Hoi Hoi, Zo daar ben ik weer.. een behoorlijk hectische periode.. Eerst met de hemelvaart weg geweest, wo t/m zo , toen naar de verloskundige in het ziekenhuis (alles ging goed , alleen bloeddruk was weer iets gestegen dus moet morgen 13 juni weer naar de gyn) , dinsdag nog gewerkt en op woensdag kwam de baby kamer! We (vooral mijn man) hebben de commode en de kast in elkaar gezet, het ledikantje daar wachten we nog mee omdat wij eerst een wieg hebben , deze is mijn moeder nog opnieuw aan het bekleden, ze is er maar druk mee.. En toen die drukte voorbij was zijn we nog even een lang weekend weg geweest heerlijk! dat was even echt helemaal weg ook al was het maar zo kort. Tussen de vakanties door kwam ook nog ons nichtje van 9 logeren.. die mijn man dus ook elke morgen naar school bracht en waar we dus elke morgen 7 uur voor opstonden om samen te ontbijten, Heel gezellig maar ook heel pittig. Heb maar even besloten dat ik vanaf nu weer mee ga schrijven.. want als ik op alles (moet) gaan reageren dan ben ik morgen nog steeds bezig en moet vandaag echt even iets in het huis gaan doen Zal wel nog even een foto erbij zetten!
Nou zoals sommige al gelezen en gezien haha, hebben op fb. Ben vandaag gevallen op de parkeerplaats op mijn werk. Wij moeten in soort bosgebied parkeren. Hier lagen ook stenen. Kennelijk ben ik er op een gaan staan en toen probeerde ik mezelf nog te redden door lopend naar voren te gaan maar helaas toch voorover gevallen maar op miraculeuze wijze niet op mijn buik maar op mijn knie schouder en gezicht. Mijn gezicht ziet er niet uit lijkt net alsof ik geslagen ben door me vriend hihi.wrl op controle in het ziekenhuis geweest maar alles was goed met ukkie. Ons geboortekaartje wordt gern kaartje maar een mini shirtje. Vonden wij zo leuk Wie is er behalve catnip en ik ook nog niet met verlof?? Babykamer bijna helemaal klaar. Alleen nog de bodem van het ledikantje maken en dan een plankje ophangen en laaste dingen indelen. Ben echt trots op onze strand kamer. Het behang, een supergrote zeeschildpad, is echt mooi uitgekomen. Sorry dat ik verders niet echt reageer op jullie maar doe beetje bij beetje met kijken hihi
@madamev: Verschoonmatje vind ik op zich wel handig voor onderweg, ook als ze wat ouder zijn om beneden op de bank een vieze luier snel te kunnen verschonen. Moet zeggen dat we hem niet zo heel vaak gebruikt hebben. Daarom zou ik eerder een loopfiets als groot cadeau vragen, denk dat je daar meer plezier aan hebt. En als je toch een matje wilt kun je er altijd nog eentje kopen bij Prenatal voor een tientje. Woooh 84 linten geknoopt , ik ben nu wel heel benieuwd naar je geboortekaartje. Misschien straks op FB? @Liesken: Heerlijk dat strepen op die lijstjes. Ben zelf ook lekker aan het strepen. Mijn man vind het ook handig, maar zat te mopperen dat ik het lijstje steeds meeneem in mn tas. Dus nu heb ik voor hem op ons prikbord een lijst voor hem gehangen met klusjes Dat klinkt wel laat om te bellen, zeker voor een derde. Zou inderdaad gewoon je eigen gevoel volgen @Lili: Al iets gehoord van de baan? @Catnip: Wat een schattige printjes heeft je vriend uitgezocht en wat goed dat hij zelfs aan de wintertijd heeft gedacht hihi. @Chocochick: Jeeej je verlof gaat zo in, heerlijk @Sterre: Hahahaha sorry ik moet wel even lachen om je verhaal met de geboortetens. Hihi en die opmerking van je vriend Hoe ging het oudergesprekje? @marievs: De eerste twee waren niet te vroeg hoor, de eerste kwam met 39 weken en de tweede met 37 weken. Alleen zit de schrik er nog een beetje in na het ziekenhuistripje, toen de vk noemde dat ik misschien