16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Catnip, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hallo dames,

Laatste dag werken en dan anderhalve week vrij. Ik hoop ook dat ze geen problemen maken bij eht boarden, maar ik heb een zwangerschaps- en een vliegverklaring. Dus het moet goed komen. Weet je wat ik zo krom vind? Wij hebben trolley`s als handbagage, maar ze zijn 1 cm te breed. Al die trolley`s. Waarom maken ze die trolley`s niet 1 cm kleiner of de handbagage regels iets meer. We gaan het gewoon proberen hoor, dus we zien het morgen wel.

@catnip: fijn van je opslag. Lekker zeg. Snap best dat het goed uitkomt. Wij hebben een flink bedrag in de hypotheek gestopt. Vanaf mei lagere maandlasten. Dat is ook al super lekker. Maar opslag zit er bij mij niet in L. Maar ben super blij voor je.

@sterre: Balen zeg van je Ischias. Hopelijk is het al een beetje over. En een keer neusspray kan echt geen kwaad hoor. Ik ben er ook niet zo van, maar als ik echt last heb. Ik heb vant weekend een paracetamolletje op. Hier ook het hele weekend slecht gegeten. En de komende week zal het niet veel anders zijn haha. Na de vakantie maar weer gezond eten.

@marygirl: Haha, ja hier ook vergeetachtig. Wat een drama zeg. Maar komt vast goed. Merk ook dat ik er met mn gedachten niet helemaal meer bij ben op het werk. Thuis trouwens ook niet haha. Lekker lezen doe ik nu het liefst. Of een beetje domweg series kijken.

@lili: Wat erg zeg. Hoe is het nu met hem? Oh lees nu dat het goed gaat.
    Oh wat leuk. In ondertrouw. De trouwdag komt natuurlijk ook al steeds dichterbij.

@geboortekaartjes. Hier na de vakantie. Eerst op vakantie. Na de vakantie ga ik ook kijken voor de laatste spulletjes e.d. Moeten nog zoveel hebben.

@chocochick: Oh, de efteling is zo leuk. Nu alleen even niet. Mag toch nergens in L. Oh wat erg van je moeder zeg. Je kan toch niet altijd op een roze wolk leven en bij je moeder mag je toch lekker klagen? Heel soms doe ik dat ook wel eens hoor. Ik ben ook heel erg moe en tegen de meeste zeg ik dit niet, maar wel tegen mn moeder en man.

@cursussen: hier op 11 juni een partner avond bij zwangerfit. Dan krijgen we wat uitleg enzo. Verder geen pufcursus denk ik. Wel een borstvoedingsavond in juni. Hoop nog steeds dat het gaat lukken.

@annemarie: Oh lekker zwemmen. Had je nog spierpijn erna?

@buikjes: mooie buikjes zeg.

@madamev: Fijn dat je suiker prima is. Wat een drama zeg 2 uur gewoon beetje tv kijken enzo. Oh, wat jammer zeg van je bekken.

@babykamer: De babykamer is van behang voorzien. Echt zo leuk J. Nu wachten op de meubels. Die komen als het goed is na de vakantie.

@lijst: Ik mag 5 mei weer naar de VK. Dan krijg ik de groeiecho J. Kan ik onze kleine uk weer bewonderen J. Afgelopen vrijdag was alles goed bij de VK. De kleine wilde alleen niet naar zich laten luisteren. Hij ging iedere keer de andere kant op haha. Was wel erg leuk. Bloeddruk was iets gestegen, maar nog niet je van het. 108 over 60 geloof ik. Mijn ijzer was 7.2 dus dat is goed.
    Oh en wil je mijn leeftijd ook vast aanpassen. Vanaf morgen ben ik namelijk 27 J.

Ik hoop dat ik in Turkije gewoon wifi heb zodat ik mee kan blijven lezen. Zo niet, dan lees ik alles zodra ik terug ben J. Heb er in ieder geval erg veel zin in. Nu nog even een paar uurtjes wat werk verzetten en dan naar huis.

