@ liesken wat heb jij een leuk dagje gehad zeg gister! Heerlijk dat je zo bent verwend. Al zijn dat soort dagen idd vermoeiend dus vandaag een dagje rustig aan heb je goed. @ Marievs morgen mijlpaal! Fijn dat alles goed was bij de vk @ jvs12 dat van die handdoeken vind ik nog wel een goede tip van je. Al zal ik het eens proberen met dat ding uit het kraampakket. Maar zie het gewoon nog niet zo zitten haha. Geen last van doorlekken gehad met die handdoeken? Het ding uit kraampakket is natuurlijk wel plastic
@marygirl, dat wist ik niet van dat op je hand blazen, heb ik weer wat bij geleerd En heel begrijpelijk dat je zo op het eind geen zin hebt in de drukte, gewoon lekker doen waar jij zin in hebt al is dat niks. @sterre, heb jij dat ook nog steeds dat het nog moeilijk te beseffen is dat er straks een klein meisje in je armen ligt ipv een jongen? Ik heb dat namelijk zoiezo dat er na 8 jaar weer een creatie van mezelf in mijn armen ligt en dan nog een meisje ook nog, echt wonderbaarlijk (voor ons allen natuurlijk) @lili, heerlijk genieten van je verlof meid. @madamev ik ben beide keren in het ziekehuis bevallen, oudste 27wkn 1d en jongste 36wkn 4dgn(met 34wkn aan weeenremmers en bedrust in t ziekenhuis) ik had bij de oudste geen weeen, na ctg keizersnede. @Liesken heerlijk zo verwend te worden he.
Nou 1ste dagje verlof zit erop. Heb heel de woonkamer aangepakt haha. Toch is het besef er nog niet ben nog steeds bezig met wanneer ik moet werken haha. Hier al vanaf vroeg last van lekkende borsten. Had ik bij damian ook. handdoeken lekte dat niet door?
Daphne: wat grappig om te lezen dat het zo kan verschillen per land. MadameV: hahaha volgende keer een hoogslaper Oeh lekker zeg zo'n massage! Hoe was het? Ik had geen idee dat het schoonmaken van rolluiken zoveel werk was zeg. Is het nog wel gelukt verder? Wat schattig van je vriend Liesken: wat een leuke verrassing zeg! Leuk en lekker verwend, heerlijk Wel balen dat de kinderen een minder nachtje hadden maar met z'n alle in 1 bed is ook wel gezellig Marievs: weer goedgekeurd, fijn! Yay thuis bevallen Jvs: Onee toch, vergeten een datum te plannen pfff Babyboom: haha ja ik vind het nog steeds ook héél onwerkelijk dat we straks een meisje hebben Ik kan me er totaal niks bij voorstellen en denk zelfs nog weleens; straks komt er toch een jongen uit. Ik heb ook echt nog een jongensnaam in m'n hoofd voor het geval dat, heel erg Heb jij nog veel geshopt of vind je dat ook "eng"? Lili: jij bent je verlof goed begonnen dus Leuk dat je een babyshower krijgt. Wanneer krijg je die? All: hier eigenlijk alweer een goede dag gehad, goed geslapen ook Heerlijk zeg, zo wil ik nog wel een paar weekjes door hobbelen hoor Al merk ik inderdaad wel dat ik erg met de bevalling bezig ben. Ik weet even niet meer wie het zei maar ik ben ook alert op steken en krampen.. Eigenlijk wil ik dat niet want voor hetzelfde geldt blijft ze nog 4 weken zitten ofzo Maar ik vind het zooo spannund en ben zooo nieuwschierig Oja voor ik het weer vergeet, ik hoor maandag pas de uitslag van de ha
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 28 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje Kirsty - 29 - 1e kindje - meisje 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 27 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 25 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - 1e kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - meisje --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 12 Jongen: 7 Verrassing: 2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: Juli Marygirl 1 juli - groeiecho Sterre 1 juli - verloskundige Marygirl 2 juli - verloskundige Liesken 3 juli - verloskundige MadameV 3 juli - verloskundige Lili 3 juli - verloskundige Daphne 4 juli - verloskundige Marievs 4 juli - verloskundige Jvs 4 juli - gyn --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Handdoeken: geen idee ik ben niet begonnen met het breken van de vliezen maar ik vond die matrasbeschermer helemaal niks dus ik heb de gok genomen. jongen/meisje: mijn 1e is een jongen en ik krijg nu een meisje en ik moet zeggen dat ik het ook nog steeds heel gek vind. Je bent ook een jongen gewend en ineens komt er dan een meisje, heb er echt onwijs zin in maar ook ik vind het nog soms onwerkelijk. Lili: ook lekker genieten nu van je verlof. Ik slaap ook nog wel aardig goed, kom alleen heel laat in slaap en geen idee waarom, iemand tips? ik ga normaal tegen half 10 naar bed en nu lig ik om 12 uur nog wakker. Verder voel ik me ook nog wel aardig goed. Ja echt balen van de datum, sukkels. Volgende week krijg ik de datum wel. Kleine is goed gekeurd en wordt geschat tussen de 7 en 8 pond. Ben in 2 weken 100 gram afgevallen haha.
