Vind je kapsel juist wel leuk Sterre! Ook een makkelijk model toch? Er zijn zoveel leuke modelletjes ik zit ook telkens te kijken. Maar het lijkt me ook wel makkelijk straks niet zo'n bewerkelijk kapsel te hebben. Daarom heb ik ze nu wat langer dan kan het ook nog makkelijk f snel vast. Ga je dan ook kleuren? Misschien nog wat extra highlights ofzo? Je hebt bij een paar highlights altijd al lekker zo'n fris nieuw effect zeg maar. Zonder meteen heel rigoureus te zijn. Ik ga vanavond nog mijn haar doen ( komt toevallig net zo uit in mijn laatste week, we doen dat elke 6 weken ) en de volgende x als ik vind dat het nodig is ga ik gewoon op de koffie haha. Ik vind het wel fijn wat de vk zei. Ik ga gewoon af op hun adviezen. Juist omdat ik zelf helemaal nergens na vroeg in die richting vind ik het fijn dat ze er zelf mee komt. Ze kan ook niks zeggen denk ik dan. Ach we moeten toch zien hoe het loopt. Eerst over 2 weken de groei echo maar eens. Wassen jullie ook de dekentjes? Of alleen de lakentjes, aangezien die toch nog de dekentjes beschermen?
Sterre, fijn dat maagzuur een beetje gezakt is. Het kan ook van dag tot dag wisselen maar hopelijk krijg je er geen last meer van.Wat wil je bij de kapper laten doen, (ook) verven of alleen knippen? Chocochick; wat leuk dat jullie naar een Landal park gaan. Ik benieuwd hoe het park jullie gaat bevallen en natuurlijk naar de uitslag van de glucosetest. MadameV; voetreflex onderga ik ook wel eens maar of het echt een bevalling op kan wekken... ik heb mijn twijfels.. Ik was trouwens alles, ook de dekentjes, knuffels etc. Maar eh, ben jij trouwens kapster ofzo? allen, hier vandaag de gyn. gezien die ik 2,5 jaar geleden ook had maar toen ontevreden wegging naar een ander ziekenhuis ivm ivf waar hij niet enthousiast over was. Vandaag heeft hij mij volgens mij niet eens herkend. De baby was niet ingedaald maar lag vrij laag en hij zei dat als de baby eenmaal ingedaald is ik wat meer lucht in de longen zou krijgen. Verder vond hij het supergoed dat ik bijna de 34 weken gehaald heb. Al met al, ik ben ook tevreden.
Ben ik weer @Daphne: Ik ben benieuwd wat het geworden is, vliegtuig, trein of auto. Hoe gaat het verder met je? @minigirl: Al bekend wat de bestemming van jouw weekendje weg gaat worden? @Sterre: Buikje gaat een stuk beter met rust. Ik hobbel wat rond hier in huis en dat gaat prima. Mijn man vind me nog steeds redelijk druk, maar ik vind het ook lastig om echt stil te gaan zitten. Ik kom nu wel goed aan het lezen toe, ben al op een derde van het borstvoedingsboek Leuk dat je met wassen begonnen bent, dat is inderdaad het leuke deel van de zwangerschap. Ik heb ook alvast 2 extra pakken kraamverband gekocht. Ik herinner me van vorige keren ook dat ik het niet genoeg vond en het de eerste dagen toch wel heel fijn vond dat alles gewoon in dat grote ding verdwijnt. Ga ik Kotex nacht ook nog even bijhalen, goede tip Ah een mooie tas gescoord, leuk is dat van die koopjes via mp . Kan ik altijd heel blij van worden. Ik vind je kapsel ook leuk zo hoor Sterre! Het is ook makkelijk te onderhouden lijkt mij, dat vind ik zelf het meest belangrijk Ik heb voor donderdag ook net een afspraak gepland met mijn kapster, heb er al helemaal zin in. Ook al gaan alleen de puntjes eraf, vind het toch altijd fijn dat er lekker aan mijn