16 t/m 31 Juli 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Catnip, 21 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Hoi hoi,

Ben alweer een beetje over mn “stress” heen.

Het rare is dat die auto niet stil staat, want een andere collega rijdt er dan mee naar het werk. Hij haalt altijd iemand op en nu moet die man hem donderdagavond thuisbrengen en maandagochtend ophalen. Dat is het enige extra. Dit zou dan gaan om een kleine 30 km per week. Daarnaast is het zo dat op vrijdag die auto 30 km minder rijd. De collega gaat er dan rechtstreeks mee naar zijn werk. Het stuk van mijn man naar de collega hoeft dan niet gereden te worden. Eigenlijk gaat de werkgever er dus helemaal niet op achteruit.
    De directeur en de man van personeelszaken zeiden wel dat ze verplicht zijn om mee te werken, maar het mag hun geen extra geld kosten.
    Er mag trouwens niet prive met de auto gereden worden. Dus als ik het zo zie, zijn er totaal geen extra kosten. Ook niet qua salaris, want mijn man gaat er op achteruit. Wat we natuurlijk ook gewoon weten.

@Niekske: wat een mooie hanger. Heb hem aan mijn man laten zien en zei erbij: hint, hint, hint. Haha. Nee, deze is uniek voor jou. Ik wil ook wel iets met de naam van de kleine als hij er straks is, maar weet nog niet wat. Wij gaan een weekje turkije doen. Heerlijk even naar de zon. Samen met mijn zus, haar man en drie kinderen. Heb er zo`n zin in. Oh lekker zeg. Ook nog een paar dagen weg.

@madamev: Ook al zo`n lekkere baaldag dus. Je moet dus eigenlijk gewoon nog rusteriger doen dan je al doet. Oh, wat is dat moeilijk zeg. Ik zou dat ook niet kunnen. Ik snap je ook goed hoor. Je wilt ook niet alles door je man laten doen.
    Ja, ik pas sommige broeken nog steeds ja. Ze zitten niet erg lekker meer, maar het lukt me nog steeds. Ik heb meestal wel mn zwangerschapsbroeken aan hoor. Mn rokjes pas ik ook nog steeds, maar ook dit zit niet heel lekker meer.

@ik ben verliefd: doe rustig aan meid. Als je je verhaal wilt doen, dan luisteren wij. Je bent niets verplicht. Fijn dat het wel ontzettend mooi is geweest. Hebben jullie foto`s laten maken van kleine koen? Ik ken een stichting die dat doet. Earlybirds. Hebben ze dat bij jou ook gevraagd? Of is dat niet in elk ziekenhuis?

@chocochick: ik heb de adjustable support belt van carriwell. Heb hem gekocht op de beurs. Echt lastig zeg die rugpijn.

@scheren: Ik had maandagavond precies hetzelfde. Ik vroeg me echt af hoe ik het moest gaan doen. Nu kan ik mn buik nog een beetje aan de kant duwen, dus dat scheelt. Over een paar weken zal het wel anders worden.

@annemarie: Grr. Wat een drama zeg. Soms zou je ze…. Ik zou nu ook zeker maar 1x mn verjaardag vieren hoor en niet drie keer. Dan komen ze maar niet.

@Daphne: Oh, balen zeg. Wat een gezeik zeg. Ook bij jou op je werk. Ben blij dat het bij mij op mn werk niet zo is, maar bij mn man wel. dus weet wel een beetje wat het is om gezeik te hebben ope werk. Kun je het niet aangeven of lig je er dan uit? En VL met die meuk. Ik zou het echt niet doen hoor. Doet hij het maar. Hij mag ook wel wat doen. Als ik zo lees doet hij niet zo heel veel. Is hij wel blij met je zwangerschap?
    Is er eigenlijk niets iets van een bedrijfsarts waar je naar toe kan gaan? Wat fijn daphne die premie. In frankrijk is het volgens mij wel zo dat je pas vanaf het 2e kind kinderbijslag krijgt.
    Waarom krijg je nu die premie? Wat voor soort premie is het? Ben erg nieuwsgierig J. Werk namelijk met gezinstoeslagen in Nederland J.