weeënremmers zou moeten als het niet goed zou zijn . Daardoor ben ik toch ook bewust dat het ook zomaar eerder kan gebeuren. Vandaar dat ik zei dat ik hoop de 37 weken te halen Maar goed, het gaat een stuk beter met de harde buiken dus het zal wel goedkomen. Heb nu af en toe wel wat schrikbarend gemene steken in mijn vagina, maar dat is misschien ook het indalen. Ik heb een weeën timer op de app 'zwanger en zo'. Heel handig, als de wee begint druk je op start en als de wee weg is druk je op stop en hij berekent dan automatisch hoe lang de wee duurde en hoe lang de pauzes ertussen zijn. Maar het is zoals Liesken zegt ook wel een hele leuke taak voor je man, voelt hij zich ook nuttig @annemarie: Dat zijn drukke daagjes, lekker dat jullie nog even zijn weggeweest. Gaat je moeder iets speciaals doen met de wieg? @all: Het slapen wordt hier ook minder. Zeker nu het zo warm is lig ik veel te draaien. Ik ben normaal een rugslaper, nu slaap ik op mijn zij in en wordt dan even later op mn rug wakker met een harde buik. En dat herhaalt zich de hele nacht Verder gaat het wel goed. De kleine meid zit bijna altijd gezellig met haar voetje aan de zijkant. De helft van de tijd zit er echt een bobbel hihi. Gezellig
Marievs: ik heb beide keren mijn weeën eigenlijk niet echt getimed. Mijn vriend deed een poging tot, met zo'n wekker die je nog moet opdraaien haha, kansloos natuurlijk Ik hield gewoon van die "ongeveer-om-de-zoveel-minuten-en-houden-ongeveer-zolang-aan" aan... Slecht he hihi Misschien nu toch maar zo'n app downloaden.. Is inderdaad ook wel handig voor m'n vriend. Heeft hij ook wat te doen haha. M'n oudste is hier vlakbij in de buurt geweest. In het bos heb je een hele grote speeltuin. Daar zijn we zo ook wel vaker geweest, kan je zo naartoe. Erg leuk iig Alvast een fijn weekend! Je ging met je schoonfamilie toch of heb ik dat nou helemaal verkeerd? Gefeliciteerd voor je nichtje! Hier een geslaagd buurmeisje Liesken: haha jouw man dus een fanatieke weeentimer Mijn vriend zei tegen de vk bij de termijnecho over de uitgerekende datum, doe maar zo laat mogelijk, iig na het wk... Tuurlijk schatje Annemarie: druk druk druk dus Geniet er maar van, lekker die daagjes weg! Gezellig dat jullie nichtje kwam logeren. In het begin is het inderdaad wel pittig om op tijd op te staan ed voor school. Lili: je ziet er inderdaad fraai uit Moet je trouwens nog extra op controle oid of is het goed zo? Marygirl: ik herken wat je zegt over die 37 weken. Na vorige week heb ik dat gevoel precies zo. All: poeh, net weer een paar uur harde buiken gehad Echt niet grappig. Onder de douche gingen ze ook maar moeilijk weg. Ik heb eigenlijk ook geen idee waardoor het komt. Niks geks gedaan. Maar het is echt ontzettend vermoeiend zeg. Gelukkig is het nu weer weggetrokken. Oudergesprekje ging goed. M'n kleine vriend mag naar groep 2 Tja, het is een lang verhaal maar er is altijd wel "iets" geweest met hem dus heeft z'n juf ons wel aangeraden om hem eens te laten onderzoeken. Op de psz hebben ze ook weleens aangegeven dat hij met bepaalde dingen wel erg slim is. Hoogbegaafdheid is ook weleens genoemd maar in overleg met het cb even gewoon gelaten voor wat het was omdat hij nog te jong was om er echt iets over te kunnen zeggen. Nu komt het toch weer naar boven. Zo scoort hij ontzettend hoog met rekenen waar de rest een onvoldoende had ( wat ook wel normaal is voor die leeftijd ) Maar goed, eerst maar even de zomervakantie straks en de baby, en als hij in groep 2 begint in overleg met z'n nieuwe leerkracht wat onderzoeken laten doen of in ieder geval een verwijzing bij de ha vragen.
