De positie broeken zijn een feit!!!! Vandaag maar ff 3 gekocht bij hm. Zitten mooi en zijn níet duur. Het voelt verademend heeeeerlijkkkkk hahahaha. Vandaag zouden we naar een babykamer gaan kijken maar aangezien het noodweer was in limboland is dit helaas niet doorgegaan. Wel weer een woning gaan bezichtigen waar we waarschijnlijk een bod op gaan doen . (Wonen nu in een appartement, gehuurd). Hoe is het met jullie allemaal?? Goed weekend? En de kwaaltjes? Hier alles lekker rustig! Xxx
Lekker he, die positiebroeken van de HM. Ik heb ze ook sinds vorige week. Zit stukken beter. Denk dat ons guppie bijna een afdruk van een knoop in zijn of haar voorhoofd heeft . Ik heb vandaag een megajankbui gehad... Om niets Of eigenlijk omdat de stofzuiger niet de kant op wilde die ik wilde. Over stemmingswissellingen gesproken. Gelukkig kan ik er nu weer om lachen en blijft vl lekker relaxed .
haha meer mensen die aan het klussen zijn Ook hier druk begonnen met het kamertje waar ons zoontje naar toe gaat. Gister hebben we een steigerhouten 1persoonbed opgehaald met lade eronder, super stoer! Vanmorgen heeft mijn man de oude vensterbank eruit gesloopt, er komt een nieuwe in en ik ben ondertussen dingen aan het schuren zoals de plinten en radiator, kan ik dat vast schilderen Kwaaltjes; ben gelukkig sinds deze week veeeeel minder misselijk Wat een verademing is dat zeg. Eerder gister na de sek.s veel last van harde buiken vind het best vroeg.. met de zwangerschap van ons zoontje ben ik eerder gestopt met werken, had zo'n 10/20x per dag last van harde buiken. Erg vervelend, hoop ook niet dat het die kant weer opgaat.
Goedenavond dames, Ik heb 3 broeken van Mamalicious ofzo en 1 van prenatals eigen merk, maar die laatste is eigenlijk iets te kort, die andere 3 zijn lengte 34. Vallen die van H&M lang(34) of normaal (32)? Haha, zo gemeen hè, een niet mee werkende stofzuiger Ik heb vandaag een nieuw kussen gekocht, ik had behoefte aan een zachter en dikker kussen Ik heb wel al veel dingen voor de baby gekocht, maar we moeten eerst de koop van ons nieuwe huis rond hebben en dan kan ik echt los, wat betreft de babykamer De verkoper (een bank) is alleen erg traag met alles irritant!!! Kwaaltjes; vaak nodig moeten plassen (maar soms zijn het dan toch maar kleine plasjes), oprispingen, sneller geïrriteerd (zegt mn man ), het moe zijn en de zeurderige misselijkheid is zo goed als over Gezellige zondag alvast!
Ik vind de broeken niet zo lang vallen, ben ook maar klein van stuk.. Ik denk 32. Jij ook een fijne zondag
Daag dames, Ik zit lekker een weekje op centerparcs heeeerlijk! Vrijdag aangekomen tot as vrijdag ff lekker genieten met zijn 3tjes. Mijn buik zie je nog maar weinig van.. Vind ik wel beetje jammer.. En over stofzuigers gesproken die niet meewerken zo heb ik uit boosheid een keer dat ding zo'n trap gegeven omdat hij ook de verkeerde kant uit ging dat ik er een gekneusde voet aan heb over gehouden haha! Qua werk blijf ik gewoon werken zoals ik al deed, maandagochtend dan is vl thuis, dinsdag werk ik de hele dag gaan de kids naar mijn moeder (schoonouders helaas beide al overleden) en donderdag werk ik de hele dag en gaan de kids naar het kdv. Op het werk draag ik al een tijdje positiebroeken zit een stuk lekkerder met bukken enzo.. Verder nog mijn gewone broeken.. Al word ik hier wel weer wat onzeker van.. Bij mijn dochter moest ik met 13 weken echt al wel een positiebroek aan.. En omdat ik juist dacht dat bij een tweede je buik sneller groeit.. Merk ik nog weinig van...