@catnip: Ja, leuk he al die “goedbedoelde” adviezen. Vroeger was alles anders. Toen aten ze ook alles en dronken ze alles. Toen was ook alles anders. Soms word ik daar ook een beetje moe van. Toen ik rond de 15weken iets wilde kopen zei mn schoonmoeder; Zul je dat wel doen??? Het kan nog mis gaan. Leuk zeg…. Maar goed. Ik heb me er maar overheen gezet. Leuk die kinderwagen en het autostoeltje. Is dat dan een maxi cosi achtig iets?

@aerosleep: Wij ehbben voor het ledikantje wel een aerosleep achtig matrasje. Die is van maxxi air. Bijna hetzelfde en de hoeslakens ervan. Voor de wieg niet. Gaan we ook niet doen.

Ik wil thuis bevallen. Gewoon in mn eigen omgeving. Heerlijk.

Verder weinig nieuws. Ben moe en heb geen zin meer. Wil even rust, maar dat zal ik voorlopig nog wel niet krijgen. Eerst maar eens zien hoe het afloopt met het werk van mn man. Die spanning breekt me echt op. En is totaal niet goed voor uk.

2. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chocochick: het was heerlijk in Utrecht, lekker gewinkeld en ook veel gezeten, kan niet zo veel meer lopen merk ik.

Marievs: wat klote zeg van het werk van je man, dit soort dingen kun je niet gebruiken.

Daphnev85: denk je wel aan jezelf meid want dit is natuurlijk niet goed voor jou en de kleine. Knuf

Scheren: lukt hier ook niet meer en mijn man doet het wel hahahaha heeft de grootste lol.

Sterre: wil je 15 april 3d/4d echo op de lijst zetten? thanks.

laatste dagje werken en dan heb ik al weekend en hoef ik woensdag pas weer.....ok weekje vrij is dit he haha.
    We gaan met mijn schoonouders naar Landal.

3. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha Sterre die vriend van jou. Vind ie het wel oké die andere l*l in bed haha. Ik ga er denk ik ook nog wel 1 kopen. Al ga ik geen borstvoeding geven, ik denk dat het sowieso wel makkelijk is. En ik moet nog 16 weken dus als ik er al zo'n tijd mee slaap dan is ie het geld ook wel waard ;) qua kaartjes, heb van heel veel sites kortingscodes etc ivm de beurs, maar heb nu 2 x 3 kaartjes besteld en vind er maar 1 leuk in het echt. Sommigen vallen echt tegen qua materiaal in het echt heel goedkoop enz. Nu toch ma na de drukker hier in de buurt die heeft ook heel veel keus! En weer blij met je haar? Hoe heb je ze nu?

@ knippen scheren pedicure voor die tijd, ik laat het straks gewoon mijn vriend doen hoor, down under. vertrouw ik hem wel in. Nagels doe ik altijd zelf gelnagels elke 2 weken. Tenen laat ik dese zomer wel 2 x doen, moet er nu niet aan denken mer die buik haha. Verder werk ik natuurlijk bij de kapper dus dat komt altijd wel goed. Mijn lieve collega's zouden niet willen dat ik met een uitgroei op de eerste Foto's sta haha.

Ik hoor jullie over de groei echo. Krijgt iedereen dat? En wanneer is dat dan? Ik heb er namelijk nog niks over gehoord bij de vk. Wil zelf ook graag nog een 3 d echo ma vriendlief vind het zonde van het geld. Wil graag nog 1 x zeker weten dat het geslacht goed is, aangezien we het bij 16 weken al wisten. Ik weet niet zal wel goed zijn maar toch.. Lees te veel verhalen haha.

@ niekske, van die buikband had ik je nog niet over gehoord. Ik ben er zelf niet zo van maar kan het wel mooi vinden bij een ander. Fotootje? Qua man ivm de kinderkamer misschien een ultimatum? Eind april moet er 1 ding af zijn anders ga je bestellen?

