Ahhhhh wat een super leuke foto's liesje12345 En gefeliciteerd! een meisje kun je nu lekker gericht shoppen.
Wat een mooie foto's van de buikjes en de echo's allemaal! Ik ben ook benieuwd wat het word, ik heb eigenlijk geen voorgevoel, een naam voor een jongen hebben we maar meisje zijn we nog niet over uit. Het word sowieso een korte Hollandse naam. Gisteren behang uitgezocht voor het kamertje van mijn zoontje. Allemaal blauwe sterren, staat leuk bij de steigerhouten meubels die we hebben uitgezocht. Hebben jullie allemaal al kraamzorg geregeld?
Leuk liesje, een meisje. En mooie foto's! Ik was eerst ook van de korte Nederlandse namen. Maar neig nu toch meer naar een Engelse korte naam. Terwijl ik dat eerst vreselijk vond. Straks geef ik onder invloed van hormonen ons kindje een hele verkeerde naam!
Vandaag de doppler ontvangen en natuurlijk meteen geprobeerd. Duurde ff tot ik het hartje gevonden had, maar hij doet het 's avonds nog ff met mijn man samen geluisterd en ook weer het hartje kunnen vinden, maar blijbaar is onze kleine zooooo actief hoor je het hartje en daarna is het net alsof je water hoort klotsen en is ie weg, en kun je weer opnieuw zoeken hahahaha. Namen hebben we al heel lang al vanaf week 7 hebben we 2 meisjes namen en 2 jongens namen. Omdat we dachten dat we dus een 2ling kregen. Kraamzorg hebben we ook al geregeld nu. Hier werd aangeraden dit voor de 25ste week te doen, maar omdat je in de zomer bevalt dan was het wel aanbevolen om het zo vroeg mogelijk aan te vragen. Zijn er meer dames die ineens last hebben van de stoelgang?
Kraamzorg; ik heb wel eens gehoord dat je het ivm de zomervakantie voor de 14 weken ofzo aan moet vragen omdat ze je anders KUNNEN weigeren????? ik heb het dus al geregeld paar weken terug. In April heb ik mn intake Wij weten het geslacht pas 17 feb.. kan echt niet wachten, ben zo nieuwsgierig heb laatste dagen sterke voorkeur voor een meisje. Nog geen namen bedacht maar moet wel bij ons zoontje passen, die heet Ivan.
Liesje wat leuk een meisje! Gefeliciteerd! Nu lekker gericht shoppen.. Mooie foto ook. Kraamzorg hier ook al paar weken geleden geregeld. Denk hier ook een meisje, ookal had ik het vorige keer ook mis.. Wij wachten nog even tot de 26e
Kraamzorg al geregeld bij 12 weken al. Vind bijzonder dat mn gevoel klopte al is dat misschien toeval.
Wat leuk liesje ! En meid Lekker gericht shoppen dus. Hier hopelijk 5 feb weten wat het wordt. Ik denk en jochie, geen voorgevoel hoor , maar dat denk ik gewoon
Fijn zeg, voor de laatste keer wc , helder bloed verlies dat wordt heel fijn slapen dus morgen gelijk bellen en die kant op. nu weet ik dat de placenta laag lag en er werd gezegd dat het kon dat je sneller bloede maar toch bah voel me ***
Nee geen krampen, de placenta lag laag, daardoor kan ik bloeden zei de gyn de keer bij de combinatietest, dus hopelijk is dat het "maar" en niks anders
Wat een mooie echo's en nog meer geslachten bekend! leukleukleuk! Vandaag een telefoontje gehad dat we 12 feb pas voor de geslachtsbepaling kunnen. Ben dan al 16w4d ipv 15w, maar gelukkig nog ruim voor de 20w echo @kimberley33 jeetje wat griezelig. Gelukkig weet je wat de reden waarschijnlijk is. Ik hoop dat je daar iets van rust in kan vinden, zal ongetwijfeld onwijs schrikken zijn. Ik duim mee dat alles goed is! Afgelopen nacht voor het eerst gedroomd over de kleine, wel 2 keer! De eerste keer was het een jongetje en daarna was ik niet zeker van het geslacht. Ik vind het zo onwijs spannend
Nou ja het is niet en beetje bloed het is gewoon een pot vol. Durf nu niet eens naar de wc bang om weer zoveel bloed te verliezen
Zit niet bij de vk maar de gyn, en bellen heeft nooit zoveel nut, want gelijk heen kan toch niet dus bel liever in de ochtend, zo dus dan ov kaart opladen en heen gaan. Of dat hoop ik dan maar, kids zijn om half 1 alweer vrij en heb niemand die ze kan opvangen dus het moet echt Sochtends even tussendoor dus hoop echt dat dat kan
Ja dat zou echt schandalig zijn. Als je nou zorgt dat je vertrekklaar bent als je belt, dus alles opgeladen en aangekleed heb je meer kans om het te halen. Nav dit ga ik ook kijken hoe het zit bij mijn gyn in geval van nood. Weet ik ook niet eigenlijk.
Dit is eigenlijk wel de rede waarom ik niet volledig bij de gyn wil zitten. Mijn vk heeft gisteren aangegeven dat ik bij de gyn kan voorleggen om gecombineerde zorg te doen. Dan blijf ik bij de vk voor de routine dingen maar doet de gyn de echo's. Ben er nu dus ook achter dat ik ipv een SEO een GUO ga krijgen met 20 weken. Dat is dan wel weer erg fijn. Maar ik ben zo'n onzekere muts en heb het de afgelopen weken erg fijn gevonden dat ik voor kleine dingetjes de vk kon bellen en dat gaat straks dus niet meer als ik bij de gyn volledige controle krijg. Plus dat ik de optie wil houden om thuis te bevallen en dat gaat dan ook niet meer.