@ Annemarie de kast is echt mooi geworden zeg! @ Sterre haha je navel tot je rug. Nou ik had ook een hele diepe maar als ik nu in de spiegel kijk kan ik toch het einde zien helaas haha. Wat balen zeg van je heupen. Maar jij hoeft nog maar een paar dagen en dan heb je verlof toch? Komt gelukkig al heel dichtbij voor je. Hoe was het bij de vk? Alles nu geregeld voor je verlof qua werk? @ chocochick lekke genieten van het weer! Ja helaas striae hier maar ik smeer 2 x per dag dus maak me d'r nou ook niet meer druk om. Kan her toch niet helpen. Ga alleen noooooit meer in bikini haha ... Jullie dis de kaartjes ook voor elkaar wat voor leuks heb je uitgezocht? Hoe zit dat met geboorteplan? Krijgt iedereen daar overleg over of heb je dat zelf aangegeven? @ Marygirl het heeft wel geholpen ineens weer meer berichten haha. Ma ik snap je wel hoor, ik reageer zelf ook vaak alleen op dagen dat ik vrij ben, de andere dagen vind ik het wel lekker om te lezen maar geen puf om te reageren. Dames wat doen jullie qua postzegels? Ik zit te denken om ze zelf ontwerpen zeg maar je kunt ook kleur of een plaatje kiezen. Wil namelijk een leuke envelop en bij mij komt er iets van het kaartje door het venster heen dat roze is en dan heb je zo'n blauwe ooievaars envelop. Of heeft iemand nog andere briljante ideeen? Hier gaat het goed opt werk. Ik stond altijd in de afspraken lijst vooraan en mijn bazin heeft me nu achteraan gezet, meestal word er toch snel in de eerste rij gepland. En ze vond dat het nu wel tijd werd dat ik rustiger aan ging doen. Want ik was ook altijd het drukst van iedereen ( komt ook wel door eigen klanten ) ze heeft nu tegen de rest gezegd alleen vaste klanten bij mij te plannen en dan eerst de andere rijen vol voordat mijne verder word ingepland. Dus dat is wel heel lief. Na zo'n kut dag vorige week was het gister wonderbaarlijk rustig ( weer ) en mocht ik half 3 gaan! @ Marievs zou ook na fysio of chiropractor ofzo gaan, op zich kan een vk in die zin toch niet veel voor ie doen, en die 2 heb je idd geen verwijzing voor nodig. Ik ga zelf ook af en toe na de chiropractor. Deed ik altijd al. Puur onderhoudsbeurtje haha @ liesken jij ook ma 3 dagen nog heerlijk! Komt dichterbij! Idd met dit weer heb je minder puf. Ik hield nog geen vocht vast maar sinds 2 dagen heb ik toch lelijke voeten!
@postzegels: ???? nog totaal niet over nagedacht. Ik hoop de meeste gewoon rond te brengen (nou ja, laten brengen hihi) en die paar die ik op moet sturen krijgen gewoon die postzegel met die ooievaar denk ik. Als ik er een kleine 20 (van de 60) moet opsturen is het veel. Ja, ideeen? Nee niet echt. Je kan ze zelf ontwerpen, maar qua prijs is dat ook niet zo heel leuk volgens mij. Maar als je het er voor over hebt. Misschien kun je iets doen met de eerste letter van de naam??? Of de naam zelf.
Nou als je kijkt bij PostNL is dat geloof ik niet duurder. Ik zal al blij zijn met een roze zegel zeg maar. Zo speciaal hoeft het ook niet. Maar ik heb een leuke envelop met venster waardoor je de kaart heel iets ziet en een roze sluitzegel en dan wil ik er eigenlijk geen blauwe postzegel op haha. Wij doen alleen hier bij de buren in de bus. Dan blijven er nog een stuk of 75 over.
Oh wacht je hebt gelijk het is idd duurder. Hmm. Nog ma f nadenken dan. Vind het iig stom dat ze dan alleen in blauw te krijgen zijn haha
Kan iemand mij een beetje zin sturen voor mijn eindopdracht? Zit al een uur achter de pc en heb toch al zeker 10 regels getypt hihi. ZP is veel leuker .
Oh vk was trouwens weer goed vanmorgen. BD 100/55, vandaar ook die duizeligheid e.d. Baby is al aan het indalen en het hartje was krachtig. volgende afspraak 5 juni. Dit is nog een gewone controle. Daarna krijg ik weer een echo.
