Gember, wat naar dat je je zo slechts voelt!! Je baby groeit waarschijnlijk wel gewoon goed, die pakken wel wat ze nodig hebben! Maar snap je bezorgdheid hoor. Gewoon ff aan de bel trekken bij de VK. Mrt, fijn dan hè zo n doppler!! Als ik een dag de kleine minder voel zit ik ook niet echt lekker moet ik zeggen. Maar ben bang als ik zo'n ding aanschaf dat ik tig keer ga luisteren, hahaha
Is ook ieder zijn eigen keus dus daarom zei ik ook ik vak jullie niet asn maar hoor het de laatste tijd vaak dat er mensen zijn die het gewoon eisen. Dat je netjes mailt dat de bonnen verlopen zijn vind ik juist goed. Je attendeerd het bedrijf er alleen maar op en wat het bedrijf dan zelf doet is aan hen. Maar ik ken dus mensen die eisen gewoon nieuwe bonnen en een speentje slabbetje flesje wat het dan ook maar mag zijn. En dat snap ik niet. Mss had ik het in mijn. Eerste berichtje beter moeten uitleggen.
Vlindermama, dat valt onder ziektewet. Je levert geen geld in. Hopelijk reageert je werkgever goed. Ik ga volgende week vrijdag naar de 9 maanden beurs
zeg ik al vaker, alles wat je krijgt is toch geweldig!!! Ik word r blij van!! Ook al mist er soms wat ! Voor de bonnen bellen snap ik ook!
Fijn dat jullie een goede controle hebben gehad! Ik ben al 8kg aangekomen maar mn bmi is nog oke Pakket inhoud ziet er tof uit zo op de foto ik ga ze van het weekend ook halen, de uitgeprinte bonnen liggen klaar Contract indd niet aanpassen, gewoon zwangerschaps-ziektewet, krijgt je baas gewoon vergoed.
Oei oei... Als dat maar geen voorteken is van een verkeerde voorspelling. Ik ga van het weekend ook het pakket van de prenatal halen. Ben benieuwd. Of eigenlijk niet meer want ik weet al wat er in zit . Bij mij gaat het verder allemaal z'n gangetje. Vermoeidheid is echt helemaal weg en voel me topfit. Gelukkig (nog) geen last van spieren, banden, pezen, botten of gewrichten. Ben alleen 's morgens m'n bed niet uit te rammen maar denk niet dat dat een zwangerschapskwaal is want dat had ik voordat ik zwanger was ook al. Ik dacht de baby ook al te voelen vorige week en schrok toen ik van de week een paar dagen niets meer voelde. Maar nu voel ik het toch zo af en toe weet kriebelen gelukkig. Aanstaande maandag hebben wij de 20 weken echo en weten we ook of hier nog meer roze bij komt of dat het blauw wat wordt verstrekt. Spannend . Heb lekker de hele dag vrij genomen om daarna te shoppen. En dan die vrijdag er op ook vrij en gaan we naar de negenmaandenbeurs maar daarvoor eerst langs het gemeentehuis zodat vriendlief de baby kan erkennen
Wat fijn Vlindermama en LadyL dat alles goed was! Vlindermama, inderdaad ziektewet; niet je contract aanpassen hoor! Vandaag 2 dutjes gedaan en films gekeken. Veel rust genomen en me wat minder druk gemaakt om van alles. Voel me nu iets beter denk ik. Wat minder misselijk, wat meer eetlust en meer zin om iets te doen. Hoop dat het morgen echt wat beter gaat. Zaterdag nog even rustig aan en dan zondag witten. Hebben jullie ook dat je eetlust is veranderd? Ik merkte voordat ik ziek werd dat bepaalde dingen me echt tegenstaan, terwijl ik die eerst prima vond: zoete aardappel, spinazie, broccoli, kip, gekookte eieren (gebakken/roer is ok).
Fijn voor de dames die een goeie controle hadden vandaag! Hebben jullie ook zo zin in de 9 maanden beurs ? wij gaan vrijdag de 27e heen, mijn man en ik gaan samen. Lekker even een dagje eruit samen, zoontje gaat naar schoonouders toe en blijft daar slapen vrijdag nacht. Dat betekend uitslapen die zaterdag!!! Heerlijk. Ja hier sterkte voorkeur voor energiedrink, zo slecht! afgelopen paar dagen niet gehad gelukkig.. laatste 2 weken dronk ik er elke dag wel 1. Moet er echt mee minderen. Verder ben ik gek op salade dus dat gaat er goed in.
Ik eet ineens een stuk meer zoute drop. Gelukkig mag het van de vk, want ik heb van mezelf een lage bloeddruk Ik ga morgen ook de doos van Prenatal halen. Ben blij met alles wat erin zit hoor, maar als de kortingsbonnen inderdaad al verlopen zijn, zou dat jammer zijn. Maar daar gaan we niet van uit! Negenmaandenbeurs ga ik ook heen, maar pas op de 28e. Mijn man laat ik lekker thuis, die doe ik daar toch geen plezier mee. Ga met een vriendin die half augustus uitgerekend is.
Ja... Tenminste, mail van wij.nl waar je een bon kan uitprinten voor D blije doos die je dan weer kan ophalen bij de prenatal.
Via de mail kreeg ik hem binnen. En de bonnen waren verlopen van de etos box Prenatal was niks mis mee haha
Pffff de tv premiere the impossible aan het kijken op Rtl 4.. wat een jank film... hormonen slaan op hol volgens mij Die arme kindjes..
Pfffff... Ik kijk het mooiste meisje van de klas. Degene waar het over gaat heeft dr baby na de bevalling verloren. Heftig! Hier ook last van de hormonen.
Ik had dat vanochtend toen ik eerst het hele huis ondersteboven gekeerd had omdat ik een bepaald shirt niet kon vinden en het vervolgens helemaal niet leuk bleek te combineren met mijn nieuwe aanwinst Vannacht trouwens weer een hele rare droom gehad waar niks klopte. Ik had een jongetje gekregen, maar mijn zus had ineens ook een jongetje ipv een meisje en ze leken heel erg op elkaar, alleen was die van haar een halfjaar ouder (dat klopte dan weer wel). Eerst was ik vergeten om 'm borstvoeding te geven, toen had ik teveel melk en hield ie het niet binnen en daarna bleek dat ik het verkeerde kindje aan de borst had!! En iedereen deed heel erg zijn best om me nog verder in de war te maken
Dat klinkt erg verwarrend ja LadyL Gelukkig was het maar een droom. Bizar wat je lichaam met je doet hé tijdens een zwangerschap. Hier nog eventjes werken tot 11.00 en dan weekend!! Vanavond gaat de vloerbedekking uit de kamer, morgen een piekstok ophalen en de schommelstoel die ik gekocht heb bij baby-dump! Gliding Chair Wit inclusief Voetensteun | Schommelstoelen | Baby-Dump Heb het showmodel gekocht dus gelukkig niet die 299,- betaald haha.
Ik ga de 27ste met mn zussen naar de huishoudbeurs. Zo leuk! Gaan ook el ff ovr de 9 maaneen beurs maar ga vooral voor de huishoudbeurs. Ik wil graag een coinsketting met voetjes.. ik snp die alcoholvrij e drankjes ook nirt zo. Ik drink normaal geen witbier dus nee dat mis ik dan ook niet in mijn zwangerschap. mn man heeft dit opgedronken. De jillz was wel lekker! Hier ook geen speentje maar ik gebruik toch de difrax.. heb een lieve zilvere gekocht van woezel en pip.. nog iets meer dan een week dan weet ik wat ik krijg.. spannend!!