Even een ego berichtje: Jeeejjjj ik heb verlof! Ben met man en dochter uit eten geweest om het te vieren en ik heb op werk een mooie bos bloemen gehad. Vanmorgen controle gehad, alles was goed met mij en de beeb. Het voorproefje van onze zwangerschapsfotoshoot is binnen (zoals sommigen al op FB hebben gezien), ik ben helemaal blij met het resultaat. Hopelijk is de cd met alle foto's er voor onze vakantie (as maandag).
@ liesken inderdaad zo'n Colorcap is zo'n zonnedak in leuke kleurtjes. Die kun je ook aan 2 kanten dragen. Vind ze erg prijzig dus was al weken op zoek via marktplaats. Denk ook dat je vooral op je gevoel af moet gaan. Net wat je zegt je kunt het nu vast herkennen en vaak gaat het met een derde ook sneller toch? Dus als je gevoel zegt bellen zou ik dat zeker doen. @ Sterre als goed is komt het vandaag. Maar niks bijzonders hoor gewoon kleinigheidje. Balen van je slechte slapen zeg. Ik weet hoe irritant dat kan zijn. Hier gaat het de laatste tijd juist weer vrij goed gelukkig. Weer een paar uur harre buiken gehad dus Pff leef met je mee. @ Marievs heel veel plezier op je weekendje weg! Qua klokken van weeën als de man dat doet hoe hebben jullie dat dan gedaan? Gewoon timer op telefoon en hem dat dan op laten schrijven ofzo? Je moet dan toch de duur van de wee meten en de tijd er tussen? Misschien is zo'n app voor ons ook wel handig haha. Welke raden jullie dan aan? @ Annemarie een kleine welkom terug dan maar je bent natuurljk niet echt weggeweest maar leuk dat je weer mee gaat schrijven. En mooi kamertje! @ lili jullie kamertje is ook erg mooi zeg! Maar jeetje schrok wel even van je gezicht lijkt idd wel of je bent geslagen. Maar goed trekt snel genoeg weer weg en gelukkig niks met je kindje. Zo'n shirtje vind ik ook erg leuk! Wel vrij prijzig denk ik of niet. Kreeg vorig jaar een x van iemand een zakje met puzzelstukjes moest je zelf het kaartje in elkaar puzzelen vond ik ook erg leuk. Alleen 1 groot nadeel kan niet rechtopstaan ook niet ergens tegenaan. Heb je de shirtjrs via internet of? @ marygirl dan denk ik dat ik idd van mijn ouders een loopfietsje ofzo vraag net wat je zegt je weet zeker dat je die veel gaat gebruiken en van zo'n matje weet je dat niet. En kan ik natuurlijk ook zo zelf kopen. Bij jou het slapen dus ook al steeds minder? Jeej chocochick verlof!! Wat lekker uit eten. Zouden wij ook nog doen maar met de kermis en deze week veel gepland is het er niet van gekomen. Ben nu in Zeeland bij een vriendin. Redelijk geslapen ondanks dat het niet mijn eigen bed is en ik geen voedingskussen tussen mijn benen had haha. Was wel bang dat ik weer zoals vorige week zondag van die voorweeen zou krijgen. Woon hier zelf 2.5 uur vandaan dus ben niet zomaar thuis als ik wil. Ma goed daarom bewust meteen in mijn eerste week gepland. Vandaag gaan we na een andere vriendin in b reda en dan vanavond weer lekker thuis. Vriendlief Appte vanochtend heel