Wegen zal ik morgen weer eens doen, kilo of 3 erbij nu denk ik. Maar pas nog steeds mijn gewone broeken. Verder de etos doos opgehaald, zielig doosje hoor kan me de dozen van mijn andere 3 nog wel herinneren, veel leuker. De drank kan ik eigelijk gewoon al weggooien want drink niet ook al zit er geen alcohol in , drink die dingen gewoon niet. Dus het fiets ritje had me ook wel gespaard kunnen blijven haha Vandaag bedje ophalen, en verder even rustig aan doen, bekken voelt nog steeds niet super en morgen weer even poetsen bij mensen thuis, en dan heb ik ze toch wel nodig haha
Hier geen voorgevoel voor geslacht. Ik vind het leuk dat ik 2 jongens kort na elkaar heb. Ook een meisje was zeer welkom geweest hoor M'n baarmoeder is dit weekend enorm gegroeid! Zit al bij m'n navel, bizar.. Voel het ook wel hoor, flink zeurend gevoel wat niet fijn is dus hoop dat t snel weg is. De teller staat nu op -1 kilo, maar komt omdat ik 4 kilo was afgevallen met die misselijkheid dus ben daar best blij mee hoop dat het allemaal onder de 70 blijft, gewoon lekker normaal blijven eten en hopen op niet al te veel vreetaanvallen
Hoef me dus geen zorgen te maken Vond de doos van de Etos ook wel erg treurig. Gelukkig word die andere thuis gestuurd
Misschien wel leuk om ff te checken of het klopt bij jullie Een jongen of een meisje? De Chinese geboortekalender voorspelt! Is een chinese geboorte kallender, ik heb bij mijn moeder gekeken naar haar leeftijd en wanneer ik gemaakt ben en mijn broertje en het klopte lol Mijn voorgevoel zegt ook nog steeds een meisje, en volgens de kalender word het ook een meisje hahahaha Leuk nog weer een jongetje op de lijst. Is het iig niet helemaal zo roze Ik kan hier nu eindelijk een gat in de lucht springen. Ik ben van mijn medicatie af en niet meer misselijk joepie!!!!!! Maar ik kan ook nog steeds niet zoveel eten als wat ik voorheen deed. Voorheen at ik rustig 2 borden met macaroni op terwijl ik nu met 1 bord al vol zit. Mijn weegschaal geeft ook nog steeds +0 aan met mijn gewicht terwijl mijn buik en borsten toch wel groter zijn geworden. Maar volgens de verloskundige was dit zeker niet erg omdat mijn bmi voor de zwangerschap al redelijk hoog was. Ik was 87 kilo en weeg nu 80 kilo. Het mooiste zou nu zijn dat ik tussen de 7 en 12 kilo maximaal aan kom zei ze dan zou ik na de bevalling makkelijker onder die 80 kilo komen. Ik mag namelijk volgens de bmi meter maximaal 76 kilo wegen als ik niet zwanger ben dus heb een klein beetje overgewicht. Dus ik hoop dat de kilo's er niet echt aan vliegen zoals bij een kennis van mij die tijdens de zwangerschap gewoon ff 30 kilo aankwam. Heb ik al gezegd dat ik blij ben (sorry voel me nu gewoon geweldig )
Die doos van de Etos/Ouders van Nu vond ik ook teleurstellend. Het speentje was het leukste, de rest tja... Grappig al die verschillen in gewichtstoename. M'n BMI is nog steeds 23.2, dus gezond, dus ik probeer me niet zo'n zorgen te maken. Ik eet ook normaal, dus waarschijnlijk moesten die 3 kg er gewoon bij van moeder natuur. Aan het eind van de zwangerschap wil ik liefst niet meer dan 12 kg zijn aangekomen. Hopelijk blijft er dan niet meer dan 4-5 kg "plakken" die ik er ook echt af moet krijgen op eigen houtje. Fijn dat het (over het algemeen) best goed gaat met iedereen, krijg ik het idee!
Haha volgens die kalender krijg ik een meisje. Dan zou m'n voorgevoel er compleet naast zitten. Snel vol zitten, heb ik inderdaad ook. Maar dan ook dat ik weer snel trek krijg.
Ik had er niet eens een speentje in zitten. En nu bleek ook het boek waar kortings coupons in zitten gewoon vet verouderd te zijn. Nu krijg ik via ouders van nu het boek opnieuw opgestuurd en waarschijnlijk het speentje ook nog.
dan ga ik eens even kijken naar mijn kortingen Nee heb er niks aan 31 januari Uitgave boekje zelf is van juli 2014. waar heb jij heen gemailt MRD? Want dit is wel erg krom zeg...
