Lili: ojee wat een rotnieuws Hoe gaat het met hem? MadameV: ja we vormen nu een mooi meiden-front op de 16e Ik pak ook nog 2 weken vakantie en m'n verlof gaat officieel in met 36 weken. Fijn dat het goed was bij de vk. Leuk, Eindhoven! Is redelijk dicht hij mij in de buurt Veel plezier alvast! Wij gaan dinsdag naar de drukker voor kaftjes voor de boekjes bij ons op kantoor maar we gaan gelijk even kijken of hij de kaartjes die we leuk vinden ook heeft en dan kijken of we ze daar ook bestellen ed. Wat hebben jullie voor gedichtjes voor het kaartje? Ik wil er eigenlijk 2. 1 van de jongens en 1 van ons. Beide van een paar zinnetjes of is dat overdreven? Onze makelaar had de kijker van de open dag nog benadert maar ze vonden helaas de tuin te klein. Zucht, dat is dus steeds het grote afhaak-ding bij ons We hebben ook een heel klein tuintje hoor daar niet van haha maar het is wel balen. Nou ja, weer door naar de volgende zullen we maar zeggen
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 11 Jongen: 9 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: April Marygirl 14 april - verloskundige Jvs 15 april - 3D-4D echo Marievs 18 april - verloskundige Annemarie 18 april - gyn Niekske 23 april - 3D echo Niekske 24 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - gyn Chocochick 29 april - 3D-4D echo Lili 30 april - pretecho Sterre 30 april - verloskundige --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
Even gauw want ik ben heel druk pfff....sorry dames. MadameV: goed dat ze het advies fysio geven, hoop dat het helpt. Lili: he gets wat een naar bericht. Hoe gaat het nu met hem? Kolf: hier hebben ze ook een speciale kolfruimte, erg prettig. Op het toilet is idd vies. Stoeltje: wij hebben ook een stoeltje van nuna Leaf, erg fijn vooral met 1e hapjes. Sex: hier mag ik sowieso een tijdje na de bevalling geen sex want ik krijg een keizersnee hihi.
Joehoe, I'm back! Ik ben echt 2 weken afgedraaid geweest, ongelofelijk. Maar volgens mij gaat het nu weer de goede kant op. Toch weer een les...rustiger aan doen (is moeilijk..) @MadameV, fijn dat het goed was bij de vk. Strakke buikspieren kan best natuurlijk, zou inderdaad in het begin een kleine buik misschien ook wel verklaren. @Lili, oeh das naar. Sterkte. @Sterre, balen dat de kijker toch afhaakte Lijkt me helemaal niets, zo steeds in spanning zitten rondom huis verkopen. Leuk om de kaartjes bijna uit te gaan zoeken! Ik wil wel graag een gedichtje erop, maar weet nog dat ik er de vorige keer weken mee bezig ben geweest..dus heb nog niet echt zin om eraan te beginnen @Jvs, succes met alle drukte. En wat ik verder nog onthouden heb.. @Wipstoeltje, we hebben een simpele. Eigenlijk gebruikte ik hem alleen tussen de 3 en 6 maanden. Als ze soms een beetje willen kijken maar nog niet kunnen zitten. En dan was het met eerste hapjes geven wel makkelijk. Maar ik zou persoonlijk geen duur wipstoeltje aanschaffen. Zodra ze gaan tijgeren en kruipen was het hier over met het stoeltje Meestal kunnen kindjes tussen de 6 a 7 maanden wel in een gewone kinderstoel zitten, mits goed ondersteund natuurlijk. @Annemarie, al een uitslag gehad van het bloedonderzoek? Het kan natuurlijk ook gewoon zwangerschap zijn, maar wie weet kwam er toch wat anders uit. @Chocochick, klinkt als een prima bedrijf waar je werkt! Hier dus gelukkig weer aan de beterende hand. Dinsdag naar de vk geweest. Bloeddruk goed. Kindje was heel goed te voelen, vk kon precies aangeven waar hoofdje, rug, billen en beentjes te vinden waren en liet dat mij ook voelen. Zo grappig! Volgende afspraak met de vk is op 6 mei.
