Hier ook trek in hartige dingen zoals kaas met augurk, pinda's en koekjes. Ik mag straks vanaf de 20 weken elke vier weken een echo om te kijken of mijn ukkepuk niet te snel groeit. Gisteren in het ziekenhuis ook weer ff mogen kijken, het was onwijs aan het bewegen. Lekker actief dus! Ik heb me gisteren ook gelijk ingeschreven voor de kraamzorg. Vergeten jullie niet op tijd aan te melden? Nog een fijn weekend!
Ik heb ook onwijs veel trek de helr tijd. Iedere paar uur weer honger... Momenteel vooral zin in tortillachips, zoute drop en soms opeens heel erg zin in chocola of koek.
Hier gaat het de laatste dagen een stuk beter. Alleen mijn energie is nog niet echt terug. De eet lust is ook helemaal terug en ik heb ook veel trek in hartige dingen. Wat fijn al die mooie echo's en nekplooimetingen. Gefeliciteerd dames.
Hier ook de hele dag door honger, echt bizar. Zijn er trouwens anderen die ook ineens veel vaker nare dromen/nachtmerries hebben? Zullen de hormonen wel zijn, denk ik...
Ja bah echt geen leuke, wordt dan helemaal bezweet en angstig wakker!! En ben heel onrustig s nachts, veel bewegingsdrang en onrustige benen.
Hier ook, 3 of 4 per nacht, schrik dan vaak wakker en dan duurt het best lang voor ik weer in slaap val. Ik heb juist niet zo'n zin in hartige dingen.. meer in zoet en zout, dropjes, m&m's, chocolade(vla), chips en ik drink de laatste 2 weken super veel melk
Ik ook begon al voor ik wist dat ik zwanger was door het dromen dacht ik zou het? het zijn ook meestal hele bizarre dromen over van alles en iedereen
Dat dromen herken ik heel erg. Droom alles aan elkaar vast, niet normaal. Iedereen komt er in voor ook mensen waar ik een hele tijd geen contact meer mee heb gehad. Ik beleef de raarste avonturen in m'n dromen. Vandaag positiekleding gekocht. Had ik,eerder moeten doen. Die broeken zitten heerlijk. Was echt even een heerlijk ochtendkrant shoppen met m'n beste vriendin. Maar ben nu wel helemaal af. Merk dat ik m'n energie nog lang niet terug heb. Heb al op de bank geslapen vanmiddag en lig nu ook alweer op bed.
Fijn van alle goede uitslagen! Hier ook zin in vlees en ei hhi, zo raar! Ik had trouwens ook van die enge levendige dromen voor ik wist dat ik zwanger was, had ik bij L toen ook, maar nu heb ik het eigenlijk niet meer. Toen ik donderdag L op ging halen van het kdv hingen er allemaal blaadjes dat 5e ziekte heerst en dat dat zo gevaarlijk kan zijn als je minder dan 20 weken zwanger bent Het is ook net op de groep waar Lois nu steeds aan het wennen is, omdat ze net 2 is geworden en binnenkort overgaat naar de volgende groep, echt balen. Heb toch de vk maar even gebeld en die vond dat ik voor de zekerheid maar bloed moest laten prikken om te kijken of ik het al heb gehad omdat het anders wel gevaarlijk kan zijn voor de baby. Gisteren dus maar even gedaan, krijg nu eind volgende week de uitslag. Als ik het al heb gehad is er niks aan de hand en ook niet erg als L het krijgt. Anders hoop ik echt dat ze t niet krijgt en ga ik maar snel in en uit het kdv Morge gaan we L der verjaardag vieren juppie
Ik heb de laatste tijd onwijs veel trek in kaas, yoghurt en vla en daarnaast een onwijze afkeer voor vlees sinds ik zwanger ben. Ook de rare dromen herken ik. Ik word daarbij in de raarste posities wakker. Ook m'n buik begint weer op te zetten. In de 10e week nam het darmenbuikje af en paste ik weer m'n normale broeken, nu zet hij steeds weer uit. Ik begin me nu wel echt zwanger te voelen, iedereen mag het zien Daarnaast veel last van m'n bekken(?) met traplopen, met m'n benen over elkaar gekruisd zitten of lang staan. Moet ik hier gelijk achteraan of hoort het er gewoon bij?
