16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Chantalhoo, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

Mar 19, 2014
    2,080
    0
    36
    Fijn dat alles goed was liesje!

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

Mar 19, 2014
    2,080
    0
    36
    Haha , vl en ik waren gister aan het nadenken over namen, de piet klaas henk kwamen alweer voorbij ( voor de lol) wij houden niet van de typische Nederlandse namen.
    Ik gaf aan wat "luxer" te willen, dus vl droog jean pierre ;)

Dus ik nee meer zoals L.ucas ofzo ( L.ucas schoot opeens in mijn hoofd geen idee waarom?)
    Ik zag vl zo nadenken en vond het nog helemaal niet zo verkeerd klinken ( met zijn achternaam) ook de combi met de rest van de kinderen kan erg goed, dus eindelijk 1 naam op het namen lijstje staan :D

3. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

Oct 3, 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fijn liesje!!!!!!

4. LadyL

LadyL Bekend lid

Jun 30, 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Fijn dat alles goed was, Liesje!

Kimberly, Lucas is inderdaad een leuke naam :) Wij laten ons huidige lijstje nog even op ons inwerken en halen 'm waarschijnlijk over een paar weken weer eens tevoorschijn.

Hier vandaag een rustig dagje, hoewel ik wel merk dat ik een beetje licht in mijn hoofd werd van wat lang staan. We gingen vanmiddag in de lunchpauze langs het reisbureau omdat mijn man toch nog wel graag een babymoon wilde, waarschijnlijk wordt het een weekje Sicilië eind april :D

5. Vlindermama2014

Oct 3, 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt lekker LadyL!!!!!
    Nog ff met z'n 2 en baby gezellig mee :)

Sicilië lijkt me heel erg mooi, al eens geweest??

6. LadyL

LadyL Bekend lid

Jun 30, 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Nee nooit geweest! We zijn vanmiddag naar het reisbureau geweest en daar raadden ze ons de Canarische Eilanden aan omdat het daar dan warmer is. Ook nooit geweest, lijkt me prachtig! Dit weekend maar eens bladeren door alle reisgidsen...

7. Jenn78

Jenn78 Actief lid

Oct 11, 2014
    332
    2
    18
    Sicilië lijkt mij ook erg leuk. Je brengt me op ideeën ;).

Ben net even bij Ter Stal geweest. Twee leuke pakkies gescoord

8. Jenn78

Jenn78 Actief lid

Oct 11, 2014
    332
    2
    18
    En dit is de tweede dus...

9. Vlindermama2014

Oct 3, 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Leuke outfits Jenn!!!!!! Echt gaaf!

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

Mar 19, 2014
    2,080
    0
    36
    Hele leuke pakjes jen!!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuke pakjes!!

LadyL, lekker nog even weg met z'n tweetjes.
    Wij gaan over een paar weken nog een weekje weg. Kijk er echt naar uit!!
    Kreta is ook erg lekker in april!
    Eten is spotgoedkoop en erg lekker :)

12. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Leuke pakjes komen voorbij!!

Sicilië is prachtig! Mooi land 😊 wij gaan na de geboorte waarschijnlijk op vakantie.

Hier vandaag het eerste pakje gekocht voor na de geboorte.

13. Gember

Gember Niet meer actief

Goed om te horen weer een goede echo, Liesje! Volgende week weer een hele hoop zie ik. Spannend!

Wat een leuke pakjes, Jen en mam1991! Superschattig. :)

Kimberly, Lucas is inderdaad een mooie naam. Stoer en ook lief voor een jongen vind ik.

LadyL, wat heerlijk een weekje weg! Sicilië lijkt me prachtig. :D Je brengt mij ook op ideeën. Wij hebben eigenlijk niks gepland momenteel, niet voor en niet na de bevalling. Twijfel een beetje of we weggaan en zo ja wanneer. We kunnen natuurlijk ook na de bevalling kijken en iets plannen voor in oktober of zo. Hoewel ik het dan niet zie zitten om te vliegen met een baby (oorontsteking). Voor de bevalling ben ik ook een beetje bang om buiten een stad te zitten, mocht er iets gebeuren. M'n man begint nu met rijlessen, maar heeft tegen het voorjaar waarschijnlijk nog net niet z'n rijbewijs (ik al wel).

