16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Catnip, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben hier ook al een poos niet geweest.

Daphne: wat onwijs vervelend zeg, hebben jullie alweer gepraat?

Catnip: hoop dat je het haalt en je snel wat rustiger aan kunt doen, je hebt je rust ook nodig.

MadameV: hier ook nog geen vocht maar met dit warme weekend voor de boeg misschien wel. Hoop het niet.

Voor de rest ff niks onthouden.

All: hier gaat het nog steeds erg goed eigenlijk, morgen laatste werkdag en ik hoef maar 3 uurtjes, s'avonds lekker uit eten voor mijn verlof en we waren gisteren 4 jaar getrouwd.
    Hier helemaal klaar voor de kleine meid, bedje nog opmaken straks en de box in elkaar maar dat was het wel....oh ja en de vluchtkoffer klaarzetten en bed omhoog hihi.

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    @daphne: Hoe is het nu? Heb je nog gepraat? Denk veel aan je. Vind het echt rot.

@catnip: Voelt zeker goed. Vooral omdat ik dacht dat ik het niet ging redden en heb hem gewoon nu al af. Ik ga hem pas inleveren als mijn praktijkbegleider erna gekeken heeft. Hij is nu op vakantie, maar het geeft mij al een fijn gevoel dat hij af is. Wat vervelend zeg die klus. Ik snap jou wel. Ik zou hem dan ook met alle geweld af willen hebben. Door de stress kan jou meisje ook iets kleiner zijn, maar wel fijn dat de vk dit niet zorgwekkend vond. Geef niets hoor dat je even lekker klaagt. Doen we allemaal en dat lucht op.

@sterre: Mooie buikfoto zag ik in het buikfoto forum. Je draagt het echt naar voren dus het wordt vast een jongen :p. nee, echt een mooie buik heb je. Oh, lekker op familiebezoek. Heerlijk zeg. Wij hebben weinig plannen dit weekend. Ook weleens lekker, aangezien we volgend weekend nog een weekendje weg gaan met mn schoonfamilie. En hoeveel ik ook van ze hou, het is soms echt een opgave om 3 dagen met hen op te schieten. Vooral met mn schoonzus. Maar komt vast goed. Oh wat vreemd zeg allemaal. Wat een raar uitzendbureau. Ik meot wel een kaartje sturen naar het werk of een mailtje met het kaartje erin, maar dit hoeft niet 2 dagen na de bevalling al te zijn. Ik bel sowieso mn teamleider, dus dan kan hij het ook alvast doorgeven eventueel. Dit doe ik meer uit fatsoen dan dat het moet hoor hihi. Ik heb nog geen nieuwe afspraak. Ik mag over 3 kwartier naar de vk en dan wordt er ook een nieuwe afspraak gemaakt.

@vluchtkoffer: Vanaf wanneer meot deze klaar staan? Ik heb totaal nog niet de drang om dit allemaal klaar te hebben en ook geen nesteldrang. Jullie wel? Ook mn bed staat nog niet op klossen, maar die komen ook pas eind juni. Als ik 37 weken ben en ik thuis mag bevallen. Wij hebben sowieso al een vrij hoog bed (68cm), dus dat is wel enorm lekker voor mezelf nu. Het logeerbed gaat op klossen, omdat ik daar (hopelijk) ga bevallen.

Krijg nu ook last van harde buiken. gister had ik er gewoon een aantal. Zo niet fijn. Ze doen geen pijn, maar het is een beetje ongemakkelijk. Verder merk ik dat het echt wel zwaarder begint te worden en dat ik echt veel meer rust moet nemen. Daar ben ik alleen zo slecht in.

@JvS: oh, jou laatste werkdag is dus ook in zicht. Heerlijk zeg. Ik zie wel dat ik één van de laatste ben :(. Aan de andere kant, ik begin pas 1 november weer met werken. Plak er zelf nog 3 weken aan vast. En het gaat nu opzich nog wel. hoef ook nog maar 5 dagen met de trein naar Utrecht.

fijne dag allemaal. Hopelijk komt de zon nog een keer door. Het komt hier nu met bakken uit de lucht zetten :(.

3. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vluchtkoffer vanaf 37 weken klaarstaan.

Hihi ik ook pas weer 4 november werken, heb er ook flinke vakantie achteraan geplakt, heerlijk.

Tis hier ook echt bagger wat weer betreft.

4. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Lili, fijn dat je weer beter bent! Weekendplannen, Wij hier ook van het mooie weer genieten en tussendoor verder met de babykamer. Ik heb morgenmiddag vrij genomen, samen met vriendin vieren dat we alweer 15 jaar bevriend zijn! We hebben een kleurenanalyse gepland, ben heel benieuwd.. hoop dat we er echt wat aan hebben in toekomst qua kleding shoppen en make up enzo. Iemand wel eens zoiets gedaan?

Sterre, haha ik had net als jij ook even het geheugen van die gyn opgefrist ;) Welk boek ben je aan het lezen? Is dat die van Stefan Kleintjes? Ik ben nog bezig met bevallingsboek en begin daarna in het borstvoedingsboek. Wat een gemeut met dat uitzendbureau zeg.. verder weet ik niet wat normaal is qua bevallignsdatum doorgeven maar bij mij is dat ook gevraagd. Nu kent mijn vriend mijn beide managers goed en we hebben afgesproken dat hij even een mailtje stuurt na de geboorte als mijn hoofd niet naar staat.

JSv, success met je laatste werkdag en veel plezier vanavond J Fijn dat alles al lekker klaar staat zeg!

Marievs, ik dacht inderdaad hetzelfde of het misschien door stress komt dat ze zo klein is maar mijn vriend en ik zijn beiden niet lang (1.67) en mijn schoonvader/schoonmoeder en mijn eigen moeder zitten tussen de 1.50 en 1.55 dus eigenlijk ook niet zo raar dat het klein meisje is. Troost je trouwens.. ik moet ook nog 2+ weken door dus we kunnen samen aftellen! J Dat noodkoffertje moet trouwens eenweek of 3 van te voren klaar staan dus je hebt tijd hoor :)

Vanmorgen intake gehad met de kraamverzorgster. Klikte super goed! Ze werkt voor haarzelf dus we hoeven ook geen andere te verwachten dan wie de intake doet (tenzij ze in de knoop komt met de planning). Ze spreekt goed Engels en zelfs wat Portugees dus ze kan ook met schoonmams babbelen.. wat een opluchting, het laatste waar ik zin in heb is om op mijn kraambed tussen 3 talen te gaan zitten vertalen.

Gisteravond naar de Ikea geweest voor wat laatste rommetlejs en meubeltjes dus zodra de babykamer leeg is kan ik de boel gaan opbouwen J

5. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Net controle gehad. Alles was weer goed. Bloeddruk iets gestegen 110/65, maar merk er zelf weinig van. Ben nog steeds dizzie e.d. Harde buiken hoorde bij het indalen. VK was zeer tevreden. Baby ook. Hartslag was zeer variabel van 150 tot uitschieters naar 190. Hoge hartslag heeft ukkie dus. Was vk heel blij mee, want dat is een teken dat ukkie het naar zijn/haar zin heeft.

Oh Catnip, kunnen we samen aftellen ja. Heerlijk zeg. Die kleurenanalyse is zo leuk. Heb ik ook een keer gedaan. Ik heb zelfs een kaartje meegekregen. Bij mij hadden ze vier types: lente, zomer, herfst en winter. Volgens mij was ik herfst en op de achterkant stonden de kleuren die daarbij pasten. Is echt leuk om te doen. Mijn man is vrij lang en ik ben ook niet mega klein. Wel de kleinste van de familie. kun je nagaan hoe lang de rest van mijn familie is hihi. Ik ben zelf 1.70 en mijn man 1.84.
    fijn dat het klinkte met de kv.

