@kimberly wat goed van je! Ja! Ik ben ook vaak duizelig en kreeg als tip mee van de verloskundige elke 2 uur te eten (en dan niet alleen een droog crackertje) en zoetigheid te drinken en verder af en toe drop of chips te eten. Mijn nachten worden steeds korter, zou de moeheid wat af nemen?
Alleen Sochtends met lege maag, dan ben ik honds beroerd, verder geen last tenzij ik slecht eet of drink maar overdag gaat dat altijd wel. Ooh en als ik aan het poetsen ben bij mensen thuis dan heb ik 3 uur niks, dan doe ik af en toe en slokje water ( volgende keer snoepjes me in de zak ) want werk steeds langzamer op een gegeven moment
Hier al ieder dag vanaf het begin duizelig. Bij mij komt het Door te lage bloeddruk iedere keer. Ik eet regelmatig maar dat helpt bij mij niet. Ik mocht van de verloskundige rustig wat meer drop, salmiak en zoethout thee Tot mij toe nemen. Ik ga vanaf maandag weer werken en hoop dat ik er niet te veel last mee krijg aangezien mijn werk fysiek toch wel wat zwaarder is. Maar krijg gelukkig de eerste 2 weken nog Hulp.
Bah het zit niet mee: sinds vannacht heftige buikgriep... Kan niks binnenhouden, overal pijn, rillerig, en moet in hotel blijven. Ach ja, ik kan in iede geval genieten van het bad hier (hebben we thuis niet).
Ahhh dat meen je niet. Het zit je niet echt mee he Beterschap en sterkte. Duizelig, jaa best wel. Mijn hart slaat ook veel over en ben hondsberoerd. Verkouden als een gek, slaap slecht en kan amper wat. Griep?
Beterschap Gember! Hier afgezien van de was even helemaal niks doen, al dagen druk, vl weer werken met de carnaval. Zal blij zijn als het weer is afgelopen , optocht kijken is en soort verplichting ivm de kinderen, maar verder vind ik het 1 zuip feest waar ik niks mee heb
Bah vervelend, beterschap gember! Haha Kimberley carnaval lijkt me echt nog x leuk om mee te makrn, daar doen we niet aan in het noorden 😅
zon, waar! Hier helemaal niks en heb het idee dat het vriest Gister was het heerlijk, dus dit is echt een domper, had graag in het zonnetje willen zitten . Nu samen met de Kids de nieuwe barbie film maar kijken bakje popcorn en chips erbij en lekker lang uit op de bank haha
Hier net terug van de carnaval optocht maar t was zoooo koud! Vooral omdat je ook stil staat he, kleine madam wilde nog lang niet naar huis die vond het allemaal zo mooi die wagens. vl is niet zo van de carnaval en is lekker thuis gebleven en heeft de muren vast aangesmeerd zodat we binnenkort kunnen behangen in de nieuwe kamer voor onze dochter. De baby krijgt dan haar kamertje. En die kan ik lekker laten zoals t is 😄 fijn weekend nog lady's!
Ja het was ook koud gisteren, pas later op de middag begon het zonnetje te schijnen en begon het lekkerder te worden. Hier gister juist door het weer verder gegaan in de tuin, even zand over de tegels heen zodat de groeven weer dicht zitten. vorig jaar hielp dat verschrikkelijk goed tegen het ontkruid dus nu optijd begonnen haha, nu wel weer last van mijn bekken maar goed, heb meer energie en pak die klusjes sneller op dan dat ik kan blijven stil zitten. Straks weer een sollicitatie, tja loondienst is gewoon 10 keer beter dan bij de post waar ik nergens recht op heb, zeker in deze periode. Ben benieuwd
Succes met je sollicitatie Kimberley!!! Ja het was eerst inderdaad behoorlijk koud.. Smiddags was het heerlijk, we hebben een dik uur gefietst. Straks even lopend naar de stad om boodschapjes te doen, lekker een uurtje lopen. En als de zon goed doorbreekt misschien even naar de speeltuin met zoontje vanmiddag.
Succes met je sollicitatie Kimberly! Hier mag het ook een keer wat warmer worden. Heb nog geen warm zonnetje gevoeld!
Hier is het ondertussen blauw buiten, en zie de zon ook al, door dit weer krijg ik automatisch meer energie haha, ben echt een zon mens,
Ja hier komt de zo'n ook door 😃 haha zoontje wees al naar de hond en toen naar buiten. De hond zit buiten als het weer het toe laat 😅
Kimberley succes met je sollicitatie! Al zul je die al gehad hebben ondertussen Baby86 gefeliciteerd! Weer een meid erbij Hier gelukkig geen last van duizeligheid. Gember hoe gaat het met jou? Hier ook een heerlijk zonnetje, waar ik ook nog even lekker van ga genieten.
Zal straks horen hoe of wat, maar door de vele afwijzingen ben ik ook al ging het gesprek goed aardig negatief en verwacht ik dat het weer niks wordt, heb gelukkig de post nog maar heb liever dit Vandaag heb ik verder echt heel braaf niks gedaan, wat ik het hele weekend al van plan was haha
Zo, heb ik even een hoop gemist! Dat krijg je als je niet meteen bij leest... Even snel reactie: Kimberly, wat naar van carnaval En hopen dat je sollicitatie goed resultaat heeft! Gember, hoop dat je je snel weer beter voelt. Buikgriep is nooit een pretje maar als je zwanger bent al helemaal niet... Hier vandaag veel te druk maar helaas weinig keus, deadlines moeten gehaald worden... Dat wordt vanavond dus uitgeput op de bank. We hebben inmiddels de muur in de babykamer geverfd, dus we kunnen nu meubels gaan kopen! Buik: die van mij lijkt sommige dagen enorm en andere dagen nog steeds net een vetrol. Gaat nu ook een beetje in de weg zitten ja. Duizelig ben ik vanwege lage bloeddruk eigenlijk sowieso vaak En nee, nog steeds geen idee wat het kadootje nou is!!
Pfff waarom zeggen ze eind van de middag bellen we , en bellen ze dus niet Ben bang dat ik morgen dus pas iets hoor, of gewoon helemaal niks wat ook nog wel eens gebeurd.