Oh help, werd daar net mijn kraampakket al bezorgd... Met zeiltjes en xxxxl kraamverband.. Daar wil ik eigenlijk nog niet aan denken! Gelukkig zaten er ook leuke dingen in, een knuffel en een boekje van Baby's eerste jaar van Pauline Oud.
@Annemarie, wel tof dat je ondanks je lastige SO je daar gewoon nog langs gaat regelmatig en er wat van probeert te maken. Wat betreft zwangerschapskleding, ik heb eigenlijk alles online besteld en het past precies allemaal. Wat goed helpt is je maten weten (meten is weten!) en dan naar de maattabel van de winkel kijken voordat je besteld. Bij twijfel twee maten bestellen. Tot nu toe nog geen miskoop gedaan online Al is dagje shoppen in de stad natuurlijk ook erg gezellig @Sterre, wow wat een leeftijd die kat van jullie.. mooi hoor! Ik hoop dat onze kat ook nog heel lang in het gezin mag blijven! Vandaag moest ze naar de dierenarts voor een wondje in haar nek, arm ding, had op een gegeven moment 3 paar handen om haar vast te houden, nekje kaal geschoren, ze vond het allemaal niet leuk maar geen 1x gegromd of uitgehaald, ze is zo lieeef die kattendochter van ons Hoop dat ze bij de kleine ook zo geduldig is. Kan je niets aan die tuin doen van jullie? Misschien kleine verandering met uitdunnen van beplanting, wat leuke potten en klein bistro setje ofzo zodat het optisch wat groter lijkt? @Choco, wat een gaaf beroep heb jij! Aangezien jij de kenner bent wat vind jij nou de meest verschrikkelijke en onpraktische verpakking op de markt? Ik loop me altijd gigantisch te storen aan de Monchou pakjes.. dat ze daar niets aan doen zeg pff.. En bij een super werkgever lijkt het als ik je zo hoor over de steun die je krijgt rondom je zwangerschap. Echt fijn.. Ja bizar he van de KLM.. vind het ook wel erg lang moet ik zeggen. Die nuna leaf is mooi ja maar viel hier ook af door de prijs. @MadameV, lekker weekendje Eindhoven! Gaat er om dat je gezellig er even uit bent toch? En lekker makkelijk, je hoeft je ook niet druk te maken wat je dan wel of niet mag eten want dat is in het buitenland soms wat lastiger.. vooral Italie, dan moet je op je beste italiaans gaan vragen of er rauw ei in het ijs zit ofzo @kaartje, bij ons nog niet in ontwikkeling. Surprise suprise.. Leuk idee Sterre een gedichtje! Wij houden het simpel bij naam, gewicht etc etc. We willen het in Nederlands en Portugees doen en ben bang dat het met gedichtjes dan te druk wordt. Is ook lastig vertalen @Lili, wat schrikken. Hoe gaat het nu? @liesken, fijn dat je pakket binnen is. Bij welke zorgverzekeraar zit jij? Hier drukke week gehad.. van het weekend zal niet veel anders worden. Vriend heeft zijn eerste klus en die loopt nu al uit dus die vroeg of ik kon helpen met lichte klussen aan de auto zaterdag & zondag.. niet echt wat ik in mijn hoofd had voor het weekend maargoed, even doorzetten, bijna vakantie
