16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Grrrr en daar lig ik fan klaarwakker midden in de nacht...hopelijk val ik zo weer in slaap

2. Gember

Gember Niet meer actief

@karlijntjev: dank voor het bijwerken van de lijst!
    @mamavand: welkom!
    @missreddragon: leuk is het geworden, het bordje! :)
    @seurebeure: superschattig! :D
    @moeders voor moeders: ik doe niet mee, heb ik besloten. Ik zie er heel erg tegenop en leg mezelf al gauw druk op om alles goed te doen, dus nu even niet. De komende tijd heb ik het erg druk op m'n werk en ik vind het al genoeg om me daar doorheen te slaan. Met de Kerst heb ik twee weken vrij en dat is nu echt mijn doel aan de horizon... Daarna nog 2-3 weken doorbijten voordat ik het kan vertellen.

Vannacht eindelijk min of meer doorgeslapen! :)

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    MaBaD, welkom en gefeliciteerd!

MissRedDragon, wat een schattige en mooie hond ;)
    Mooi bordje heb je gemaakt!

Seurebeure, schattig! En ja, die test blijft maar 1 dag "aan staan".

Iez, balen joh, ik word ook wel vaak wakker 's nachts maar kan dan wel na een paar minuten weer doorslapen.

4. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ben ik trouwens de enige die het gevoel heeft nu al wat dikker te worden. Mijn riem zit een gaatje losser en normaal als ik mijn buik introk kon je dat duidelijk zien en nu zie je bijna niks van het intrekken.. ?

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Goedemorgen meiden!

Hier erg druk gehad gister maar heb alles gelezen! Haha

@PH1:Ik heb hier ook al dat ik in de auto m'n broeksknoopje los moet maken, omdat er teveel druk voor m'n gevoel op m'n buik zit dus heel herkenbaar!

Nieuwe meiden: welkom hier! Yeeeeh!!

@Seurebeure: ja! Ik was ook helemaal over de zeik dat de CB uit ging.. Had nog niet eens een goede foto ervan gemaakt.. Grrrrrr

Hier heerlijk geslapen! Tip voor alle meiden hier: koop een nieuw kussen! We zijn gister naar de Ikea geweest, voor een tientje een nieuw kussen, heeeeerlijk!!
    Gister sollicitatie gesprek gehad en wss voor een paar maanden in 2015 werk voor 2/3 dagen in de week, kunnen we wat extra's opzij zetten voor de kleine :) yes yes!

Fijne dag allemaal!

6. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ph1 ik kan bepaalde broeken ook niet meer aan zit niet lekker heb echt een darmen buikje!

7. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Hopen dat ik het dan verborgen kan houden tijdens de feestdagen straks..

8. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    goedemorgen meisjes,

even snel een berichtje vanuit mijn werk.. :)
    Bedankt voor jullie lieve en geruststellende woorden!!!!!

Missreddragon: wat een super leuk idee!!
    Seurebeure: heel erg lief wat je hebt gekregen! Lekker bij wegdromen, laat die 9 maanden maar snel voorbij gaan!
    Iez: heel herkenbaar, lig halve nachten wakker!
    Alles voor ons wensje (A) hahaha!

Fijne dag dames!!

9. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    p.s. 28 november al een echo bij de gyn om te kijken ons iniminimensje wel op je juiste plek zit ( niet heel onbelangrijk) dit i.v.m. de endometriose.

10. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Als ik m'n buik nu zie denk ik met kerst nog duidelijker vind ik ook helemaal niet erg voor het eerst trots op m'n buik.
    Ik heb voor kerst de echo dus als die goed is mag iedereen het weten!

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Welkom nieuwe zwangeren! Denk dat er waarschijnlijk nog een paar bij komen maar dan is de 31 juli al snel voorbij! We zijn een leuke club zo!

@slapen: hier ook zo vaak wakker Iez! Maar soms heb ik nachten dat ik wel goed door slaap. Heb het ook heel snel koud! Jullie ook? Denk door de moeheid ofzo.

@cb testen: ze zijn idd erg duur. En de tekst staat er maar 24 uur. Ik had er vorige jaar in een aanbieding 2 voor 9,95 gekocht. Houdbaarheidsdatum tot 12-2013. Hele tijd in de kast gelegen. Vorige week en vandaag ( ja vandaag, wilde nog 1 week wachten maar niet gelukt) getest en duidelijke uitslag dus dat ze bij een jaar over datum zijn maakt dus niks uit. Vandaag trouwens een mooie 2-3. Ook nog een kv2v5 liggen en die knalde echt! ( zie fotoalbum!!:D) Mijn testen zijn bijna op nu :D

@mvm ik doe wel mee. Reden: ik heb nu ervaren hoe het is om langer op een zwangerschap te wachten. En dan weet ik zelfs dat er genoeg stellen zijn die NOG langer moeten hebben wachten of nog wachten. Dit wachten vond ik emotioneel behoorlijk zwaar. Wil daarom anderen helpen hun droom waar te maken.