@ Annemarie ben benieuwd of je man toegeeft. Als ie eerlijk zou zijn weet ie ook dat jij er genoeg moeite voor hebt gedaan. Een x is het klaar he ;) ben het wel met je eens

@ catnip dat vroeg ik me dus ook al af hoelang dat van tevoren zou moeten die kaarten bestellen. Vandaar dat ik er nu maar serieus mee aan de gang ga. Vind het ook fijn als ik het straks klaar heb. Qua uitzet heb ook heel veel in 1 x besteld. Was toen ook oplopende korting. Tis in een keer veel maar dan ben je ook zo goed als klaar. Ik hoef alleen nog maar een paar kleine dingetjes zoals 1 ledikantdeken babyfoon etc

@ niekske wat voor vragen hebben jullie allemaal nog meer gesteld? Ik vraag me juist af wat ik voor dat intake gesprek zou moeten vragen. Wel vroeg trouwens, hier krijg je iemand op bezoek als je 7 maanden ong bent.

@ Daphne zo wt een bedrag ineens zeg! Is dat in Frankrijk een bepaalde regeling dat je nu al zoveel krijgt? Succes met je verdere onderzoek hoop dat het allemaal meevalt.

Lekker jvs12 na landal. En wat leuk een 3D echo! Ik zit er dus ook nog over te denken.

Hier was vandaag wel oké. Maar gister kwam ik huilend thuis van yoga. Had nog zoveel last kon geen houding lang volhouden en dus mijn draai en rust ook helemaal niet vinden weer baal baal baal. Maar mijn vriend zei ook je baalt nu gigantisch maar als het over 2 weken beter gaat ben je blij dat je het rustiger aan bent gaan doen. Moet zeggen dat ik vandaag het ook wel fijn vond de gedachte dat ik niet na tennis ging na mijn lange werk dag maar gewoon lekker in bad kon gaan. Vanaf 4 uur begon de pijn weet in mijn benen maar de laatste 2 uur hou ik dat nog wel vol als je verder savonds niets hoeft. Er moet gewoon een knop om hier, dat weet ik nu, en dat is moeilijk maar langzaamaan heeeel langzaamaan geef ik er toch maar aan toe en hopelijk kan ik over 2 weken zeggen dat het dus ook veel beter met me gaat.

Morgen lekker weer een dagje vrij dus mooi afgewisseld zo.

Dames hebben jullie mijn banner gezien? Nu ongeveer cantaloupe haha!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Niekske: we hebben een accountantskantoor.
    Alvast veel plezier van het weekend!

Hier een gewoon matrasje in het ledikantje. Uiteraard wel een goede maar ik vind zo'n aerosleep ook een beetje to much eerlijk gezegd. Ze spelen ontzettend op je gevoel en daarom betaal je gewoon echt veel te veel voor dat soort dingen vind ik persoonlijk.

Bevallen: de eerste ingeleid vw zwangerschapsvergiftiging dus in het zkh bevallen. Tweede ging eigenlijk zo snel en vlot dat we net een half uurtje in het zkh waren toen hij er al was. Als het nu weer zo snel gaat ben ik een beetje bang dat we het zkh niet gaan halen. Maar m'n vk zei dat we het daar bij de volgende afspraak over gaan hebben.

Daphne: bleh dat drankje is vies :(
    Mooi kamertje zeg! Zo dat is een leuk bedrag wat je hebt gekregen! In België hebben ze dat ook toch? Maar jullie krijgen dan geen kinderbijslag toch? Of hoe zat dat ook alweer haha

Annemarie: wat belachelijk om een telefoon te nemen voor je status *proest*
    Brr ik heb dat ook precies zo. Koud, warm, koud, warm...

Catnip: pff wat een stomme opmerkingen van je s.ouders. Dat maken jullie zelf toch uit ;)
    Wat grappig, hier liggen ook allerlei kussens en dekens :D En soms is het inderdaad ook "vechten" omdat iemand, iemand anders dekentje heeft gepikt ofzo :)
    Ik zou de spulletjes ook nu aanschaffen als je ze eigenlijk toch wilt kopen. Of je het geld nou nu uitgeeft of straks, kwijt ben je het toch haha.

Marievs: wat rot dat het gedoe op het werk van je man je zo opbreekt :(

Jvs: lekker een weekje vrij/vakantie, veel plezier!

