Ik gaf me dus op bij de kraamzorg en die vroeg mij naar wie m'n verloskundige was voor na de bevalling. Zo kwam ik er dus achter dat ik die moest regelen. Idd voor de controles. Somehow dacht ik dat dat ook een taak van de kraamzorg was.
Gewoon even bellen met de plaatselijke verloskundige praktijk, die kunnen het je vast vertellen hoe het bij jullie gaat
Ik heb alleen de doos van WIJ Jonge Ouders aangevraagd, had geen idee dat er zoveel verschillende waren haha Morgen maar eens even kijken! Hoofdpijn heb ik ook ja, echt heel irritant!
Leuk!! Veel plezier Hier onrustig geslapen moest vannacht ineens overgeven misschien verkeerd gegeten. Ook voel ik haar sinds gisteren in mn buik vooral s avonds en s nachts zo bijzonder gevoel. Bij de echo zeide ze al dat mn placenta achter ligt en ik het snel zou gaam voelen als je dr zag spartelen in mm buik♡ Kimberley is het bloeden gestopt?
Veel plezier vlindermama!! Dat is niet fijn Liesje Zou inderdaad kunnen dat je iets verkeerds gegeten hebt. Voel je je nu wel beter? Fijn dat je de kleine ook voelt! Inderdaad bijzonder.
Veel plezier Vlindermama! Leuk hoor Wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt Liesje! Voel je je nu wel weer wat beter? Wel gaaf dat je je kleintje al voelt, heel bijzonder
Wat fijn dat je baby al voelt. Bij mij ligt de placenta aan de voorkant. Gaar dus nog wel even duren ben ik bang. Buikgriep heerst hoorde ik laatst... Dus het kan ook een buikgriepje zijn. Wij zijn vanmorgen naat de praxis geweest en hebben laminaat, behang en verf gekocht voor de babykamer. Vl is nu het oude behang er aan het afstomen. Zo leuk om te denken dat er over een paar maanden ons kindje in die kamer slaapt
Het is nu gelukkig over. Leuk al doe baby kamers die van ons moet nog gemaakt worden wij hebben nu een hele grote slakamer en dat worden 2 kamers. Binnenkort gaan ze beginnen moet een deur in nieuw raam en muurtje dus we laten net doen. Kan niet wachten om alles in te richten heb al wel wat leuke accessoires gekocht. Gaan jullie naar de 9 maanden beurs? Ik wel met de oma's en overgroot oma ben benieuwd of er leuke spulletjes zijn..
@kimberly ik hoop dat alles nu goed gaat! Ik heb ook een heleboel zwangerschapsdozen aangevraagd, ik ga zo de doos van de etos ophalen. @vlindermama veel plezier!! @liesje wat bijzonder ik kan niet wachten tot ik de kleine elke dag kan voelen. Iedereen al druk met klussen in huis, wij moeten nog eventjes wachten. Hier trouwens nog een zieke, sinds gisteravond een longontsteking.. Al de 2e keer deze zwangerschap. Ik heb astma en mag ontstekingremmende medicatie niet meer gebruiken, dus ik lig nu weer in bed voor een paar dagen. Ik was er nu snel bij, dus hopelijk maandag gewoon werken. Iedereen een fijn weekend!
Hier ook verf gekocht en een afspraak gemaakt voor het leggen van de vloer! Echt super leuk allemaal. Hopelijk morgen verven! Beterschap Flengeltje! Zou eerlijk gezegd maandag niet gaan werken. Verstandigste is om een weekje thuis te blijven en het rustig aan te doen.
Leuk ! Ik ga morgen even neuzen bij de prenatal. Net uit verveling lijstjes gemaakt voor wat er nog gekocht moet worden en hoeveel geboorte kaartjes wordt nog wat straks al die adressen opzoeken van iedereen.
@beeb87 dankjewel! Het is inderdaad verstandiger om thuis te blijven, maar aangezien ik nog geen antibiotica hoefde te gebruiken denk ik dat het nu wel meevalt. Maandag ook naar verloskundige en ik hoop dat zij kan helpen met andere onstekingsremmende medicatie die wel toegestaan is. Zou nog veel benauwdheid schelen deze zwangerschap. @liesje slim!! Adressen al snel bij de hand hebben scheelt een heleboel werk straks.
Is zo Flengeltje maar als je te snel weer aan het werk gaat dan kan het 2x zo hard terug komen. Mijn vk raadde met de griep aan die ik toen had zeker een paar dagen extra rust te nemen vanaf het moment dat je je weer goed voelt. Zo weet je zeker dat je voldoende uitgerust bent.
Beterschap Flengeltje! Ik zou ook nog even rustig aan doen hoor, beter dat je jezelf nu de tijd gunt om aan te sterken dan dat je door blijft sukkelen toch? Pff, wij waren vanmiddag even op Sneeuwbal Festival waar een vriendin van mij haar verjaardag vierde, was wel gezellig maar na drie uurtjes hield ik het voor gezien. Toch wel koud zo buiten, harde muziek overal en rokende mensen in al die tenten, niet zo fijn voor Mini-Me natuurlijk Zo lekker opwarmen in een "warm" bad... Zal blij zijn als dat niet meer 37 graden hoeft te zijn!
Ha allemaal, Ben weer terug naar 2,5 week afwezigheid. stond op 2 beurzen te werken...... pfff 140 uur in 2 weken was wat te veel van t goede. Ik ga morgen alles bijlezen en ff reageren! Liefs
Wij hadden ook eem feestje maar om 12uur was ik t zo zat al die dronken lompe mensen vreselijk als je nuchter bent. En bij de auto boete fout parkeren 90euro fijn.. Straks lekker naar ikea en prenatal; )