Fijne dag allemaal.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ minigirl denk dat het vérschillend is wat je voor een kind bij de kapper betaald, meestal niet de volle prijs, en wij hebben bv een kinderknip middag op die middag is het nóg goedkoper als op de andere dagen, en dan zijn ze al goedkoper als volwassenen.

Balen zeg van je man, kwam het als een schok of zag hij het al aan komen? Hoe is hij er verder onder? Heeft hij het vrijdag gehoord, of al eerder en zit hij sinds deze week thuis?

@ Daphne mooi taupe met roze! Wil je het helemaal zelf gaan doen? Of heb je er nog hulp bij? Je vriend vraagt toch niet teveel van je he, je zit niet voor niets thuis dat weet hij toch ook? Hoor je nog vaak wat van je werk? Tonen ze wel de nodige interesse? Moeilijk he die namen, ik weet nog dat je er toen een topic over had geopend, maar dat heeft verder nog geen doorslag of vorderingen gegeven?

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met de uitslag van je 2e test was goed dus hoefde je dat drankje niet te drinken? Wat voor 2e test bedoel je dan? Hier moet je namelijk dat drankje drinken óm überhaupt je suiker te testen, daarna hoor je pas de uitslag. Nou doe het rustig aan he meid!

@ liligirl nou hier een dorp verderop zit ook een paaspop. Gewoon 1 grote tent met een soort van 3 zalen met verschillende bandjes enz. Niet zo groots als in Schijndel hoor haha. En ach qua auto we hebben ook geen haast tis inderdaad niet dat het niet kan, dus niet dat we perse voor juli een andere auto willen maar het lijkt ons gewoon wel makkelijker, zeker als ze wat groter is.

@ Marievs alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen, een hele fijne vakantie gewenst geniet er lekker van je hebt er hard genoeg voor gewerkt ook qua studie enz!

Nou hier gaat t wel. Heb een super weekend gehad qua benen, werd alweer overmoedig dacht dat ik ervanaf was ( zo van 5 weken super shit niks kunnen doen en dan hups weer verder ) ma helaas vanochtend bij het opstaan merkte ik het al, dus ben benieuwd want ga vanmiddag na de osteopaat.

Zal nu ook mijn buikfoto toevoegen! Moest er eens van komen haha vanochtend gemaakt

3. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    @Lili: Wat leuk dat je bijna in ondertrouw gaat, dat is weer even een lichtpuntje :D

@minigirl: Ik loop bij de verloskundige, alleen moet ik voor groeiecho's naar het ziekenhuis en gynaecoloog voor nabespreking. Mijn jongste dochter was namelijk te licht bij geboorte (4,5 pond bij ruim 37 weken). Dat ontdekten ze pas toen ze eruit kwam en gelukkig deed ze het gelijk heel goed en heeft ze er niks aan overgehouden, maar ze willen het nu goed in de gaten gaan houden. De echo's worden gedaan met 28, 32 en 36 weken, tenzij er reden is om het nog vaker te gaan doen, maar dat hoop ik natuurlijk niet. ;)

@Sterre: Klopt, het inplakken is altijd nog even een klusje. Ik leg de foto's altijd eerst op volgorde (ik kijk dan in mn computer wat de volgorde is in de mapjes :D). Daarna kijk ik per pagina hoeveel foto's ik wil inplakken en of het een beetje mooi uitkomt. Dan leg ik voor een paar pagina's de foto's in aparte stapeltjes en beplak ze met van die dubbelzijdige Henzo plakkers en plak ze gelijk in. Dan gaat het meestal wel snel. Hihi wel een beetje nerdy systeem hè :)
    En over de groeiecho, ik kom er natuurlijk voor een medische reden, maar ik vind het toch ook wel heel fijn dat ik nog even naar haar kan gluren :D. De vorige zwangerschappen zag ik ze na de 20 weken echo pas weer als ze eruit kwamen, dat duurt dan zoooo lang nog. Haha goed dat je een paar keer hem en hij hebt gezegd tegen je schoonmoeder, en terecht :p

@Daphne: Fijn dat je nog in ziekteverlof bent, zeker nu je nog zo moe bent. Ik hoop voor je dat het zo kan blijven tot je verlof.

