Ja hoor, dat heb ik ook Jenn78. Vooral als ik al een tijdje gestaan heb (of als ik bijvoorbeeld nodig moet plassen ) staat mijn buik strak, maar soms lijkt het ook net een vetrol. Kan niet wachten tot het eindelijk duidelijk een zwangerbuikje wordt!
Allemaal gefeliciteerd met de meiden! Wij weten het ook pas in week 20 Nou, ik had gister voor het eerst last van 'buik'! We zaten filmpje te kijken op de bank, vriend lag met z'n hoofd op m'n schoot (net ONDER m'n buik, hoger was al a-relaxed). Na een half uur heb ik knoopje van mn broek nog verder open gedaan en na een uur was ik hélemaal klaar met al die kleren en moést alles uit. Bleh, broek zat strak, BH zat strak, trui zat strak... Dus lekker in bed gaan liggen Vandaag gaat het weer, mijn buik lijkt vooral 's avonds groot! Passen jullie al je oude kleding nog? Heb overigens verder 9 van de 10x een jurkje aan, daar heb ik ook wat meer speelruimte in (voorlopig)
Ik vind die buik al regelmatig in de weg zitten. Ook bijvoorbeeld als ik in de auto zit en er zoals vanmorgen 2 uur over doe door file. Of als ik lang achter mn bureau zit. Ik pas mn eigenlijk kleding niet meer of nou, het gaat nog wel maar lekker zit het niet. In ieder geval mn broeken niet en jurkjes draag ik bijna niet, ik ben niet echt een jurkjestype. Bovenkleding gaat nog best aardig.
Wauw! Zoveel meisjes! Super leuk! Ik wil ook graag een meid, maar als ik de percentages hier bereken heb ik een kleine kans hihi Ik mag donderdag 20u!! Ik ben zo benieuwd. Wil het echt graag weten.. Hier ook een buikje waarvan soms enorm en soms helemaal niks te zien.. Fijne dag meiden!
Mijn buik zit vooral in de weg met sporten (stretchen) en inderdaad bij lang zitten. Ik pas mijn gewone broeken nog wel, maar zwangerschapsbroeken zitten lekkerder. Aan het eind van de dag gaan gewone broeken toch echt knellen. Jurkjes draag ik ook weinig, maar pas ik nog wel. Ik heb wel een ruimere dikke panty moeten kopen, al mijn panty's bleken zo'n broekje te hebben dat je buik een beetje insnoert en dat is natuurlijk niet fijn!
Ik had net die Mamma leggings van H&M gekocht. De dunne zit super fijn, maar de dikke (zelfde maat) zakt de hele dag af. Echt irritant! Blijkbaar nog niet genoeg buik om hem omhoog te houden, maar teveel buik voor mijn oude leggings...
Nee hoor, is niet schadelijk! Je kindje zit veilig in je buik en krijgt genoeg binnen! Je zou evt ORS kunnen gebruiken voor jezelf! Beterschap!
Wat leuk zeg zo veel meiden, mijn kans op een meid is ook verkeken haha, maar jochie is ook prima hoor maakt mij niet uit en voor vl wel zo leuk 1tje die de naam voortzet Hoop dat de gyn het donderdag kan en wil bekijken haha. Zeker nu ik het hier zo allemaal zie, en anders nog wat langer wachten tot de 20 weken.
Mijn eigen broeken pas ik al een week of 5 niet meer haha. Vond die positiebroeken helemaal niet lekker zitten in het begin maar vind het nu heerlijk! Tot nu toe pas ik mijn eigen leggings nog wel maar die rekken dan ook aardig mee Yvetje, kan geen kwaad voor de kleine. Probeer wel genoeg te drinken en dan komt het goed. Ga wel langs de ha als je denkt dat het te lang duurt of als je echt onzeker bent. Langs gaan kan geen kwaad. Beterschap!
Dankjewel mamasmeisje. Zal ook wel... heb bouillon gehad. Gelukkig is mijn man met de kinderen naar zwemles! Veel meiden lees ik! Wat leuk. Dan zal mijn voorgevoel voor een jongen wel kloppen
Veel meisjes tot nu toe al Mijn man en ik hebben beide al gedroomd dat we een meisje krijgen. We gaan het niet eerder weten dan wanneer het komt. Al ben ik van nature zeer nieuwsgierig ik wacht toch wanneer het kindje er is Maar mochten we het per ongeluk zien bij de 20 weken echo 26 maart dan houden we het voor de familie nog even als verassing. Maar we hopen er op dat de verloskundige ons even waarschuwt mocht ze de billetjes in beeld krijgen. Dan kunnen we ff weg kijken.