En is het nog gelukt met je eindopdracht? Wou dat mijn kindje al iets ging dalen. Heb continue het gevoel dat mijn romp te kort is. Als ik zit dan kan ik gewoon voelen dat de billen oid meteen onder de borst zitten en dat benauwd.
Chocochick: hoe was de team meeting? Begrijpelijk dat je je meisje mist. Hoe was de groeiecho? Annemarie: pff het zwembad was inderdaad warm, puf puf. En dan te bedenken dat ik daar nog heel wat jaartjes door ga brengen met 3 kids haha Wauw super mooi die schuifdeuren! En leuk behang ook Marygirl: fijn dat het geboortekaartje tot zover klaar is! Hier ook een lekker druk meisje maar het doet inderdaad af en toe ook pijn hihi Marievs: oef niet leuk van die rugpijn Hoe gaat het inmiddels? Haha, is het nog gelukt om iets meer zinnen te typen voor je opdracht? Jvs: rottig dat het werk zo zwaar aan het worden is. Liesken: haha wat schattig dat jouw man je buik insmeert MadameV: ik doe niks speciaals aan postzegels. Fijn dat je bazin je nu ontlast qua afspraken plannen. Maar dat mag ondertussen ook wel. Zit je veel op zo'n kruk of sta je nog veel? All: YAY vakanzieee en aansluitend verlof Pfff ik weet dat ik vroeg ben en het wel een beetje luxe is zo maar wat ben ik blij zeg Na een redelijk dringend mailtje richting uitzendbureau gaan ze nu alsnog m'n verlof regelen. Ik snap gewoon niet waarom het nou zo moeilijk moet hoor maar het zal wel Vandaag had m'n oudste z'n eerste zwemles. Hij vond het erg leuk maar beseft volgens mij niet dat hij nog wel even moet voordat hij echt kan zwemmen en een diploma heeft. Bij de vk was afgelopen woensdag ook alles goed. Alles gaat netjes volgens het boekje. Als de bevalling ook zo gaat straks vind ik het prima Volgende keer gaan we het over de bevalling hebben. Maar ik denk dat het toch afwachten is hoe het gaat lopen allemaal. Al vind ik het toch wel weer spannend hoor
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 12 Jongen: 9 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Mei Liesken 27 mei - verloskundige Chocochick 30 mei - verloskundige Juni Annemarie 2 juni - verloskundige MadameV 2 juni - verloskundige Marygirl 3 juni - groeiecho Marygirl 4 juni - verloskundige Marievs 5 juni - verloskundige Sterre 6 juni - verloskundige Chocochick 12 juni - verloskundige en verpleegkundige MadameV 16 juni - groeiecho Chocochick 27 juni - gyn --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Voor op de lijst: 12 juni vk Rest van het weekend ben ik hier niet te vinden. Vandaag naar de Julianatoren en morgen dagje naar vrienden in Limburg
Jvs: leuke plannen! Hoe was het? Heb je in Limburg nog even naar me gezwaaid Marievs: hoe is het met je rug? Klein vraagje, heb je ook last van je ribben ( aan de rechterkant ) dat ook doortrekt naar achteren? Ik heb dat bij de andere twee heel erg gehad en dat deed zo'n pijn. Hier kwam het omdat de jongens aan die kant met hun kont in m'n ribben zaten en m'n baarmoeder zo tegen m'n ribben aanzat. All: hier gister de box gespoten. Nou MadameV: viel me stiekem toch een beetje tegen hoor hahaha. Lag denk ik ook aan de verf, die dekte niet zo fijn als ik verwacht had plus dat ik zo stom ben geweest om het op kranten te leggen en omdat ik hier en daar wat druipers had plakte dat weer aan de kranten..met als gevolg dat ik die kant weer moest schuren om de krantenstukjes eraf te krijgen grrr Maar het is goed gekomen hoor Vandaag ga ik met m'n moeder naar een zwangerschapsbeurs. Is in een babyspeciaalzaak waar ik toevallig nog een bon van heb dus kan ik daar gelijk even een beetje shoppen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni Marjolinos - 34 jaar - 1e kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 12 Jongen: 9 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Mei Liesken 27 mei - verloskundige Chocochick 30 mei - verloskundige Juni Annemarie 2 juni - verloskundige MadameV 2 juni - verloskundige Marygirl 3 juni - groeiecho Marygirl 4 juni - verloskundige Marievs 5 juni - verloskundige Sterre 6 juni - verloskundige Chocochick 12 juni - verloskundige