@jvs: dan heb je er zeker een flinke vakantie aan vast geplakt. Als ik in april niet naar turkije was geweest, dan had ik nog meer weken eraan vast geplakt, maar ik hou nu 2 weken over om mee te nemen naar volgend jaar en dat vind ik altijd wel een fijne gedachte.

ik ga me weer even storten in mijn lesboek :(.

6. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Marievs dan geb je nazzel dat je nu in pas harde buiken krijgt heb ze al een tijdje. En koffer gaf jvs al antwoord op. Heb hem zelf ook nog niet. Fijn dat alles goed was bij de vk in en leer ze

Jvs heerlijk uit eten geniet ervan. En fijn dat je morgen dan verlif hebt. Ik moet nog 3 weken, maar ga ook pas met 4 weken.

Catnip dank je. Heb ik nog nooit gedaan een kleur analyse masr klinkt erg leuk en ga ervan genieten. Fijn dat het klikte zeg. Ik heb hem dinsdag ben erg benieuwd.

Hier vandaag een klikgesprek gehad in een gevangenis veel dichterbij huis. Was een relaxt en goed gesprek. Nu maar hopen dat mijn bevallingsverlof geen roet in het eten gooit wabt begib wel zat te worden zoetermeer vught te rijden minimaal 3 dagen per week. Dus ga hard duinen voir mezelf hihi. Gelukkig weet ik eind volgende week al meer.

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben even geïnspireerd door Sterre: daarom even snel een korte vraag. Moet je altijd iets van het UWV thuis krijgen over je verlof? En zo ja wanneer?

Mijn verlof begint 13 juni en ik heb namelijk ook nog niets gehoord...

8. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Ik heb een brief gehad van het uwv net nadat ik mijn verlof op mijn werk ingediend had dus denk het wel maar weet het niet zeker

9. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hier ook de brief van het UWV al gehad.

Ik heb als ik terug kom nog 4 weken die ik op kan nemen waarvan ik er ook 2 mee neem naar volgend jaar, ik had heel veel dagen dit jaar.

10. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Neen we hebben nog altijd niet gepraat. Hij heeft nog altijd een kort lontje dus ik laat hem gerust. Vandaag is hij de hele dag weg dus ben ik op mijn gemak :)

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Sterre, volgens mij is het wel normaal om je bevaldatum zsm door te geven. Ik moet ook binnen een paar dagen doorgeven. Dat heeft te maken met de definitie berekening van het verlof.

Chocomeid; ik heb helemaal geen brief van het UWV gekregen en mijn verlof is wel gisteren al ingegaan. Misschien omdat ik een vaste werkgever heb.

Daphne, wat erg dat jullie vakantieplannen nu in de ijskast zitten :(

@ vluchtkoffertje volgens mij hoeft het nog niet perse klaar te liggen, maar ik ben er wel mee bezig. Af en toe bedenk ik iets en doe ik erbij.

Marievs, fijn dat de opdracht af is. Het weer was hier ook niks maar als het goed is wordt het de komende dagen zomer. Dat is maar goed ook, want we gaan lekker in een hotel aan zee.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: ik kom eigenlijk uit Katwijk a/z dus dat is met zulk weer niet verkeerd om dan familie te bezoeken en even naar het strand te gaan :cool:
    Oeh spannend voor je werk, ik zal voor je duimen!

Jvs: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Alvast smakelijk eten morgen. Welk restaurant wordt het?

Marievs: thanx voor m'n buik :) Haha ja typische jongensbuik :D
    Leuk een weekend weg nog. Waar gaan jullie heen?
    Hier eigenlijk ook totaal geen behoefte om een vluchttas klaar te zetten.. ik ben ook nog niet verder gekomen dan een mini flesje shampoo kopen haha. Bed op klossen, nope..hihi
    Jullie bed is in principe toch al hoog genoeg? Hier moest tie minimaal 65 cm zijn ( en hij was natuurlijk net 58 cm ofzo ;) )
    Fijn dat alles goed was bij de vk.

