@mamasmeisje: goed dat je nu geen nachtdiensten meer hoeft te doen! Hier vooral last van ongi krampjes, verder nog niet. Lekker van je knaltest! @iez: goed gepland zo!
Goede vraag eigenlijk. Ik dacht altijd dat het bij week 14 begon, maar het klopt als je googled varieert het tussen 12-14
@Gember: volgens mij is het officieel 3 maanden dus zeg 30x3=90 dagen delen door 7 = 12,85 weken @mamasmeisje: heel erg fijn dat je geen nachtdiensten meer hoeft te draaien! Weet van vroeger dat het je echt kan slopen en met een zwangerschap is het helemaal dat je al je energie nodig hebt! En wat die koudheid betreft: ik heb t ook enooorm koud heel de tijd! Loop bijna te rillen
Hier ook ongi kramp, heel koud vooral s avonds ben Daniƫl warm te krijgen. En veel honger continu zin om te snaaien vanavond pizza eten met een vriendin lekker Beetje opletten want wil ook niet tonnetje rond worden
Meiden, wat mis ik mijn kopje koffie zeg! Ik dronk er voordat ik zwanger werd 3 tot 4 per dag en nu durf ik er niet meer als 1 te drinken. 1 kopje per dag kan nl. geen kwaad. Meerdere zou niet goed zijn. Ben ook echt een thee-leut maar ook dat moet ik minderen nu. Ja Rooibosthee drink ik nog veel want dat is cafeĆÆne vrij maar snak nu zo naar een 2e kopje koffie. Was t maar morgen, dan mag ik er weer 1, haha
Ik drink nu ook. Kop ipv 4 maar ik rookte ook en bij koffie zin in een sigaret dus vind 1 kop genoeg, vind het stoppen best lastig maar het lukt gelukkig wel!
Wat ik van mijn vorige zwangerschap kan herinneren is dat ik om en om een goede en een kwade dag had. Ene dag voelde ik me perfect en de dag erna voelde ik me bar slecht. En daarna weer goed. Dus ik denk dat t normaal is dat je je zo voelt. Hcg verdubbeld zich om de 48-72 uur dus dat zou dat patroon een beetje kunnen verklaren. Voelde trouwens vanmorgen al dat dit een slecht dag gaat worden Eerste trimester loopt t/m week 12 Week 13 begint trimester 2 Ik vind deze site daarvoor altijd wel handig. Zwangerschapsverloop - Hoe ver in mijn zwangerschap? Heb hem even ingesteld op mijn eigen uitgerekende datum. Vind dit een duidelijk overzicht en ook makkelijk om vooruit te plannen. @liesje12345: gelukkig heb ik nooit gerookt maar een kopje koffie is zo heerlijk aan het eind vd ochtend.
Ik dacht ook pas later en ik denk ook niet dat mijn buik al echt gegroeid is, maar meer opgezet! Als het zo blijft kan ik het prima verbergen, maar als het gaat groeien dan houdt het wel op!
Ik kom net terug van de stad en boodschappen doen! Ik kon het niet laten om bij de Hema een vestje en een shirt met lange mouwen mee te nemen! Beide in maat 62! Zat nu 20% korting op, dus hoefde maar Ā10,30 te betalen! Boodschappen doen is wel goed voor de portemonnee als je zo misselijk bent.. Normaal rond de 50 euro en nu maar 33
T zijn vooral opgezette darmen maar de een komt al sneller aan dan de ander. We gaan het zien, ik heb ook een rompertje gekocht en een pakje gekregen van mn ouders.
Gaan jullie trouwens ook buikfoto's maken en zo ja vanaf wanneer?? Ik begin er zondag mee en vanaf dan doe ik het iedere zondag!
Gember; ik snap je helemaal. Ik vroeg jullie gister nog om steun.. Het is heel erg lastig je hoofd koel je houden en het liefste hebben we continue die bevestiging dat te allemaal goed zit en goed groeit in onze baarmoeder. Lastig he! Waren de 12 weken maar voorbij. Ik hoop dat je snel weer flink wat merkt want dan voel je je stukken beter ( klinkt gek). Vandaag voel ik me gelukkig iets meer zwanger. Een test durf ik wel niet meer te doen, te bang dat het streepje lichter word. ( dit had in namelijk bij mijn MA). Mamameisje, ik drink ook zo graag koffie, ben er verzot op. Drink er nu 1 tot 2 per dag! xxx
En hebben jullie ook zo enorm veel zin in vet eten!!! Ahhhh heb geen dollartekens in mijn ogen maar cheeseburgursssss!!!!!!!!!!!!
Miss een hele stomme vraag ik zit in een nachtdiensten reeks van 4 en heb er volgende week nog 3, en kan gewoon totaal niet slapen ben zo moe en raak er opgefokt van... Dus krijg er stress van! Normaal als ik niet zwanger ben gebruik ik oxazepam 20 Mg om te slapen en dat alleen voor mijn nachtdiensten! Verder nooit!! Maar dit kan natuurlijk nu niet!! Heeft iemand tips ben ondertussen zo moe en functioneer op werk ook minder dat ik er stress van krijg en bijna zin heb een beetje oxazepam te nemen.. Maar ja echt goed zal het niet zijn maar ja dit is ook niks! 😢😢😢😢😢 wie heeft de gouden tip...
Poe Seurebeure, lijkt me erg lastig ja. Misschien iets homeopathisch gebruiken? Als je zo kapot bent, kan het misschien net een zetje zijn om wat beter te slapen. En de dokter misschien raadplegen.. Wanneer ga je het op werk vertellen, want neem aan dat je dan geen nachtdiensten meer hoeft te draaien? Succes en slaap lekker!
Mag ik er ook bij 4 weken zwanger nu , dus heel pril. als het goed is 31 juli uitgerekend, ben benieuwd ,andere kindjes zijn winter kinderen haha Moet nog een afspraak maken, maar even laten bezinken dat er een wondertje in mij groeit.
Dus ik moet andere thee gaan kopen Ik leef van thee, ik drink niks anders dan thee Rooibos vind ik dus echt niet lekker! Ik ga ook elke week een foto maken. Voel me nu al een zeekoe Ik kan me tenen al niet meer zien als ik normaal sta
Gember en vlindermama hier ook steeds erg onzeker. Waren idd die 12 weken maar voorbij! Hier ook een ma gehad, weet ook dat kwaaltjes niet altijd wat zeggen.. Hier ook verder weinig last van. Buikfotos superleuk, maar wacht zelf nog even en liesje je kunt al verschil zien! Leuk! Wat gaan jullie allemaal hard met kletsen, probeer het beetje bij te houden, maar iedereen die vergeten ben sorry! Hier vandaag nog een keer getest met de clearblue en hier de 3+ Vandaag 5,1!