Wat fijn dat je van je medicijnen af bent MRD!! En ja, dat minder maar wel vaker honger heb ik ook wel. Schijnt te komen doordat je baarmoeder nu omhoog komt, dus in plaats van op je blaas te drukken, drukt ie nu tegen je maag. Ofzo. Ik heb die Etos box nog niet gehad, maar ik hoef me er dus niet echt op te verheugen geloof ik...
Haha, nou volgens die kalender zou het een jongetje zijn. Wie weet... Maar mijn voorgevoel is al heel lang heel sterk dat het een meisje is. Edit: ik ga net twijfelen en kijk nog een keer en ja hoor, had het de eerste keer verkeerd gezien. Zou toch een meisje zijn. Nou ja, we merken het vanzelf!
Hier zegt die Chinese kalender inderdaad een meisje, gelukkig maar, anders had ik een probleem Ik heb al veel teveel kleertjes gekocht (is allemaal maat 56, ik ben zelf nogal lang, dus ik wil maar 1 of 2 setjes in maat 50/56) Super fijn dat je je beter voelt MRD!!
Ze weten wel wat ze gratis weg geven dus Ik weet iig nu dat ik er niet speciaal voor het centrum in ga
heee meiden, weer een jongen erbij, leuk! gember, fijn dat je je weer beter voelt! 4dogs, wat een kleuren gaaf!!!! ( en veel, haha) volgens de chineese kalender zouden wij en meisje krijgen.. Nou als 'dat' nog gaat veranderen in schaamlippen weet ik het ook niet meer vraagje, mijn afscheiding is echo zo dun als water..... Herkent iemand dit? Dat het echt zo dun is.. Zal wel weer paniek zaaien om niks
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Isolabella - 1e kindje - 31 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 32 ♥meisje♥ Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 Afspraken 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 12 feb - Flengeltje - geslachtsbepaling 12 feb - Mikjez - geslachtbepaling 18 feb - Vlindertje90 - afspraak vk 19 feb - LadyL - afspraak vk 25 feb - iez - 20 weken echo 26 feb - monique7 - 20 weken echo 27 feb - Gember - 20 weken echo 27 feb - Vlindermama- 20 weken echo 27 feb - 4dogs82 - afspraak vk 02 mrt - Vlindertje90 - 20 weken echo 03 mrt - Mamasmeisje - 20 weken echo 03 mrt - Kimberly33 - GUO 03 mrt - Flengeltje - 20 weken echo 03 mrt - Mam1991 - 20 weken echo 03 mrt - Mam1991 - centering pregnancy + hartje luisteren 05 mrt - Seurebeure - 20 weken echo 06 mrt - Liesje12345 - 20 weken echo 09 mrt - Beeb87 - GUO 09 mrt - 4dogs82 - 20 weken echo 09 mrt - Flengeltje - afspraak vk 10 mrt - LadyL - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje - 20 weken echo 26 mrt - MissRedDragon - 20 weken echo 7 meisjes 3 jongens 2 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Vlindermama, ja het valt volgens mij wel op dat ik niet van het "Alles licht-roze ben" Niet te druk om maken, ik heb ook regelmatig waterige afscheiding, schijnt normaal te zijn ik schrok de eerste keer ook, dus meteen op google gekeken _______________________________________ Ik heb de lijst bijgewerkt, 3 er uit gehaald die al sinds eind vorig jaar niks meer gepost hebben
Heerlijk, nog een mama die niet van het lichtroze is... Ik heb een paar pakjes gekocht maar mag van ml geen kleertjes meer kopen, want "die krijgen we toch wel", haha. Wij zijn allebei lang en omdat er nu nog weinig zomerkleertjes te koop zijn, heb ik eigenlijk alles in maatje 56/62 gekocht, voor als guppie een paar maanden oud is. Als ik naar de afgelopen drie jaar kijk, is het in augustus namelijk bloedheet en dan ga ik hem/haar echt geen lange mouwen aantrekken...
LadyL, ik heb bijna alles bij outlet webshopjes gekocht dus dingen van afgelopen zomer Ik heb in maat 62 al veel kleertjes van mijn buurvrouw gekregen, haar dochtertje is van begin sept. dus wel ongeveer gelijke seizoenen (2 grote boodschappentassen vol). Ik wil in maat 56 alleen nog een paar korte broekjes en rompers zonder mouwen, gewoon witte. Ik krijg denk ik niet zoveel kleertjes, ik heb maar 1 vriendin en voor de broers, zussen en ouders maak ik een lijstje op "lijstje.nl", is ondertussen familie traditie, dan krijg je geen dingen die je niet wil, of dingen dubbel