Hier zo toch even naar de carnaval, schoonouders zijn er niet bijj door omstandigheden, dus ff met vriendin en de kinders kijken
Mijn buikje met 16 weken zwanger. Is wel duidelijk wat verschil met de 12 weken foto. Maar Nog steeds geen enkele kilo is er bij gekomen in het gewicht. Kan wel steeds meer merken dan de buik in de weg gaat zitten met de dagelijkse dingen. Heb nog geen positie kleding loop gewoon lekker de hele dagen in sweatpants Wij zijn sinds we zwanger zijn niet gestopt met geslachtsgemeenschap hebben. Alleen toen ik erg ziek was hadden we er ff niet zo veel zin in. Hier helemaal geen bloedingen tijdens/na geslachtsverkeer gehad. Wel Bij orgasmen voel ik het wel enorm in mijn baarmoeder. Die trekt dan samen en dat is normaal. En dat kan aanvoelen als krampen. Maar na een tijdje een je er wel aan
Oh ja en vandaag nieuw boek ontvangen van ouders van nu , van het etos pakket. En ze hebben meteen het ontbrekende speentje en slabbetje er bij gestuurd heel lief van hun. Het ging mij in eerste instantie alleen om het boek
Mooie buikjes dames! Inderdaad is je baarmoedermond nu ook veel beter doorbloed, ik zelf heb het gelukkig nog niet gehad, maar ik heb wel iedere ochtend een verstopte bloed neus en mn tandvlees bloed vaak tijdens het poetsen. Vandaag zijn we bij de Baby-Dump geweest, toch vast een kamertje besteld, wordt dan half april in ons nieuwe huis geleverd + een Nuna mee-groei-stoel. Ook nog 2 jeans gekocht en daarna bij de Prenatal geweest, ff de uitverkooprekken afgespeurd leuk tuniek/lange sweater voor mezelf gescoord en nog wat baby kleertjes in maat 62 en 2 korte broekjes in 56 Dit is het kamertje en de stoel :
Haha, hij lijkt er wel heel veel op, maar is niet dezelfde Die van mij is van TWF (The Wood Factory) de "Brussel".
@vlindermama: we zijn in Rome, heerlijk hier. Vandaag hebben we het rustiger aan gedaan, want ik ben veel sneller moe en wat last van harde buiken soms. Bloedverlies was vanochtend al helemaal voorbij, maar voelt nog wel gevoelig down there. Hoe kwam jij erachter dat je een schimmelinfectie had? Ik heb geen afwijkende afscheiding of zo, alleen wat waterig en soms in een stroompje... Fijne avond allemaal!
Zo weer thuis van een druk misdagje carnaval. ben blij dat ik met een vriendin was, anders had ik er echt alleen gestaan, vl moest werken, werd compleet genegeerd door 3 ( zus en zwager van vl en een collega liep zelfs weg toen ik bij vl ging staan Dom gedoe altijd... Nu weer een K gevoel, en vnv moet vl waarschijnlijk nog een keer werken zit ik nog alleen ook.
Liesje, hij is wel net iets anders; zijkanten kast en commode en dat riggeltje om de lades te openen zitten op een andere plek. En jou kast heeft een lade onderin Gember, mooi Rome! Geniet er van, ook al moet je wat rustiger aan doen Kimberly, sterkte .. niet leuk..
Hoe lekker, mooie stad moet dat zijn Zou ik ook nog wel eens heen willen Dat dacht de gynaecoloog aangezien ik deze heel vaak heb. Toen een kuur gehad maar de klachten gingen nog niet weg. Nu crème en nu lijkt het beter te gaan. Kon de hele tijd geen gemeenschap hebben omdat het zo brandde. Vreselijk. Een dikke maand afzien Haha. Fijn dat het bloeden gestopt is. Lekker rustig aan doen. En genieten Xxx
Lekker hoor geniet ervan! Snap dat je je zorgen maakt maar je hoort t vaker. Hier druk geweest kamertke opgehaald 2x heen en weer rijden maar hij ks er. Nu binnenkort de kamer verbouwen en schilderen en dan inrichten kan niet wachten Jammer kimberley gelukkig heb je t nog leuk gehad! Waarom nergeert ook de collega van je man je dan?
En ja hoor.......nog een meisje!! Had me dochter toch gelijk ze zei gister zo ineens uit het niets toen we even lekker samen op bed lagen; meisje zusje! En ik ma denken dat het een jongentje zou zijn 😉 toch is het ook wel heel praktisch hoor nog een meisje heb alles van dochterlief bewaard en ze zitten straks in hetzelfde seizoen dus best wel heel erg handig 😉
Kimberly, dat is vreselijk balen! Gelukkig heb je je vriendin nog. Triest zulke mensen. Gefeliciteerd baby86! Inderdaad praktisch haha.
Vrienden met schoonfamilie, hij liep ook gewoon ook echt weg van vl toen ik er heen kwam zwager en zus stonden op een afstand te wachten, het was gezellig met vriendin hoor maar voelde me totaal niet welkom daar
Gefeliciteerd 😃😃 Hier rustig dagje! Wordt wel met de dag nieuwsgieriger naar het geslacht van onze ukke puk 😁 nog 2,5 week
@baby86 gefeliciteeeerd een mooie roze lijst wordt dat zo! Haha! @kimberly wat vervelend zeg dat soort mensen heb je niet nodig in je leven, wat een kinderachtig gedoe! Gelukkig heb jij je eigen mensen om je heen!
Nou ja schoonouders zijn en groot deel in je leven he collega is naast collega ook vriend van vl. Maar goed ik doe niks zeg altijd maar Karma is a Bitch ze merken het nog wel. Baby86 gefeliciteerd!
Goeiemorgen dames 😊 Zijn er meer dames die vaak en snel duizelig zijn?? Heb er best wel snel last van, erg vervelend