@ Sterre Pff ja het is gelukt met de rolluiken maar wat een pokke werk. Zo'n massage is heerlijk ja f genieten. Fijn dat jij nu ook steeds beter je rust krijgt zeg! Ik weet niet of je mij bedoeld met die steken en krampen. Maar heb het sinds gister ochtend met vlagen. Best irritant want je gaat er gewoon na doen. Was net in de supermarkt en ben snel na huis gegaan zo erg werd het. Nou ben ik thuis beetje aan het rommelen met de was enz en dan gaat het wel weer dat ik denk van stel je niet zo aan je moet gewoon wat gaan doen. Lili haha dat had ik nou net zo! Wanneer je net verlof hebt zit je nog helemaal in zo'n werk flow en ga je zo door haha. @ babyboom je bent met je oudste helemaal vroeg bevallen. Was daar bepaalde reden voor of diende hij zich vroeg aan? Omdat je zegt dat je toen geen weeeen had? Kan me voorstellen dat het prettig voor je is dat je nu al bijna aan de 37 weken zit. Hier qua slapen mwoah. Gisternacht en prima geslapen vanacht weer zo'n nacht dat ik moeilijk in slaap kom. Kan gewoon aan niks anders denken op zo'n moment heel irritant. Als ik eenmaal heb geslapen en ik moet plassen kan ik daarna zo weer verder slapen maar het is meer de eerste keer in slaap komen. Net als jij jvs12 ga al later na bed dan ik gewend ben en dan nog is het lastig. Denk dat ik morgen maar weer even na het zwembad ga. Mezelf iets meer uit putten haha.
Vannacht een redelijk nachtje. Gingen wel later naar bed want me vriend moest op zijn werk spullen tellen omdat ze landelijk herl verl missen dus was pas tien uur thuis. Wel weer vroeg wakker omdat dan allebei mijn dij benen pijn doen en ikniet meer lekker kan liggen dan. Me ventje vandaag van 1 tot 4 een kinderfeestje dus dan heerlijk tijd voor mezelf want me vriend is in de tuin bezig Ik weet niet wanneer ik mijn babyshower krijg want het is babyshower en vrijgezellen feest in een hihi. Jvs ja dat kan je wel zeggen ja sukkels zoiets vergeet je toch niet!! Sterre ik ben er nog helemaal niet mee bezig, meer druk met de trouwerij hihi. Moet ook nog van alles voor gedaan worden haha Madamev zou ik morgen dan zeker doen als dat helpt voor je slapen.
Wat praten jullie veel, of wat ben ik afwezig. Gek hoe ik zoveel drukkerijen sinds ik verlof heb. Afgelopen week druk geweest met wassen, opruimen voor weer een kijker (die te kritisch was dus dat wordt niets). Ik ben weer bij de gyn geweest, alles gaat goed met mij en de beeb. Over twee weken mag ik weer op controle. Vind het zo gek dat ik nu 36 weken ben.als de bevalling volgende week begint ben ik gewoon in shock denk ik. Ik weet dat veel meiden willen dat de beeb eerder komt maar ik weet niet of ik er al klaar voor ben.... Ieks! Vandaag is m'n dochter met m'n zwager en vriendin naar de dierentuin. Super leuk voor haar maar ik ben echt even de opgefokte mama beer. Ben zo bang dat er iets mis gaat. Dat ze een ongeluk krijgen of dat ze haar kwijtraken ofzo. Pfffff ik word GEK van mezelf.