lief dat hij ook niet in 1 x door had geslapen hij miste d'r toch 2 naast zich haha. De schat mijn dag begint alweer goed. Morgen ook nog vriendinnendag en dan ga ik iets meer in ruste haha. Zit in mijn hoofd nog niet in de relax modus maar heb meer het idee dat ik nog heel veel moet. Komt ook doordat ik zoveel dingen gepland had deze week haha As maandag groeiecho en daarna afspraak bij de vk en dan gaan we het ook over t bellen enz hebben. Vind het wel spannend. Heb het idee dat ons meisje maandag nacht is gedraaid. Voelde ineens zo'n grote beweging dat ik zo'n gevoel kreeg. Nu ben ik ook minder benauwd dus dat is wel fijn. En voel ik elke keer beweging links en dat was eerst telkens rechts. Dis ben heel benieuwd hoe ze ligt hoop maar dat ze alleen heeft getold dus nog steeds met hoofdje beneden ligt en geen koprol waardoor ze nu in stuit ligt maar we gaan het zien. Misschien heb ik het ook wel helemaal verkeerd en ligt ze nog precies hetzelfde haha. Iedereen een fijne dag! Tis weer heerlijk weer !
Chocochick: joehoe, héérlijk!!! Lekker genieten MadameV: wat hebben jullie gedaan vandaag? Alvast veel plezier morgen! Ben benieuwd hoe je meisje ligt maandag. Hopelijk ligt ze niet echt in stuit. Jvs: ik zou het lekker voor jezelf houden, houdt voor de nieuwschierigen onder ons ( waaronder ik uiteraard ) de spanning erin All: vandaag een rustig dagje, ook m'n buikkie was redelijk rustig... Hoe fijn Helaas was de oudste ziek dus daar heb ik even extra mee moeten knuffelen. Morgen komt m'n broer met zijn vriend hier gezellig op bezoek en bbq-en. Heb er nu al zin in, gezelligheid Vandaag ook de laatste wasjes gedaan en m'n vluchttas voor zover klaargemaakt. Nog wat kleine dingetjes... En even zo'n korte sportbroek van m'n vriend pikken want die zat de vorige keren wel fijn na de bevalling. Lekker ruim en niet te warm.
Goeie tip sportbroek haha. Ik ben ook benieuwd maandag. Vanacht weer soort van voorweeen/indalingsweeeen gehad, gelukkig sliep ik dus weer thuis. Was te doen maar je houdt er zo'n soort spierpijn aan over. Heb vandaag voor de vriendinnendag ook maar mijn meest relaxte kleding aan gedaan, moeten ze maar de andere kant op kijken haha. We zijn gister Breda in geweest en nog even na de winkel van Roy donders. Dat wilden we graag eens zien haha. Nu we toch zo in de buurt waren. Was om 7 u thuis en helemaal gesloopt, 9 u sliep ik al op de bank en Vl heeft me in de rust na bed gebracht haha. Beterschap voor je zoontje Sterre. Hopelijk is ie vandaag weer wat beter. Wat leuk dat je broertje met zijn vriend komt bbq. Hopelijk word het weer nog iets beter want het word geloof ik maar 18 graden. Ik ga denk ik morgen ook mijn vluchtkoffertje inpakken en de laatste dingen afmaken. Heerlijk idee dat ik dan echt niks meer hoef. Gister zat mijn buik ook zoooooo in de weg. Alsof ze er heel raar in ligt. Heb nou af en toe wel van die ik ben er helemaal klaar mee buien haha.