en verpleegkundige Jvs 12 juni - verloskundige MadameV 16 juni - groeiecho Chocochick 27 juni - gyn --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Annemarie: gave deuren! Dat is echt mooi geworden. Marygirl: wat fijn dat je het kaartje al zo ver af hebt! Dat scheelt straks toch weer. Marievs: wat vervelend van de rugpijn Je moet zo'n shoot inderdaad echt plannen anders komt het er niet van. Mooi lage bloeddruk nog! En wat fijn dat de kleine al aan het indalen is. Jvs12: heel herkenbaar! Ik heb ook echt helemaal geen puf meer. Liesken: goed om te horen dat een navel ook weer gewoon terug kan ploppen! Bijna verlof! Lekker joh! MadameV: bij m'n vorige zwangerschap liep ik bij de vk. Daar kreeg ik eigenlijk geen uitleg over een geboorteplan. Toen werd ik echt naar het internet doorverwezen. Nu heb ik wel uitleg gekregen en zelfs een voorgedrukt boekje waar ik dingen in kan schrijven. Wij hebben bij m'n dochter wel gewoon de blauwe ooievaarszegels gebruikt en nu weer. Wat vervelend dat je beeb zo krap zit. Sterre: de groeiecho was goed. Chocobaby is nog steeds groot. Zijn hoofd en buik zitten nog steeds iets boven de +2 lijn... De meting was wel gezellig maar het waren lange dagen, zwaar vermoeiend dus. Wat heerlijk dat je verlof hebt!! Ben wel jaloers, haha. Goed dat het uitzendbureau nu toch gaat helpen, prutsers. Fijn dat je de box hebt gespoten! Toch fijn om kusjes te kunnen afstrepen. Veel plezier vandaag op de zwangerschapsbeurs. Ik lig nu voor de verandering weer eens op de bank. M'n man en dochter zijn even fietsen en ik doe rustig aan. Vanmiddag hebben we fotoshoot. Dat zal wel vermoeiend zijn, dus doe ik het nu rustig aan.
Chocochick; wat fijn dat de groeiecho goed was. Enne hoe groot was de beeb? Marievs, is het nog gelukt met je opdracht? Was het strafrecht? Heb materieel of formeel strafrecht? JvS, goed weekend gehad in Limburg? Sterre; met wat voor spul heb je eigenlijk de box gespoten? Wij hebben een box te leen gekregen en zouden hem graag overschilderen. Alleen zijn we bang dat het weer een hele tijd gaat ruiken. Hoe was het op de zwangerschapsbeurs? Ik heb vorige week een groeiecho gehad. De kleine zat binnen de range. Gelukkig! Eigenlijk moest ik van de gyn. over 2 weken weer terug naar de gyn maar volgens de secretaresse zat hij al vol. over 3 weken ook. Ik kon wel over 2 weken bij de arts assistent terecht en over 4 weken weer bij mijn gyn. Ik weet niet zo goed of ik daar wel zin heb. Wat moet ik nou in hemelsnaam met een arts assistent bespreken? Ik ben al zo'n ingewikkeld geval. Wat zouden jullie doen?
Chocochick: oewh een gezonde chocobaby dus Op hoeveel gram schatte ze hem? Hoe was de fotoshoot? Minigirl: ik heb de witte spuitverf van de action gebruikt. Nu was de box al wit maar anders vind ik die verf niet echt geschikt om een box bijvoorbeeld een totaal andere kleur te geven. Om op te frissen is die wel goed zat. Maar misschien is de normale verf wel goed...ik heb daar iig wel goede verhalen over gehoord. Het stinkt nu trouwens al bijna niet meer en ik heb vandaag nog wat stukken overgespoten. Ik zou als ik jou was gewoon gaan. Al is het maar even voor de controle want 4 weken vind ik nu met dit termijn wel erg lang. All: de zwangerschapsbeurs viel een beetje tegen Ik had er al niet veel van verwacht maar het was nog minder dan ik had verwacht Maar goed, het was wel gezellig om met m'n mams even lekker rond te struinen en kwijlen bij allerlei beebspul