hier ook nog mijn gewone broeken, al beginnen sommige iets strakker te zitten. Kwa gewicht heb ik 61 aangegeven bij de gyn, zit nu rond de 61.8 valt allemaal nog reuze mee😄 Verder gaat het allemaal wel, het is dat ik weet dat ik zwanger ben maar verder? Gaat allemaal lekker makkelijk dus nog. Hoop daarom om dat het hetzelfde is als bij de eerste, dat was en super zwangerschap alles volgens het boekje. Wel zit er een beetje angst, heb HELLP gehad en of acute lever vervetting bij de 2ling. De angst dat het weer gebeurd al dan in een mindere mate is toch wel aanwezig
Voelen sommigen het kleintje al ?? sinds dat ik harde buiken heb gehad voel ik de baarmoeder goed, daarvoor leek het net alsof het erg naar achter lag. Ons zoontje voelde ik met 15/16 weken dus dat duurt vast niet zo lang meer voordat er wat gebeurd
Nee, helaas nog niet. Met de nekplooimeting zei de echoscopiste dat de placenta bij mij aan de voorkant komt dus ben bang dat het nog wel even gaat duren.
Ik voel de kleine ook al af en toe. Heel lichtjes maar wel voelbaar. Placenta lag vorige keer aan de achterkant. We zijn hard op weg met het kamertje. Het staat zo goed als leeg. Kleurtje is uitgezocht, alleen nog de juiste tint vinden. Hopelijk volgende week de vloer uitzoeken en daar een afspraak voor maken. Alle grote dingen zijn ook gekocht. En we gaan ook binnenkort de kinderwagen bestellen. Gaat ineens zo hard!!
Super leuk! wat voor kleur komt er in de kamer ? heerlijk hè om bezig te zijn voor de kleine. Hier doen we niks tot dat we weten wat het geslacht van ons kindje is. We hebben alle kleertjes bewaard van ons zoontje dus als het weer een stoer mannetje wordt dan bewaren we alles en anders gaan we de laatste 20 weken ons lekker uit leven. We moeten alleen nog een maxi cosi kopen omdat de vorige van ons eigenlijk gewoon niet meer veilig was, die was al heel wat jaartjes oud.
We nemen een vrij lichte vloer. De meubeltjes zijn grijs. 1 muur word knalgroen. Zodra we weten wat het word komen er meer accessoires in gericht op meisje of jongen. Om het groen een beetje terug te laten komen denken we aan een badmat voor bij het badsetje. Hopelijk weten we morgenmiddag wat het is!! Nog 6 weken wachten dus voor jullie! Dat je het volhoudt haha.
Ha dames, tijdje terug dat ik hier gepost heb, moest echt even weer bijlezen! Ik draag (vooral uit gemakzucht) al twee weken positiekleding en heel af en toe een gewone broek, maar die zit nu echt niet lekker meer. Jurkjes met dikke panty zijn ook fijn (daar komt mijn buikje zo goed in uit, haha). Zaterdagavond had ik ineens ook een harde buik, wat is dat naar!! Had overdag vrij actief schoongemaakt en geklust en na het eten ging het plotseling mis. Heel erg opgezet, alsof het een te ver opgeblazen ballonnetje was, met constante drukkende pijn. We waren op een feestje ook nog, dus ik de pijn verbijten... Toen ik om middernacht uitgeput thuis was, heb ik toch maar de vk gebeld maar die kon er weinig mee. "Kruik erop en hopen dat het overgaat, dit zijn gewoon groeipijnen." Niet echt heel meelevend met een paniekerige voor-het-eerst-zwangere, maar goed. Zo gezegd, zo gedaan en het hielp wel iets. Ik heb ook het idee dat mijn buik nu echt aanweziger is en dat ik mijn baarmoeder beter voel zitten. Toekomstige babykamer is bijna helemaal leeg, alleen dat zware bureau dus nog. Daar zijn we dit weekend niet aan toegekomen, maar eigenlijk wil ik ml vragen of ie dat met de buurman wil doen ofzo. Als tillen niet echt hoeft, loop ik het risico liever niet. Verven en inrichten zal wel in februari worden, we hebben de verf al staan en weten wat we willen qua stijl. Nu nog meubels vinden!! Kwaaltjes: veel plassen (de ene keer drie druppels, daarna echt een volle blaas), oprispingen, snel moe... Niets echt vreemds dus volgens mij!