ChocoChick ga er lekker van genieten meis Madamev mooi he ziet het eruit hihi. En valt best mee wij zijn denk iets van 3 euro per shirtje kwijt en das inc hanger. Hebben we van Internet ja. Supergeboortekaartjes.nl sterre veel plezier vandaag. Wij gaan ineens spontaan vandaag trouwringen uitzoeken. Heb ik ook zin in hier. Nog steeds in uforie stemming na gisteren van het voetbal was zo blij hihi vandaag dus naar Rotterdam voor ringen uit te zoeken. Voor de rest een rustig weekend fijn weekend meiden
ha meiden, ik heb wel meegelezen maar niet kunnen reageren. Zelf zit ik nog steeds niet heel lekker in mijn vel. Ik ben alweer 35 wkn en ik baal gewoon ontzettend dat ik geen steun heb van familie. Chocochick; Bij mijn ziekte was het inderdaad ook hetzelfde verhaal. Tijdens de ziekenhuisopname bijna niks gehoord en in de weken ervoor en erna ook niet. Dat is bijna 3 maanden geleden en nu komt de bevalling dichterbij. Mijn ouders hebben al 1 kleinkind van 5 maanden. Mijn schouderouders wonen in het buitenland. Daar heb ik ook niet veel aan. De rest van mijn familie woont 120 km verder. Ik ben wel erg dankbaar dat ik zwanger heb mogen worden en hopelijk zit ik er na de bevalling minder mee. @lili blije stemming lijkt me met zo'n 5-1 uitslag wel terecht! @MadamaV; dat vind ik wel een rare toestand dat de kids met een ouder zomaar bij de juf aanbellen... @Sterre; is je kind over naar groep 2 of begint ze meteen in groep 2. JvS; ik zou de datum ook lekker voor mezelf houden alleen als je last van spanningen hebt vooraf kun je ook moeilijker steun krijgen als niemand het weet. Je kunt ook tegen die tijd bekijken hoe je er dan in staat. Marygirl; 37 weken is ook alweer nog maar een paar weken. Je zult zien dat ook de komende weken voorbij vliegen. Tegen mij werd gezegd dat ik blij moest zijn als ik de 32 zou halen.. en taadaa.. ik ben al 35! Chocochick;wat fijn, eindelijk verlof!! Fotoshoot zag er goed uit! allen, ik weet eigenlijk niet zo goed wie wie is. Dat zal wel aan mij liggen maar hebben we ergens een lijstje of kunnen we die maken?
@Annemarie, lekker toch, al die vakanties en weekendjes weg! Groot gelijk dat je er nog even van geniet. @Lili, leuk idee een shirtje ipv een kaartje. Daar ben ik na de tijd wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet Wat leuk, trouwringen uitzoeken! Is het gelukt? @Marygirl, ja herkenbaar het mindere slapen. Ik slaap normaal veel op mijn buik maar dat is natuurlijk geen optie meer. Dus als ik wakker word is het wel even zoeken naar een lekkere houding. @Sterre, fijn dat de oudste naar groep 2 mag. Lastig he, met onderzoeken of je dat nu wel of niet wilt, en zo ja wanneer dan. Ons zoontje loopt juist wat achter in zijn ontwikkeling, maar we vinden het best lastige keuzes of en wanneer je hem verder zou willen laten onderzoeken. Ook omdat je ze gewoon lekker kind wil laten zijn en niet te gauw met gemiddeldes en labeltjes wilt beginnen. Maarja, als het hem verder helpt... Nouja, soms lastig. @Chocochick, geniet van je verlof!! @MadameV, nog gezellige dagen gehad met je vriendinnen? Ah, dus je hebt de wedstrijd gisteren niet eens meer afgekeken. Slapen is ook lekker Je beeb is dus maar flink in de weer in je buik! @Minigirl, balen dat je niet zo lekker in je vel zit. Maar kan het best begrijpen. Hopelijk lukt het je om het wat los te laten. Over een lijstje wie wie is..moeten we misschien even op facebook maken? Vandaag hebben we gekeken voor een nieuwe auto. En snelle beslissers als we zijn, hebben we meteen een auto gekocht! Wel heel fijn, want we hadden nu eentje die echt elk moment uit elkaar kon vallen. Maar was daardoor wel moe. Vanmiddag nog "eventjes" op bed gaan liggen (3 uur geslapen..) Wel lekker! Verder had ik het idee dat er wat voorwerk aan de gang was. Beetje van die krampjes steeds in mijn buik. Maar nu is het weer even rustig in de buik.
