16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    #2721 4dogs82, 11 feb 2015
    Laatst bewerkt: 11 feb 2015
    Mijn man had gister "stiekem" een doppler besteld (ik wilde dat eigenlijk niet). Dus vandaag kwam er een pakketje voor hem, ik gaf hem net aan hem, hij een grijns van oor tot oor, dus ik nieuwsgierig wat erin zat, ja hoor, een doppler, ook nog een hele dure ook ;) mannen...
    Eerst zittend geprobeerd, kon niks vinden, ik chagrijnig natuurlijk :p :)
    Later op bed gaan liggen en nog eens gezocht... en ja hoor, wel zachtjes in de verte :) toch leuk om te horen.
    Maar ik heb wel tegen mijn man gezegd dat ik niet vaker dan 1x per week wil luisteren, want ik krijg er toch stress van :)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahhh wat een super leuk cadeautje!!!!! :D
    stiemen ook wel heel erg fijn om lekker vaak naar het hartje van je eigen kindje te kunnen luisteren, wij moeten elke x wachten op de controle :p

3. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Lief dat ie dat voor je wilde doen, maar ik snap jou ook wel hoor! Mijn man had toevallig gistermiddag verklapt dat ie een kadootje voor me besteld had, dus toen ik dit las, zei ik meteen, "het is toch geen doppler, hè?" Maar goed, hij wist niet eens wat dat was, haha.

Ik ben wel blij dat ik mijn guppie veel voel bewegen, want de stress dat je dan zelf het hartje niet kunt vinden, lijkt me helemaal niks :( Ik heb het toen bij de vk opgenomen, daar luister ik nog wel eens naar als ik de aandrang voel. Hopen dat ik volgende week ook weer even mag luisteren :)

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Luisteren doe ik maar weinig, denk nu 3 keer?
    Maar goed ik heb de beelden.

Weet wel dat ik bij de eerste elke ronde bij de vk kon luisteren, verder hadden we toen ook zijn doppler in huis, best leuk :)

hier weer last van mijn bekken, schoonmaken bij andere is toch niet zo slim :(

5. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hai dames,

Gister weer bij vk geweest en alles was goed!! Mooi duidelijk hartje te horen! 😄 alleen afgevallen ipv aangekomen.. Nu vind ik dat zelf niet zo erg ma goed moet natuurlijk niet zo blijven. Komt hier niet door stress ofzo maar zit wel sneller vol dus denk dat daardoor komt.. Zaterdag geslachtsbepaling!! 😄😄 spannend!!!

6. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wat leuk zeg een doppler! Ik zou er zelf echt gek van worden als ik het hartje niet zou kunnen vinden.
    Haha ik zei gisteren tegen de gynaecoloog ik voel nog niets. Hij heeft toen even snel een echo gemaakt. En het hartje laten horen.

Mijn man zijn gevoel zegt ook een meisje. Ik denk eerlijk gezegd naar de echo ook een meisje maar we zullen moeten wachten haha.

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    De gyn zei hier vorige week dat het nog heel normaal is gelukkig dat je niks voelt.

Ik twijfel gewoon erg veel of het nu wel of niet zo is, ondanks dat ik er al 2 zwangerschappen heb gehad kan ik het me niet meer herinneren.

verder branden mijn banden vandaag, heel fijn want heb genoeg te doen, het grofvuil wordt morgen opgehaald, dus ff de zolder en hopelijk de schuur leeg pakken..
    VL zei al DOE RUSTIG AAN! maar goed mijzelf kennende wil ik die zooi weg hebben, in de schuur kunnen de fietsen niet eens normaal staan, omdat het zo'n zooitje is geworden (oké ook een kleine schuur)

dus zo aankleden en dan aan de bak :D
    Gelukkig staat er vanavond voor mij een massage gepland door VL die heb ik na het werk ook wel nodig hahahaa

8. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Wat lief van je man. Wij luisteren ook maar 1x per week naar het hartje. Wij hebben dan een goedkopere variant en daar zit geen interne speaker in, dus dan hangen we er altijd een speaker aan ipv de koptelefoon zodat iedereen die in de kamer zit het hartje dan kan horen. En ook onze hond luisterd dan aandachtig mee

9. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    4dogs wat lief van je man! Hier ook een doppler, in begin kon ik hartje ook niet makkelijk vinden, maar nu wel. Na een missed abortion vind ik het toch een fijn idee om te kunnen horen wanneer ik wil.

Kimberley doe rustig aan als je nu al zo veel last van hebt!

