16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Dank jullie wel... Was toch wel lichtelijk nerveus vanmorgen. Maar nu kan het echte genieten beginnen... Zeggen ze ;)

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jenn78 gefeliciteerd!! een stoere boy :D nu echt genieten, van het getrappel straks.

Zijn er meer die geen zin meer hebben in snaaierij ?? Ik at echt elke avond wel wat en nu laat ik alles staan! ongelofelijk.
    Heb er gewoon geen behoefte meer aan ofzo.

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mijn hondje is nu wel echt veel aanhankelijker. En nog steeds super onderdanig, zelfs toen ik zo ziek was. Morgen al weer 18 weken zwanger, pffff wat gaat die tijd toch snel nu. Toen ik zo ziek was leek de tijd maar voorbij te kruipen en nu gaat alles zo snel. Vandaag mijn ouders ook nog ff het hartje van onze kleine uk laten horen, en natuurlijk was ie weer ontzettend druk in de buik. Mijn ma is echt super trots dat ze oma word en begon tranen in de ogen te krijgen toen ze het hartje hoorde.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahhh wat een leuke foto!! mooie hond :)

onze staff reageerde totaal niet anders met de eerste zwangerschap, nu ook niet... vindt wel dat hij afstandelijker is geworden sinds de geboorte.. Hij trekt zich snel terug naar zijn plaats of als ze zon maar even schijnt wil hij de hele dag buiten zijn.

5. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Jenn78 wat fijn dat alles goed was, wat leuk een jongen! Gefeliciteerd!

4dogs ik ga nog ff kijken op je website. Die kende ik nog niet.

6. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Jenn, wat fijn dat alles goed wat, super leuk een jongetje!

Ik wil ook graag shoppen, maar ik mag niet van mezelf hhi. Heb nog zoveel leuke kleertjes van L in kleine maatjes en wil niet dat ik strax met heel veel zit wat ze allemaal niet eens aankan, helemaal omdat we het niet super breed hebben. Ga denk ik binnenkort maar wat shoppen voor als de beeb een half jaar is, want L was een half jaar in de zomer, kan ik toch nog een beetje los hha:)! En natuurlijk sowieso nog een leuk eerste pakje, na de 20 weken echo ga ik denk ik maar wat dingen halen:)!

7. Gember

Gember Niet meer actief

Lief... :D Onze kater is ook zo'n knuffelkont. Hij wil het liefst m'n buik kneden als ik een dekentje heb, maar dat mag nu even niet. :p

8. Gember

Gember Niet meer actief

Wat fijn Jenn78 dat alles goed is en een jongen: leuk! Nu genieten maar. :)

9. Gember

Gember Niet meer actief

Zo wat is er weer veel gekletst! Heb niet alles kunnen bijlezen sorry... ;) Mooie kamer mam1991, sjiek! En sommigen al bezig met geboortekaartjes, wow!

Wij zijn deze dagen druk geweest met verven. De slaapkamer en woonkamer zijn gedaan, morgen de kleinste kamer nog: de babykamer. :D Het kamertje is al vrij leeg, dus ik kan me nu al wat meer voorstellen hoe alles er straks komt te staan. Woensdag gaan we nog naar Ikea om een commode (Hemnes ladekast) en wat andere huiselijke dingen te kopen. Wiegje hebben we al.

Nog 4 nachtjes slapen tot onze echo...spannend! M'n buikje voelt nog steeds vrij onopvallend, zeker sinds de buikgriep. Ik zit ook nog steeds een kilo onder het gewicht voor de buikgriep. En met die drukke dagen verbrand ik zoveel energie en eet ik niet extreem veel, dus een beetje opletten. Man, wat is klussen veel zwaarder als je zwanger bent! Snel licht in je hoofd of moe.

In ieder geval, voel me best goed en het nestelen is in volle gang! :D Trusten allemaal!

10. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Goeiemorgen dames!