Dat valt inderdaad mee lili! Nog ringen kunnen vinden? @ minigirl echt balen zeg van je familie. Heb je er al vaker met ze over gepraat? Zat het je eerst minder dwars? Dat het nu ook door je hormonen en het dichterbij komen van bevalling meer het beseft komt dat je eigenlijk wel meer steun had verwacht? Hoe zit je verder met vrienden enz in de buurt? Is ook een rara toestand dat een ouder met kinderen uit de klas op eigen houtje na d'r toe gaan ma zo is het echt wel gegaan. Dus ik zet mooi wat oo mijn kaart haha. @ liesken jij dus ook al beetje last van voorwerk. Hier vanacht al net zo. Fijn zeg een nieuwe auto! Helemaal als je zo snel kunt beslissen. Vond dat hier écht drama.elke x dacht ik laten we gewoon doen en dan wou Vl er altijd weer over denken etc etc. Lekker doorbakken daar hou ik wel van haha. Heb een erg leuke dag gehad met vriendinnen. Wezen knutselen en lunchen en smiddags bowlen ( niet aan meegedaan ) en midgetgolf. Daarna lekker uit eten. Maar vanaf nu ga ik meer in de relax modus hoor! Nou is het ook wel f goed met al die afspraken haha
Oh trouwens, die verschoonmatjes van snoozebaby hebben ze nu bij groupon! En echt een leuke aanbieding. Geloof 40 euro voor een wikkeldeken, verschoonmatje en knuffeldoekje. Wil hem toch f delen
Madamev: hoe was het gisteren met de vriendinnendag? *oh lees het al, gezellig * Haha wat grappig dat jullie bij de winkel van Roy geweest zijn, zou ik ook doen als ik dan toch in de buurt was Heb je nog een comfi huispak gekocht Lili: zijn jullie nog geslaagd voor ringen gisteren? Minigirl: niet leuk dat je familie je zo laat zitten Bij mij zijn het m'n schoonouders maar je eigen familie is nog véle malen pijnlijker. Heb je een idee waarom ze zo doen? Mijn zoon gaat naar groep 2 Bedoel je wie, wie is op fb? Want daar staat wel een lijstje in één van de eerste berichten. Liesken: ja lastig is het met kiezen voor onderzoeken of niet. Ik denk dat onze eerste stap het centrum voor jeugd en gezin word. Om te beginnen met tips/adviezen en eventueel van daaruit kijken hoe we verder gaan. Ik denk dat het op die manier het minst belastend is. Fijn dat jullie een nieuwe auto gekocht hebben Wat is het geworden? Spannend van dat voorwerk. Ik had vannacht toevallig gedroomd dat het begonnen was haha Tja, we kunnen bijna niet meer ontkennen dat het zo langzamerhand zomaar kan gaan gebeuren ... All: gisteren leuke dag gehad met m'n broer en z'n vriend. Veel te veel gegeten natuurlijk dus buik zat behoorlijk in de weg zo met baby en eten hihi Vanmiddag naar m'n schoonouders voor vaderdag .. Joepie Mijn schoonvader zit op de schop op zijn werk en het gaat al vanaf het begin nergens anders meer over als we die mensen zien en hen kennende gaat het zo door tot het allemaal achter de rug is. Het lullige is ook dat zij hier even opgepast hebben toen wij voor de ctg naar het zkh moesten vorige week en ze daarna niet 1 keer meer gevraagd hebben hoe het nog is Echt totaal niet geïnteresseerd ... Bleh, jullie merken het, ik heb er enorm zin in vandaag