@Marievs: Heel veel plezier in Turkije en alvast gefeliciteerd voor morgen! :D

@Madamev: Mooi buikje! En handig om die kapper tips te lezen :)

@zwangerschapsdementie: Is hier aardig ingeslagen. ML vond gisteren een wc rol in de koelkast :$ Ik natuurlijk eerst ontkennen want ik wist van niks meer, maar daarna hebben we er samen heel hard om gelachen :D

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    MadameV: haha ik geloof gelijk dat je al heel wat hebt meegemaakt met kinderen knippen! Hier gaat het gelukkig redelijk goed. Gewoon voor de tv met een zelfgekozen dvdtje en hup, binnen de 15 minuutjes klaar. Daarna natuurlijk flink de hemel in prijzen over hoe knap ze weer zijn :D Gel indoen heet hier ook "knappe haartjes" maken :p Beetje tutten werkt bij jongens dus ook :D

Fijn zeg dat je zo'n goed weekend hebt gehad lichamelijk! Maar echt rot inderdaad dat het je nu zo beperkt :( Ik weet er alles van maar het komt écht weer goed. Als je nu goed oplet en niet eigenwijs gaat zitten doen gaat je herstel straks echt sneller/beter ;)
    Nog gekeken voor een andere auto? Wat zouden jullie willen?
    Mooie buikkie hoor! Nog heel bescheiden zo :)

Minigirl: vorige keer liep ik ook niet bij de gyn en kreeg ik ook een groeiecho... Volgende week toch maar even een balletje opgooien bij m'n vk :)
    Wat rot voor je man :(
    Oewh niet fijn dat het zkh niet leuk is. Komt dat omdat je er al zoveel mee te maken hebt gehad of door de mensen?

Daphne: wat fijn dat je nog thuis bent en minder harde buiken hebt!
    Awh wat lief die veulentjes :) Ik vind ze altijd zo lief, van die kleine lijfjes op té lange beentjes :D
    Fijn dat de suikertest goed was! En mooie kleuren zeg!

Lili: lekker gourmet! Zie ik ons niet echt doen met de buren hihi :)

Marievs: werkse nog vandaag! Hopelijk gaan ze niet moeilijk doen over die ene cm...
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk :)

Marygirl: haha wat grappig, ik doe het met foto's inplakken net als jij :D Kan dan ook zo boos worden als m'n vriend de foto's even gaat zitten bekijken en m'n hele systeempje door de war maakt :)
    En de wc-rol in de koelkast :D Hier heeft m'n vriend me nog niet kunnen betrappen op dat soort dingen, daar kwam ik dan zelf als eerste achter :p

All: hier zijn de kinderen naar school en de psz dus heb ik lekker de tijd om op m'n gemakje van alles te doen. Paasspulletjes heb ik al opgeruimd, wasjes draaien... Morgenochtend wil ik naar de action en xenos om wat spulletjes voor de babykamer te kopen. Letters voor de naam enzo.. Ik heb er nu al zin in :):D

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni
    Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni
    17 juli
    Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni
    21 juli
    Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 11 Jongen: 9 Verrassing: 3

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

April
    Niekske 23 april - 3D echo
    Minigirl 23 april - gyn
    Marievs 23 april - jarig! :D
    Niekske 24 april - verloskundige
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - gyn
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo
    Lili 30 april - pretecho
    Lili 30 april - verloskundige
    Sterre 30 april - verloskundige

Mei
    Jvs 1 mei - verloskundige
    MadameV 1 mei - verloskundige
    Marievs 5 mei - verloskundige/groeiecho
    Liesken 6 mei - verloskundige
    Marygirl 6 mei - groeiecho & gyn
    Lili 8 mei - ondertrouw om 13.30 :D
    Marygirl 14 mei - verloskundige

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

6. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre wij wonen in een nieuwbouw straat en de buren haar kende ik al een tijdje. Niet zo goed maar wel al lang. Mijn vriend komt uit Brabant en die van haar uit Utrecht. Dus allebei geen eigen vrienden hier. Maar tussen die 2 klikte het zo goed dat hun nog meer buurten samen dat wij dames. Zij is ook in januari bevallen dus onze kids schelen straks maar iets meer dan een half jaar. Dus is al met al erg gezellie hihi. En snap ik heel goed met jouw buren hihi.