Jvs: grappig he hoe onwerkelijk het kan zijn als je een ander geslacht krijgt. Nu heb ik 2 redelijk makkelijke jongens, voor hetzelfde geldt krijgen we nu een onwijze diva ofzo Helaas geen tips om eerder in slaap te vallen, ik heb hetzelfde probleem MadameV: ik merk inderdaad ook dat ik me een beetje "opsluit" vanwege die krampen en steken. Had ik de vorige 2 keer eigenlijk geen last van. Maar ach, op zich heb ik er geen probleem mee, ik hoef toch geen gekke dingen meer. Lili: ojee inventariseren omdat er veel mist.. Klinkt niet goed. Gepikt? Oewh spannend dan wanneer je verrast gaat worden met de shower/vrijgezellenfeest Chocochick: haha herkenbaar hoor! Ik moest mezelf ook echt even bewust maken van het feit dat er ineens weer een baby geboren kan worden... Heel apart Is je dochter weer veilig thuis? Heeft het vast onwijs leuk gehad All: wat een vies weertje vandaag he.. Maar wel lekker voor m'n tuintje dus vooruit, 1 dagje dan M'n oudste is zo schattig. Hij maakt zich wat zorgen dat er een broertje bij komt ( ze weten niet "echt", niks over gezegd iig, dat het een meisje is al zegt hij het wel al vanaf het begin ) Maar hij zou het zo zielig voor mij vinden omdat ik dan met 4 jongens zit Daarom gunt hij mij wel een meisje hihi. Ik heb hem evengoed duidelijk uitgelegd dat ik met nog een broertje net zo blij zou zijn maar hij is er evengoed niet helemaal gerust op Hij vraagt ook steeds hoeveel nachtjes het nog slapen is tot de baby komt. Hij legt ook vaak z'n oor op m'n buik en gaat dan vertellen wat de baby allemaal tegen hem zegt, echt lief
ChocoChick en ze ligt nu vast veilig in haar eigen bedje hihi en heeft een super dag gehad denk ik zo. Zo herkenbaar namelijk hihi Sterre wat lief zeg van hem. Die van mij is een stuk ouder maar elke keer als hij bij zijn vader vandaan komt aait ie over mijn buik en vraagt of alles goed gaat met de baby hihi.
Sterre: wat super schattig van je oudste! Die van jou zijn natuurlijk net weer wat ouder en kunnen zoiets niet geheim houden. Dat zou die van ons trouwens ook niet kunnen. Wij hebben haar alleen continue moeten zeggen dat ze een broertje krijgt omdat ze echt weken stug heeft volgehouden dat zeeën zusje zou krijgen. Ik ben benieuwd hoe je mannen op een kleien meid in huis gaan reageren! Lili: jij hebt nu ook lekker verlof toch? Heerlijk joh! M'n meisje is inderdaad veilig thuis gekomen en ze vond het geweldig (ze werd slapend uit de auto getild hier door m'n zwager). Ze hebben daarna hier mee gegeten. Ook de eerste keer. Dat haddenwe niet verwacht maar het was wel gezellig!