@Liesken: Fijn dat je nog maar 3 dagen hoeft te werken. Hier inderdaad ook zo'n bewegelijke buik, en met de twee die al rondlopen blijft er dan maar weinig tijd voor jezelf over. @marievs: Hier inderdaad ook zo'n drukke baby, er steekt ook steeds een voetje uit aan de zijkant. Als ik daar overheen aai schiet het weg en komt het even later weer terug Hoe gaat het met je eindopdracht? @madamev: Ik ben weer voor de blauwe ooievaarszegels gegaan, vond die wel leuk genoeg en wil er ook niet extra voor betalen. Wat goed dat je op je werk nu minder afspraken hebt, fijn dat de druk er een beetje af is. @Sterre: Woehoeee, lekker dat je nu verlof hebt! Mooi dat het tot nu toe allemaal goed gaat met de kleine. Wij gaan het over drie weken over de bevalling hebben bij de VK, vind het ook wel weer spannend. Het is elke keer toch weer zo anders gegaan dat ik benieuwd ben hoe het dit keer loopt. @Chocochick: Wow, hij groeit goed! Houden ze dat nog verder in de gaten of hoeft dat niet? Hoe was de fotoshoot? @Minigirl: Ik zou ook gaan hoor, anders duurt het wel weer heel lang. Liever een keer te vaak en voor niks dan te weinig. @all: Hier een heftig weekje gehad. Had 's avonds steeds pijnlijke harde buiken om de paar minuten en het duurde steeds wel 1 a 2 uur voor het wegtrok. De VK gebeld en die wilde dat ik blaasontsteking liet checken. Dus dat heb ik gedaan, maar dat was het niet. Vrijdagavond weer pijnlijke harde buiken en dit keer ook wel zo pijnlijk dat ik niet meer kon lopen VK had gezegd te bellen als het erger werd dus dat deed ik en ze wilde even langskomen. Heeft ze een tijd naast me gezeten en wist ook niet zo goed wat het was. Ze heeft overlegd met het ziekenhuis en die wilden dat we naar het ziekenhuis kwamen. Dus gelijk naar het ziekenhuis en een half uur hartfilmpje gehad en inwendige echo. Gelukkig nog geen ontsluiting en het gaat allemaal goed, maar ben er toch wel even van geschrokken. Nu maar heel rustig aan gedaan en morgen even bellen met werk, de laatste keren heb ik mezelf er echt heen moeten slepen omdat de bekken ook steeds meer pijn doen, dus maar even overleggen.
Chocobeeb zou nu 2 kilo zijn en hij wordt geschat op 4200g bij 40 weken. Ben benieuwd... Minigirl: ik zou ook gewoon gaan! 4 weken is wel lang nu en een extra controle kan geen kwaad. Zelfs al is het met een arts assistent. Wat fijn dat je beeb is de range zit! Toch altijd grappig hoe ouders later met kinderen voor super en boven gemiddeld gaan, maar hoe het echt super relaxed is als je baby gemiddeld is! Sterre: wat balen dat de beurs ondanks de lage verwachtingen zo tegen viel. Ik ben ooit naar een trouwbeurs geweest en dat was ook zo'n aanfluiting. Maar zo te horen heb je toch een gezellige dag gehad met je moeder. De fotoshoot was super gaaf! De fotografe was nog net zo vriendelijk als de vorige keer en nu was haar vriend er ook bij en hebben ze als team foto's gemaakt. We hebben op het CHV Noordkade terrein in Veghel foto's gemaakt en bij een haventje daar. Wel een mooie omgeving denk ik. We krijgen na Pinksteren ergens de foto's. Oh ik ben zo benieuwd!!! Marygirl: ze zeggen dat ie zijn eigen lijn volgt en dat dat goed is. Wat een heftige week heb je gehad! Ik had bij m'n eerste zwangerschap ook zo'n pijnlijke harde buiken met 30 weken en toen heb ik niet al die controles gehad maar heb ik wel het dringende advies gekregen om een week rust te nemen. Dat was ook eigenlijk het enige wat echt hielp, toen ik daarna weer ging werken waren de harde buiken ook meteen terug. Echt vervelend. Hopelijk ben je er snel vanaf. Neem voldoende rust! Jee beeb en jij zijn belangrijker dan je werk!! Ik had trouwens toch verteld dat ik mijn moest niets had verteld over mijn klachten en minder werken? Nu weet ze het toch. Gisteren waren we op feest bij haar beste vrienden en ons mam stond met een bevriend stel en een tante met me te praten. Toen ging het over hun zwangere dochter die minder werkt en toen zei ons mam dat ik fulltime werkte. Nu ben ik niet iemand om te liegen dus toen heb ik gezegd dat ik halve dagen werk. Ze was helemaal verbaasd. Echt zo van "waarom wist ik dat niet". Toen heb ik haar er aan herinnerd dat ze toch alleen maar positieve verhalen over m'n zwangerschap wilde horen. Ik was eigenlijk bangdat ze gepikeerd zou zijn maar Chocoman vond dat ik helemaal gelijk had. Maar nu belde ze net en zei ze dat ze trots was dat ik zo lang fulltime ben blijven werken en dat het goed is dat ik maar m'n lichaam luister. En dat ze iets samen wilde doen mar dat ze niet wist of ik daar wel interesse in had: zwangerschapsmassage. Eh... Ja duh! Natuurlijk heb ik daar wel interesse in.