Catnip: leuk een kleuranalyse! Nooit gedaan maar lijkt me best leuk om eens te doen. Ik ben benieuwd wat je ervan vind :)
    Ja inderdaad het bv-boek van Stefan kleintjes. Ik was een beetje huiverig dat het écht een pro-bv-boek zou zijn maar ik vind het heel goed en realistisch beschreven. Ook een aantal problemen waar ik zelf tegenaan liep en nooit echt antwoord op kon vinden worden hier duidelijk omschreven. Echt een aanrader vind ik het iig :)
    Klinkt fijn die kraamverzorgster.
    Lekker geshopt bij de Ikea.. Heb ik eigenlijk ook best zin in hihi :p

Chocochick: ik kan me even niet herinneren dat ik bij mijn oude werkgever zo'n brief heb gehad van te voren. Wel na de bevalling tot wanneer m'n verlof was.

Daphne: doe maar rustig aan jij... Hopelijk draait je vriend nog wel bij want zo is het niet leuk.

Minigirl: aangezien ik nu uiteindelijk mijn verlof alsnog zelf geregeld heb kunnen ze mooi de pot op bij het uitzendbureau hihi :)

All: vandaag een mindere dag. Veel harde buiken en ontzettend moe. Ik slaap zo rottig. 's Avonds kom ik niet in slaap en 's ochtends ben ik rond 5.30 alweer klaar wakker. Na een week met maar gemiddeld 5 uurtjes slaap per nacht begint het me toch wel op te breken, poeh :( De kleine meid duwt en schuurt ook flink dus dat is af en toe best pijnlijk :)
    Maar morgen naar de vk en dan een liggingsecho dus mag ik eindelijk weer eens buikloeren :D

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni
    Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni
    17 juli
    Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni
    21 juli
    Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni
    Marjolinos - 34 jaar - 1e kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 12 Jongen: 9 Verrassing: 3

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Juni
    Sterre 6 juni - verloskundige en liggingsecho
    Lili 10 juni - groeiecho
    Liesken 11 juni - verloskundige
    Chocochick 12 juni - verloskundige en verpleegkundige
    Jvs 12 juni - verloskundige
    MadameV 16 juni - groeiecho
    Lili 25 juni - verloskundige
    Chocochick 27 juni - gyn

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

14. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Oh voor de lijst. 16 juni ligging en groei echo.

15. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    hier ook voor 't lijstje; 16 juni echo en afspraak gyn.

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Marievs wat fijn dat je opdracht af is. Hebben diegene die hem nakijken al iets van een respons gegeven?

Vluchtkoffer ben ik aan begonnen. Vind het gewoon fijn als het klaar staat. Sinds ik maandag na de vk geweest heb ik ineens het gevoel dat ik nog heel weinig tijd heb haha, komt omdat ik altijd het idee had dat ik toch wel dik over tijd zou gaan.

Harde buiken komen hier ook steeds vaker voor. Dat ineens je lichaam zegt en nu is het klaar denk ik dan.

@ Annemarie en al bijgelezen? Doe maar rustig aan haha.

@ Daphne, he bah wat is dat nu telkens met die vriend van jou. Als ik terugdenk aan dat round up verhaal kan ik er zelfs nog geïrriteerd door raken. Hoe is het nu? Heb ook niet echt tips voor je. Proberen met hem te praten heb je vast al gedaan. Maar die woorden die die gebruikt vind ik echt niet normaal. Tis wel ook zijn kind dat je bij je draagt. Ik zeg wel eens tegen mijn vriend je mag best een weekje overnemen hoor, zou fijn zijn! Haha. Veel succes er iig mee. Hoop voor je dat het snel beter word.

@ liesken hoe is het met je zoontje? Is ie alweer een beetje opgeknapt?