@slapen: Wat lastig zeg dat de meeste daar moeite mee hebben. Ik niet echt gelukkig. Word wel regelmatig wakker, maar niet dat het hinderlijk is. Wat ik wel vervelend is dat mijn man er om half 6 uit gaat en dat ik dan bijna een uur wakker lig. Maar ik ging er ook altijd om half 6 uit, dus daarom zal het wel zijn. @examen: Nou, examen achter de rug. Mijn verlof kan ook echt beginnen. Woensdag komen de antwoorden op internet en over 4 weken het cijfer. Hopelijk ben ik dan al wel bevallen . Heb er wel een redelijk gevoel over, maar het is niet echt te doen om een examen te maken met een ukkie in je buik. Het ware van die k stoeltjes en als ik voorover zat, vond ukkie dat echt niet chill. Op den duur krijg je last van je rug en je concentratie is enorm ver te zoeken. Maar ondanks alles denk ik wel dat ik een voldoende heb. @daphne: Oh wat fijn zeg dat hij ineens zo erg is gedraaid. Weet je ook waarom? Heb je met hem gepraat? Nee, hier ook nog niet alles in huis hoor. Het meeste wel. Ik las ook dat de baby alleen maar een moeder en een bedje nodig had en eventueel voeding, als de bv niet op gang komt. De babyfoon komt later wel. Heb ook nog niet alle pampers in huis denk ik. Ik heb een paar maatje 0 en ander half pak maatje 1. Dus dat zijn zo`n 35 luiers. Zit erover na te denken om nog 1 pak 1 te halen. Heb ook 1 pak van 2. Die wasgel en voor de haren is voldoende hoor. Ik heb ook alleen dat maar en ik heb dan ook nog babyolie voor als ik eventueel de baby wil masseren. Schijnen ze heerlijk te vinden. @kirsty: Ja, klopt dat er meestal negatief op gereageerd wordt, maar maak je niet druk daarover joh. Mijn neefje was ook 8,5 pond en ja hij was best flink, maar oh zo schattig. Overal lekker van die vetjes enzo. Niet zo`n iel mannetje. Heerlijk man een wat vollere baby. Die van ons wordt rond de 7 a 7.5 pond. Als ze goed geschat hebben en als uk op tijd komt. Ook niet enorm klein en dat heeft ook alleen maar voordelen. Èn ook al is je meisje spekkig, dan vind je haar nog enorm lief en knap en leuk enz. J. Ik zat ook al te kijken naar de bevallingslijst. Ik val tussen 2 jongens in. Ben benieuwd hihi. @marygirl: hihi, herkenbaar dat onderbroeken verhaal. Ik heb ze hier ook van de hema. Heb er alleen geen 18. Oei, verjaardag vieren als je hoogzwanger bent? Mmm. Ik vond het in april al een hele opgave om mijn verjaardag te vieren. Laat staan nu. @lili: Lekker verlof. Nu zijn we allemaal met verlof geloof ik. Of heb ik het mis L. Ja lastig he die buik soms. Vergeet ook nog wel eens dat hij er zit en stoot ik weer tegen een kastje aan ofzo hihi. @madamev: Ja dat is zeker een werk. Wij hebben dat 2 jaar geleden gedaan toen wij in dit huis kwamen wonen. Wat een drama, maar ze zijn nu wel enorm schoon. Van de week komt mijn schoonmoeder nog flink poetsen en ik help maar netjes mee J. @Liesken: Oh wat leuk zeg die babyshower. Welke film heb je gezien? Bij ons is dat niet echt gebruikelijk een babyshower, maar wel erg leuk. @matrasbeschermer: Ik ga er vandaag ook een handdoek overeen gooien. Wat een drama ding zeg. @sterre: Slim dat je ook een jongensnaam heb. Anders zit je straks L. Ja, straks blijven ze nog een week of 4 a 5 zitten. Zeg ook steeds tegen mezelf. Over 5 weken is de baby er ipv 3 weken. Dus hou al een slag om de arm. Iedereen roept ook dat de eerste bijna altijd over tijd komt L. Vies weer gister? Hier bijna niets gevallen. Nu regent het wel geloof ik. Wat leuk van je oudste zeg. Geweldig. Gister ook iets geweldigs meegemaakt. Een klein jongetje van een maand of 6 vond mijn buik ook enorm geweldig. Allemaal met zijn handje op mijn buik. Zo schattig J. Druk