16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Meiden succes vandaag!

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier nog geen beweging te bekennen :(
    Gelukkig dinsdag weer naar de gyn, zal allemaal vast goed gaan en kan ik gelijk eens vragen of de placenta voor ligt, want dat kan een rede zijn waarom ik niks voel
    En anders een heel rustig kind.

En ben benieuwd of jochie en jochie is gebleven haha, volgens de gyn kunnen het nog verdikte schaamlipjes zijn, al waren we vrij zeker, ik durf toch nog niks te halen speciaal voor een jochie.

Hier zit de baarmoeder nu vlak onder mijn navel. Loopt erg mooi af, tijd vliegt Echt voorbij.
    Kan me de eerste keren baarmoeder voelen nog wel herinneren en nu is die al Zo hoog.

En meiden met afspraken vandaag SUCCES!

3. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Succes vandaag meiden...

Ook ik huppel vandaag op de negenmaandenbeurs rond maar zal ook zo af en toe eens spieken.

Over beroerd slapen gesproken... Had ik eigenlijk nog nergens last van, vannacht wel 10x wakker geweest. Vast zenuwachtig voor de negenmaandenbeurs;):cool::p

4. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Gember, vlindermama en hardlopertje heel veel succes vandaag!

Slapen word hier ook minder, kan ook niet helemaal m'n draai vinden ookal slaap ik normaal op m'n zij.. Voedingskussen ook geprobeerd, maar helpt ook nog niet echt..

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is jammer Kimberly.
    Inderdaad wel grote kans dat de placenta dan voor ligt.
    Hopelijk ga je hem dan toch snel voelen.
    Ze worden nu wel zo groot dat ze ook flink kunnen trappen dus kan nooit lang meer duren.

En de tijd vliegt zeker voorbij!

6. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    iez en Monique, heel fijn dat alles goed is!!!!En gefeliciteerd met jullie meiden!
    Zal toch ook wel een hele opluchting geven he!
    Is toch erg spannend!!

Dankje, iedereen! 12.00 aan de beurt en daarna ook lekker vrij met vriendje!!
    das wel fijn.

Nu nog ff werken maar kan me niet echt concentreren.
    Echt weer wat voor mij natuurlijk om hier weer zo enorm zenuwachtig voor te zijn.

Tijd vliegt idd, op de helft!!!!!!!!!!!!
    Pohhh!!!!
    Hahha!!

Nog een helft erbij en we hebben onze prinsjes en prinsessen in onze armen!!

7. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    hardlopertje en gember, jullie ook succes!!
    hopelijk allemaal goed nieuws straks!!!

8. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Meriden, heel veel succes vandaag!! En voor degenen die op de 9MB zijn, veel plezier :) Probeer je niet gek te laten maken door alle drukte.

Mijn man probeert bijna elke avond even te voelen of hij gaat met zijn hoofd op mijn buik liggen om even met de baby te praten, zo schattig! Daar smelt ik echt van <3 Helaas heeft de baby nog niet zo hard geschopt dat hij het ook voelt, hoewel ik dan denk dat het al best hard gaat!

Ik weet het trouwens nu echt niet meer, had al vanaf het begin heel sterk het idee dat het een meisje is, maar heb nu al drie keer gedroomd dat ik een jongetje gekregen had...

9. Gember

Gember Niet meer actief

Dank meiden! Vlindermama en hardlopertje, ook veel succes vandaag!

Was alweer vroeg wakker van de spanning. Nu ook misselijk van de zenuwen. Ben blij als de echo helemaal goed is verlopen!

Gisteravond had ik opeens de ingeving: waarom kiezen we niet voor wat vrolijke decoraties van Nijntje voor de babykamer? In de kleur oranje en geel, past mooi bij de kleuren die we willen. Ik denk dat we een mooie poster oid kopen, een lampje, dekentje. Zoiets. Met een oranjerode schommelstoel en gele gordijnen, rest van kamertje is wit met houten vloer.

Ben ook begonnen met een verlanglijstje op lijstje.nl. Als mensen vragen wat we als kraamcadeau willen straks kunnen we die link sturen of zelf een tip geven van de lijst. Verder ben ik (net als jij, LadyL) m'n to-dolijstje en uitzetlijstje aan het bijwerken. Lekker &#363;bergeorganiseerd. :p

Nou, tot later allemaal!

10. Gember

Gember Niet meer actief

O ja, gisteravond en vanochtend voelde ik opeens heel duidelijk m'n baarmoeder zitten. Het leek wel of de baby links lag, want er zat een duidelijke bolling daar. Heel gek! Hebben jullie ook weleens gevoeld dat het kindje meer aan een kant ligt? Ik voelde het het duidelijkst vanochtend met een volle blaas. Toen lag het tot aan navelhoogte.

11. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    @gember.... Ixxidesign vind ik heel leuk voor op de muur. Heeft ook leuke afbeeldingen van Nijntje beeldenbank

12. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Leuk idee, Gember! Nijntje is altijd tof :) En ja, ik voel de baby inderdaad soms ook duidelijk aan een kant of juist heel laag liggen, dan is mijn buik asymmetrisch :D

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Twee keer mijn buikje van vanochtend. Vind het niet ontzettend duidelijk en heb het idee dat ie een paar dagen terug groter was...

14. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik heb zojuist de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Ze hebben heel gedetailleerd gekeken, maar ze konden echt niets geks vinden. Ze kon alwel zien dat het geen dik/groot kindje gaat worden, maar dat zijn beide ook niet. Onze dochter was ook niet mega bij de geboorte, maar loopt nu qua lengte redelijk voor op leeftijds genootjes qua gewicht loopt ze weer iets achter. Ach over een 20 weken zullen we het zien.

Succes dames die de echo nog hebben.

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Fijn hardlopertje!

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Gelukkig maar, hardlopertje!

17. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Fijn dat alles goed was Hardlopertje! .

Hier net de post gelopen zo even een voeten badje en daarna voeten omhoog en misschien even oogjes dicht, vnv nog even poetsen en dan weekend :D

18. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook alles goed :):)
    En we krijgen ook een kleintje, hihii!!!!

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mooi zo, Vlindermama :D

20. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Aah nog een keer goed nieuws! Fijn vlindermama!

Dinsdag mag ik voor de GUO erg benieuwd uur lang stil liggen met apparaat op mijn buik, beelden kijken is leuk hoor maar een uur lang zo liggen lijkt me dan weer niks , aansluitend en normale controle , ben benieuwd want dit keer is het een andere gyn :(

Voor een volgende afspraak echt mijn "eigen" weer zien te krijgen, voel me daar prettig bij , ben niet zo van dat gewissel.

Iemand hier ook een GUO? of eerder gehad, duurt het echt zo lang haha

Deel Deze Pagina