Vanmiddag lekker een Indiase hoofdmassage gehad.. Meestal ga ik voor ene aroma massage of hotstone, maar op mn buik liggen hou ik echt niet meer zo lang vol.. Maar ook dit was even heerlijk ontspannen @uitslag, Nou volgens de assistente was het goed.. tja wat ik goed he.. twijfel of ik toch niet even langs de HA ga om te kijken wat de waardes dan precies zijn.. @sterre, Gek he dat je toch al gedachte heb over wie er wel en niet zou "mogen" oppassen.. hier denk ik daar ook enorm over na, maar kan dat idd ook niet maken.. Al denk ik dat in de praktijk mijn moeder sneller even een uurtje oppast dan mijn schoonmoeder. Nou ik heb een spijkerbroek, een korte spijkerbroek en een linnenbroek gescoord voor 60 euro , erg leuk winkeltje in Almere... Fijn dat je weer goed gekeurd bent , Gelukkig kom je er nu achter van die datum anders had je toch langer doorgewerkt.. en zou je het gek vinden als het evt niet gaat.. @Chocochick, Geen idee of het zeldzaam is om een "oude" nier weg te halen.. maar toen ze een onderzoek deden ofzo is er een vlekje gezien. en na veel onderzoeken en geen resultaat is er toen dus besloten om hem weg te laten halen. Op dit moment weet ik niet of het wel of niet nodig was geweest.. mocht ik het een keer te horen krijgen hoor je het van mij... Fijn dat het zandkasteel leuk was! moet zeggen dat ik dat ook wel een leuk kinder programma vind. ben zelf een beetje uitgekeken op de teletubbies en bumba, maar die kinderen (van mn werk) vinden dat helemaal geweldig. @MedameV, Slim om nu al de adressen te doen, dat is mijn doel (uiteindelijk) ook , al zit ik nog heel erg te kijken wie we nou wel en niet een kaartje sturen.. Goed om naar de fysio te gaan, ik hoop dat die je echt zou kunnen helpen! en tja die buik komt vanzelf wel.. Als ze mij vragen hoever ik ben en ik het vertel zeggen ze , zo jij hebt nog een klein buikje dan, terwijl ik echt denk van pff mijn buik is mega, haha @lili, Heel veel sterkte met je schoonvader ! @gedichtje, Ik heb er al wel een paar gekeken, maar weet zelf nog niet zo goed wat ik (wij) willen. Denk dat ik dit weekend maar er is echt voor ga zitten samen met mijn man! @Liesken, Fijn dat je er weer bent en super dat het weer beter met je gaat . @Catnip, Tja eigenlijk heb ik weinig keus. Het blijven nou eenmaal de ouders van mijn man dus kan ze moeilijk de rest van de tijd gaan negeren.. Moet wel zeggen dat ik mijn SV zo veel mogelijk ontwijk.. weet gewoon niet hoe ik met hem om moet gaan en word er doood moe van.. SM is wel gezellig, maar soms word ik ook daar nogal moe van, alles is lastig, of moet meteen en altijd moet mn man maar komen helpen.. en dan denk ik soms pff ik zie hem ook maar weinig (is druk met het werk) dus laat hem gewoon met rust..! Succes maar van het weekend met die klussen! en dan hopen dat je vriend er zelf gauw klaar mee is Nou dames ik ga richting mn ouders, man is weer is laat thuis dus eet daar nu al vanaf woensdag IDEAAL hihi
@ lili hoe is het met je schoonvader? @ Sterre wij doen wel een gedichtje binnenin de kaart. Vind ik altijd wel leuk. Dit gedichtje is: leven uit ons leven, klein en zo bijzonder. We gaven je een naam, maar eigenlijk heet je wonder. Heb ik al heel lang in mijn telefoon staan, ooit ergens gelezen dus heb me er verder ook niet in verdiept, dit is hem gewoon haha..... Jij gaat dus 1 week eerder met verlof/vakantie als ik. Dat is dan eind mei he? Ik werk tot zaterdag 7 juni. Jammer van het huis. Maar fijn dat de makelaar er iig achteraan heeft gebeld, heb je ook meteen duidelijkheid. Voor de lijst ik heb 1 mei mijn volgende afspraak bij de vk. Dan word ook de groeiecho gepland. @ jvs12 was dat al bekend dat je een keizersnee krijgt?? Of is het gewoon dat je het niet eerder hebt genoemd haha @ liesken ligt jou placenta aan de voor of achterkant? Bij