16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn zulke mensen Kimberly!
    Helaas gebeurd dat heel erg veel ja. Vind het eigenlijk gewoon onbeschoft.

Hopelijk bellen ze je vandaag alsnog met goed nieuws.

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ja vind het ook belachelijk hoor, moet je als werknemer flikken worden ze gelijk boos.

Merk trouwens dat de winter weer bijna is afgelopen, energie in de ochtend komt terug.
    Makkelijker het bed weer uit komen en wat vrolijker haha, ik heb echt een mega ochtend humeur in de herfst / winter :)

3. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Zo, ik heb besloten dat ik het vandaag wat rustiger aan mag doen :) Gisteravond nog heel lang last van mijn buik gehad, dat doen we dus niet nog een keer.

Kimberly, ik duim voor goed nieuws voor je!!

4. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Dit is trouwens mijn buik gisteravond bij 17+1 :)

5. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Heb sinds deze week last van enorme honger gevoel ook al eet ik het blijft. 'S ochtends eet ik 2 boterhammen, tussendoor een stuk fruit, 's middags 4 boterhammen en dan tussen middag en avond nog een stuk fruit en 's avonds gewoon een goed bord vol avondmaal. En nog steeds heb ik honger tussendoor en 's avonds. Heel erg vervelend :( is dit normaal? Het lijkt haast wel dat mijn lichaam de laatste 10 weken wil inhalen.

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik ken het wel, hier ook veel honger , alleen tijdens het avond eten niet, dat krijg ik er erg slecht in. .

Nog niks gehoord trouwens, raar bedrijf

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zoals ik al dacht weer niks, wegens practische redenen, ja afstand neem ik dan aan, woon iets verder weg, wat ik dus geen probleem vond :(

Gelukkig heb ik de post nog waar ik vrijdag kon beginnen, maar had liever loondienst op dit moment, bah flinke domper en ben er nu ff lekker ziek van, had er teveel op gehoopt denk ik...

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat een teleurstelling 😥 snap dat je er flink van baalt!

9. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ah nee, balen zeg!! Fijn dat je wel een vangnet hebt aan de post, maar ik snap heel goed dat je er even flink de pest in hebt!

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Blijf wel daar in de lijst staan, ja die heb ik vaker gehoord ;)

Ga wel door hoor met solliciteren, maar het begint wel vermoeiend te worden zo.

11. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik ben momenteel ook heel erg blij met mijn baantje in de schoonmaak. Ben afgestudeerd als iter maar kon na het afstuderen hier al geen werk in vinden en nu zijn al mijn certificaten verlopen en wordt ik zeker nergens meer aangenomen. Mijn man heeft gelukkig wel wel in zijn beroepsgroep gevonden en ik hoef er maar een bijbaantje bij te hebben voor de extra dingetjes

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is balen Kimberly!
    Een baan vinden is tegenwoordig echt niet makkelijk.
    Hopelijk word je binnenkort wel ergens aangenomen.

Ben net terug van een controle bij de vk.
    Alleen hartje geluisterd, was heel erg sterk.
    Ze lag met het hoofdje in het bekken en het kontje omhoog.

En ik me maar zorgen maken om m'n gewicht omdat ik niet aan kom...
    Sta nu op +6!!
    Blijkbaar is onze weegschaal niet goed haha.
    Ben nu 58,4kg en dat is erg netjes zei ze.

Heb vanwege bekkeninstabiliteit het advies gekregen om max 3 uur per dag te gaan werken en woensdag niet te werken.
    Nou werkte ik dat al bijna haha, maar hoef dan de maandagmiddag en woensdag ochtend niet meer te werken.
    Vind ik eigenlijk wel fijn.
    Merk dat er hier in huis een hoop blijft liggen.

13. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kimberly, wat balen!!!!
    Niet leuk!

Beeb87, maar wat heftig dat je er zoveel last van hebt.
    Ik heb er ook echt best wel wat last van, 2x fysio per week.
    En flink wat pijnstilling, werk 40 uur.

Na een dag voel ik het flink.

Fijne avond allemaal

Xxx

14. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen Kimberly!:(

@Beeb87 wat heftig inderdaad!
    Nu in ieder geval rustig aan doen thuis!
    Mooi dat het hartje goed klopte en dat je gewicht goed is!:D

Op mijn werk wordt er erg op me gelet, ik werk 32 uur en heb 1 dag school. Ik zou het zonder rustig aan doen nooooit redden en omdat ik geen pauzes heb is het fijn als ik soms even kan zitten (ik werk op dit moment in een verzorgingstehuis met zwaar dementerende). Ik voel bij een zwaardere dag gelijk m'n buik.

@vlindermama2014 Wat knap dat je toch nog 40 uur werkt!

