Hopelijk is het niet al te laat geworden Kimberly. Nou heb je wel een ontbijtje op bed verdiend Vlindertje, hopelijk kom je de stage goed door. Hoelang moet je nog? Leuk dat je een angelsound hebt gekocht
Ik heb gister weer een pret echo gehad met de opa s en oma s erbij. Wat is ze gegroeid in die 3 weken, ze paste bijna niet meer helemaal in beeld. Ik voelde dr schoppen en zag dat het haar voetjes waren. Ik werk nog maar 3 dagen ipv 4 of 5 Zo heb ik gewoon wat meer rust en tijd voor mezelf. Donderdag wordt het kamertke verbouwd nog eennflinke klus, kan niet wachten om t ijte richten
Goedemorgen deze brakke morgen. Vl ligt nog lekker in bedje, ik schoot iets na half 8 wakker, kids lopen net de deur uit voor school. Zoals ik al dacht mijn lichaam staat op slot, bekken onderrug zelfs mijn nek doet pijn Heb het poets huisje dus afgezegd voor vandaag , 3 uur daar staan trek ik niet. heb zelf artritis psoriatica (reuma) kan prima medicatie vrij leven,als ik niet teveel doe/ genoeg pauzes neem tussendoor, heb daar een balans in gevonden. 3 uur poetsen achter elkaar is gewoonlijk al teveel te zwaar, (ben ik voor afgekeurd) maar dacht ach eens in de week, maar na elke keer nog merk ik het direct aan mijn bekken, na 3 uur daar, heb ook geen pauze en krijg geen drinken, dus het is voor mij zoiezo pittig Ik kruip dus zo mijn bedje nog even in, met de hoop dat het slotje van mijn bekken en rug gaat. Liesje12345 wat een mooie foto!
Mooie foto liesje12345!!!! Wat groeien die kleintjes in onze buiken hard he 😊 Jeetje Kimberley wat vervelend dat je er zo veel last van hebt. Loop je ook bij een fysio ofzo?? Ik voel me goed! Op wat slaapgebrek na 😅 merk wel omdat het ons 2e kindje is ik alles heel anders ervaar.. Het is niet meer nieuw, ben er minder mee bezig omdat we ons zoontje ook rond hebben lopen. Daardoor gaan de weken ontzettend snel.
Nee geen fysio, het komt nu echt weer van het late slapen, normaal alleen als ik teveel doe zeg maar. Het was trouwens 2 uur geworden voordat ik mijn bedje zag
Helaas zit het minder werken er hier niet in, anders was ik dit ook allang gaan doen. Zitten met personeelstekort. Werksfeer hier is ook minder dus zou niets liever willen dan minder werken.. Maarja
Mooie foto zeg Liesje! Lijkt me heel bijzonder zo in 3D Fijn dat je je iets beter voelt, Gember! Rustig aan doen hoor. Dat geldt natuurlijk voor iedereen hier Ik zou echt proberen om met leidinggevenden te bespreken of je iets minder kan doen. We zijn wel mooi bijna vijf maanden zwanger met zijn allen! (Beetje afronden naar boven kan in dat soort discussies geen kwaad, haha) Ik ben dan wel ZZP'er dus kan normaal iets flexibeler zijn qua werktijden, maar heb dit hele weekend en de afgelopen twee dagen flink doorgewerkt om een bepaalde deadline te halen... had twee avonden last van een harde buik Dat gaan we dus mooi niet meer doen! Vanochtend lag ik nog even rustig in bed en toen voelde ik mijn guppie ineens heel hard schoppen, mijn hele buik ging ervan op en neer! Echt zo'n momentje dat je denkt: wauw, er zit echt een mensje in mijn buik! Tot nu toe alleen maar kriebels en luchtbellen gehad, dus dit was wel heel bijzonder. Hopen dat mijn man het vanavond ook kan voelen Morgen weer afspraak bij de VK, ik hoop stiekem dat we een van de drie krijgen die een echo kunnen maken zodat we nog even mogen spieken voor de 20 weken. Ik maak me best een beetje zorgen over dat ik nog zo weinig ben aangekomen namelijk (1-2 kg). Ook al weet ik ergens wel dat het niks te maken heeft met de groei van het kindje, ik ben er toch niet gerust op.
Dat is wel balen zeg. Maar wat niet gaat dat gaat niet. Als je het echt te zwaar vind komt er vanzelf een moment dat je toch voor jezelf moet kiezen. Het personeel tekort is, beetje lullig gezegd, niet jouw probleem maar die van je baas. Dan moet hij iemand extra aannemen. Dat kost hem verder niks want je werkgever krijgt jouw ziekte (als het door de zwangerschap komt) ook vergoed. Uiteindelijk is je kindje er de dupe van als je jezelf voorbij loopt. Ik weet dat het heel moeilijk is hoor. Heb net ook aardig moeten slikken toen ik de mail verstuurde naar mijn werkgever. Maar zal wel heel blij zijn met wat meer rust.
Zo na een flinke domper van gister vandaag contract tekenen bij een ander bedrijf ! Gisteravond mail gekregen, per direct iemand nodig dus kan morgen beginnen Erg happy dus, lange zoeken en solliciteren heeft eindelijk iets opgeleverd
Gefeliciteerd Kimberly!! LadyL, goed dat je het wat rustiger aan doet. Een harde buik is een duidelijk teken van je lijf dat het teveel was. En wat gaaf dat je al het eea voelt bewegen! Hier alleen af en toe wat luchtbelletjes. Verheug me enorm op echte schopjes! Voel me vandaag nog steeds een vaatdoek. Heel erg moe, misselijk, hoofdpijn. Kan nog niet normaal eten, dus dat helpt ook niet mee. Ben er nu wel klaar mee... Vandaag nog thuis gebleven, maar morgen moet ik echt weer aan de slag ivm belangrijke afspraken. Hebben jullie ook dat je borsten maar lijken door te blijven groeien? Die van mij worden alsmaar groter en de beha's van 6 weken geleden voelen nu alweer krap.
Super Kimberly! Ik voel sinds een week af en toe gekriebel aan de binnenkant van mijn buik net alsof er een vlinder in zit Gember, probeer rustig aan te doen, ook al moet je morgen weer naar je werk! Mijn borsten blijven nu al een tijdje gelijk (voor mijn gevoel). Ben van een kleine B cup naar een flinke D gegaan .... maar sinds vorige week zit er een klein stukje striae op m'n linker borst, dat is dan weer een beetje jammer ach ja, niks aan te doen Ik werk gelukkig nog maar 1 dag in de week, een huis van 4 etages schoonmaken, dus wel zwaar werk, ik moet ook echt 's avonds en de volgende dag rustig aan doen, want voel m'n bekken en rug wel Doe allemaal rustig aan dames!
Ik kan sinds ik aan het werk ben de kleine bijna niet meer voelen. Begon mijzelf van de week ff echt zorgen te maken, maar dan wel blij dat ik de doppler heb zodat ik altijd het hartje kan horen. Ik kan de kleine nog steeds niet aan de buitenkant voelen dus ik denk dat ik de placenta aan de voorkant heb zitten.
Schoonmaak, klein pandje lekker alleen werken voor elke dag avond. Daarnaast pak ik de post ook gewoon voor de dinsdag en vrijdag. Dus weer lekker bezig zijn
Grappig vl zet het op fb en opeens zegt schoonmoeder gefeliciteerd, en vanmiddag al berichten dat ze toch wel graag wil dat het goed komt en op uk wil passen. schijnheilig gedoe toen vl dat zei kreeg ik gelijk de rillingen