MadameV: ja zo'n kussen is zo ook handig om de kleine bijvoorbeeld even op te leggen in de box ofzo. Ik gebruik em eigenlijk voor best veel haha.
    Ik heb weer zo'n schuine bob maar ze heeft me best kort geknipt dit keer haha. Maar goed, kan ik weer even vooruit he :p
    Geen flauw idee wat een cantaloupe is :):D

Kaartjes bestellen: ik weet eigenlijk niet meer wanneer we die besteld hebben. Volgens mij pas na de 30 weken ofzo. Ik weet wel dat ik pas in m'n verlof de enveloppen ed geschreven heb toen...

All: hier echt weer flink moe, meh. Vandaag had m'n oudste een speeldate en op zich geen last van hoor, maar ik was blij toen het meisje weer opgehaald was :)

5. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Cantaloupe is zo'n oranje wat kleinere meloen

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Toch ma zo'n kussen aanschaffen dus :) zal morgen eens op zoek gaan!

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oja haha, ik heb even gegoogled :D Die zijn ook nog best lekker :p

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    ☀️Juli mama's☀️

Uitgerekende datums:

13 juli
    Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen
    16 juli
    MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje
    Minigirl ? - 1e kindje - jongen/meisje/verrassing
    17 juli
    Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje
    Minimaus 20 jaar - 1e kindje - jongen
    19 juli
    Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing
    21 juli
    Niekske78 - 35 jaar - 1e kindje - jongen
    Danielle - ? - 2e kindje - jongen
    22 juli
    Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje
    Jvs12 32 jaar - 2e kindje - meisje
    Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje
    23 juli
    DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen
    24 juli
    Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen
    25 juli
    Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen
    27 juli
    Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje
    28 juli
    Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing
    29 juli
    Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje
    1 Augustus
    Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje
    22 september
    Dreamchild 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing

---------------------------------------------------------------------------------------------

Meisje: 9 Jongen: 9 Verrassing: 2

---------------------------------------------------------------------------------------------

Afspraken:

Maart
    Marievs 28 maart - verloskundige

April
    Annemarie 1 april - gynaecoloog en jarig :D
    Lili 3 april - verloskundige
    Jvs 3 april - verloskundige
    Liesken 8 april - verloskundige
    Sterre 8 april - verloskundige
    MadameV 10 april - verloskundige
    Baby boom 10 april - verloskundige
    Marygirl 14 april - verloskundige
    Jvs 15 april - 3D-4D echo
    Daphné 26 april - 3D-4D echo
    Chocochick 29 april - 3D-4D echo

Bevallen:

17 maart:
    Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag

-------------------–-------------------------------------------------------------------------

Vlindermama's

Laupio
    Dreamchild
    Anelisa
    Truus86
    Mama mus

9. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Madamev de groeiecho is standaard en krijgt dus iedereen en is met 33 weken

Catnip ze bedoelen het goed maar snappen zelf niet dat het geen vroeger meer is haha. Wij willen dat nou eenmaal voor onze baby hihi

Marievs geniet van je vrije dag en bijna weekend voor je

Jvs12 veel plezier naar welke landal gaan jullie wij gaan in mei voor het laast voorlopig met zijn 2tjes naar lommerbergen.

En iedereen die ik vergeten ben sorry maar ga mijn mandje opzoeken morgen om 5 uur op en dan weer 4 dagen werken dus zal er niet veel zijn
    Voor jullie allemaal alvast een fijn weekend

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Haha, ik vroeg me gister al af wat een cantaloupe is.... Nu weten we het.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Een cantaloupe is idd heel erg lekker!

12. Catnip

Catnip Actief lid

28 nov 2013
    399
    0
    0
    Niekske, ik denk dat ik inderdaad de boel toch maar bestel. Ben ik daar alvast vanaf! Leuk dat je de intake al gehad hebt, wij pas in mei ofzo. Ik werk ook met ZZP-er, als het goed is krijg we alleen haar en niet elke dag een ander zoals je soms bij de grotere hoort. Over bevalling nog geen keuze gemaakt, wij gaan zaterdag naar een opendag bij het dichtsbijzijnde ziekenhuis om een idee te krijgen en maken dan de beslissing.