Ik heb net toch maar verloskundige gebeld, omdat ik me steeds meer zorgen begon te maken om m'n snel groeiende buik. Gelukkig kon verloskundige me geruststellen en heb ik over 2 weken de 20 weken echo.
    Dan weet ik of er echt niks aan de hand is.

15. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ooh bah, morgen wordt al een druk dagje dus wilde optijd bedje in.

Helaas gaat dat dus niet lukken, vl is voor de laatste avond weg voor de carnaval,eindigd uur of 12 vanacht en zie net zijn sleutels liggen :$
    hoezo lig optijd in bed , bang dat ik de klok van 1 uur nog ga zien.
    Hij zal vast zeggen laat de achterdeur maar open, maar zolang de honden niet in de woonkamer kunnen ( gedragen zich niet) blijft die deur ook niet open Als ik boven lig te slapen.

Dus dat wordt voor mij wachten tot die klaar is ;)

16. Gember

Gember Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer... De buikgriep is veel minder, dus het gaat de goede kant op. Wel nog moe, misselijk en grieperig, maar niet meer zo'n zombie-gevoel en dat ik alles eruit gooi. Het weekend weg was leuk op zich, maar veel heb ik niet gezien van de stad. Ach ja, we komen er wel weer. :)
    Vandaag even het hartje gehoord bij de vk. Toch een geruststelling! Het klopte goed en de baby was erg beweeglijk, zei de vk! :D

@Kimberly: wat balen... :(
    @Mrd: meer eetlust over het algemeen herken ik wel. Afgelopen dagen niet natuurlijk, maar zeker op werkdagen heb ik meer nodig dan 6 boterhammen. :p Meestal eet ik een extra mueslireep of boterham.
    @aankomen: teller staat nu op +2,5 kg. Halve kg eraf door de buikgriep en eet nu weer redelijk normaal.

17. Gember

Gember Niet meer actief

@Vlindermama: Pittig hoor, 40 uur werken lijkt me! Ik vind 24 uur meer dan genoeg... ;)
    @Bekken: hier ook last van bekkenpijn en ga elke week naar bekkenfysio. Letten op houdingen en bepaalde oefeningen doen, helpt wel merk ik.

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik vind mijn gezondheid belangrijker dan mijn werk dus ga liever minder werken dan dat ik pijnstillers moet slikken en al m'n uren blijf werken.
    Nou is de werksfeer ook niet best dus dan doe je als snel minder moeite om te kunnen blijven werken.

Ik mag ook niet veel meer dan paracetamol en echt geweldig werkt dat niet. Slik het ook het liefst zo min mogelijk.

Hoop dat ik zo wat meer balans kan vinden tussen beweging en rust.

Ga morgen wel de fysio bellen.
    Hopelijk krijg ik wat tips en oefeningen mee.

Gember, wat fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
    Rustig aan doen hoor.

19. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Balen dat je niks gehoord hebt Kimberly, of heb je intussen al wel wat gehoord?

Fijn dat je je weer wat beter voelt, wel jammer van je weekendje mja je doet er niks aan helaas..

Beeb87, lekker rustig aan doen als je dat nodig hebt hoor. Beebje is veel belangrijker als werk;)

Ben hier even wat minder geweest. Heb het best wel druk, ben net begonnen met stage, en dat er ook nog bij wordt toch best wel veel. Merk wel dat ik nu wat minder goed met stress om kan gaan als normaal, mja hopelijk is het even inkomen en loopt het strax allemaal weer soepeler! Ik heb trouwens een poos geleden ook zo'n angelsound overgenomen en nu luister ik meestal 1 x in de week even ofzo, vind t toch wel fijn! Maar was gisteren wel leuk want me vriend wilde even luisteren. Dus ik het hartje zoeken en toen zette vriend de kop telefoon op, geeft madam opeens een keiharde schop tegen dat ding aan. Vriend schrikt zich rot en ik voelde der echt goed schoppen terwijl ik der nog bijna niet voelde daarvoor (vandaag wel een paar keer gevoeld trouwens, echt leuk:)). Maar mevrouw was het er duidelijk niet mee eens, nu al een pittige dame net als der zus hhi! Hier trouwens ook reuze trek sinds 2 weken dus de kilo's zullen ook wel snel komen hhi. Morge weer naar de verloskundige, hopelijk is alles weer goed! Fijne avond meiden!

20. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    vlindertje90 het is niks geworden ;)

Morgen wel weer met een ander bedrijf bellen, dus daar de hoop dan maar op vestigen

hier ondertussen de oogjes die dicht willen, maar verplicht wakker moet blijven.
    Vl zei idd laat de deur maar open, of leg de sleutel in de brievenbus.
    Eerste doe ik al niet, vind ik gewoon een eng idee, 2de is niet handig als de hond de brievenbus gesloopt heeft en dus bij de sleutels kan als ik ze daar neer leg, kan die nog niet naar binnen :D

Dus dan maar wakker blijven en hier rond neuzen

Deel Deze Pagina