mij kon ze nl nog helemaal niet voelen waar kop of kont zat haha, ma dat komt ook omdat ik wat steviger ben. Fijn dat het weer iets beter met je gaat. Pauline. Oud vind ik super! Heb daar het 9 maanden invul dagboek van en wil ook graag het kraambezoekboek. @ catnip doe het ma rustig aan dit weekend! Ook jij hebt je rust nodig! En idd Eindhoven is ook helemaal prima hoor. Mooi kortbij en Achja als je er maar even uit bent. Ik woon in de Achterhoek in een klein dorp waarbij ik vanuit mijn huis ( woon niet buitenaf ) al pony's zie dus een stad is sowieso al verandering haha @ Annemarie ik heb mijn lijstje met mensen wie ik een kaartje wil sturen pas geleden gemaakt. Vind het wel ideaal hoor. Nou kijk ik er af en toe op en soms streep ik door zo van ach die hoeft ook niet maar ook vaak zat bedenk ik mensen die er nog niet op staan ( ook zo vergeetachtig ) dus wat dat betreft is zo op tijd wel ideaal. Qua buik idd komt wel. Had vandaag een klant die ik elke 5 weken het haar doe. Vorige x was ik dus ook 21+ weken. En die wist het nog niet eens. Zegt xe ook nog geeft niet hoor misschien was het toen nog net zo kiele kiele dat je net op die grens zit. Ik zo nou... Toen was ik ook al ruim 21 weken haha. Wel grappig ze was helemaal verbaasd. Vooral toen ik vertelde dat ik in juli ben uitgerekend Haha. Ze vroeg zich namelijk af waarom ik niet dezelfde broek aan had als collega's hihi. Al snap ik wel dar mensen voorzichtig zijn ket vragen. Iedereen fijn weekend!
Liesken: fijn dat het weer de goede kant op gaat! Niet fijn om zo ellendig te zijn. Nee is ook niet fijn om steeds de spanning te hebben of een kijker wel of niet koopt. Ik vind het sowieso al niks dat mensen overal in huis rondlopen enzo. Ik ben nogal op m'n privacy Wat gaaf dat je al helemaal kon voelen hoe het kindje ligt Bij mij heeft ze nog even met een echo gekeken hoe ze lag...was natuurlijk ook niet vervelend Oewh het kraampakker al binnen! Dat is op tijd.. Nee die ontiegelijk grote maandverbanden zijn niet echt sexy Daphne: hoe gaat het meid? Catnip: ocherm die poes van jullie... Had ze gevochten? Ja ik had het al een beetje opgeleukt in de tuin, dingen weg gezet zodat het wat groter lijkt maar het probleem is dat wij een hok/buitenverblijf buiten hebben met prairiehonden. Toen we nog geen kinderen ed hadden was dat allemaal heel leuk maar nu komen we die ruimte echt te kort. Maar goed, we gaan er de beestjes ook niet om weg doen dus duurt het "gewoon" wat langer. Annemarie: zo klinkt lekker die hoofdmassage! Heerlijk zeg Fijn dat je geslaagd bent voor kleren. Ik was op zoek naar een skinny jeans maar ik kon er gewoon geen vinden.. Heb het maar opgegeven. Denk dat skinny nu ook niet meer heel skinny zal ogen Niet slecht om niet zelf te hoeven koken MadameV: ik vind een gedichtje ook wel leuk. Ik had hier bij iemand iets gelezen en ik wil dan van mij en m'n vriend uit, deze zinnen (gedichte wil ik het niet noemen haha) "compleet gelukkig en gelukkig compleet. Welkom, lief klein meisje" en van de jongens uit wil ik "je hebt 2 kleine handjes, geef ons er elk 1. Dan leiden wij je rond, tot je zegt; ik kan het wel alleen." All: ik ben ongelofelijk verkouden, flink keelpijn, oorpijn... Ik voel me gewoon ruk Niezen is ook zo leuk nu...not Nou ja, rustig aan doen maar en hopelijk is het snel weer over.
