes geboren dus dat geeft ook veel werk. Nog 3 te gaan en dan zijn we weer op ons gemak.

Babynaam: nog altijd niet over uit, vl heeft echt vreselijke ideeën :)

Suikertest: hier gelukkig dat vieze drankje niet moeten drinken want mijn 2de test was gelukkig negatief.

Babykamer is geleverd maar ik moet nog schilderen. Nu is de kamer in taupe en chocolade maar ik vind ze te donker. Dus wil ik de chocolade kleur vervangen door een lichtroze.

20. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Minigirl wat klote voor je man zeg. Wat voor werk deed ie?

ChocoChick dan heb je lang kunnen wachten met je dochter. Mijn zoontje was 7 maanden hihi. Wel fijn dat het geslaagd is.

Sterre die mensen blijf je helaas houden mijn schoonmoeder heeft soms ook van die buien maar ja het went ik zeg altijd maar ja en amen en vergeet de helft toch weer.
    Mijn lw weet ik nog niet ivm flexibel werk wel hoop ik pas 27 juni met verlof te gaan. 4 weken ga ik wel proberen.

Marygirl leuk he fotoboek plakken heb ik al lang niet gedaan maar ga ik zeker binnenkort weer eens doen.

Madamev niet gelijk gek doen he met je paas pop hihi. In het altijd gezellige Schijndel. Maar goed dat hij het niet goed vond hihi. Ik snap je wel maar is voor een goed doel. En een drie deurs is in het begin niet lastig wel met een vast stoeltje vond ik.

Hier gezellig met onze lieve buurtjes gegourmet. Morgen heeft damian nog een extra dagje vrij en ik hoef vrijdag pas weer dus ff wat dingen doen in huis.

Deel Deze Pagina