Hihi, nee niet echt meer. Heb wel iets meer getypt in mn eindopdracht, maar niet mega veel. Vandaag nog maar even aan mn eindopdracht werken. @madamev: Oh, dat is echt niet fijn dat je het afentoe benauwd wordt. Hopelijk gaat de kleine snel indalen. @sterre: Zwembaden zijn altijd warm L. Dat is één van de dingen die minder leuk zijn aan het kinderen hebben. Zwemles. Als ik dat bij mn zus zag . Zucht. Met mn rugpijn gaat het iets beter. Maar dat kan zo over zijn. Oh, jij hebt lekker vakantie en verlof. Heerlijk zeg. Geniet ervan. Ik mag nog vier weken bikkelen. Fijn dat alles goed was bij de VK. Hier ook een zwangerschap volgens het boekje. Nee, ik heb geen last van mn ribben. Totaal geen last van mn ribben eigenlijk gelukkig. Afentoe krijg ik een licht trapje in mn ribben, maar meestal trapt uk iets verder naar onder. De billen liggen bij mij links. De voetjes rechts, alsdus de vk hihi. Leuk zeg de box gespoten. @geboorteplan: Oh, hier nog niet over gehad. Geen idee eigenlijk of ik dit moet doen. hoor ik vanzelf wel. Hoe was de fotoshoot? @minigirl: Nee, het is een eindopdracht met de onderwerpen die ik het afgelopen jaar heb gehad. Het onderwerp is verminderde verwijtbaarheid bij een boete. Daarnaast heb ik een examen van strafrecht. Dus deze periode twee dingen door elkaar heen. Het is algemeen strafrecht. Een soort inleiding. Oh, geen idee wat je zou moeten doen. Snap dat je niet zit te wachten op een arts assistent, maar misschien heeft hij./zij wel nieuwe dingen. @marygirl: Leuk zeg een drukke baby. Die van mij begint ook echt steeds drukker te worden. Zo gezellig. Oh, dat is minder zeg die harde buiken. Wat een verhaal. Echt rustig aan gaan doen dus. Ik heb nog steeds geen pijnlijke harde buiken gehad. Weet dus niet hoe het voelt. Wel dat mn buik afentoe hard wordt, maar het doet geen pijn. Fijn dat je nog geen ontsluiting hebt. Het is nog iets te vroeg voor je meisje om nu al te komen. @chocochick: Oh 4200gram bij 40weken? das best veel ja. Geen idee hoeveel mijn uk nu is. Ben benieuwd. Over 4 weken krijg ik hier weer een echo voor. Oh wat fijn zeg voor je dat je moeder het zo oppakt. Oh lekker zg een massage. Geniet ervan. @klaagmodus: Nog maximaal 10 weken. Wat duurt dat toch lang zeg. Hoe heb ik er ooit voor kunnen kiezen om niet te weten wat er in mn buik groeit . Hihi. Ben zo nieuwsgierig. En al die mensen die denken te weten wat het wordt. Grrr Soms krijg ik daar wat van hoor. Het enige wat zelfs de vk`s zeggen is dat je het aan de hartslag kan horen. Niet gelijk, maar wel hoever we nu ongeveer zijn. Jongens hebben een wat lagere hartslag dan meisjes. Maar ook dit is niet bij iedereen waar. Zo, dat was even mijn klaagmodus momentje. Verder heb ik echt weinig te klagen. Wandelen is trouwens ook niet fijn meer. Zodra ik drie stappen zet moet ik al plassen hihi. Dit gaat na een minuutje of wat gelukkig weer over, maar tis toch niet heel lekker hihi.
Hulp gevraagd: Hoe moet ik die kleertjes en hydrofiele luiers wassen? Handwas of in de wasmachine? Ik heb op mijn wasmachine een handwas programma zitten. Kan ik die ook gewoon gebruiken? En kan ik bij die luiers en spuugdoekjes gewoon wasmiddel doen? Of mag dit absoluut niet? Bij de kleertjes mag die niet toch? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Gewoon wassen. Volgens mij word alleen wel aangeraden om een waserzachter vrij wasmiddel te gebruiken. Ik heb het eerste wasje niet in de droogtrommel gedaan destijds maar alle volgende wel...