Daphne, ooh dat zijn wel de leuke logistieke klusjes maar niet als je een zeikerige baas hebt en je al veel te veel ander werk hebt liggen J Leuk kamertje heb je besteld! Mooie prijs ook! Als ik dat zo zie denk ik pff zoveel makkelijker om gewoon meubeltjes te bestellen ipv mijn oude op te knappen maar ergens is het toch ook wel erg leuk om mijn oude bedje weer in gebruik te zien J Is er al meer duidelijk over de uitslag van de urine?
    Marievs, hoop dat je man er zonder al te veel gezeur uit komt met werkgever. Haha ja mijn moeder is ook beetje zo.. snap wel waar het vandaan komt, zelf twee miskramen gehad en om kinderafdeling gewerkt dus dan kom je zoveel verdrietige dingen tegen. Toen we de kinderwagen wilde kopen zei ze ook.. “Mag je het dan terug brengen en je geld terug als er wat mis gaat? Dat mochten wij wel bij onze wagen” hehe ach… trek me er niet te veel van aan. Van mijn eigen moeder kan ik het beter hebben J Het autostoeltje is ook van Stokke zelf.
    Autozitje Black Melange - Stokke® Netherlands
    Kinderwagenset [FONT=&quot]http://shop.kitty.be/images/STOKKE%20XPLORY%20BLACK%20MELANGE%20COMPLEET.JPG[/FONT] vond deze erg leuk erbij https://www.kleinezebra.com/categorie/baby-zebra/slapen/liefelijk-babydekentje-met-olifantenprint-grijs-roze

Hij lijkt erg donker maar valt mee in het echt. We willen hem nog wel beetje oppimpen met een vrolijke wagendeken en wagenspanner ofzo :D

MadameV, ik heb ook altijd gelakte nagels maar moet het elke 2 dagen eigenlijk overdoen, blijven gelnagels echt zo lang mee? Is misschien wel het overwegen waard dan? Balen zeg van je yoga les, fijn dat je vandaag vrij hebt om even bij te komen :)

Sterre, oh dat valt nog wel mee dan bij 30 weken… Vriend realiseerde zich vanmorgen eindelijk dat hij toch eens aan het kaartje moet beginnen. Hier geen zin om de enveloppen te schrijven, heb gevraagd adressen te geven van de mensen aan wie hij het wil sturen. Ik doehetzelfde en dan alles in 1x op adres labels printen :)

Lili wow om 5 uur? Bah dat is wel heel vroeg! Werkse dit weekend!

Matrasjes&bedjes, hier van het weeked even verdiept. Voor ledikant hoef ik alleen nieuw matrasje, zit te denken aan de pocketvering versie van prenatal. Iemand eventueel andere tips? Twijfel nu of ik er toch misschien een wiegje bij wil. Makkelijker om bij mijn ouders neer te zetten en wiegje past bij ons in slaapkamer, ledikantje eigenlijk niet. HOe lang kan je zo'n wiegje gebruiken?

Vanmorgen bij VK geweest. Alles weer top in orde. Bloedruk was weer iets naar beneden gegaan maar niet zorgelijk laag ofzo. Deze week maar eens borstvoedingscursus inplannen en inschrijven voor zwangerschapscursus met vriendlief.. toch wel lekker om dat geregeld te hebben. Gaan jullie nog iets doen?

13. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Bevallen, ik wil graag weer thuisbevallen, net als de vorige keren. ik denk dat ik ook wel teleurgesteld zou zijn als ik nu wel in het ziekenhuis zou belanden, er moet dan in ieder geval een knop om. Misschien toch maar een beetje mijn instelling veranderen de komende tijd..

@kaartjes, gaan we denk ik rond 30 weken mee beginnen. maar ik hoef maar van 1 site te kiezen omdat we dezelfde stijl willen aanhouden, dus mijn keuzemogelijkheid is al beperkt :)

@MadameV, een stapje terug doen is ook lastig, maar wanneer je je verwachtingen bij stelt voel je je hopelijk binnenkort weer beter.

@Catnip, fijn dat je vriend toch binnenkort met de kaartjes gaat beginnen! Mooi dat alles goed was bij de vk. BV-cursus is wel handig! Een zwangerschapscursus ga ik niet doen, je hebt hier in de omgeving eigenlijk ook niet zoveel, alleen zwanger en fit, en dat vond ik de eerste keer niet heel boeiend..