Marievs hele fijne vakantie

Madamev wist niet dat er nog meer feest dingen paas pop heette hihi. Mooi buikje ook

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: gezellig zeg, ik zou willen dat wij zulke leuke buurtjes hadden :) Maar misschien ligt het hier ook wel een beetje aan de Limburgse mentaliteit (sorry als iemand zich aangesproken voelt :p) Op het schoolplein houdt iedereen zich ook zo oppervlakkig. Er zijn nu 2 personen die naar m'n zwangerschap gevraagd hebben en de een is Duits en de andere Indiase :D

Ik had trouwens gister nog een leuke site gevonden die super leuk is om ideetjes op te doen, weet niet of iemand em kent? Welke.nl | Ontdek. Bewaar. Deel. :)

8. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Hoi!
    Hier een gezellig, maar druk weekend achter de rug. Zaterdag dus behangen in de nieuwe jongenskamer. Wat een werk! Het is jammer genoeg niet helemaal afgekomen, dus ik moet nog een dag aan de slag. Daarna volgt uiteraard een fotootje :)

@Marygirl, lekker bezig geweest met de foto's! Ik maak de laatste jaren digitale albums, maar merk nu al dat het dan jammer is dat je niet "gewone" foto's hebt. Nu alles nog op mijn computer staat denk ik dat ik toch maar een flink aantal alsnog laat afdrukken.

@Lili, fijn dat je schoonvader in ieder geval weer thuis is. En leuk, binnenkort in ondertrouw!!

@Sterre, mooi dat het dagje schoonouders is overleefd ;) En toch stiekem leuk, ze even op het verkeerde been zetten qua geslacht. Kan ik ook zo naar uitkijken, als ik spulletjes voor de baby of babykamer ga aanschaffen, echt voorpret :)

@Groeiecho, nooit gehad, als ik die van afgelopen keer met 22 weken niet meetel. Dus ben benieuwd hoe dat nu is. Volgens de vk wordt het een 7-pondertje als hij zo doorgroeit als hij nu doet. Ze schat elke keer het eindgewicht. Vorige keren klopte het eigenlijk precies, dus heb er wel vertrouwen in.

@MadameV, hopelijk begint het klussen bij jullie ook binnenkort, op een gegeven moment wil je het gewoon klaar hebben.
    Haha bedankt voor de tips over kinderen bij de kapper ;) Mijn zoontje is nu 2x geweest en het was ehm... niet echt ontspannend zeg maar.. Dat een kapmantel al een strijd kan zijn hebben we al ontdekt. De 2e keer dus geen mantel om, maar vervolgens viel er haar op zijn handen en dat belandde in zijn mond en toen was het mis. Gelukkig was hij toen bijna al helemaal geknipt en de kapster bleef ook heel relaxed. Voor mij was het het meeste peentjes zweten haha.
    Fijn een goed weekend gehad! En mooi buikje!

@Minigirl, balen dat je vriend zijn werk heeft verloren..

@Daphne, lastig om te blijven doseren. Je geest wil vaak veel meer dan je lichaam nog trekt. Gelukkig gaat het wel beter sinds je in de ziektewet zit.

@Marie, fijne verjaardag alvast! En genieten straks in Turkije!

@Marygirl, whaha, wc-rol in de koelkast...ja dat is echt zwangerschapsdementie!