☀️Juli mama's☀️ Uitgerekende datums: 13 juli Liesken - 27 jaar - 3e kindje - jongen 16 juli MadameV - 24 jaar - 1e kindje - meisje Minigirl - 35 jaar - 1e kindje - meisje Sterre82 - 31 jaar - 3e kindje - meisje 17 juli Minimaus - 20 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli Marievs - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 21 juli Niekske78 - 36 jaar - 1e kindje - jongen Danielle - ? - 2e kindje - jongen Thinkpink - ? - 1e kindje - meisje 22 juli Daphnev85 - 28 jaar - 1e kindje - meisje Jvs12 - 32 jaar - 2e kindje - meisje Catnip - 27 jaar - 1e kindje - meisje 23 juli DeniseG1986 - 27 jaar - 2e kindje - jongen 24 juli Samantha89 - 24 jaar - 2e kindje - jongen 25 juli Chocochick - 34 jaar - 2e kindje - jongen Lili79 - 34 jaar - 2e kindje - jongen 27 juli Memvan4 - 36 jaar - 5e kindje - meisje 28 juli Annemariew89 - 24 jaar - 1e kindje - verrassing 29 juli Marygirl - 29 jaar - 3e kindje - meisje Marjolinos - 34 jaar - eerste kindje - meisje 1 Augustus Babyboom - 29 jaar - 3e kindje - meisje 22 september Dreamchild - 31 jaar - 3e kindje - jongen/meisje/verrassing --------------------------------------------------------------------------------------------- Meisje: 11 Jongen: 9 Verrassing: 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Afspraken: April Marygirl 14 april - verloskundige Jvs 15 april - 3D-4D echo Marievs 18 april - verloskundige Annemarie 18 april - gyn Niekske 23 april - 3D echo Niekske 24 april - verloskundige Daphné 26 april - 3D-4D echo Chocochick 29 april - gyn Chocochick 29 april - 3D-4D echo Lili 30 april - pretecho Sterre 30 april - verloskundige Mei Jvs 1 mei - verloskundige MadameV 1 mei - verloskundige Liesken 6 mei - verloskundige --------------------------------------------------------------------------------------------- Bevallen: 17 maart: Ik ben verliefd - Koen* - 21 weken en 1 dag -------------------------------------------------------------------------------------------- Vlindermama's Laupio Dreamchild Anelisa Truus86 Mama mus
@ Sterre leuk je soort van gedichtjes die van de jongens heb ik al vaker gelezen zooo schattig. @ jvs12 heb je daar ook een bepaalde reden voor? Gaat me Niks aan hoor maar als je het wil vertellen? Nou de werk week is ook weer aan zijn eind. Nog 8 weken te gaan haha. Gister hele dag gewerkt en vanochtend. Nou dan wil het wel met mijn benen. Zooo stijf! Ben blij dat ik nu zit. Maar goed een fijn idee dat er weer een week voorbij is, het aftellen kan beginnen haha
Sterre: kolven op de wc vind ik zó ge alternatief bieden (wat ze wel moeten). Wij eten zelf toch ook niet op de wc. 29 mei dat klinkt al wel lekker dichtbij! ik pak nou net 3 weken vakantie achteraf en ga met 34 weken met verlof gegaan. Ben de vorige keer ook 6 weken ervoor gestopten dat is zo goed bevallen! Ik ben zelf niet zo van de gedichtjes, wij hadden die dan ook niet bij Chocomeid. Wat jammer dat ze bij jullie ook zijn afgewaaid (bij ons ook) En heel veel beterschap! Zo snot verkouden zijn is niet tof. Lili: wat schrikken van je schoonvader! Hoe maakt hij het nu? MadameV: ze wilden allebei niet verder met ons huis. Jammer maar helaas. Hopelijk gaat de fysio je helpen! Jvs12: ik winst niet dat je voor een keizersnede mag kiezen. Is er een reden voor? Liesken: ik heb zekerniet te klagen over mijn werkgever. Wat fijn dat de controle goed was! Ik vroeg me ook al af wanneer ik m'n kraampakket zou krijgen. Weet niet eens meer of ik het wel heb doorgegeven. Catnip: haha, dank je. Ik ben echt een kneus als het op openen van verpakkingen aankomt. Ik stoor me als ik een schaar of erger nodig heb Wat verwacht je vriend als hij je vraagt om mee te helpen? Mijn man zou mij daar nooit voor vragen, haha! Annemarie: klinkt goed die massage! Mijn dochter is echt een zandkasteel junkie. Dat wil ze de hele dag wel kijken. @wipstoeltje (of eigenlijk eerste hapjes): onze dochter is met 6 maanden begonnen met vast voedsel via de rapley methode. En dan gewoon tijdens de maaltijd, dus mee aan tafel. Wij hebben zo'n bloom stoel dus daar kon ze al in zitten. Ik heb mijn borstvoedingsboek binnen. Had ik pas besteld. Wel leuk om te lezen en me weer een beetje voor te bereiden. En ik moet achter de dikke buiken shoot en een co-sleeper wiegje aan. Pfff, er komt echt niets uit mijn handen, haha.