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 21 jan - LadyL - afspraak vk 22 jan - Dolfijn1986 - afspraak vk 22 jan - Ti87 - intake gynaecoloog 23 jan - monique7 - afspraak vk 24 jan - Seurebeure - afspraak vk 26 jan - Mamasmeisje - controle bij vk 26 jan - Vlindertje90 - geslachtsbepaling 27 jan - Beeb87 - afspraak gynaecoloog 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 28 jan - vlindermama2014 - echo 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 02 feb - Mamasmeisje - geslachtsbepaling 02 feb - Flengeltje - afspraak vk 03 feb - 4dogs82 - geslachtsbepaling 03 feb - Beeb87 - pretecho met geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak gyn 05 feb - MWW - afspraak gyn 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 09 feb - Mikjez - afspraak vk 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 26 feb - monique7 - 20 weken echo 27 feb - Gember - 20 weken echo 02 mrt - vlindermama2014 - 20 weken echo 03 mrt - Beeb87 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Vlindertje heeft vandaag de geslachtsbepaling zie ik. Spannend!! Mamasmeisje, krijg je ook een echo vandaag?
Dit worden onze kleuren mint groen bij een jongen en oud roze bij een meisje. Laminaat witte meubels en zelf wat dingen maken kapstokje van steigerhout enzo. Donderdag weten we het hopelijk
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 26 jan - Mamasmeisje - controle bij vk 26 jan - Vlindertje90 - geslachtsbepaling 27 jan - Beeb87 - afspraak gynaecoloog 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 28 jan - vlindermama2014 - echo 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 02 feb - Mamasmeisje - geslachtsbepaling 02 feb - Flengeltje - afspraak vk 03 feb - 4dogs82 - geslachtsbepaling 03 feb - Beeb87 - pretecho met geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak gyn 05 feb - MWW - afspraak gyn 05 feb - Mikjez - geslachtsbepaling 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 09 feb - Mikjez - afspraak vk 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 26 feb - monique7 - 20 weken echo 27 feb - Gember - 20 weken echo 02 mrt - vlindermama2014 - 20 weken echo 03 mrt - Beeb87 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Goedemorgen meiden! Hier een geslachtsbepaling op 5 feb! Zin in! Vanochtend de angelsound uit de kast gehaald, vrijwel direct een hartslag gevonden eerste keer dat ik t gehoord heb. Toch wel heel leuk! En op een gegeven moment ook m'n eigen hartslag erdoor als een soort heipaalslag hihi Veel succes meiden vandaag! Ben benieuwd wat eruit komt.
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 26 jan - Mamasmeisje - controle bij vk 26 jan - Vlindertje90 - geslachtsbepaling 27 jan - Beeb87 - afspraak gynaecoloog 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 28 jan - vlindermama2014 - echo 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 02 feb - Mamasmeisje - geslachtsbepaling 02 feb - Flengeltje - afspraak vk 03 feb - 4dogs82 - geslachtsbepaling 03 feb - Beeb87 - pretecho met geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak gyn 05 feb - MWW - afspraak gyn 05 feb - Mikjez - geslachtsbepaling 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 09 feb - Mikjez - afspraak vk 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 19 feb - LadyL - afspraak vk 26 feb - monique7 - 20 weken echo 27 feb - Gember - 20 weken echo 02 mrt - vlindermama2014 - 20 weken echo 03 mrt - Beeb87 - 20 weken echo 10 mrt - LadyL - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★