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje -33 Isolabella - 1e kindje - 31 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 ♥meisje♥ Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥ Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 Afspraken 03 feb - 4dogs82 - geslachtsbepaling 03 feb - Beeb87 - pretecho met geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak gyn 05 feb - MWW - afspraak gyn 05 feb - Mikjez - geslachtsbepaling 05 feb - Mam1991 - Centering Pregnancy-controle 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 06 feb - Seurebeure - geslachtsbepaling 09 feb - Gember - afspraak vk 09 feb - Mikjez - afspraak vk 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 19 feb - LadyL - afspraak vk 26 feb - monique7 - 20 weken echo 27 feb - Gember - 20 weken echo 27 feb - Vlindermama- 20 weken echo 03 mrt - Mamasmeisje - 20 weken echo 05 mrt - Seurebeure - 20 weken echo 06 mrt - Liesje12345 - 20 weken echo 09 mrt - Beeb87 - GUO 10 mrt - LadyL - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje - 20 weken echo 17 mrt - Mam1991 - 20 weken echo 26 mrt - MissRedDragon - 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Sorry meiden, zag veel lieve reacties naar mij gericht.. Zo ontzettend druk met werk en aansterken van de longontsteking. Het gaat trouwens vele male beter! Ik ben gister naar de vk geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Daarnaast is mijn buik gevoeld en vk gaf aan dat buik erg voor loopt, maar dat is niet zo zorgwekkend. Groeispurtje gehad! Het is dus toch echt al een babybuik Verder ga ik wel naar de 9maandenbeurs samen met een (zwangere) vriendin en heb ik 12 feb de geslachtsbepaling. (De za of zo) Super leuk! Wij zijn heerlijk in de wolken! Fijne avond!
Hoop bladzijden weer bijgekomen zie ik. En al een paar geslachtsbepaling gehad. Leuk al die meiden.Stiekem hoop ik ook op een meisje. 4dogs: Onwijs leuke naam! Ik had vanochtend pech met de gladheid. Ik stond stil bij het stoplicht en er parkeerde een andere auto ff achterin tegen mijn auto. Gelukkig niet al te veel blikschade maat wel last van mijn nek, morgen maar ff de huisarts bellen. Hier 1,5 kilo aangekomen, ik moet zo min mogelijk aankomen vanwegemijn overgewicht en diabetes. Zijn jullie al wat kilo's aangekomen?
Hahaha, volgens mij zijn er veel die een lichte voorkeur voor een meisje hebben Grappig! Kilo's aankomen, al 4 hihii. Volle heupen en billen gekregen maar mijn buik blijft lekker strak . Ohh ja en een voller gezicht! Beterschap Yvetje!!! Het kan geen kwaad, al snap je je bezorgdheid wel. Ben ik tot nu toe nog de enige die een prinsje krijgt??? XXX Fijne avond!!
Leuk al die meisjes, gefeliciteerd allemaal! Hier was ik vorige week nog niet aagekomen, maar me buik is wel al behoorlijk bol, geen idee waar dat dan vandaan komt Moet echt al wel zwangerschapsbroeken aan, anders zit het echt niet meer lekker. Verder draag ik wel gewoon gewone shirts, maar dat rekt nog wel mee Ik wil eigenlijk ook wel naar de 9 maanden beurs, toch een keer leuk om geweest te zijn lijkt me. Wat me een beetje tegenhoud is dat ik geen andere zwangere ken en ik het wel zo leuk vind met iemand anders te gaan die ook zwanger is, helemaal omdat ik van mezelf niet zo veel mag kopen deze keer omdat we weer een meisje krijgen
Ik ga met m'n oma moeder en schoonmoeder, vooral omdat schmoeder zich anders buiten gesloten voelt ( heb niet veel met dr maar zei wel met mij) Ga liever alleen met mijn moeder maarja daar winkel ik al vaak mee voor de kleine. Schmoeder bemoeit zich nogal graag overal mee dus omaatje gaat ook mee dus hopelijk wordt toch gezellig:d