MadameV: hopelijk heb je niet al te veel last.. Het is inderdaad wel aftellen nu haha Niet dat ik het zwaar oid heb op het werk maar ik kijk er wel echt naar uit om lekker verlof te hebben inmiddels hihi Chocochick: mijn vorige baas was ook echt een énorme l*l en deed helemaal niks voor z'n personeel. Altijd vechten voor je dingen met die man Balen dat de kijkers bij jullie ook afgezwaaid zijn Leuk te lezen dat jullie ook de rapley methode gebruiken, wij ook bij beide kinderen. Nu ook weer gewoon van plan Het geeft een zooi maar het is wel super leuk. Heb jij het boek van Stefan kleintjes nu? Ik zit nog te twijfelen... All: net bij vrienden geweest die ook voor ons gekookt hadden, heel fijn geregeld Morgen nog een verjaardag van de dochter van andere vrienden maar het liefst had ik gewoon een pyama-dag languit op de bank gehad
Ff snel een updaten. Hij ligt nog in het ziekenhuis maar gaat naar omstandigheden goed. Heeft nog nooit in een ziekenhuis gelegen is dus heel zwaar voor hem. Gelukkig praat hij goed en is zijn evenwicht aardig goed maar zal niet zo een twee drie weer alles kunnen en zal bepaalde zorg in het begin nodig hebben. heel lief dat jullie erom vragen ook namens mijn vriend
Lili: heftig joh! Hebben ze al een idee hoe lang hij in het ziekenhuis moet blijven? Het is ook niet niets om in het ziekenhuis te liggen, geen wonder dat het hem zwaar valt! Hopelijk herstelt hij snel en volledig! Sterre: die rapley methode is echt perfect! Ik vond het zo gezellig dat ze al zo snel met ons mee at. Echt zo leuk het is ons echt zo goed bevallen! Het is inderdaad het boek van Stefan Kleintjes. Heb er zelf ook wel even over getwijfeld maar had nu echt zo iets van van ach, ik doe het gewoon! we hebben ook een boek over vast eten van hem. Ik ben vanmorgen wezen zwemmen met Chocomeid. Dat hebben we echt zo lang al niet meer gedaan en ze vond het super leuk. Dat zullen we snel weer gaan doen.
Haha, mijn dochter werd net wakker en het eerste wat ze tegen m'n man zij was "weer zwemmen". Hij was vanmorgen met z'n autootjes spelen en toen gingen wij dus met z'n tweetjes zwemmen, nu zei ze tegen hem dat hij maar weer met zijn auto's moest gaan spelen dan kon ze weer met mij gaan zwemmen. *smelt*!
Mijn bevalling van mijn zoon was echt een hel en geëindigd in een keizersnee onder algehele narcose (omdat ik al 2 ruggenprikken gehad had in die 21 uur) en dus de geboorte van mijn zoon gemist. het heeft me ruim 1,5 jaar gekost om überhaupt over een 2e na te denken. Toch besloten om voor een 2e te gaan maar dan wel op mijn manier, gewoon een keizersnee dus (natuurlijke keizersnee) en gelukkig doen ze hier niet al te moeilijk en mag het gewoon.