Oh wat fijn dat alles goed is Kim! Wat een opluchting. Nu kun je met een gerust hart genieten van je weekend.
kimberley lees nu pas, maar wat schrikken voor je! Gelukkig dat je vandaag terecht kon en dat je weet dat met je beebje alles goed gaat!
Jeetje Kimberly, wat schrikken! Gelukkig is alles goed met je beebje Hopelijk is het eenmalig! Leuk liesje ook een meisje en vlindermama een jongetje, natuurlijk ook hardstikke leuk! Hier vandaag eindelijk aan het fotoboek van L begonnen, foto's lagen er al een poosje maar moesten nog geplakt worden. Nou nu kan ik helemaal niet meer wachten tot het juli is hha, zo lief zo'n kleine baby! Hier hadden we trouwens voor meisjes ook al een lijstje leuke namen, maar voor jongens vond ik het echt lastig dus wat dat betreft mazzel dat het een meisje is hha. We hebben wel 1 naam die we allebei erg leuk vinden, maar houden we ook nog even geheim
Poe, kim, wat een schrik! Gelukkig kon je snel terecht. Wel balen dat ze de oorzaak niet hebben gevonden, maar gelukkig is alles goed met je beebje Hier ook al flink bezig met namen haha. Vind het wel moelijk hoor, maar heb al wat leuke op een lijstje staan, zowel jongens als meisjesnamen, maar manlief en ik hebben nog niet bij 1 allebei een WOW gevoel.. Donderdag geslachtsbepaling leukleuk deze tijd MRD: wij hebben volgens mij dezelfde doppler, erg leuk
Ik heb vandaag de ouders van nu zwangerschapsboxvolmetreclame opgehaald. Zat een speentje in, 2 pampers, etos buikcreme, een voedingsbakje, jillz en wieckse radler 0%, een kikker kalender een boekje en verder heel veel reclame. Best leuk
Ja gelukkig wel, oh ja die box mocht ik ook ophalen, van de week maar even doen Ik heb vroeger zo'n doppler gehad, best grappig. Maar ook wel beangstigend als je het hartje niet kan vinden.
Zwangerschapsdoos; leuk!!! heb ook direct aangevraagd Nu ik toch bezig was ook maar gelijk kraampakket aangevraagd, is dat ook maar gelijk klaar. ik voel me eindelijk weer wat beter, niet meer zo beroerd maar wel heel moe op sommige dagen.
Hier ook vanochtend kraampakket aangevraagd Ik ga ook even op zoek naar zwangerschapsdozen, welke hebben jullie al allemaal gehad/voor aangemeld?
Hier de prenatal, kruidvat en etos aangevraagd. Babydump heeft ook een leuk pakket volgens mij maar zit bij ons niet in de buurt
Dames die bij de gyn lopen. Hebben jullie ook gehoord dat je een verloskundige moet regelen voor na de geboorte? Weer iets wat ik niet via het zkh te horen krijg.
Ik ben bij de vorige zwangerschap halve wege over gegaan naar de gyn en ben bevallen in het ziekenhuis. Je verloskundige komt op na controle in de kraamtijd Tenminste, zo is het hier gegaan. Dat is hier gewoon de plaatselijke verloskundige, dat hoefde ik zelf niet te regelen volgens mij heeft de kraamhulp dat gedaan toen.
Heb ik gehad. Ik mocht 8x500 paracetamol per dag. En wat bij mij hielp een beetje verlichten is koude doek telkens op m'n hoofd.