@ catnip ja het gaat wel beter op t werk qua planning. Maar nu ik sinds deze week ook ontzettend dikke voeten heb kun je gewoon merken dat het tijd word zeg maar. Tis net of mijn lichaam nou ook aangeeft zo van dit is echt de laatste week. Achteraf gezien was het denk ik beter geweest gewoon 6 weken voor die tijd te gaan ( zit nu 5 ) het is maar een weekje maar toch. Ben er ook wel helemaal klaar mee. Oh en dat strippen dat weten ze nog niet he. Zou evt een optie kunnen zijn. Maar ze gaan tzt gewoon eens kijken of er al iets gebeurd.

Heb je receptje opgeslagen! Lijkt me ook wel wat. Wat fijn dat de echo ook helemaal goed was bij jou! Haha eerst vertel je dat je vriend zegt dat je het rustiger aan moet doen en vervolgens ga je hem 5 u lang helpen haha.... Zolang het nog goed gaat. Ma je moet idd aan jezelf denken. Als je nog 2.5 week moet heb je idd het weekend gewoon echt even nodig om je rust te pakken. Al is het logisch dat je je vriend voort helpt als ie erom vraagt. Succes nog met je project! Zou leuk begin van je verlof zijn als je het redt om af te maken, dat kan ik me voorstellen!

Geniet van je middag vanmiddag met je vriendin! Wat leuk zeg! Alweer 15 jaar. Zin kleuren analyse heb ik ook al eens gedaan. Erg leuk! Ik was een zomertype. Al moet ik zeggen dat ik er weinig mee doe haha, heb het kaartje nog wel. Maar ik draag bv veel felle kleuren. En je moest je make-up etc helemaal afhalen en je haar afdekken zodat je kunt zien wat de kleuren echt voor je "kale" gezicht doen. En daar kwam uit doordat ik zo'n " blotebillengezicht" heb met nauwelijks zichtbare wenkbrauwen en een heel lichte huid dat het allemaal wel iets minder fel mag want dat leid af. Maar goed ik ga nooit zonder make-up de deur uit en heb ook altijd mijn haar gejkeurd dus ben er niet anders van geworden haha maar is erg leuk om een x te doen!

@ lili wat fijn dat je weer wat beter bent. Het word idd mooi weer dit weekend! Hier begint morgen de kermis in het dorp. Altijd een erg leuk feest! Hoop dat mijn benen en dikke voeten het enigszins toelaten om er nog in delen bij te kunnen zijn, dus dat zijn mijn weekend plannen! Enne ik ga voor je duimen volgende week! Fijn dat je wel een goed gevoel hebt bij het gesprek.

@ Sterre jeetje wat een goede toch elke keer met het uitzend bureau. En dan heb je het al wel zo vaak gezegd! Gelukkig dat het nou is geregeld. Zelf heb ik ook geen brief van t UWV gehad. Maar ben ook in vaste dienst dus ga er eerlijk gezegd vanuit dat alles goed is.

Ik dacht idd dat je kleur in je haar had. Maar dat kan, dat je van nature veel verschillende kleuren erin hebt. Das alleen maar mooi! Ben je al geweest of moet je nog gaan?

Bij mijn afspraak van de groeiecho mag je evt ( als je nog zin hebt haha ) wel bij zetten dat ik daarna ook een afspraak bij de vk heb.

Qua werk doorgeven, ik bel gewoon dezelfde dag nog mijn bazin. We zijn met een team van een stuk of 8 en het is bij ons wel gebruikelijk om het meteen te laten weten, alleen al omdat het blij nieuws is haha. Dus heb het daar verder ook niet over gehad.

Het verbaasd me dat ik zin beetje de enige ben met die voeten vol met vocht, zal het dan echt grotendeels aan mijn werk liggen?

Jvs12 veel plezier vandaag op je laatste dagje. Vanavond lekker uit eten geniet ervan.

Dames over het boek duik in je weeeen he, raden jullie die nog aan? Was al een beetje op mp aan het kijken. Heb natuurlijk een poosje yoga gedaan maar dacht misschien nooit verkeerd om me in me verlof er nog even in te verdiepen?