weekend gehad. Het was feestweek in het dorp naast ons en wij doen ook mee als een team. Dit jaar heb ik niet meegedaan, maar mijn man wel. Vrijdagavond was het q Music party en lag ik pas om half 2 op bed. Wel gewoon heel de avond gestaan. Gistermiddag dan examen en daarna gelijk weer naar de tent. Daar gegeten en even snel omgekleed om gisteravond weer naar de tent te gaan voor de theorieronde en de afsluiting. Weer tot een uur of 12 op mn benen gestaan. Was wel gesloopt gisteravond, maar kon toch nog goed een dansje meedoen. Had wel last van steken in mn vagina en baby vond de muziek ook wel erg leuk denk ik. Of juist niet. Uk ging helemaal los in mijn buik hihi. Verder was het wel weer erg gezellig. Vanochtend ook ineens lichte menstruatiekrampen gehad. Ben benieuwd. Heb tegen ukkie gezegd dat hij vanaf zondag (dus vandaag) mag komen. Zeggen ze tegen jullie ook dat jullie mooi zwanger zijn? Bij mij wel. Super leuk, maar soms om gek van te worden. Oh, wat ben jij mooi zwanger, wat draag jij het mooi naar voren grrr . Iedereen heeft er wel een mening over, maar goed. Het is hartstikke leuk om te horen dat je mooi zwanger bent, maar soms . En vooral als ze dan gaan zeggen: Oh, je krijgt een jongen want je draagt het zo naar voren. Aan de achterkant kun je ook niet zien dat ik zwanger ben, al zie ik het zelf wel want mn bips en mn benen zijn ook wat aangekomen. Zo weer heel even geklaagd. Klaagmodus gaat nu weer uit en ga genieten van de zondag. Fijne dag allemaal .
@sterre heel herkenbaar dat met de bevalling bezig zijn. Ik durf wel te shoppen ik kan het gewoon niet laten hihi, maar de gedachte dat het toch misschien een jongen zou kunnen zijn had ik ook een hele tijd tot er bij elke echo werd gevraagd en weet je al wat het word? en dan zeg ik ja een meisje en dan werd het steeds weer bevestigt dus dat heeft goed geholpen. Zo lief van je zoontje @MadameV het ziekenhuis wist ook niet wat er mis ging bij de oudste. Maar ik denk dat als ik er op tijd bij was hadden ze het nog kunnen rekken, me vliezen braken namelijk in de nacht en heb er tot de ochtend mee gelegen niet wetende dat het vruchtwater was ik dacht namelijk dat ik mijn blaas niet onder controle had en tegen de ochtend was me buik een stuk geslinkt door al dat vruchtwater verlies. Gelukkig is alles goed gekomen. Ben idd blij dat ik nu een stuk verder ben al heb ik het idee dat deze ook eerder komt dan utgerekent. Lekker joh, zwemmen. @choco gelukkig is alles goed gegaan met je meisje, geeft je een volgende keer toch een wat geruster gevoel. Ik heb gisteren op de verjaardag van mijn nichtje 2x wonderwoman gesminkt (1 jaar, superhelden feestje omdat ze hartafwijking had en syndroom van down dus veel meegemaakt voor zo een jongen leeftijd) moet gelijk eraan denken hoe ik je afbeelding zie @Marievs ik ga voor je duimen voor een voldoende. @babykamer Hebben jullie allemaal de babykamer klaar? Ik ben nu eindelijk klaar, bedje al opgemaakt. Alleen de kleertjes nog strijken en in de kasten leggen/hangen. @babygewicht ik schrik wel eerlijk gezegd als ik 7 of 8 pond lees, maar idd wanneer je het kindje dan ziet is het als nog een klein frummeltje Mijn oudste was 1060gram(logisch als je zo vroeg komt) en de jongste was 5,5 pond. Nu afwachten op deze dame, ik heb geen schatting gekregen. @slapen, ik slaap soms ook pas laat maar wanneer ik eenmaal slaap en naar de wc moet kan ik gelukkig weer doorslapen. Lijkt me heel vervelend als je niet meer kan slapen. @geboortekaartje hebben jullie het geboorte kaartje al? Op de info na natuurlijk. Ik zou het leuk vinden als degene die bevallen is het geboorte kaartje ook even hier wilt showen @namen Ben ook erg benieuwd naar de namen die jullie hebben voor je kindje Hoeveel namen krijgt jullie baby? mijne krijgt er 4 (de jongens hebben ook ieder 4) Alleen mogen mijn ouders er 1 van bedenken en mijn broertje en zn vrendin, maar die van hun krijg ik pas bij de bevalling te horen(me schoonzusje mag erbij zijn) Mijn meisje krijgt een naam met een -