Gisteren heb ik op mn werk mijn afdelingsmanager en 1 collega verteld van de zwangerschap. Ze waren zo blij! Ik tranen in mn ogen gelijk. Gelukkig hoef ik geen nachten meer te werken en daar ben ik heel blij om.

Hebben jullie trouwens ook een soort zijn spierpijn in je onderrug en bekken? Echt heel vervelend, komt vooral opzetten als ik iets van de grond pak of buk. Echt niet fijn :( Vanmorgen met moeite mn brood opgegeten, denk dat de misselijkheid er langzaam aan begint te komen.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gember: fijn dat je hebt kunnen doorslapen. Heerlijk vooruitzicht he 2 weken vrij.

4dogs82: fijn dat je weer kunt slapen, ikke helaas niet :( en ik zie dat Vlindermama ook niet. Maar als we dit moeten dragen met alle liefde voor onze kleintjes :).

PH1: kan het echt zo snel gaan het aankomen? Ik moet me nog in de literatuur daarover gaan verdiepen, ik dacht dat je pas in 2e trimester begon met aankomen. Maar misschien is dat per vrouw verschillend.

Mikjez: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Sorry als je het al hebt verteld, maar nu werk je dus niet? Of ga je van baan switchen. En is het wel te doen je baan terwijl je zwanger bent?

Vlindermama: oh wat fijn (en spannend) een echo zo vroeg al op 28-11. Wel leuk dat we al zo vroeg updates kunnen gaan krijgen.

Liesje12345: doen ze tijdens de intake geen echo?

Mijn verlofaanvraag is goedgekeurd, dat is mooi want na mn 1e echo op 11-12 hoef ik nog maar 2 dagen te strijden om het voor me te houden en dan kan ik 4 weken op vakantie en als ik terug ben is het halverwege januari en dan zit ik in week 13 en kan ik het vertellen :). Maar nu eerst elke dag overleven en voor me houden. Vandaag gaat het lukken want ik werk alleen.

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Mamameisje: Ik heb het ook heel koud in de avond!!! Gisteren heeft mijn man zelf een warme kruik aan me gegeven. Hij dacht dat ik een griepje zou krijgen.
    Oh wat leuk om te horen hoe leuk ze reageren en hoe ontroerd jullie raken. En heel fijn dat je geen nachten meer hoeft te werken, echt heel fijn.
    Ik heb nog geen pijn ervaren. Als de misselijkheid begint te komen, zal je hcg waarde vast hoog zijn.

Oh wat leuk, wij lopen gelijk zie ik :)

14. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Nee hier doen ze pas een echo vanaf 10 weken, als ik ga zeuren Miss eerder wacht eerst de intake wel af, bij mijn verloskundige is ook geen echo apparaat daar moet ik voor na een andere locatie.

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ok, spannend, in ieder geval fijn een tussentijdse afspraak, heb je net een tussenstap die het draaglijker maakt om te wachten denk ik.

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik vind jullie banners echt leuk! m.n. die van Liesje, heel informatief.

17. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    @Iez: ik werk nu ook, maar niet heel veel, bedrijf van m'n vader en doe daar beetje archiveren, boekhouding enz.. De toekomst is daar nog heel onzeker dus wil voor de zekerheid wat meer uren kunnen maken nog voor de tweede komt. Ik heb net m'n bachelor gehaald en daar is op dit moment al helemaal geen werk in te vinden. Dit extra baantje is in het verlengde van onderzoeken doen, dus mocht ik aan m'n master willen beginnen volgend jaar is dat mooi meegenomen :)

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh dat komt dan mooi uit zo te lezen. Fijn dat het zo kan.

19. Gember

Gember Niet meer actief

Even snel vanaf m'n werk: ben vandaag niet echt misselijk. Ik maak me dan gelijk zorgen... :$ Gisteren was ik de hele dag juist wel heel erg misselijk. Gaat het bij jullie ook op en neer? Vreselijk dat eerste trimester! Vrijdag wil ik met 4w5d nog een laatste kv2v5 test doen en over een week de cb test. Hoop dat ik er niet meer stress van krijg.

Tot en met welke week loopt het eerste trimester nou? Tot en met 12, 13 of 14 weken? Ik lees overal iets anders. Het is fijn om te weten wanneer het geen geheim meer hoeft te zijn.

20. Gember

Gember Niet meer actief

@ph1: hier soms ook een opgezette buik. Het zijn waarschijnlijk gewoon je darmen. ;)
    @mikjez: fijn dat je nog wat meer uren kan maken komende tijd!
    @vlindermama: wat goed zo'n vroege echo! Voor ons hier ook leuk om mee te kijken.

Deel Deze Pagina