Ik mag inderdaad ook de Kruidvattas ophalen en vullen :) Dat doen ze wel slim, want als je daar met zo'n open tas loopt, gooi je er natuurlijk al snel nog meer in. Ik moet ook nog steeds langs de Prenatal voor die box, maar die zit hier niet echt in de buurt. Volgende week donderdag gaan we onze grote slag slaan op de woonboulevard qua inrichting: bedje, kleedje, boekenplanken en commode (ook hemnes ladenkast, haha). Box en wiegje worden via familie doorgegeven en we hebben nog een hoge smalle kast staan voor wat extra spulletjes. Verdere kleine dingetjes wil ik wel graag kopen, maar mijn schoonmoeder riep al dat er ook dingen moesten overblijven als kraamcadeautjes. En ik mag van ml ook al geen kleertjes meer kopen "want die krijgen we toch wel van iedereen"... Lastig hoor! ;)

Ik ben de laatste tijd inderdaad ook veel minder aan het snoepen, eet 's avonds ook niet zulke grote porties meer.

Ik ben wel veel meer aan het niezen en elke keer zie ik dan zo voor me hoe beebje gelanceerd wordt, haha. Hebben jullie dat ook?

Vannacht trouwens weer gedroomd dat iemand vroeg wat ik dacht dat het geslacht was en hoewel ik "meisje" wilde zeggen, zei ik per ongeluk "jongen". Nu weet ik het allemaal niet meer, haha.

11. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Gisteren is hier de kozijnen man geweest en binnen nu en 7 weken krijgen wij nieuwe kozijnen en nieuwe rolluiken boven en dus ook op de babykamer. Indertijd worden de plafons boven vervangen en als de kozijnen zijn geplaatst kan alles gestucd worden de vloer verven vloer erin en klaar. De meubels is een kwestie van 1 kamertje verhuizen. Onze dochter krijgt een grote tienerkamer. Dus als die ook in elkaar staat is alles klaar genoeg nog te doen hier.

Wij hebben een klant die ontwerper is dus wij hebben bij onze dochter ook kaartjes laten ontwerpen. Dat gaan wij nu weer doen.
    Ik zag dat ik in de prenatal box ook zo bon had zitten voor 10 gratis kaartjes. Als iemand deze kaart wil gebruiken pb mij dan even dan zal ik de code door geven.

12. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ik nies ook veel meer en heb inderdaad altijd het idee dat ons guppy eerst geplet wordt en daarna naar de andere kant van de baarmoeder wordt geschoten.

Dromen doe ik ook veel erger. In het begin van mijn zwangerschap droomde ik vooral dat ik zwanger was, en tegelijkertijd met flessen wijn en sloffen sigaretten in de auto stapte. Straal bezopen was ik en je kon door de voorruit amper wat zien, zo blauw stond het van de rook. Best raar want ik ben al jaren gestopt met roken.

13. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dank je ze is een rasechte alaskan malamute die nu helaas enorm in de rui is. Alles ligt vol met haar momenteel :( Dus iedere dag 2x stofzuigen op dit moment. Doet ze 2x per jaar en tussendoor is het praktisch haarvrij thuis.

Grappig dat er meer de hemnes ladekast gekozen hebben als commode. Wij hebben m al bijna staan en ik ben bezig de ladefronten een kleurtje te geven zodat niet alles helemaal wit is. Ik zie nu net wel dat we m voordelig hebben gekocht. We hebben m een maand geleden gekocht voor 99 euro en nu kost ie 129 euro. Zal wel een aanbieding zijn geweest dan. Daarnaast hebben we daar het sundvik ledikantje gekocht. We hebben nog geen kledingkast gekocht omdat we dit nu nog niet echt nodig vonden. Die ladekast is groot genoeg voor die paar kleertjes die ze in het begin nodig zijn. Voor de rest hebben we nu bijna alles wat er op het lijstje staat behalve de wat duurdere dingen zoals kolf apparaat, babyfoon en magnetron sterilisator en dan de kledingkast. De babyfoon kopen we volgende maand en de rest komt nog wel. Ik heb gehoord dat de meesten die pas na de geboorte kopen omdat je toch niet weet of het wel of niet nodig is. We hadden toevallig ook nog een billy boekenkast staan waar we niets mee deden dus die hebben we ook op de babykamer gezet. Daar ligt nu ff de complete uitzet in en word straks voor de voorleesboekjes en knuffels :) En we hebben daar ook al wat planken aan de muur hangen dus die hoeven er ook niet meer te komen en is meteen een mooie plek om de commode onder te zetten.