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Rustig aan betekent straks nog meer last, iets doen ook, dus het maakt helaas niet zo heel veel uit wat ik doe.
    doe de zolder niet helemaal ,het is een hoekje wat altijd maar rotzooi is, maar spul wat bewaard moet blijven Kom ik nu dus achteraf achter.
    alles ligt nu achter de Schotten en het gereedschap mee naar beneden, ga nu rustig zitten en uitzoeken.
    wist niet dat we zoveel hadden :$

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Pfff hier beginnen m'n bekken lekker pijnlijk te worden, fijn!!!! 😖

Verder druk aan het klussen om het kamertje van onze zoon klaar te maken. Electra zit nu in de muur, nieuwe vensterbank erin en dan kan mijn vader glasvezel behangen en kunnen wij kleuren uit gaan zoeken 😊

12. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Wij gaan ook behangen van het weekend!!! Zo leuk om dat kamertje van een rommelhok in een leuk kamertje te zien veranderen.

Wij zijn net bij vk geweest. Alles was oké. 200 gram aangekomen sinds vorige keer. Hartje deed het prima. Guppie was echter niet zo gediend van de doptone en schopte er twee keer tegenaan. Zo leuk.

13. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Oh, ik heb vanmiddag alweer geluisterd :) hihi, meteen een filmpje voor mn zusje en moeder gemaakt :p
    Ik was eerst even YouTube filmpjes gaan kijken, zodat ik wat beter wist hoe het moest :)
    Nu was het veel beter te horen, ook hoorde ik de andere hartslag, van de placenta?? Die ligt namelijk vooraan, en vlak daarnaast hoorde ik haar snelle hartje :D

LadyL, weet je al wat het kadootje is?

Ik voel helaas nog niks bewegen, vorig weekend 1x een rare kriebel gevoelt, daarna niet meer.

hardlopertje, ja daarom wilde ik er ook geen 1, maar ja, nu ik hem heb.... :D

Kimberly, geniet van je massage vanavond :cool: hoop dat je een beetje rustig aan hebt gedaan ;) ik had vorige week ook een beetje pijn na een dag hard werken (ook schoonmaken bij mensen thuis, 4 etages), gister heb ik er weer gewerkt en nu gewoon extra rustig aan gedaan, vandaag gelukkig nergens last van :) heb vandaag zelfs alle 3 de honden apart een half uur uitgelaten (1,5uur gewandeld + de kleine rondjes).
    "meer spullen dan je dacht" klinkt heeel bekend, vooral nu we 3 verhuisbedrijven over de vloer hebben gehad (voor een offerte) :) 1 dame zei zelfs "wat een boel troep hebben jullie, echt tijd dat jullie groter gaan wonen", ik vond het best grof dat ze mijn mooie verzamelingen troep noemde, ieder z'n hobby toch :p :D

mam1991, ik kan ook niet wachten tot ik kan beginnen met het kamertje! Ik moet alleen nog een maandje (of 1,5) wachten (ivm nieuw huis :D )

Jenn, wat leuk!!

14. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Flengeltje, welk geslacht gaat het worden??? Is het ;) hahhaa

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jaaaa :D ik ben ook erg benieuwd!!

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    nou denk dat het goed is geweest dat ik bezig ben geweest minder last van mijn bekken op dit moment, daarnaast ook erg blij dat het gewoon weg is.
    Al het gereedschap weer netjes zoals het hoort haha.
    Voel nu wel mijn banden maar goed morgen zal ik braaf maar weinig doen. Behalve dan grofvuil bij de weg zetten ;)

4dogs82 dat is wel erg uhm asociaal dat dat gezegd wordt.
    ik heb ook altijd troepjes , na het samenwonen is er veel weg gegaan hoor maar toch haha

17. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaaa een jongetje :D
    Extra blauw op de lijst :D

Ik ga nu snel alles even teruglezen hoor :p

18. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier eergister tot gister enorme harde buiken gehad.. Echt teveel gedaan op werk. Nu 2 dagen erg rustig aan gedaan en nu is alles weer goed en een prachtecho met 9 foto's van onze kleine man..
    Maak me nu al onwijze zorgen om de 20 weken echo. Ik vond de echoscopiste heel vaag doen over de groei op termijn. Ik weet dat de kleine op papier wat achterloopt (rond de P5-lijn), maar dat kan ook overdreven opgevat zijn van mij (Dat ze vaag deed dan).

Ik zit al de hele avond met een grote grijns op mijn gezicht. Wat is dit toch een prachtproces, dat zwanger zijn.

19. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Jeej nog een jochie! Gefeliciteerd flengeltje!

En ja harde buiken beteken rustig aan doen, voelde het vandaag ook en ben daarna gelijk even rustig gaan zitten

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gefeliciteerd Flengeltje!!

Deel Deze Pagina