haar gefriemeld wordt. @Marievs: Leuk dat je man zo crea bezig is met het naambordje. Ik zou voor een pakje ook eerst voor maat 50 gaan, mijn eerste was bijna 7 pond bij de geboorte en kon daar zeker een paar weken in. @Chocochick: Ja, het is heel fijn dat ze meedenken op het werk. Kreeg ook al allemaal lieve mailtjes met grappige plaatjes van collega's. Het gaat nu gelukkig een stuk beter met rust. Gefeliciteerd met je trouwdag! Aijaijai, ik lees nu dat je net je suikertest hebt gehad, niet leuk dat je er zo dizzy van werd @Liesken: Hihi dat heb ik ook met die klossen. Het bed wordt er veel te hoog van, maar ben ook te braaf om het niet te doen. @madamev: Ik zet de klossen er denk ik met 34 week onder. Alhoewel ik een haat-liefde verhouding met klossen heb, wil ik ze toch ook wel op tijd eronder hebben, zodat dat ook weer klaar is. En klopt, mijn verlof is een soort van begonnen. Ik rond deze week nog wat mails af vanuit huis en dan is het klaar. Ik was alles Dus ja, zou het dekentje ook wassen, maar ik vind het wassen voor de baby gewoon heel leuk, vandaar dat alles hier de was doorgaat. @All: Vandaag weer een groeiecho gehad en ons meisje is nog steeds gemiddeld, ze groeit mooi door in haar lijn sinds de vorige echo. Ben er nu wel gerustgesteld op. Doordat ik nu thuis ben kan ze de komende weken ook weer mooi groeien Oja, mijn vluchtkoffer lijst hihi Ik wil graag poliklinisch bevallen, heb de vluchtkoffer met wat ik er al in kon doen al klaarstaan. Deze lijst heb ik geprint en in de vluchtkoffer gedaan en aangevinkt wat er al in zit, zo kan ik op het laatste moment in 1 oogopslag zien wat er nog bij moet. Hoezo nesteldrang Voor mama  2 hemdjes / big shirts om in te bevallen  paar grote onderbroeken  pyjama voor na de bevalling  kleding voor na de bevalling en om naar huis te gaan  warm vest / jas  badjas  2 voedingsbhs  pantoffels / slippers  2 paar warme sokken Voor baby  2 rompertjes  2 pakjes / truitje met broekje  2 katoenen mutsjes  dekentje voor onderweg / omslagdoek  jasje / dik vestje  sokjes  Maxi Cosi Toilettas  shampoo + crèmespoeling  doucheschuim  tandenborstel + tandpasta  bodylotion / hydraterende crème  dagcreme  deodorant  make-up remover + wattenschijfjes  haarborstel + haarelastiekjes  make-up tasje  zoogkompressen Documenten  portemonnee  identiteitsbewijs  verzekeringskaart  ponskaartje  zwangerschapskaart Overig  fototoestel + lader  videocamera + lader  belangrijke telefoonnummers  plastic tas voor vuil wasgoed  mobiele telefoon + lader  parkeergeld / muntje voor rolstoel  druivensuiker  bril  lippenbalsem
Ik ga ervan uit dat ik een nachtje moet blijven (gebeurde de vorige keren ook), vandaar de hoeveelheid kleding
Even snel een vraagje over dat ponskaartje (moet zo naar bv cursus namelijk): ik heb deze niet, want ik kom gelukkig nooit in het ziekenhuis. Moet je die dan van te voren al laten maken? Terwijl ik niet eens weet of ik beval in het ziekenhuis. Morgen reageer ik verder. Wilde dit alleen even weten.
Marygirl, handige lijst. Ziet er goed uit. Thanx voor het delen! Wij hebben besloten naar Noordwijk aan Zee te gaan. Marievs, zou ik wel doen anders is het lastig om dat tijdens de bevalling te doen. Overdag zou je man dat tussendoor kunnen doen maar 's avonds of snachts wordt het lastig. Veel plezier op de cursus.