@Bedden/matrassen, wiegje kan je meestal tot max 6 maanden gebruiken. Ik vind het wel heel handig en fijn, vooral als je bv geeft, om je kindje 's nachts ook bij je op de kamer te hebben.
    Qua matrassen hebben we ons laten vertellen dat onder de 15 kilo het eigenlijk helemaal niet uitmaakt welk matras je hebt. Voor een ledikant hebben we geloof ik pocketveren, beetje een middenklasser. Matrasje in de wieg is ook maar heel gewoon. Zo klein kunnen ze toch nog niet draaien en op de buik belanden, dus aerosleep vonden we geen toegevoegde waarde hebben. Maar dat is maar net wat je gevoel daar verder bij is.

@jvs, veel plezier, lekker naar landal!

@Niekske, lastig dat je man nog niet begonnen is met de babykamer. Dat zou bij mij ook niet fijn voelen! Misschien het concept nesteldrang even onder de aandacht brengen ;) En ook een weekendje weg op de planning, veel plezier alvast!

@daphne, mooi kamertje hoor!

@Kraamzorg, ik heb maandag een (telefonische) intake gehad. Beetje mijn verwachtingen kunnen uitspreken en het was wel een fijn gesprek. In principe weet ik bij een derde kindje wel hoe ik een kind in bad doe, aankleed, verschoon en voed enzo, dus ik vroeg me af of de kraamverzorgster zich misschien wat meer kon richten op mijn andere kinderen, zodat ik in de kraamweek voldoende tijd heb om lekker te binden met de baby. En dat was eigenlijk heel goed mogelijk! Omdat ik nog 2 kinderen onder de 4 jaar heb had ik zelfs nog recht op extra kraamzorg, maar dat zien we tegen die tijd wel of we dat nodig hebben of niet.

Verder druk aan het werk. Lichamelijk voel ik me best goed en dat valt me mee. Hopelijk blijft het zo J

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ catnip ik lakte eerder ook gewoon bijna om de dag. Maar aangezien ik in een kapsalon werk was het bijna na een dag al te lelijk om nog op te houden. Helemaal omdat bij mij mijn klanten het natuurlijk ook goed zien. De gellac blijft de ene x langer als de andere keer maar heb ik een slechte x dan is het nog minimaal een week dus dat vind ik wel de moeite waard. Tis niet moeilijk aanbrengen alleen even een grote aanschaf van lamp en kleuren etc.

Fijn dat alles goed was bij de vk.

Liesken fijn zeg dat je je zo goed voelt

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lili: oef 5 uur... Ik ben van die diensten af nu ik dat "aangepaste" werk heb, fieuw! Werkse iig!

Marievs: haha jij wist dus stiekem ook niet wat een cantaloupe was :D

Catnip: mooi wagen zeg! Toevallig werkt een oud collega/ vriendin van me in de fabriek waar ze die maken :) En echt een super leuk dekentje!
    Ik weet niet hoe lang een wiegje mee gaat. Wat matrasje betreft, hier ook zo'n pocketvering van abz, ook gewoon een middenklasser.
    Fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk. Hier eigenlijk niks in de planning qua cursus.. Al zit ik nog wel te twijfelen over yoga maar dan moet ik wel opschieten natuurlijk :p

Liesken: inderdaad wel een goeie van je om het zo te regelen met de kraamhulp en de kinderen... Misschien ook maar een over nadenken wat onze verwachtingen zijn.
    Fijn dat je je goed voelt!

All: vandaag gewerkt en ik ben behoorlijk moe... Lichamelijk valt het me even zwaar nu terwijl ik toch niks geks doe. Volgens mij zit m'n baarmoeder ook al best hoog want ik begin weer pijn aan mn ribben aan m'n rechterkant te krijgen. M'n vriend zei dat m'n buik ook heel hoog zit.

Zo, en klaagmodus weer uit :p Nog 1 dag werken en dan is het weer weekend :) Zaterdag even paastakken halen bij de intratuin en gelijk even lekker rond snuffelen tussen de andere dingetjes :)

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    @marievs wat een gedoe bij je man op het werk, hoop dat hij gwn verlof krijgt en jullie samen mogen genieten.
    fijn dat je geslaagd bent voor je examen.