@ lili oeh spannend! Tie dus nog maar afwachten wanneer je je babyshower krijgt! @ chocochick ik vind het juist rustig hier. Eerst was het bijna niet bij te houden en sinds we Facebook hebben is het hier veel minder geworden. Nu de meesten verlof hebben vind ik het juist weinig aangezien we de tijd aan onszelf hebben haha. Ma als je zoals ik nog geen kinderen hebt is wel anders natuurlijk Wat leuk dat je dochter het zo leuk heeft gehad zeg! Je hoeft je dus nergens druk om te maken haha. @ Sterre ben dus niet de enige die toch wel wat meer thuis opzoekt. Vind het leuk om er f uit te gaan hoor daar niet van. Maar denk wel telkens stél dat... Wat schattig van je zoontje haha kan het me helemaal voorstellen. Hebben jullie ook dat filmpje gezien van vader met dochter in de auto aan T zingen op Facebook? Zooooo schattig. Heb hem gister wel 3 x gekeken. Je kunt hem vinden evt via youtube : let iT go remix ( dad and daughter duet in THE car ) zooo schattig! @ Marievs fijn dat je examen nu achter de rug is of niet. Kan het echte genieten beginnen. Hier al net zo met dat na voren zitten, zon kont onder je ribben is niet altijd relaxt. Qua reacties op zwangerschap hier al net zo, had het vooral erg met de kermis paar weken geleden hier in het dorp. Het gaat dan alleen maar daarover, heel leuk hoor dat iedereen interesse toont maar ik ben er al zoveel mee bezig wil het wel eens ergens anders over hebben haha. Vriendin boodt al aan om een bordje te maken om op je rug te hangen waarop staat: dankjewel voor de interesse, ik ben 35 weken ( toen ) zwanger, heb vanaf dit werkend verlof, ik hou het nog wel vol maar kijk niet na mijn voeten en ik kan ook nog over andere dingen praten hoor! Haha vond het wel een grappig idee van d'r. Matrasbeschermer... Dat is ook nog wel een idee een handdoek óver de beschermer leggen? Wij vanacht voor het eerst met dat ding eronder geslapen. Qua zweten geen last van maar het glijdt zo! @ babyboom ik heb het kamertje helemaal klaar ja, en het kaartje ook besteld. Wil hem wel showen maar dan op Facebook, en voor diegene die dat niet hebben een privé bericht. Heb ook kaart met een lint eromheen die heb ik allemaal al moeten strikken wat een werk haha. Wat een lichtgewicht idd je eerste. Maar voor dat termijn waarschijnlijk heel normaal. Gelukkig is alles goed gekomen ondanks dat ie zo vroeg geboren is. Ons kindje krijgt 3 namen, gewoon roepnaam en 2 doopnamen. Word vernoemd na moeder van mijn vriend en mijn vader. Hier alles oké. Vanacht gelukkig erg goed geslapen ( dat is altijd zo na een slechte nacht ) en vanochtend lekker wezen zwemmen dus hopelijk is dat vanacht weer zo. Wel sinds vrijdag ochtend al veel gerommel. Gister nog een middag/avond uitgeweest met Vl na een stad hier 40 min vandaan en toen we na huis wilden gaan in de parkeeetgarage hele flinke steken onderin mijn buik en straalde helemaal uit na mijn linkerbeen. Zei tegen mijn vriend, ze zeggen altijd dat als je weeën hebt je dat wel weet, maar dit kon er toch niet ver vanaf zitten! Pff zie nu al op tegen donderdag. Als dan inwendig blijkt dat er echt nog helemaal niks ook maar een beetje aan de gang is zal me dat wel tegen vallen. Terwijl ik me daar wel op probeer in te stellen maar goed. Iedereen fijne zondag.