Nou ik ga na mijn werk. Vandaag en morgen nog. Hopelijk is het vanmiddag nog niet zo druk en kan ik misschien wel wat eerder na huis. Morgen dus mijn laatste dagje en dan het weekend kermis hier. Zal eens zien hoeveel behoefte ik eraan heb haha. Maar kan nu al niet meer wachten op het moment dat ik iig niks hoef!

Fijn weekend allemaal!

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Madamev: ik vind tot 4 weken voor je bevalling doorwerken ook te veel van het goede. Op zich had ik het nu wel gekund maar ik was er gewoon klaar mee. Bij m'n eerste ben ik met 32 weken uitgevallen omdat ik in het zkh terecht kwam en bij m'n tweede ben ik met 34 weken gestopt.. Vond het lang zat dus daarom nu ook weer lekker op tijd gestopt :)

Die verschillende kleuren in m'n haar vind ik zelf ook wel leuk hihi :p Het grappige is ook dat mijn oudste m'n donkerste haarkleur blond heeft en m'n jongste mijn echt lichtste blond :) Ik ben dus ook erg benieuwd wat dit kindje krijgt of dat we nu toch eentje krijgen met rossig haar ( kleur van m'n vriend )
    Ik wil trouwens volgende week naar de kapper gaan. Vandaag even bellen voor een afspraak :)

Over dat vocht zou ik me niet te druk maken hoor, dat verschilt echt van persoon tot persoon en zwangerschap. Bij m'n tweede hield ik ook zoveel vocht vast en nu amper iets. Maar goed...ik wil het van het weekend nog weleens zien hoe het gaat, als het zo warm is :p

Werkse! Nog 2 daagjes dan heb jij ook lekker verlof :)

Oja over dat boek, ik vond em niet zo eerlijk gezegd :) Maar je mag em gerust van me hebben hoor, stuur ik em wel naar je op.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen - lw: 28 mei / iv: 1 juni
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 7 juni / iv: 18 juni
    Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 23 mei / iv: 19 juni
    17 juli
    Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing - lw: 19 juni / iv: 21 juni
    21 juli
    Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje - lw: 10 juni
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje - lw: 20 juni
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen - lw: 12 juni
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen - iv: 27 juni
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje - lw: 17 juni / iv: 18 juni
    Marjolinos - 34 jaar - 1e kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje

Meisje: 12 Jongen: 9 Verrassing: 3

Afspraken:

Juni
    Sterre 6 juni - verloskundige en liggingsecho
    Lili 10 juni - groeiecho
    Liesken 11 juni - verloskundige
    Chocochick 12 juni - verloskundige en verpleegkundige
    Jvs 12 juni - verloskundige
    MadameV 16 juni - groeiecho
    Marievs 16 juni - ligging- en groeiecho
    Minigirl 16 juni - echo en gyn
    Lili 25 juni - verloskundige
    Chocochick 27 juni - gyn

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh Sterre dat zou ik heel lief van je vinden. Wat wil je ervoor hebben? Wil hem anders ook wel lenen en terug sturen je zegt het maar

Je hebt gelijk qua verlof. Een evt volgende x stop ik ook eerder! Ook al scheelt het maar een week aangezien ik nu eerst een week vakantie heb. Ma goed tis ook niet dat ik de hele dat kan zitten. Deze week geeft mijn lichaam het ook echt aan alle kanten aan. Na zondag die voorweeen te hebben gehad krijg ik ook af en toe het gevoel dat het nog wel eens eerder kan komen ( hoeft helemaal niet ma toch ) en denk ik telkens op het werk als ik nu ma niet krijg wat ik zondag had want dan moet ik dat wel zeggen en na huis. Ondanks dat de pijn te doen was kun je daar niet bij werken.

Gelukkig nog 1 dagje. Heerlijk!

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt een hekel aan wakker liggen. En toch blijf ik het maar doen deze zwangerschap... Nu omdat ik snipverkouden ben en giga keelpijn heb. Bah bah bah.

Deel Deze Pagina