@annemarie begrijpelijk dat wanneer je moeite doet en je eigen wensen opzij zet om je schoonouders bij je verjaardag te hebben je dan boos word wanneer ze dan ineens zeggen dat ze niet komen, maar blijf rustig dat word jou dag dus gwn van genieten straks.

@daphne jeetje het zit niet mee zo te lezen, probeer wel aan je rust te denken meid.

@scheren
    Ik scheer op gevoel want ik zie het allemaal niet, maar moet eerlijk zeggen dat ik bijna niet meer scheer, 1x p/m ofzo maar ik ga het wel nog doen voor de bevalling.

@babykamer
    april komt alles en dan ga ik de kamer helemaal klaar maken, heb er echt zin in :D

@kleertjes
    Ik heb door gekregen dat ik geen kleertjes meer hoef te halen mijn zus heeft 2 boxen met kleertjes t/m maat 68.
    dus ik haal dan wel vanaf 74

@vroeggeboorte
    Mijn oudste zoon is met 27wkn+1d geboren en mijn jongste wou met 34wkn komen maar konden ze rekken tot 36wkn moest daarvoor 2 weken in het ziekenhuis liggen en was echt geen pretje.
    vandaar de medicijnen

@geboortekaartje
    Ik ben gezegend met een creatieve familie, broertje fotograaf en vader art designer, dus mijn vader gaat dit keer weer het geboorte kaartje maken :D.
    Vorige was super leuk en origineel het begon met een klein vierkantje met tekst en dan moet je en openvouwen en bij elke slag weer een tekst met als resultaat dat je een poster hebt van mijn zoon die een knipoog gaf en zijn namen erop :D

@fotoshoot
    Dit weekend ga ik mijn eerste fotoshoot doen, ik vind het spannend

@verlof
    Wanneer hebben jullie ook alweer verlof?
    ik mag vanaf 20 juni maar heb vanaf 1 juli gevraagd, moet tot 18 juli naar school en vond dat net iets te lang.

@baby voelen
    Ik voel me meisje heel vaak.
    Dat was ook te zien bij de 20wkn echo ze is super bewegelijk daarom moest ik ook een week later terug voor het hartje en maagje, waar ze weer zo bewegelijk was maar gelukkig na 30 min had die vrouw alles mooi in beeld gekregen.
    Zelf vind ik het ook wel fijn dat ik haar zo vaak en veel voel.

Zo dat was het weer :p:D

17. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    @Catnip, Pff lastig he schoonouders! En tja ik vind als je hard werkt voor je geld waarom zou je dan niet spullen kopen... waar je zelf heel blij mee bent :) en dat hun geen auto stoeltje hadden kwam omdat er "vroeger" nooit iets hoefde en tegenwoordig er wel regels zijn! en als je je daar niet aan houd dan krijg je een fikse boete...
    Gewoon lekker jezelf zijn en lekker kopen waar je blij mee bent :)
    Oja en als het een goeie aanbieding is en jullie hebben het geld zou ik het gewoon in 1x kopen.. wij hebben alle grote dingen ook in 1x gekocht toen..

@bevallen, Vanwegen de bloeddruk moet ik helaas in het ziekenhuis bevallen dus niks aan te doen..

@Kraamzorg, Hier moeten ze nog komen, ik geloof rond de 7 maanden geloof ik... Ik zit bij het bedrijf waar mijn moeder ook werkt :) maar wou niet dat mijn moeder kwam kramen... mijn moeder is gewoon oma :)

@Daphne, Leuke kinderkamer!

@Marievs, Hoop dat jullie er uitkomen met het werk en die auto... stom gedoe...
    Nu trouwens tegen mijn schoonouders gezegt dat ik vrijdag t/m maandag niet kon.. dus toen zei mijn schoonmoeder dan maar na de operatie enz... nou ik vind het prima! Lekker laten gaan en me maar niet meer zo opfokken...
    Hoe komt het eigenlijk dat je geen rust krijgt.. te druk met je werk en thuis? Hoop dat je snel een beetje rust kunt krijgen...