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

@ madamev: hier hebben ze mijn suiker getest via bloedprikken. Deze was te hoog. Dus moest ik een tweede keer prikken. Deze test was gelukkig binnen de normen dus heb ik het suikerdrankje kunnen vermijden ;)

Vl. Vraagt eigenlijk een beetje teveel van me. Water geven aan de paarden in de paddocks. De merries naar de dekhengstrn rijden als ze drachtig zijn... Eigenlijk allemaal dingen die te zwaar zijn voor me. En ook gevaarlijk. Vorige week bijna een paard kwijt geraakt toen ik hem naar z'n stal bracht. Hij schrok en steigerde en trapte bijna in mijn buik. Gelukkig is er niets gebeurd maar ik heb toch gezegd dat ik liever een beetje meer afstand hou! ;)

Van het werk Bellen ze af en toe nog eens als ze een document niet vinden ofzo. Maar ze hebben nog geen enkele keer gevraagd hoe het met me en de baby gaat. Dat vind ik wel jammer. Ik dacht dat enkele collega's toch vrienden waren maar ik heb me toch vergist.

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Sterre we weten eigenlijk niet zo goed wat we willen. Liefst hadden we gewoon onze golf gehouden haha. We hechten er namelijk niet zoveel waarde aan en hebben daardoor ook zo weinig eisen dat het heel moeilijk is want het aanbod is te groot haha. We hebben evt interesse in een Peugeot 307 station of een Volkswagen touran op dit moment maar dat kan zo nog weer wisselen haha. Hebben nu besloten nog f een maandje te wachten op ons vakantie geld ;)

En qua bekken ja jij bent de kenner he. Fijn idee dat het straks iig over is haha. Maar ben er ook al wel achter dat je jezelf er alleen maar mee hebt als je teveel doet. Net bij de osteopaat geweest dat vond ik wel Heel erg fijn! Veel duidelijker als bij de fysio en ook wel wat aan te doen. Ze zei dat mijn bekken wél iets scheef stonden ( fysio zei van niet ) kon daardoor met 1 been ook veel minder hoog komen als de andere, wat ik zelf niet eens wist. Ze heeft me helemaal behandeld en ondanks dat het heel gevoelig was was het ook wel een soort fijne pijn zo van je kunt merken dat ze op het goede stuk zit. Doordat mijn bekken scheef staan is ook de redend at ik het aan beide kanten heb, alleen wanneer madame mini meer op links of rechts ligt raakt 1 kant bekneld. Klinkt logisch, ben nu wel helemaal beurs, maar het kan last goed is alleen maar beter worden. Zo blij!

Lekker he zo'n ochtendje voor jezelf! Action en xenos zulke leuke winkels! Kun je altijd wel wat vinden voor het kamertje! Je moet eerder oppassen dat je niet teveel meeneemt haha!

@ lili Achja ik ken natuurlijk niet anders als de paaspop hier, maar die stelt niet veel voor vergeleken met Schijndel hoor! Dit moet je meer zien als een ouderwets Achterhoeks tentfeest met lokale bandjes. Al is het wel heeeel gezellige!

Dames hoe hebben jullie eigenlijk de maxi cosi? Ik zag in een tijdschrift de site sibble.nl daar hebben ze erg leuke bekleden en zonnekappen enz maar zo duur! Lees ook dat de zonnekap soms weinig word gebruikt Marja zitten straks natuurlijk wel in de zomer. Hoe denken jullie erover? Heb bij de mijne wel een gewone zwarte zonnekap maar oh ben gewoon verliefd op die bonte dingen die ik op de site heb gezien!

Leuke site heb jij ook gedeeld Sterre! Heb hem al opgeslagen bij de favorieten haha!

@ liesken ja wil het kamertje ook graag af hebben, net wat je zegt gewoon het idee dat alles klaar is. Volgens mij denkt mijn vader er soms ook gewoon niet aan want hij had ook best goede vrijdag f kunnen komen. Als schilder zijnde zit het er binnen een uurtje op dus zoveel is het niet. Heb zondag ook gezegd dat hij anders maar een x moet komen ook al het niet regent dan moet ie maar tijd maken haha.