MadameV: jij had dus dezelfde ervaring? Na een half uur ging het weer iets beter maar ik ben gewoon de hele dag beroerd en duizelig gebleven. En ik kon me gewoon echt niet concentreren. Heb dus weer niet gewerkt. Ik dacht trouwens dat blonderen (highlights dus ook) wordt afgeraden tijdens een zwangerschap. Of geldt dat alleen als je je hele haar blondeert? Wat heb je met je haar gedaan? Iets helemaal anders? Of alleen maar "bijwerken"? Sterre: ze hebben de placenta toen inderdaad onder algehele narcose verwijderd. Wel echt een aanrader zo'n draagzak hoor, wij hebben zoveel plezier gehad van onze Bondolino. De proefdruk is dus helemaal naar je zin? Mooi zo! Da's weer iets wat je af kan strepen. Minigirl: wat apart dat een arts je dan niet meer herkend. Op zich misschien ook wel logisch, maar toch. Marygirl: wat fijn zo'n goed contact met je werk! Wat een goede lijst, wel behoorlijk compleet denk ik. Alhoewel ik eraan denk om van die lekkere Italiaanse worst mee te nemen. Of zo'n fuet (gedroogde worst in z'n geheel). Zouden ze in het ziekenhuis heel gek opkijken als ik daar mijn vluchtkoffer mee volpak? Misschien zijn beschuit en muisjes ook een idee om mee te nemen? Marievs: ik zou het ponskaarten wel alvast laten aanmaken. Misschien iets wat je tijdens je verlof kan doen. Baat het niet... De glucosetest was trouwens goed! En dat ik me zo naar voelde komt omdat mijn lichaam reageerde op de gigantische suikerstoot. Morgen gaan we trouwens naar de Efteling. Mijn man en ik hebben allebei een abonnement en het is zijn verjaardag dus we willen wat leuks doen. Het wordt niet zo'n geweldig weer dus hopelijk is het niet al te druk. En hopelijk hou ik het vol met mijn bekken. Ik zal wel regelmatig gaan zitten om te rusten. Ben benieuwd.... Naar huis kunnen we altijd, alleen ben ik benieuwd hoe Chocomeid het vindt om te gaan voor ze het beu is, haha. Gelukkig zijn er veel bankjes. Ik vond klossen trouwens echt ondingen. Aangezien ik poliklinisch wilde bevallen heb ik ze pas onder het bed laten zetten toen we met onze dochter thuis kwamen. Maar wat is dat hoog, ik kwam amper in bed.
@ minigirl, je hebt bij voetreflex natuurlijk ook geen garantie dat je bevalling kàn worden opgewekt, maar het lijkt mij het proberen waard. Mijn therapeute doet Max 3 overtijd behandelingen ( om de dag verdeeld over 6 dagen ) maar zegt ook dat als het kindje nog niet wil komt het heus niet. Maar het zou evt een soort van duwtje kunnen geven. Ik vind het een fijn idee dat er iets is wat je kunt proberen voordat je bv zou moeten worden ingeleid, dat kan dan altijd nog. En daarbij zijn het gewoon heerlijke behandelingen haha. Ik ben inderdaad kapster ja. @ Marygirl top zo'n lijst! Ik ben er gister ook mee begonnen. Nouja de lijst maken dan. Ook een beetje via internet opgezocht enz. Doe het lekker rustig aan deze week, alles fijn afronden. Wat fijn dat ze zo zijn op je werk zeg. Dat hoor je vaak genoeg anders. Gelukkig mag ik zelf ook echt niet klagen wat dat betreft. @ chocochick idd heb er ook zo'n last van gehad. Normaal ben ik echt zo'n zoete kauw maar had de hele dag nog zo'n naar gevoel d'r over. Moest niet denken aan een koekje, snoepje of suiker in de thee. Had mijn suikerbom echt al gehad voor die dag haha. Fijn dat de uitslag iig goed was. Dan heb je het iig niet voor niks gedaan toch altijd fijn im te weten. Over kleuren in de zwangerschap en dan vooral blonderen zijn de meningen verdeeld. Wij vinden dat het prima kan. Ook als het bv helemaal is ( al zijn er niet veel mensen die helemaal blonderen maar dan bv een blonde verving hebben dat is minder agressief als blonderen ) eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed waar het vandaan komt. Zo'n kleur komt niet in je hoofd ofzo. Maar erop. Je krijgt niet voor niks weer uitgroei want je haar wortels zijn niet gekleurd. Dus het is echt uitwendig. Misschien dat het meer gebaseerd is op de geur ofzo? Maar dat zou betekenen dat ik dan mijn hele zwangerschap niet meer had mogen kleuren. En ik werk al aardig wat jaren dus voor mij ruikt dat allang niet meer zo als voor jullie ( als klanten zeg maar )... Eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken. Heb je altijd leuke dingen met je haar ben je zwanger en dan moet je ineens met uitgroei enz lopen haha. Voor mensen die het niet durven oid of er toch bang voor zijn zetten we bv highlights in folies dan komt het al helemaal niet op je hoofdhuid. Ik heb wel weer wat anders ja. Maar kleine details. Kan het toch nooit laten. Heb over het geheel alleen de punten eraf. Maar mijn korte kantje zoals