Heb net een doppler besteld, zo kan ik ook thuis het hartje van ons kindje horen en ook aan anderen laten horen
Mooie buikjes allemaal! Hier valt het nog steeds mee haha iedereen ook al andere broeken aan of ben ik niet de enige die de eigen broeken nog past?
Haha ze zeggen toch altijd bij een 2/3de groei je harder en sneller, maar volgens mij klopt dat voor ons niet. Ik heb ook nog steeds mijn eigen broeken aan. En dit is ook mijn 2de zwangerschap. Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Ik heb ook nog mijn eigen broeken aan, maar dat komt er denk ik door doordat ik eerst bijna 8 kilo kwijt ben geraakt en nog steeds niets ben aangekomen. Kan alleen geen riem dragen dat drukt te veel in mijn buik.
Nee ik pas ook nog in mijn stretchjeans, maar positiekleding zit wel lekkerder Zo'n doppler/doptone lijkt mij ook wel wat, maar ik hoor rare verhalen over geluidsgolven en dat het slecht zou zijn voor je baby als je het te vaak doet... Of heb jij zo'n houten geval, MRD?
Ik heb deze besteld, Angelsound Doppler v.a. ?27,95 incl. gratis doppler gel 250ml Eerst recenties gelezen en nergens iets kunnen vinden over dat het schadelijk is of niet. Maar als geluidsgolven enzo slecht voor het kindje is dan zijn radiogolven en dergelijke ook slecht voor het kindje. Dus dan zou je je bij van alles weg moeten houden. Een mobiele telefoon zend ook radio/wifi golven uit, een tv of laptop heeft ook bepaalde stralingen/golven. Dus zou je dan eigenlijk bij alle elektronische apparaten weg moeten blijven. Je hoeft het ook niet iedere dag te gebruiken maar gewoon zo af en toe.
Hoi meiden, Sorry dat ik even niets van me heb laten horen. Was de afgelopen week heel erg MOE... Wat gaaf dat er al dames zijn die een geslachtsbepaling doen. Leuk vlindertje90 nog een meisje erbij! Lijkt me hartstikke gezellig. Hier nog niet zo bezig met spullen en de kamer. We gaan eind volgende maand de kamer leeghalen en de muren witten. Daarna kunnen we pas echt spullen kopen, want weet niet waar het nu te laten. We hebben wel een wiegje staan (nog in de verpakking ). Verder vooral bezig met het bedenken van een leuke meisjesnaam. Een jongensnaam hebben we al en daar zijn we helemaal weg van. Met meisjesnamen hebben we nog niet het wow-dat-is-'m-gevoel gehad. Gisteravond hebben we wel een lijstje gemaakt van een stuk of 5 favorieten. Hopelijk rolt daar eentje uit waar we echt blij mee zijn. Jullie al namen? En hebben jullie ook zo'n ontzettende honger?? Op dagen dat ik moet werken, moet ik echt zooooveel eten niet normaal. Vanochtend al muesli met yoghurt en fruit op; 'middags 4 sneetjes brood met beleg en een banaan. Nu weer honger...
Volgens mij moet ik dat ook maar eens gaan doen, zou ik veel meer rust door krijgen!! Ben weer helemaal op van de zenuwen voor vnv. Die angst blijft bij mij helaas. VK zei wel dat zo n doppler niet goed blijkt te zijn... Maar wat is er nog meer niet goed denk ik dan.. Ik woon in venlo, meest vervuilde gedeelde van nederland, echo s zijn dan ook niet goed en ga zo maar door.... Mm misschien echt een idee hoor! P.s. hebben dit meerdere hier in dit forum? Nog steeds zo angstig voor een cho dat het niet oke is?
Haga hier het zelfde! Ook eigen broeken nog aan Namen: wel een lijstje maar niet heel gericht bezig geweest ermee, we wachten eerst het geslacht af en dan gaan we er mee bezig 😁
Bij de laatste had ik dat heel erg. Maar het beeld stond stil , dus ik zag geen hartje kloppen niks bewegen schrok me rot. Tot het beeld dus "aan" ging meestal zag ik gelijk bewegend beeld dit keer dus niet. Verder is het idd gewoon altijd spannend om te zien hoe het gaat.
Voor een meisje liv jongen kay maar kan nog veranderen. Al denk ik dat een meisje wel echt liv gaat worden.
Namen zijn we nog niet mee bezig. Vind 1 naam al moeilijk genoeg haha dus we wachten even af tot we het geslacht weten. Kamertje is bijna helemaal leeg van de week 1 stuk muur even witten. Daar had ik wat op geschilderd maar dat past echt niet bij een babykamer. En dan hopelijk dit weekend de groene verf halen voor de korte muur Heb vanmiddag ook de kinderwagen besteld
@vlindermama2014 ik kan me heel erg druk maken voor n echo. De vorige echo was het eerste wat ik vroeg 'en? Klopt het hartje?' Ik probeer het echter los te laten.. Als er iets mis is, heb ik er geen grip op gehad. Meer dan je best doen om het goed te doen kan immers niet. Een doppler lijkt me erg leuk, toch denk ik dat ik het hou op de afspraken bij de vk. Er zijn ook apps die claimen dat ze het hartje kunnen laten horen, misschien een goedkoop alternatief om te proberen? Ik ben zo bang opeens de hartslag niet te kunnen vinden en dan in paniek te raken Ik heb nog helemaal niet gekeken naar namen tijdens de zwangerschap, wel ervoor dus wie weet vind ik in mijn oude lijstje een mooie naam waar ik (nog steeds) achtersta. Jullie hebben al een paar heeele mooie gekozen zie ik!
Onze namen houden we lekker geheim, sorry! Korte, stoere namen in elk geval. En het liefst vermijd ik meisjesnamen met een a op het eind. Vind ik stoerder zonder a. Lijkt me eerlijk gezegd zenuwslopend zo'n eigen doppler. Zou ook bang zijn opeens het hartje niet meer te kunnen horen. Ik hou het bij de controles bij de vk. Kijk ik ook steeds naar uit, blijft bijzonder om te horen.
Wat kletsen jullie toch veel Ik wil geen dobbler, zou indd totaal in paniek schieten als ik het hartje een keer niet zou horen Mijn gewone broeken pas ik niet meer, ik heb een buikje gekregen, maar is niet alleen baby is ook + 5,5kg Vrijdag was ik op mijn vaders verjaardag en veel bezoek zei ook "je begint al een buikje te krijgen hè".. ik zei maar niet steeds dat t ook van het eten komt Sommige van jullie hebben echt al mooie zwangerschaps buikjes! De namen zijn we al even uit, maar ik zet het niet op het forum (ivm privacy en openbaar forum). Ik heb de laatste dagen echt zo'n last van de oprispingen, moet er steeds bijna van overgeven Vandaag weer zware werkdag gehad (mn enige werkdag nog), dus lig nu lekker al in mn bed, ben op!
Echo was goed en voor het eerst het hartje gehoord!!!! Heel bijzonder. Wij zijn verliefd, hahahaa. Toen ze ging vertellen over de benen op de echo zei ik meteen 'kunnen we even ertussen kijken'..... En jaa hoor.... Ik zag duidelijk een piemel.. De VK vond het ook meer op een jongetje lijken maar durfde niks zeker te zeggen!! Ik weet voldoende, hihii,mijn gevoel zei het vanaf het begin, rond de 11 dacht een VK m.b.v. De NUB en nu dit.. . Toch wacht ik nog ff met het van de daken schreeuwen en spullen kopen. Fijne dag vandaag. Succes bij de VK of gyn.