@MadameV, Als het aan jou ligt zou je dan nu willen bevallen of pas met 39/40 weken? Welke kleuren heb je gebruikt voor het kamertje? Leuk dat jullie aan je ouder denken qua de namen. @all Ik heb natuurlijk heel wat gemist maar hebben jullie al fb accounts doorgegeven aan elkaar? (prive natuurlijk)
Het liefst nu. Al is dat nog wel vroeg ik weet het. Maar ben er echt zo klaar mee. En doordat ik zoveel vocht vast hou ben ik heel beperkt in wat ik kan doen. Had mijn verlof wel anders voorgesteld. Kamertje is 1 wandje rood met een wit stipje en ander wandje wit met grijze vogelkooitjes. Als je je aanmeld voor Facebook groep kun je het zien haha ( bericht doen aan lili die kan je dan toevoegen )
ok dank je ik ga lili zo even pben JA ik begrijp het wel maar als je nu bevalt is het ook goed hoor, niks mis mee. Ik heb alleen vocht voeten met de hitte dus kan je ergens wel begrijpen Hopelijk zal het niet lang meer duren voor je.
@Lili: Lekker dat je nu verlof hebt Zal nog wel even omschakelen zijn dat je nu niks meer hoeft. Wat leuk dat je nog een babyshower krijgt, ben benieuwd wanneer! @Chocochick: Fijn dat je dochter het leuk heeft gehad. Ik vind die eerste keren dat ze met iemand anders zijn ook altijd spannend hoor , gelukkig was het geslaagd en leuk dat ze zelfs nog zijn blijven eten @MadameV: Mooi dat de rolluiken ook weer klaar zijn, dat zijn van die klussen die je graag gedaan wilt hebben maar toch veel werk kosten. Is dat weer achter de rug. Lekker dat je even verwend bent in de salon @jvs12: Mmm geen tips helaas, het slapen bij mij is nu ook niet meer hoe het was. Ik slaap ook later en gebroken en voel me s ochtends vaak nog niet helemaal fit. Ik probeer nu wel steeds overdag even te slapen, al is het een uurtje en daardoor gaat het prima. @Sterre: Hier kwam het ook met bakken uit de lucht vallen, inderdaad wel goed voor de bloemetjes Wat ontzettend schattig dat je zoontje dat zei dat hij zich zorgen maakt dat jij straks met 4 mannen thuis bent hihi. Wat een verrassing zal het zijn voor ze dat ze een zusje krijgen @Babyboom: Zooo jouw oudste kwam echt vroeg. Dan blijft deze tot nu toe mooi lang zitten Onze baby krijgt drie namen, net als de andere meiden. @Liesken: Wat leuk dat je een verrassings babyshower / high tea hebt gekregen. Juist onverwacht zijn die dingen meestal erg gezellig, dan heb je ook geen tijd gehad om er tegen op te gaan zien omdat je al zo hoogzwanger bent @marievs: Fijn dat je examen achter de rug is, kun je nu echt met verlof ach dat zegt helemaal niks hoor dat naar voren dragen. Bij mij zit het ook allemaal op mijn buik geplakt en aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben, zelfs mijn taille zit er nog Niks van aantrekken hoor. @37 weken: Wow, steeds meer van ons druppelen de 37 weken grens over, ben benieuwd wanneer de eerste bevallingen zijn @verjaardag: Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn moeder, man en zus gevraagd om alles te doen op mijn verjaardag. Mijn moeder vind het een heel goed idee, ze maakte zich al een beetje zorgen om me voor die dag Ze zei al dat ze me er ook aan gaat houden dat ik niet ga rennen die dag @me: Ik heb een hele gebroken nacht gehad. Had gewoon bijna constant een harde buik en werd af en toe ook wakker van pijnlijke krampen. Het waren geen weeën, maar wel gemene menstruatie achtige steken. Tegen de ochtend trok het weer weg, maar ja, toen had ik mn slaap wel een beetje gemist. Mijn man heeft me na het ontbijt weer naar bed gestuurd en is gaan knutselen met de kinderen. Dat heeft me wel goed gedaan
Zo de knetters.... De steken vliegen door mn vagina. Wie heeft dit ook? Net of er iedere keer een mes in wordt gestoken. Baby is ook enorm druk.