@Jvs, Geniet van je vakantie bij Landal :) Heerlijk!

@MedameV, Mijn man heeft trouwens niet toegegeven... hij snapt mij wel en ja hij is het weekend zo druk dus ook helemaal niet handig als ze er dan opeens staan...
    Vervelend als je eerst heel veel kon en het nu even niet meer loopt zoals je zou willen... Toen ik in 2010 ziek werd was het voor mij ook echt een ramp om op dat moment niks meer te kunnen... moe lag ik op de bank en het gevoel van alleen maar willen slapen was heel groot.. gelukkig ben ik daar wel weer uit gekomen. Denk alleen wel doordat ik dus al heel erg moe was voor mijn zwangerschap ik al veel makkelijker rustig aan kan doen... Hoop dat het voor jou ook snel goed voelt!

@Sterre, ja die telefoon... ik ben benieuwt wat het straks uiteindelijk gaat worden... nu zitten ze vooral in grote spanning voor die operatie (wat dan wel weer logisch is)
    Worden voor mij volgende week dus veel bezoekjes naar het AMC...

@Babyboom, Ik zal er zeker van genieten hoor! Tja het is lastig.. is gewoon al best veel gebeurt omtrent mijn schoonouders dus kan ook een stuk minder van ze hebben! stom eigenlijk ..
    Succes met je fotoshoot !

Allemaal fijn weekend! Geniet van het mooie weer , ze zeiden nl. dat het mooi zou worden dus ik ben benieuwt!

Hier nu maar even druk met de zolder, want zolang dat nog een zooi is kunnen de spullen van de nu nog computer kamer ook niet naar zolder...

X

18. minimaus

minimaus Lid

18 feb 2014
    64
    0
    0
    NULL
    leeuwarden
    Zo boel bij moeten lezen kreeg geen email meer hihi

Scheren: dat doet mn vriend al 4 weken anders dan scheer ik zo in mn nagels ik groei echt snel

Voelen: gisteren weer een filmpje gemaakt dat je zo me buik omhoog ziet gaan als meneer trapt hihi

Een stomme vraag misschien.. :eek: wat moet ik in godsnaam doen tegen oefen weeën heb ze nu 1 week en wordt er gek van slaap slecht kan bijna alleen maar huilen. Omdat ik me echt miserabel voel

In ieder geval iedereen lekker genieten van het mooie weer :)

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ Sterre al zo hoog ja? Fotootje?? Toch ook wel wat klachten dus.. Hier ist al net zo, vanochtend begon mijn been al vanaf 9 u te zeuren, en dan werk ik nog tot 5 ma goed. Nu weer met de benen hoog. Heel hoog 4 kussens onder mijn knieën anders voel ik het nog. Samen boodschappen gedaan, Vl heeft alles opgeruimd en is nu boven aan het poetsen, aah vind het gewoon zielig. En dat terwijl ik dinsdag en donderdag vrij ben.

Yoga kan ik trouwens echt aanbevelen! Ben er met 17 weken mee begonnen en waar ik het eerst ma zweverig vond kan ik er nu echt mijn rust in vinden,

@ babyboom wat leuk zeg zo'n creatieve familie. En vooral dat je zo het geboorte kaartje kunt laten ontwerpen! Wij zijn er ook eindelijk uit. Ik weet het is nog vroeg ma was al weken aan het kijken haha. Over verlof, ik werk 7 juni voor t laatst. Dan neem ik 1 week vakantie wn. Dan gaat mijn verlof in dus in totaal 5 weken voor die tijd.

Annemarie thanx voor het medeleven, ik hoop zelf ook dat ik er snel makkelijker aan toe kan geven, denk dat dit tot nu toe nog mijn zwaarste week is. Al is het vooral in mijn hoofd.

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff super drukke week achter de rug dus ik heb 's Avonds alleen maar gaar op de bank kunnen liggen.

Minimaus: ik weet ook wel dat je oefen weeën kan hebben, maar is het nu daar niet érg vroeg voor? Wat zegt je verloskundige daarvan?
    Volg je yoga of gym? Ik heb veel gehad aan de ademhalingsoefeningen van yoga.

Deel Deze Pagina