Snap ik dat je peentjes zweette haha. Denk ook dat als het 1 x drama was dan ga je er al bijna met lood in je schoenen heen, ma wij zijn wel wat gewend hoor. En ik word erg niet warm pf koud van een beetje geschreeuw haha. Vaak hoe harder ze schreeuwen hoe minder ze bewegen des te sneller ben ik klaar haha. Juist diegene die het niet erg vinden zijn zo nieuwsgierig dat het soms gewoon daardoor moeilijk word. Het word ooit beter geloof me. We hebben 8 jarige jongens in de salon die nou het liefst elke 3 weken komen voor hun Pelé kapsel haha en 4 jaar geleden schreeuwden ze je kop er nog af haha!

@ Daphne oh vandaar! Nou dat had ik ook liever gehad via bloedprikken. Als ik er nou nog aan denk draait mijn maag zich nog om van dat drankje, en mijn suiker was niet te hoog gelukkig.

Balen zeg van je collega's / werk. Juist nu jij het moeilijk hebt. En je kon altijd erg goed opschieten met ze? Dat ze vragen om documenten ofzo oké maar ik denk dan als je belt dan toon je toch meteen even interesse? Is toch niet meer dan normaal? Heb je goed dat je iets meer afstand neemt ook van de klusjes thuis. Je zit niet voor niets thuis. Luister naar jezelf. Zoals ik al zei daar ben ik inmiddels ook achter.

Zo ik heb wel weer genoeg gekletst voor vandaag kan me voorstellen dat jullie soms gek van me worden haha

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Liesken: leuk, ik ben erg benieuwd naar de foto :)

Daphne: jeetje klinkt niet echt veilig :( Kijk maar goed uit.
    Wat vervelend dat je collega's nergens naar vragen :( Erg rot als je erachter komt dat het toch niet de vrienden zijn die je dacht dat ze waren.

MadameV: wij hebben toen ook zo zitten kijken welke auto we wilden. Er moest natuurlijk genoeg ruimte hebben maar m'n vriend wilde ook geen burgerlijke look :p Maar goed, een station is gewoon geen sportauto he :D
    Ik vond de osteopaat eerlijk gezegd ook veel fijner. Goed te horen dat het je zo goed is bevallen!
    Oewh wat een leuke zonnekappen hebben ze bij sibble! Maar inderdaad behoorlijk prijzig :( Hier ook een zwarte die erbij zat en ik gebruikte em erg veel, vooral in het begin. Vond ik toch wel fijn tegen de zon en wind ed.
    Wat grappig dat je die mannekes nu zo'n Pelé kapsel moet knippen :D Zijn stiekem toch best ijdeltuiten hoor die jongens :p

All: zit de kleine bij jullie ook zo in je ribben? Oef hier behoorlijk! Doet gewoon pijn en het trekt door naar m'n rug :( Ik voel haar ook echt schuren en duwen al.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik gooi trouwens even een ideetje op; ik zie her en der iets over fb-groepjes. Is daar interesse voor hier? Misschien wel leuk om de personen ook "privé" te kunnen zien oid?

13. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre ik heb met ons mk clubje ook fb groepje. En dat was erg leuk om iedereen de eerste keer te zien dus ik doe mee hihi

14. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marygirl: en hoe was het paaseieren zoeken geweest? Heerlijk zo'n dagje bankhangen met z'n allen!
    Ben je nog van het foto's afdrukken en inplakken. Ik ben daar zo klaar mee! Sinds we een digitale camera hebben (2006) maak ik alleen nog maar digitale albums. Moet wel bekennen dat ik vaak erg achter loop.
    Ik hebwel even flink gelachen om je wc-rol verhaal. Hahaha dat is echt iets om in het zwangerschaps/9-maanden/baby boek te schrijven! :D

Lili: wat fijn dat je schoonvader weer thuis is. Hopelijk hij herstelt hij volledig! Maar ik kan me goed voorstellen dat je bang bent dat dit niet gaat gebeuren. Hebben de artsen een voorspelling gedaan?
    Wat een leuk vooruitzicht dat je op 8 mei in ondertrouw gaat. Ga je dan ook nog iets leuks doen samen?
    Mijn dochter heeft super (SUPER) dun haar. Ik ken echt niemand met zo'n dun haar. Voor was haar haar op Bob lengte, achter had ze net een Duitse mat, dat was haar haar wel 5 cm langer. Hihi. Stond ook noet slecht hoor, nu likt haar haar wel veel voller.