ik het altijd noem ( heb aan 1 kant het oor vrij ) heb ik een heel inimimi stukje superkort opgeknipt en met een lijntje ingeschoren afgezet ( klinkt een beetje kamperig zo maar is het echt niet ) dat korte stukje is donker en de onderkant van mijn haar ook. De rest heb ik weer helemaal spierwit. Op de onderkant van de lok na die is roze. Over het algemeen heb ik altijd een super witte blonde matte kleur en daarin verander ik dan details. Dus bv onderkant donker of gekleurde lok of veertjes of wat dan ook. Dit winter heb ik wat rustiger aan gedaan qua kleuren en elke keer gewoon uitgroei geverfd in een blonde kleur ( word dus veel minder wit ) om mijn haar wat rust te gunnen zodat het ook als het wat langer is nog in een mooie conditie te hebben. Maar nu ben ik weer zoooo blij dat ik weer terug ben haha had er helemaal genoeg van. Snap je het nog Heel veel plezier in de Efteling vandaag! Wat lekker zeg zo'n abonnement! En gefeliciteerd met je man! Lekker rustig aan doen. Het leed dat vocht vasthouden heet is hier ook begonnen. Hebben jullie dat ook? Het word echt met de dag erger heb helemaal geen enkels meer! Heb al gegoogled maar veel kun je er niet aan doen he. Heb vanacht met het bed achter een stuk omhoog geslapen. Maar daardoor kwam er wel een bepaalde druk op mijn buik dat ik me nog maar heel lastig om kon draaien. Toen ik opstond was het grotendeels weg maar ik zie het gewoon nu alweer met de minuut terug komen dus ik weet ook niet of het dan zin heeft om er mee door te gaan om oo die manier te slapen. Verder heb ik een iets voller gezicht maar het grootste gedeelte zit echt bij mijn voeten. Scheelt misschien dat ik nog ma 3 dagen moet werken. Aftellen!! Iedereen een hele fijne dag vandaag.
Goodmorning ladies, Laatste werkdag van de week. Morgen vrij en vrijdag sportdag van ons werk. Altijd erg leuk en gezellig, alleen van het jaar komt er van het sporten weinig terecht. @madamev: Haha, ja klopt ja. Tegen mij zeggen ze ook dat ik er stralend en mooi uit zie. Oh, je bent zo mooi zwanger . Hoor ik dagelijks hihi. Oh, wat fijn dat je naar alle waarschijnlijkheid niet over tijd loopt. Dat is wel super chill. Oh echt vocht? Ik heb er nog geen last van, maar wat niet is. Alleen mijn handen zijn wat dikker dan normaal. Zijn er al meer die hier last van hebben? @chocochick: Oh, apart zeg. Al schijnen jongens altijd wel iets groter te kunnen zijn. Het is toch per kind verschillend hoe zwaar hij of zij is? Nee, denk niet dat we echt iets bijzonders gaan doen met onze trouwdag. Misschien uit eten samen, maar ligt er ook net aan hoe ik me voel en misschien is ukkie er dan al wel J. Je weet nooit. Het is pas over een maandje. Tot kwart voor 6 wakker gelegen? Oh wat erg zeg. @Sterre: Hihi, dus bij jou ook naar voren dragend. En ja het is toch echt een meisje bij jou. Ze zeggen dat mijn gezicht zachter is, dus dat is ook een teken van een meisje. Als je een jongen draagt schijn je wat hardere trekken te krijgen. Haha, altijd leuk al die praatjes. Ja, het is zeker een mooi afscheidscadeau. Fijn dat je maagzuur al stukken beter is en dat de proefdruk voor het kaartje mooi is geworden. Komt steeds dichterbij J. @wassen: Dekens spoel ik even door. De dekens die mijn ma maakt zijn al gewassen. Ze wast de stof altijd eerst even. Knuffels was ik niet. Vind ik zo zonde. @minigirl: Hopelijk daalt de baby snel in. Al moet ik zeggen dat ik nog niet echt veel verschil voel qua lucht nu ukkie is ingedaald. @marygirl: fijn dat je meisje nog steeds gemiddeld is. Wij krijgen de groeiecho over 2 weken. Ben benieuwd. @chochochick: De efteling is zo leuk. Wil ook graag, maar ik ga pas als ik weer in de achtbanen mag. Ze gaan een nieuwe achtbaan bouwen toch? Dat heb ik tenminste gehoord. @highlights: mijn kapper zet die er ook gewoon in bij mij. @ukkie: Ukkie is zo enorm druk. Heb echt het gevoel dat hij geen ruimte meer heeft. Word er ook weer een beetje misselijk van. Vind het gezellig hoor, maar soms denk ik echt van rustig nu maar. Gelukkig is hij snachts redelijk rustig en maak ik hele goede nachten. Soms krijg ik ook echt een venijnige trap van ukkie dat ik gewoon au zeg. Al ben ik wel blij dat hij zo bewegelijk is hoor. Weet je waar ik soms erg bang voor ben? Dat de navelstreng om het nekje gaat van ukkie. Ik probeer dit los te laten, maar soms overvalt me dat wel eens. Ik ga weer eens wat doen. Oh btw: heb mijn eindopdracht af J!!!!!! Laat hem nu nakijken door twee collega`s en door mijn begeleider. Hopelijk is hij grotendeels goed. Ben iig erg blij dat hij af is. Heerlijk gevoel. Ukkie kan komen hihi.
