Hallo dames! Bij deze de lijst voor 1 t/m 15 oktober! Vandaag positief getest en (volgens eigen berekening) uitgerekend op 2 oktober. Wie heeft er ook al positief getest? Hopelijk hebben we over een paar dagen een mooie lijst met zwangere dames. En over een paar maanden heel veel gezonde baby's. Het zou leuk zijn als we hier onze ervaringen kunnen uitwisselen en verhaal kunnen delen. X lentefris
Ik heb vandaag ook positief getest. Graag zou ik mee willen kletsen. Ik ben rond 30 september/1 oktober uitgerekend. Ik hou voor nu 1 oktober aan. Het is ons 3e kindje
Gefeliciteerd Nathalie! De test ziet er mooi duidelijk uit, hopelijk voor jou ook een plakbaby! Ik zal straks even een lijst maken.
Hoi meiden, Ik kom me heel voorzichtig melden Ik heb al 3 dagen licht oplopende testen na een cryo tp, dus erg spannend Vorige poging ook, dit ging helaas voor de nod fout, dus we juichen nog niet maar het ziet er wel positief uit Ik zou dan uitgerekend zijn op 3 oktober. Officieel mag ik maandag testen dus hopelijk blijven ze mooi oplopen
@Staffie84: Ik zie wel een licht streepje! Hopelijk lopen ze verder op, het is in ieder geval al een goed teken dat er nu al wat zichtbaar is. Het is je gegund!
@masrya: Gefeliciteerd!! Mooie testjes @Staffie84: Fijn zeg! Hopelijk blijft het zo! Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen?
Ik mag pas met 6 weken bellen voor een afspraak las ik op de website. En met 8 weken dan de intake en eerste echo. Deze keer ga ik naar een andere verloskundigenpraktijk ivm verhuizing afgelopen jaar.
@NathalieD: Ooh pas met 6 weken? Ook als je bijvoorbeeld een verleden hebt met veel miskramen? Hier zit er geen regel aan wanneer je belt, mag wel net als jij met 8 weken pas komen. Alleen in uitzonderlijke gevallen met 6 weken.
Ik denk dat ze anders veel afspraken moeten schrappen ivm miskramen tussen de 4 en 6 weken. Ik kan geen andere reden bedenken. Het is ook de enige verloskundigenpraktijk in de stad (geen grote stad).
@NathalieD: Dat klinkt wel logisch ja. Nog 4 weken wachten voor ons dus, vind het altijd zo spannend! Ik ben trouwens heel benieuwd hoe groot dit clubje uiteindelijk gaat worden, wij zijn er vroeg bij denk ik
Ik vind het ook spannend, vooral omdat het ons laatste kindje is denk ik. De vorige keren was ik wel relax. Ik denk een niet al te groot clubje. Ik heb gekeken bij het nod-forum en er zijn er weinig zwanger tot nu toe.
Hoi meiden, hier lopen de testen mooi op dus het begint steeds beter te voelen Gisteren wel heel de dag een zeurderige buik en licht bruin verlies maar vandaag gelukkig over en een duidelijke test Volgens het ziekenhuis mag ik officieel pas volgende week vrijdag testen, dus dan kan ik hun ook bellen, daar krijg ik met 7 weken de eerste echo, als die goed is heb ik met 8 weken een intake+echo bij de vk en bij de gyneacoloog ivm eerste zwangerschap, of ik daarna dan bij de gyn of bij de vk op controle ga zal ik dan wel horen, vorige keer was het bij beide maar dan om en om. Bij 9 weken krijg ik een 3d echo in het erasmusziekenhuis dit is een vooronderzoek op de uitgebreide 20 weken echo ivm icsi zwangerschap Veel kijken dus DL groeide niet volgens het lijntje dus geloof dat ik van haar wel 60 echo foto's heb
@NathalieD: Laatste kindje dan is het allemaal extra bijzonder lijkt me, alles voor de laatste keer meemaken. Mijn man vindt het na baby nummer 4 ook wel genoeg geweest @Staffie84: Super dat ze mooi oplopen! Dat is dan wel weer een voordeel met de echo's als je lekker vaak naar de baby mag kijken. Volgens mij krijg ik er maar 4 bij 8 weken, 12 weken, 20 weken en ergens rond de 33. Ik denk dat ik wel nog een pretecho wil laten maken zo rond week 17.
Hoi meiden, Ik kom ook meekletsen... Heb woensdagochtend een lichte positieve test gehad, s middags veel duidelijker en gister en vanochtend nog duidelijker. Ik zit nog 2 dagen voor nod dus ben nog vroeg. Wel al aanmelding bij mvm gedaan en zonet bij vk. Ik ga vanavond met schoonzus naar de sauna dus wilde weten of het stoombad wel mag.