Gisteren 4 mouwloze witte rompers gekocht en koop er nog wat met korte mouw. Ook een korte mouw romper met print gekocht, heel lief, voor bij warm weer.

Dank voor de jastips. Ik ga proberen het uit te zingen met wat ik heb. ;)

Baal dat ik nog steeds geen schopjes e.d. voel. Placenta zit voor, dus echoscopiste zei dat het nog even kon duren, maar wil het zo graag! Voelde de baby wel goed liggen vanochtend. Weer in haar knusse hoekje links in m'n buik met rug naar mijn buitenkant. Dat is zo aandoenlijk. :)

Fijn weekend allemaal dames! Geniet van het lenteweer!

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Lekker, wij weten nog niet of we nog op vakantie gaan.
    Misschien weekje Nederland maar lastminut even kijken hoe ik me tegen die tijd voel.

Druk bezig met schilderen in de baby kamer, dan laminaat, meubels naar boven en dan kan ik eindelijk lekker m'n gang gaan met inrichten.

15. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Fijn om te lezen dat alle echo's goed zijn!
    Vandaag beetje begonnen met de babykamer. Op zich hoeft er weinig te gebeuren. Alleen de meubels plaatsen, kastje schilderen en dan verder aankleden. Kan niet wachten tot het af is! Dit zijn zo'n beetje de kleuren. Het wolkje is een wandlampje. Schapenvacht komt op de grond.

Ik voel qua bewegen nog steeds niet heel veel. Voel wel wat maar bij m'n dochter voelde ik het met dit termijn al beter. Wachten vrolijk af! Straks nog tijd genoeg om in m'n blaas en ribben geschopt te worden!

Fijn weekend allemaal! Geniet van het mooie weer!

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooie kleuren mamasmeisje!

17. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Mooi

18. Gember

Gember Niet meer actief

Supermooi mamasmeisje! Beetje dezelfde stijl en kleuren hebben we. :)

Gisteren gordijntjes besteld voor de babykamer in mintkleur. Twijfel een beetje over type vloerkleed dat we moeten nemen. Overal in huis hebben we laminaat met in de woonkamer een groot kleed. De babykamer is nu nog vrij gehorig zo leeg en zonder gordijntjes. Is een ruim kleed op de babykamer prettig? Of zijn schapenvachtjes net zo prima? Geen idee hoe snel zo'n kleed vies wordt met een baby. Geen zin om iedere avond vlekken te boenen, maar wil wel een warme kamer. Tips?

19. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    mooie kleuren mamameisjes!!! prachtig!!

Vakantie; wij zijn van plan om na de geboorte te gaan.. ergens in september met de auto op vakantie, binnen een straal van 6 uurtjes rijden als alles goed gaat met de kleine :)

Gember; kleedjes op de vloer kunne prima hoor. wij hebben het niet gedaan destijds bij ons zoontje omdat we ons zoontje in het badje deden op zijn slaapkamer.

Bewegen; hier is de kleine lekker aanwezig! vooral savonds in bed.. echt van die kleine geniet momentjes :D

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    @gember: kleedjes kunnen best! Heb bij m'n andere dochter ook eerst een schapenvachtje op de vloer gehad. Die moest ik zo nu en dan wel even uitkloppen maar het wit blijft wit. Nu ligt het schapenvachtje van haar op de stoel en ligt er een ander kleedje op de grond. Zal een foto toevoegen. Wij deden haar ook in badje in deze kamer en ging goed. Badje niet te vol en zo voorkom je overheen spatten.
    Komt tie:

Share This Page