Loop weer behoorlijk achter! Ik ga proberen vandaag te lezen en te reageren! Vandaag de spullen van babypark gekregen dus zijn ook druk daarmee bezig.. Ik doe mijn best x
Hier zitten de vakantieplannen terug in de kast. Vl. Stelde het zelf voor om er een paar dagen tussenuit te knijpen maar wat doet hij? Hij geeft een week vakantie aan onze werknemer! Dus kunnen wij niet vertrekken!!! Hoe stom kan je zijn? Het gaat hier trouwens echt niet goed. Hij is echt onuitstaanbaar geworden. Schreeuwt voor alles en niets op me, is agressief en maakt constant opmerkingen. Ik ben lui, een domme koe, debiel,... En dat allemaal omdat het water van de aardappelen overkookte, de radijzen niet lekker waren en omdat ik de tv te vroeg uit deed gisteren avond( hij lag wel te slapen in de zetel) Ik weet het niet meer, hij maakt me zo ongelukkig. Ik weet niet meer wat te doen om goed te doen. Hopelijk verandert de situatie snel want dit hou ik niet lang vol
Hier hetzelfde Annemarie! Eerst met hemelvaart t/m zaterdag weggeweest, zondag veel visite, maandag mijn man jarig, gister de hele dag met mijn zoontje in het ziekenhuis voor controles (blaas/nieren) en vandaag zou mijn eerste echte relaxte verlofdag zijn. Kindjes naar het kinderdagverblijf gebracht, maar werd 11 uur gebeld dat mijn zoontje ziek is en 39,5 koorts had.. Dus die ligt nu op mijn schoot te slapen. Arm mannetje. Nouja..had al de neiging om heel veel in huis te doen nu ik een dagje alleen thuis zou zijn, maar ik word nu ook tot echte rust gedwongen. Hoop gauw weer even uitgebreider te reageren. Heb de lijst van Marygirl wel alvast gekopieerd, handig Tot gauw!
Och Daphne, dat klinkt echt niet goed... Zulke opmerkingen zijn echt niet normaal. Kun je nog wel op andere momenten goed met hem praten? Want dit hou je inderdaad niet vol op den duur..
Oh dapnhe, wat erg zeg. Vind dit erg rot voor je. Snap dat je er ongelukkig van wordt. Zou ook echt niet weten wat je zou kunnen doen. Praten, maar dat heb je volgens mij al zovaak geprobeerd. Wilde zelf ook even lekker komen klagen over hoe nieuwsgierig dat ik ben naar ukkie en wat het wordt, maar nu ik dit van jou lees..... Meid ik denk aan je.