Sterre: gelukkig was ze niet bang inderdaad. Sterker nog, twee dagen later had ze het weer over naar de kapper gaan!
    Wat irritant dat je schoonfamilie zo negatief is. Ik word altijd een beetje depri of gewoon geïrriteerd van mensen die zo doen. Hadden ze nog gereageerd op je 'hij' en 'hem' verwijzingen?
    Waar heb je de naam letters gescoord? Wij hebben die devotioneel via internet besteld, wil nu weer iets doen maar weet of niet goed wat (of welke letters, we hebben nog niet besloten welke naam het wordt ;))
    Wateren gave site trouwens, die kende ik nog niet. Bedankt voor de link!
    Leuk idee een FB groepje. Ik heb er ook een met de januari 2012 mama's en dat is erg gezellig! Count me in! :D

MadameV: hoe was het bij de osteopaat? Wel oppassen dat je niet overmoedig wordt als je even geen last hebt, voor je het weet doe je teveel en dan zit je met de nasleep later.
    Ik ga ook altijd naar dezelfde kapper, ze is een vriendin van een nichtje dus we zien haar ook op verjaardagen. Ons meisje vond het wel spannend maar vooral erg leuk. Ze hadden daar een speciale kinder kapma tel met allemaal dieren erop.
    Jammer dat je je fijne Golf moet weg doen. Wij hebben ook een nieuwe auto gekocht toen Chocomeid erbij kwam. We konden wel vooruit met onze vorige auto (Seat Leon) maar nu kunnen we ook nog spullen voor onszelf meenemen als we ergens naar toe gaan met onze burgerlijke station wagen ;)
    Jammer dat je paaspop hebt moeten missen. Maar misschien inderdaad wel beter...
    Mooie buik! Begint ook echt al wat te worden :)
    Minigirl: we moesten 15 euro betalen. Dus volgens mij is dat niet de volle mep... Maar het is toch nog genoeg. Alhoewel ze daarvoor ook.mijn pony hebben bijgewerkt.
    Wat ontzettend balen dat je man werkloos is. Hopelijk vindt hij snel nieuw leuk werk! En hopelijk kan hij zich toch die tijd vermaken met klusjes zo!s de babykamer tot die tijd.
    Wij hebben een hele basis maxi cosi. Wel met zonnescherm end at vonden we super makkelijk in de auto. Dan heeft de baby geen last van de zon!
    Veel succes vandaag bij de gyn!

Daphne: wat goed dat het iets beter met je gaat. Ik kan me voorstellen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar je moet wel goed je rust nemend hoor. Of gewoon regelmatig even gaan liggen. Ik heb altijd begrepen dat liggen goed voor je buik/placenta is dus ik doe dat nu ook elke dag halverwege de dag ergens. Dat helpt me al zoveel, misschien helpt het jou ook. Goed dat je het ook wat rustiger aan wil doen en dat je dit met je vriend hebt besproken. Hopelijk reageerde hij hier positief op.
    Wat jammer dat je niet op één lijn zitmat je vriend qua namen. DT hadden wij met onze dochter ook. Chocoman en ik hebben gewoon een heel andere smaak. Tot ik "de naam" tegen kwam en die vond hij ook leuk. Je moet de naam wel allebei leuk vinden want het is zoiets cruciaals.
    Fij dat je dat suikerdrankje niet hebt hoeven drinken! Ik heb het zelf gelukkig ook nog nooit hoeven drinken.
    Je hebt gelukkig nog even om de kleuren aan te passen. Wij hadden eerst ook donker grijs, maar dat hebben we wit gemaakt, licht is inderdaad fijn.
    Balen dat ze op je werk niet meelevend reageren. Heb en ze soms niet door dat het daardoor niet makkelijker wordt voor jou om terug te komen (want ondanks dat jij niet van planwas dat te doen na de bevalling - als ik het me goed herinner - neem ik aan dat zij wel denken dat je terug komt?)