Minigirl wat een rot situatie zeg. Bah bah liesken welke auto hebben jullie gekocht? En gelijk meegenomen? Madamev zag de foto's zag er erg gezellig uit. Jammer dat je de rest niet mee kon doen. Sterre leuk dat het gisteren zo gezellig was. En tja schoon familie krijg je erbij je moet maar zo denken. Het is maar een middagje. JAAAA we zijn geslaagd wel iets boven budget maar ja waren zo mooi. Vandaag nog wat dingetjes kopen voor de babykamer van klik gesprek in Alphen nog niks gehoord hopelijk deze week
@MadameV, klinkt gezellig! Maar nu in de relax modus is ook geen slecht idee @Sterre, succes vandaag... Hopelijk valt het mee Ja het kan zeker zomaar eens beginnen bij iemand van ons. Zou nog ietsje te vroeg zijn maar zeker niet onmogelijk. Raar idee! @Lili, fijn dat je geslaagd bent! Ach, je draagt de ring je hele leven dus het moet wel helemaal naar de zin zijn toch! Veel plezier met shoppen. We hebben een Kia Rio uit 2012 gekocht. Niet de allergrootste auto, maar hij gaat voornamelijk door mijn man gebruikt worden voor zn werk. En 3 kinderen erin past We zijn er wel heel blij mee, en hij rijdt een stuk zuiniger en fijner dan onze huidige rammelbak. Net de kinderwagen en het wiegje opgemaakt. Staat zo leuk en lief! Heb er zo'n zin in dat er straks een klein droppie in ligt.
@Lili: Dat was een behoorlijke val, wat een geluk dat alles goed is met de kleine. Heb je in je reflex toch mooi je buik beschermd Wat leuk een shirtje als geboortekaartje, creatief hoor @Sterre: Vervelend dat je weer een paar uur harde buiken hebt gehad. Gek he dat ze zomaar kunnen komen en gaan. Succes vandaag bij je schoonouders, pff hopen dat het je niet teveel energie gaat kosten. Lekker dan dat ze na de ctg niks meer vragen. Ben benieuwd hoe ze straks reageren als ze ontdekken dat het een meisje is Mooi dat het oudergesprekje goed ging, en handig dat je het kunt onderzoeken, mocht je er iets mee kunnen doen dan weet je het dan in elk geval. Lekker dat de vluchttas klaarstaat, geeft ook weer wat rust. @madamev: Haha ben benieuwd hoe jullie meisje is gedraaid. Hier al niet echt grote bewegingen meer, wel af en toe wat voeten die heen en weer zwaaien maar daar blijft het bij. Goed idee dat je in de relax modus gaat @lili: Wat leuk dat jullie trouwringen hebben uitgezocht, is het gelukt? @minigirl: Vervelend van je familie, dat blijft toch wel een gemis. Hoop dat het je lukt een beetje te accepteren, klinkt namelijk niet alsof ze straks ineens bijdraaien ofzo. Heb je wel wat vrienden dichtbij? @Liesken: Op je buiken slapen wordt inderdaad helemaal lastig. Wat leuk dat jullie zo snel konden beslissen voor een nieuwe auto En ook nog een vrij nieuwe, fijn hoor! Ooh wat leuk dat je het wiegje en de kinderwagen hebt opgemaakt. Ik wacht er nog even mee, maar heb er nu al zo'n zin in @all: Ik heb een relax dagje vandaag. Manlief is naar een barbecue bij een vriend en onze oudste dochter is de hele dag bij oma aan het knutselen. Ik krijg af en toe een whatsappje met een blij gezichtje hihi Ik ben thuis met de jongste en die vermaakt zich prima met boekjes en puzzels terwijl ik lekker aan het luieren ben Pfff nog iets is dat ik ineens zo aan het klungelen ben, ik laat van alles uit handen vallen. Vanmorgen nog een glas verse jus in de plastic zakjes lade (weet ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen ) En met de dikke buik wordt het oprapen ook steeds lastiger, zucht. Gelukkig ruimt manlief het meestal wel op, die kan er wel om lachen
