Ooh in de bus is dat heel normaal hoor,kan me nog wel herinneren dat ik met de bus naar de 2ling moest in het ziekenhuis ( zelf doodziek geweest) stond ik daar de wankelen, heb het geweten ook, met uitstappen wilde mijn benen niet meer en zakte zo in elkaar. Je bent jong dat is het enige wat ze zien meer niet.
Ben even een lijst aan t maken wat ik nog moet kopen. Moet je sowieso baby voeding in huis hebben voor als de borst niet lukt?
Hier niet... De kraamhulp had 1 pak mee. Ik gaf borst en ivm vele afvallen van ons zoontje moest hij 1 dag bijgevoed worden. Waar je niet genoeg van kunt hebben zijn hydrofiel doeken! Die gebruikte we heeeel veel in het begin.
Ik haal het wel, gewoon voor de zekerheid, al ga ik kolven ipv zelf geven of nou ja dat is de bedoeling.
Ja die ga ik even in slaan. Ik werk in de kinderopvang en die slabbetjes heb je niks aan als er een flink spuugt na de fles. Ik vraag t wel bij de intake met de verloskundigen.
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Ti87 - 2e kindje - 27 Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Isolabella - 1e kindje - 31 Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 29 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 32 ♥meisje♥ Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 Afspraken 02 mrt - Vlindertje90 - 20 weken echo 03 mrt - Mamasmeisje - 20 weken echo 03 mrt - Kimberly33 - GUO 03 mrt - Flengeltje - 20 weken echo 03 mrt - Mam1991 - 20 weken echo 03 mrt - Mam1991 - centering pregnancy + hartje luisteren 04 mrt - Wijffie75 - afspraak vk 04 mrt - Strijkertje - 20 weken echo 05 mrt - Seurebeure - 20 weken echo 06 mrt - Liesje12345 - 20 weken echo 09 mrt - Beeb87 - GUO 09 mrt - 4dogs82 - 20 weken echo 09 mrt - Flengeltje - afspraak vk 10 mrt - LadyL - 20 weken echo 11 mrt - Hardlopertje - controle gyneacoloog 11 mrt - Wijffie75 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje - 20 weken echo 13 mrt - iez - 6e echo 18 mrt - LadyL - afspraak vk 19 mrt - 4dogs82 - afspraak vk 23 mrt - Jenn78 - afspraak vk 24 mrt - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 26 mrt - MissRedDragon - 20 weken echo 14 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 30 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 11 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 26 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 10 meisjes 5 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Vlindertje90 heel veel succes vandaag! En ja, inderdaad superirritant als mensen niet doorhebben dat je iets "hebt" (of je nou zwanger bent of een andere aandoening waardoor je wil/moet zitten in OV). Mensen zien alleen maar dat je "jonge benen" hebt, ja. Ik had van een kennis een button met "baby on board" gekregen voor op mijn jas, maar daar voelde ik me juist weer heel opgelaten door. Ach, binnenkort is het alweer warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan en dan hebben we ook allemaal buik genoeg dat je het sowieso ziet
Ja gelukkig wel m'n jas past nog net dicht, maar vind t zonde om een nieuwe winterjas te kopen. En natuurlijk leuk om je buik te kunnen showen.
Laten we hopen dat het mooie weer eraan komt, nu is de lucht blauw en heb gelijk meer energie, boodschappen zijn al binnen haha. Zo eerst even hier bezig en dan de auto uitzuigen, misschien zelfs even oppoetsen, ook al moet die morgen misschien wel naar de sloop, beetje liefde geven nog en hopen dat het werkt en hij gewoon door de keuring komt, iets werk is niet erg ,maar we gaan er geen honderden euro's meer in pompen. Oud dingetje die er van buiten nog top uitziet, motorisch ook goed is, maar hoe de rest is?
Hier is t ook lekker zonnig gelukkig, word daar altijd meteen vrolijk van Voor mij een rustig dagje vandaag, altijd wel lekker om de week mee te beginnen. Straks even naar de Etos voor nieuwe buikcreme en zwangerschapsvitaminen, die waren al een tijd op en ik vergeet ze elke keer te kopen, oeps... Nemen jullie die wel nog in? Vanmiddag de laatste tekst uit mijn huidige project afmaken en alles nog even goed nalopen voor morgenochtend. Manlief had al aangeboden om boodschappen te doen, dat scheelt mij weer tillen. Ik had het er gisteren met mijn moeder over en die vond het maar "bijzonder" dat ik de baby al een paar weken voel en nu al last had van moeite met tillen, traplopen etc. Had zelf ook niet van tevoren bedacht dat ik daar met 4-5 maanden al last van zou hebben, maar ik doe het niet expres ofzo
Hier ook een zonnetje. Er wordt druk geklust boven in de babykamer. Ik nog even lekker wakker worden op de bank en vanmiddag werken. Vanavond controle verloskundige weer op de weegschaal haha dat is minder. Ik vind t werken ook zwaar hoor, vooral een hele dag dan ben ik s avonds kapot en pijn in m'n rug. M'n buik groeit ook lekker door ben heel benieuwd hoe ik straks hoogzwanger rond loop.
Vlindertje90 succes vandaag! Heerlijk he dat zonnetje, krijg er echt meer energie van. Gister hele huis schoon gemaakt dus nu lekker rustig dagje. Vanmiddag even boodschapjes doen.
Succes vlindertje! Hier ook een lekker rustig dagje, ook al zijn er vanmorgen wel 95 verhuisdozen gebracht door het verhuisbedrijf kan ik vast rustig gaan inpakken Heerlijk zonnetje inderdaad! Laat de lente maar komen!
Net een proefdruk besteld voor het geboorte kaartje, jullie al een idee? Ik kwam er toevallig een tegen en dacht dag is m ben benieuwd hoe die in het echt is.
Ik kwam een leuk idee tegen op de negenmaandenbeurs, heel anders dan we zelf hadden bedacht maar wel gaaf. Dus even gemaild om een proefexemplaar idd, ben benieuwd!
Met de geboortekaartjes zijn we nog niet echt bezig (nog geneens eens over de naam ). Wel leuke ideeën op pinterest gezien en opgeslagen. Mijn vitamine slik ik nog braaf elke dag. Die van davitamon - mama plus. (zijn nu trouwens in de aanbieding bij bol.com)
Hier nog nergens mee bezig, ook nog niks gekocht.. Eerst geslacht afwachten. Dat is morgen!!!! Hoop dat alles dan goed is 😊 kunnen we eindelijk los gaan.
Fijn die regen, auto is bijna klaar op het dak na en daar kwam de bui Maar goed hij is zo goed als schoon, komt die de keuring niet door dan gaat die op z'n minst schoon naar het autokerkhof Verder zo de post maar even sorteren, niet zoveel gelukkig dus morgen ook zo klaar met lopen , komt mooi uit nu nog kijken of ik vnv moet werken, als ik gebeld wordt dan niet ze willen de vloeren reinigen ( werdt tijd) Komt mij stiekem wel goed uit vanavond niet maar zal het wel horen
Ben benieuwd of vlindertje al nieuws heeft Geboortekaartjes zijn wij ook nog niet mee bezig. We hebben ook nog geen naam. Zo ontzettend moeilijk! Ben vanmiddag lekker druk op het kamertje geweest Kleertjes en alles ligt in de kast! Moet nog wel gewassen worden maar dat komt nog wel. Heb nu tenminste duidelijk overzicht van wat we nog aan kleertjes moeten kopen haha.
We zijn er ook nog niet helemaal uit, ging ons meer om het ongewone ontwerp en of daar wel alles in/op past wat we willen vermelden