Marievs: wat heerlijk lekker vakantie! Stom inderdaad dat de trolleybus niet allemaal even groot zijn, of dat de bagage vakken bij andere maatschappijen andere afmetingen hebben. Hopelijk krijgen jullie je koffers mee zonder problemen.
    Wij hebben een efteling abonnement. Ik mag inderdaad in heel veel attracties niet in, zelfs de Piranha wordt afgeraden! Maar dat vond ik niet erg, kon ik even bijkomen op een bankje. Ik kan echt niet meer de hele dag lopen. Verder kom je met een 2 jarige bij andere attracties en ga je niet naar de achtbanen, dat scheelt ook veel.
    Weet je wat veel helpt bij borstvoeding? Gewoon erin geloven dat het gaat lukken, er echt voor gaan en de uitte mensen om je heen. Je krijgt zoveel slecht advies dat het daardoor vaak niet lukt of dat je daardoor te vroeg stopt.
    Prima bloeddruk, daar zal de vk wel tevreden mee zijn.

Ik ben vandaag aan het thuiswerken. Heerlijk, kan ik lekkertussendoor even liggen en samen met man en dochter lunchen. We gaan vanmiddag even naar de fietsenmaker om een proefrit te maken op wat bakfietsen. Ze hebben daar 2 en 3 wielers en zo'n houten bak en een Johnny Loco. Dat is wel makkelijk voor straks denken we, we hebben maar één auto en de peuterspeelzaal. Is toch wel iets van 30 min lopen van ons thuis. Niet heel handig voor Chocoman als hij dat twee keer per week moet doen. Ben benieuwd! :)

15. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry meiden, ik verwaarloos jullie een beetje, ben echt ff heel erg druk.

16. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre maak jij die groep aan??????

ChocoChick leuk dat je ook mee wilt doen
    en hoe waren de bak fietsen

Jvs12 geeft toch niet ben er ook niet altijd ;)

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik ben ook voor een fb groep! Heb het ook van mei 2012 mama's en zelfs nog van december 2010 mama's, hartstikke leuk!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Chocochick: haha wat grappig dat je dochter weer naar de kapper wilde :D
    Ik vind het ook heel irritant als mensen een negatieve instelling hebben. Kijk, ik kan op z'n tijd ook best een keer mopperen hoor maar sommige hebben op alles commentaar, zo vermoeiend, pfff ;) Als ik een "hem" of "hij" liet vallen werden de ogen van m'n schoonmoeder wel even groot om zich vervolgens weer snel te herstellen *gniffel*
    Ik heb de letters trouwens bij de xenos gekocht. Zijn nu ook in de aanbieding :)
    Lekker dat je zo thuis kan werken.
    Leuk een bakfiets :) Was er iets bij voor jullie?

Goeie bv-tip! En je vooral niet op laten jagen! Ga er gewoon lekker voor zitten en creëer een coconnetje voor jezelf en de mini :)

Jvs: maakt niet uit! Komt wel weer goed :)

All: leuk dat jullie wel in zijn voor een fb groep! Ik zal even kijken of het me lukt hihi :):p Ik laat nog even wat weten.

Hier vanmorgen nog wat spulletjes gekocht voor de babykamer. Ben helemaal blij :D Zal even een fotootje showen als het hangt ed.

19. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Sterre Als het niet lukt let me know dan regel ik het wel

ppff wordt vandaag redelijk lens geschopt Door meneertje hihi
    morgen me ventje naar zijn vader en gaat ie zaterdag voor 2 weken naar Italië. Z as l erg rustig zijn zonder hem maar gaan zelf ook een weekendje weg dus komt goed

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik wil de groep aanmaken maar ik kom niet verder omdat ik leden uit moet nodigen ( bij een geheime groep ) of zal ik een besloten groep maken...? Geen idee hihi. Iemand anders mag het trouwens ook doen hoor, roept u maar :)

Deel Deze Pagina