@ Sterre hoe was het vanmiddag bij je schoonouders? Echt wel erg eigenlijk ja als je erover na gaat denken, ze weten dat je na het ziekenhuis gaat ivm het oppassen ; dan vraag je daar toch na die tijd een x na?! @ lili jammer dat je nog niks hebt gehoord van je gesprek, zal vast snel komen! Jullie zijn dus geslaagd voor ringen fijn zo! Waren jullie het er snel over eens? Lijkt me echt moeilijk. @ liesken dat is een mooie auto! En ook nog vrij nieuw in verhouding, Kan weer jaren mee! Leuk he dat gepruts met babyspulletjes. Ga ook deze week het kamertje laatste dingen klaarmaken/opmaken. Nu al zin in. Alleen volgende week zondag komt de Fam. Van mijn moeder nog voor een bbq dus tot dan doe ik nog heel voorzichtig ivm roze enz, aangezien ze de kamer graag willen zien. Daarna maak ik ook het laatste klaar en sluit ik de kamer hermetisch af haha. @ Marygirl, heerlijk toch zo'n relaxt dagje, heb je d'r lekker van genoten? Af en toe heb je dat zo'n klunzig dagje haha. Scheelt dat je vriend erom kan lachen en zo lief is het op te ruimen. Hier vandaag ook een van alles en nog wat dagje. Heb vanacht weer voorweeen/indalingsweeen gehad. Zat om 4 u in bad om een beetje te kunnen ontspannen. Ze waren een stuk slechter te handelen als 2 weken geleden. Vandaar dat ik vandaag weer van alles van mijn lijstje heb gestreept want nu kwam de paniek wat als?! Ik zat in bad en dacht nee he, had ik nou mijn vluchtKoffertje maar klaar staan. Ging namelijk bijna denken dat het die kant op ging. Gelukkig vanochtend uiteindelijk tot 10 u weer bij kunnen slapen en toen was het weer over. Maar de schrik van het niet op tijd klaar zijn zit er dan wel een beetje in, dus vandaag ook laatste dingen gestreken en deze week maak ik echt de laatste dingen af haha. Het is nog té vroeg eigenlijk maar klaar is klaar. Nog een vraagje qua vluchtkoffertje, wat moet er mee qua kraampakket? Zoals navelbandjes ook? En moet je bv ook spuugdoekjes en hydrofielluiers meenemen?
Heb alles gelezen maar reageren wordt even lastig. Ben nu alweer vergeten wat er geschreven is hihi. Reageer ook via mn phone. Zijn lekker een weekend weg alleen heb het hele weekend al last van harde buiken en sinds vandaag ook erg veel.last van mn liezen. Of iets daar in die omgeving. Het lopen is een drama. Vooral als.ik even gezeten heb. Verder erg moe. Slaap veel minder dan thuis. Zo klaagmodus uit. ik ga aankomende week mn vluchtkoffer klaarzetten. Weet ook jiet precies wat ik er allemaal indoe. Heb gister wel 2 hemdjes bij de h en m gekocht. Met vam die flappen voor bv. Die kan ik dan in mn kraamweek aan en een kort broekje Wel een maatje groter maar gepakt hihi. Wil er nog 1 broekje bij eigenlijk. Ban de week ook even kleertjes bestellen voor ukkie en slofjes kopen enzo. Die hek nog niet. Verder weinig nieuws. Morgen naar vk en dan ga ik op.jullie reageren. oh minigirl echt vervelend zeg dat je je zo voel. Het is ook echt niet fijn om geen belangstelling te krijgen van je familie.