Daphne, wat rottig zeg die houding van je vriend heb je hem hierop aangesproken of komt het niet aan? hoe gaat het met jullie puppy? Wat een schatje zeg ) Annemarie, ben je nu compleet met spulletjes? Liesken, jij ook al lekker verlof! Heerlijk hoor! Chocochick, fijn dat je moeder wat is bijgedraaid.. en wow wat een gewicht bij 40 weken zeg! Gefelciteerd nog met je trouwdag nog! Wat is er trouwens uit je suikertest gekomen? Sterre, lekker van je verlof aan het genieten? Ik ook enorm last van maagzuur trouwens, echt niet prettig.. Minigirl, wat een goede al die verschillende mensen die bij je zwangerschap betrokken zijn zeg! Snap weld at het nodig is voor je gezondheid maar lijkt me erg vervelend. Dreamchild, wat fijn te horen dat het allemaal goed gaat met jullie MadameV, gaat het beter met je werk nu qua planning? Wow het komt wel snel dichterbij nu als ze je al zo vroeg willen gaan strippen! Marygirl, wat super fijndat je vanuit huis mag afronden zeg! Hier staat koffertje ook al beneden moet hem alleen nog even vullen haha Mooie lijst van je koffer trouwens, die ga ik ook gebruiken. Marievs, fijn dat je eindopdracht af is! Voelt zeker wel goed? Wanneer ga je hem insturen? Kan me voorstellen dat na 10 jaar het lastig was om er een punt achter te zetten! Ego, hier nog steeds belachelijk druk.. Op mijn werk ben ik ben eind vorig jaar project gestart waar ik nog steeds heel druk mee ben, hoop het volgende week af te kunnen ronden maar het is echt een race tegen de klok. Moet nog 2.5 week.. het gaat echt krap worden allemaal en iedereen denkt dat ik het niet ga halen.. heel vervelend wat het strebertje in mij wil natuurlijk aan iedereen laten zien het gewoon gaat lukken. Vriend zegt nu dat ik het rustiger aan moet doen maar dat is makkelijk praten. Naast dat het werk even niet anders kan zitten nog steeds met een halve babykamer (deel van de boeken staan er nog steeds in!! GRR!) dus toen ik vandaag licht geirriteerd probeerde uit te leggen waarom ik vanaf week 20 loop te zeiken over de kamer zodat ik nu in ieder geval daar over geen zorgen meer hoefde te maken begon hij het eindelijk te snappen. :x Afgelopen weekend was niet veel anders. Ik doe nog steeds de wekelijkse boodschappen op zaterdag ochtend, huishoudelijke klusjes en laatse dingen voor uitzet in huis gehaald die dag. Zondag dacht ik lekker uit te rusten maar vriendlief kwam niet uit met zijn werk en deadline op zondag avond of ik hem kon helpen, nog 5 uur met flink fysiek werk bezig geweest en de avond was ook al volgepland odmat hij een klant had uitgenodigd of ik even gezellige borrel en hapjes op tafel kon toveren.. tuuuurlijk schat. Doe het met liefde hoor en hij was super blij met mijn hulp maar ik merk dat ik gewoon hard mijn weekend rust nodig heb want anders haal ik het doordeweeks niet qua energie. Goed.. genoeg geklaag! Naast dat het druk is gaat het gewoon super goed eigenlijk! Groeiecho was goed, ons meisje is klein maar niets om zorgen over te maken, checkup vandaag bij VK was perfect weer en de kleine is gezellig aan het trappelen. Bij de borrel zondag had ik heerlijke limonade gemaakt en ben super blij met het recept wat ik gevonden had, alcoholvrij en echt lekker voor deze warme dagen: Watermelon and Strawberry Lemonade Recipe - Allrecipes.com (er kan wel minder suiker in vond ik zelf maar dat is persoonlijk) Zo, dat was het weer even voorlopig J Volgende berichtje wat positiever!