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    MRD: lekker he al die haren �� gelukkig is get bij jullie hond tijdelijk.
    Wat is het stil hier vandaag! heb vandaag qua eten een slechte dag, smaakt me voor geen meter helaas.
    Dus de portie die ik voor vandaag had uitgelegd aan pastasaus is ook nog genoeg voor morgen.

Alweer 18 weekjes hier! Times fly.. nog 1 week!!!! dan de 20 weken echo.

15. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik voel me vandaag maar beroerd, weet niet wat ik heb. Vannacht slecht geslapen en gisteravond last van mijn buik, vandaag moe en lusteloos. Zit al een uur te gapen op de bank, da's toch niet normaal?

Vanmiddag heb ik wel de Kruidvattas en de Blije Doos opgehaald. Wonder boven wonder heb ik me kunnen inhouden en niet de hele Prenatal leeggekocht, haha. Ben ook expres direct naar de kassa gelopen uit zelfbescherming ;)

Ik heb het idee dat mijn buik weer flink aan het groeien is en dat mijn navel al iets naar buiten komt. Hebben jullie dat ook?

16. Gember

Gember Niet meer actief

MRD, wat grappig, het Sundvik ledikant willen wij ook kopen als het wiegje te klein wordt. Mooi is dat bedje met dat wit gebeitst. Wij kopen de Hemnes ladekast met 8 lades (ook witgebeitst). Dat wordt onze enige opberger voor babyspullen, dus leek ons wel handig en het past langs een van de muren perfect. Lekker veel ruimte bij aankleden ook.

LadyL, he wat balen dat je je zo voelt! Vroeg naar bed en hopelijk morgen wat frisser?

Hier vandaag de babykamer gewit. Mooi licht is de kamer nu, een perfecte basis! Het wiegje hebben we ook in elkaar gezet. Zo schattig! :D De kamer is verder nog nagenoeg leeg. Een boekenkast hebben we laten staan ivm ruimtegebrek elders in huis en er staan wat tassen. Morgen gaan we bij de Ikea de Hemnes kast halen en een lamp (Arstid). De komende maanden komt de aankleding van het kamertje: gordijnen (voor over luxaflex), dekens, vloerkleedje, muurdecoraties, stoel. Klussen is nu dus bijna af. We moeten alleen wat houtwerk hier en daar bijschilderen, maar de rest is prima, dus niet over gedaan. Heerlijk zo'n vers geschilderd huis! Nu het gevoel dat het voorbereiden op de baby echt kan beginnen! :D

Trusten dames!

17. Gember

Gember Niet meer actief

Succes Iez, morgen met de echo!

18. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Iez succes met je echo vandaag!

19. Gember

Gember Niet meer actief

Hebben jullie ook dat jullie helemaal hyper worden van de nesteldrang? Ik kan echt niet ophouden met nadenken over de babykamer, spulletjes etc. Heb maar iets van 6 uur geslapen door dat gehyper. ;)

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes vandaag Iez!

Mam1991, inderdaad, onze staffies verharen het hele jaar :D en straks in de lente iets meer dan normaal :) (en ik heb er 3, dus veeel stofzuigen :p)

Ik voelde me gister ook niet helemaal lekker, ook steeds niesen en een beetje rare smaak in mijn mond.. vannacht ook een slechte nacht gehad, om 2uur een uur wakker gelegen en om kwart voor 4 nog een keer :( nu pijn in mijn keel, beetje dikke klieren.

Straks naar de 9maandenbeurs met m'n man! :cool:

LadyL, wel dat mijn buik flink aan het groeien is, navel ziet er nog wel normaal uit, maar ik heb al een paar keer trekkende pijn in een litteken op mijn buik gehad ;) zal nog wel meer pijn gaan doen als mn buik echt groot wordt...

MRD, wat leuk dat je de kast zelf aan het pimpen bent :D ik kan niet wachten tot ik kan beginnen met de babykamer, eerst maar eens de sleutel van het huis krijgen :) half maart :)

Gember, ja ik word er ook helemaal enthousiast van :D zie ik steeds allemaal leuke dingetjes, maar ik houd me nog even in wbt kleine accessoires ;) en gordijnen koop ik ook pas als we in het huis zitten, want ik weet de precieze maten van het raam niet :)

Deel Deze Pagina