Niks doen was de planning, ik zit nu op de bank met warme choco en vieze ijsklomp voetjes, de buurvrouw was de tegels aan het spuiten, dus dacht handig om het tegelijk te doen. ERG KOUD!!!!!
Zoooo wat een buiken al!! Hier nog steeds vrij weinig hoor lijkt eerder of ik gewoon dikker ben geworden hahaha
Ik zal morgen eens een foto maken hormonen zijn maar vervelend zeg. Zit ik heerlijk naar mijn favoriete serie te kijken ( vampire diaries ) zielige aflevering, tjee ik jank alsof ik bij een echte begrafenis zit Normaal altijd al wel een emo hoor, maar zo erg 1 voordeel geen dichte neus meer
Goedemorgen meiden, Wat een mooie buiken hebben jullie! Zijn er nog mensen die niet lijken te durven vragen of je zwanger bent? Dat heb ik tot nu toe steeds, maar sinds dit weekend draag ik meer nadrukkelijk "zwanger"-kleding waar m'n buik mooi in uitkomt. Heel even ego hoor, sorry: ik ben nu een weekend weg met m'n man. Gisteravond had ik (voor het eerst deze zwangerschap) na het vrijen wat bloedverlies... Het was lichtroze, maar wel aardig wat. Het hield vrij snel op en nu heb ik het niet. Wel wat kramperig soms, maar dat kan toch sowieso met het oprekken van de baarmoeder? Ik zit er alleen best wel mee, word er nerveus van, dus ik bel straks de vk. Ik kan nu alleen niks doen verder, want kom maandag pas terug uit het buitenland. Hebben jullie dit ook gehad? En is het overdreven om een echo te willen hebben? 27 feb echo lijkt nu zooo ver weg...
Gember wat vervelend. Zou ook even verloskundige bellen en kijken wat ze aanraad om te doen. Begrijp dat je graag echo wilt, wilt toch weten dat goed gaat.
Gember waar ligt bij jou de placenta? Ik moet voorzichtig doen omdat die nog al laag lag, werd zelfs gewaarschuwd op kans van bloed verlies tijdens/na seks. Verder grote kans dat het een adertje is, maar volgens mij moet je altijd even bellen in dit termijn met bloedverlies, dan gaan ze kijken voor je
Ik snap je zorgen Gember maar ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Alles is veel beter doorbloed nu dus een bloeding na seks komt heel veel voor. Zolang het geen helder rood verlies word zou ik denk ik niet bellen. Maar dat is persoonlijk! Als jij twijfelt moet je gewoon bellen. Misschien willen ze de echo een week eerder doen. Zou in ieder geval rustig aan doen vandaag.
@gember, dat heb ik ook gehad. Wist meteen wel dat het van het vrijen kwam maar je maakt je toch zorgen. Bij mij stopte het gelukkig ook heel snel. Bedenk je wel dat een paar druppels wel heel wat kan lijken. Zeker als het bijvoorbeeld vermengd is met afscheiding of zo... de dagen erna ben ik af en toe nog een sliertje bruin tegen gekomen. Ik heb er toen trouwens niets mee gedaan omdat ik zeker wist dat het van het vrijen kwam. Had gelezen dat je baarmoedermond extra doorbloed is dat dat je daar dan sneller last van kan krijgen. Maar was blij toen ik twee weken later een echo had en zag dat alles nog goed was. Als jij eerder een echo wilt omdat het je gerust stelt dan zou ik dat gewoon vragen. of misschien kun je wel even langskomen om naar het hartje te luisteren. Sterkte in ieder geval.
Dank meiden, heel lief. De vk even gebeld en ze stelde me heel erg gerust. Het is waarschijnlijk een bloedvaatje. Ligging placenta weet ik niet. Zolang het bloedverlies af- en niet toeneemt, is het ok. Krampen kunnen komen door de irritatie of seks zelf. Ik kan wel volgende week langskomen om het hartje te luisteren, dus dat ga ik wel doen. Een echo biedt nu geen meerwaarde. Vandaag doe ik iets rustiger aan en probeer ik er niet teveel aan te denken. Zou willen dat ik de baby al kon voelen! Nogmaals bedankt en een heel fijne Valentijnsdag allemaal.
Fijn dat je gerust gesteld bent Gelukkig kan je ze ook voor dat soort dingen altijd bellen. Vind ik ook erg fijn. Geniet nog van jullie weekendje weg!
Mooie buikfoto s meiden!! Heb er een op mijn tellie, zal um straks ss posten!! Gember, ik snap het. Ik had het laatst ook, mocht meteen langs komen en echo was goed. Dat zal bij jou ook vast zo zijn. Bij mij was het ook direct na het vrijen, de vk zei door de doorbloeding. Maar later bleek ook dat ik een schimmelinfectie had en dat het daardoor ook kon komen. Daarna nog ss een keer gehad heel licht bruinverlies zonder gemeenschap gehad te hebben maar toen maakte ik me geen zorgen. Omdat ik wist dat het dus kon zonder dat er iets aan de hand is. Maar ik snap je helemaal, bloed is nooi fijn en maakt onzeker. Als je je weekend erdoor laat beïnvloeden zou ik daar een vk opzoeken, want dat zou zonde zijn. Waar zijn jullie?? Hier is carnaval aan de gang (kom uit limboland) mijn vriendje is vieren, een echte carnavalsfreak, haha. Ik niet, ik zit warm thuis aan een theetje. Dikke kus en goed weekend meiden.