Hier een afkeer voor veel soorten eten, vooral het avond eten ( aardappels vlees en groente) Bekken pijn zal ik wel melden flengeltje, ik heb een lichte vorm van reuma had ik vaak bekken pijn, klop het af maar sinds ik zwanger ben niet meer en hopelijk blijft heer zo. Maar weet hoe vervelend en pijnlijk het dus is.
Ik heb niet echt bijzondere dingen qua eten. Merk wel dat ik meer zin heb in fruit, dat is helemaal niet verkeerd natuurlijk haha. Kaas heb ik ook wel meer zin in. Maar niet meer zin in zoete of hartige dingen om te snacken.
Flengeltje, ik zou er zeker wel melding van maken, wie weet is het een vroeg stadium van bekkeninstabiliteit. Vanmiddag lekker neuzen tussen de kinderkamerspulletjes bij IKEA, zin in! Ik merk ook dat mijn buik deze week ineens een stuk groter en zichtbaarder geworden is; slapen op mijn buik is ook niet zo fijn meer. En ik weet bijna zeker dat ik mijn ukkie weer gevoeld heb!!
Hallo meiden, Iedereen een lekkere zondag toegewenst Baby voelen; ik voel het ook.. Het voelt als een kriebel.. De VK zegt dat het nog wel heel vroeg is en deed er lacherig over maar goed, ik weet wat ik voel en voorheen had ik dit niet. Lekker genieten van dus leuk LadyL dat jij dit ook voelt. Nog meerdere??? Buik slapen, dit gaat nog steeds goed ondanks ik toch ook al echt een buikie heb . Kinderkamer, helaas al verkocht op marktplaats, we hadden een hele leuke gezien met steigerhout. Bekkenpijn, ik heb hier sinds vorige week ook last van.. Heb begon met lichte pijn in de onderrug en stuitje, dacht dat ik een gekke houding had gehad.. Tot ik vrijdag op het werk gewoon enorme pijn had met zitten en daarna opstaan was ook echt heel onprettig, zeg maar pijnlijk. Met lopen last van pijn heupen.. Toen ik dit ging googelen kwam ik bij bekkeninstabiliteit uit. Nu het weekend gaat het wel echt beter! Ik hoop op het werk ook weer en dat dit tijdelijk was. Ik werk namelijk 40 uur als tandartsassistente in het ziekenhuis op de afdeling, mond- kaak en aangezichtschirurgie. Veel bewegen en vaak lastige houdingen. Mmm... Dames, goed weekend!! Xxxx
Nou mijn fruit is op, had netjes 3 bananen meegenomen, zaterdag tot maandag en dan weer verse meenemen kom ik beneden ,beide bananen weg.. hup naar vl , waar zijn de bananen , dat is mijn ontbijt... Ooh zegt die, die zijn op, hij had er gister 1 gepakt en de hond had er 1 gejat Doei ontbijt, zat ik daar met een vies gezicht brood naar binnen te werken,maar moet iets anders trek ik de ochtend niet, morgen dus snel weer nieuwe halen. Nu snel door in huis, verjaardag vieren van zoon, alleen het zal een rustige verjaardag worden, hondje van opa en oma gaat het slecht mee , dus oma komt en alleen en blijft niet lang. Het is al minder visite want schoonschoonfamilie komt niet , zelf komen van onze kant vrijwel nooit ooms en tantes dus dat word een klein groepje
Hallo Dames, mag ik me ook bij jullie aanmelden? Ik ben 28 jaar, 31 juli uitgeteld en moeder van een grote meid van 2 jaar en 4 mnd. Heb mijn eerst echo ook al gehad, zooo mooi weer een mooi druk bewegend kindje te zien Ben inmiddels gewend aan het idee dat er een broertje of zusje komt maar kon het in het begin zo moeilijk bevatten, was namelijk gestopt met de pil en gelijk zwanger, dit had ik totaal niet verwacht!! dan gaat het ineens zo snel!!
Welkom gezellig! Ik heb ook last van mn rug en stuitje en zeurende buikpijn alsof ik alles voel groeien. Im heb ook heel soms het gevoel de kleine te voelen soort kriebel luchtbel gevoel mijn vk zei dat het best kan.