Zo dan kan wel zien dat ik echt lang hier niet geweest ben schaam me diep!! Daphne wat een kloot... zeg wie denkt hij wel niet dat hij is. Jij bent nota bene zwanger hij niet. liesken Beterschap met de kleine. Altijd zo zielig als ze ziek zijn catnip ik ben erg benieuwd of je iedereen te kijken zet En het gewoon haalt. Ik duim iig voor je. Fijn dat je groei echo goed was. Hier was behoorlijk ziek maar gaat gelukkig beter. Is maar goed ook met het mooie weer wat eraan komt. Hebben jullie nog plannen? Wij gaan klussen en van het weer genieten
MadameV: nee ik kleur eigenlijk nooit. Ik heb al behoorlijk wat kleurverschillen in m'n haar van mezelf ( best geinig, krijg ook altijd de vraag of ik ze zo verf ) dus het hoeft ook niet, plus dat ik er te lui voor ben om het bij te houden Wat heb jij met je haar gedaan? Oewh lees het al... Uhh misschien een foto Ik was trouwens ook alles Oh bah vocht vasthouden Ik nog niet echt *klopt snel af* Minigirl: ik had die gyn toch een hintje gegeven denk ik Fijn dat verder alles goed was! Leuk maar noordwijk Veel plezier alvast! Marygirl: ik ben ook al een eind op weg in het borstvoedingsboek. Pff die had ik gewoon écht veel eerder aan moeten schaffen. Voor mij is er ineens een hoop, een stuk duidelijker geworden. Mijn kapsel is ook lekker makkelijk hoor Al heb ik sowieso geen moeilijk haar. Waarschijnlijk gaan er bij mij ook gewoon alleen de puntjes af, dat het weer lekker zit enzo Ik begin altijd met woeste plannen voor m'n haar maar daar komt haast nooit wat van en ga ik toch weer voor safe Fijn dat jullie meisje het goed doet! Handig die lijst, bedankt Marievs: ik weet niet wat je inmiddels gedaan hebt maar van te voren een ponsplaatje laten maken is wel handiger. Chocochick: toevallig vandaag een bondolino gekocht voor een mooie prijs, joepie Ben helemaal blij Ohhh ja zo'n worst! Lekkur Fijn dat de suikertest goed was, gelukkig maar Hoe was het in de Efteling vandaag? Marievs: de mini vult nu in principe ook je hele buik dus hij zit best krapjes nu inderdaad. Maar ik herken wat je zegt, ik ben ook weer met vlagen misselijk. Had ik de vorige keren niet eigenlijk. Yay, je opdracht af! Goed zeg Hopelijk wordt het "goedgekeurd" op je werk. En dan, inleveren bij je docent? Oja over die navelstreng... Niet druk over maken Annemarie: leuk dat je de spullen binnen hebt. Kan je lekker gaan inrichten enzo Daphne: jeetje ik schrik behoorlijk van je berichtje Ik snap helemaal dat je daar ongelukkig van word, dat is niet normaal hoor. Liesken: germ, beterschap voor je kleine man! Catnip: hopelijk gaat het je nog lukken met dat project! Maar laat je niet gek maken he Hmm je vriend moet inderdaad een stuk minder van je gaan vragen En de boeken op gaan ruimen! Lili: ik ga dit weekend op familiebezoek aan zee. Heb er zin in alleen wel hopen dat we niet in giga files terecht gaan komen All: pff hier weer wat uitzendbureau ergernissen. Vandaag was de uiterste aanvraagdatum voor m'n verlof dus ik heb maandag voor de zekerheid het uwv maar gebeld omdat ik niks meer had gehoord... Was er gewoon nog helemaal geen aanvraag binnen Toen maar gelijk alsnog zelf aangevraagd want ik had er geen vertrouwen meer in. Krijg ik gisteren een bericht van tuttebel uitzendbureau dat ze gisteren alles in het systeem heeft gezet bla bla bla en dat het hoofdkantoor het nu verder zou regelen... Nou echt waar, alsof het hoger wiskunde is om zo'n stom blaadje in te vullen voor m'n zwangerschapsverlof En als laatste zegt ze doodleuk dat ik uiterlijk 2 dagen na m'n bevalling moet bellen om m'n bevaldatum door te geven Ik vind het uiterst vreemd maar in de lounge vinden vele het blijkbaar wel normaal. Bij m'n vorige werkgever waar ik 9 jaar gewerkt heb en 2 keer bevallen ben heb ik dat helemaal niet gehoeven. Jullie wel?
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni Marjolinos - 34 jaar - 1e kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 12 Jongen: 9 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Juni Marievs 5 juni - verloskundige Sterre 6 juni - verloskundige en liggingsecho Liesken 11 juni - verloskundige Chocochick 12 juni - verloskundige en verpleegkundige Jvs 12 juni - verloskundige MadameV 16 juni - groeiecho Chocochick 27 juni - gyn --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus Zijn er nog nieuwe afspraken dames?
Sterre voor het lijstje 10 juni groei echo en 25 juni controle vk waar ga je heen aan zee? Ik stuur me werk een kaartje en daar staat de datum op en hun regelen dan mijn begin datum. Hoef ik niks voor te doen. Wel raar hoor binnen 2 dagen.