16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Vlindermama, als je je zorgen maakt vraag je toch gewoon over een week of wat bij je vk om een groeiecho. Onze vk is tevens pretechocentrum en maken voor € 35,= een groeiecho... misschien een idee?

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jeetje 4dogs, dat is wel heel streng!
    Heb zelf ook nog stukjes mogen filmen.
    Het pret gedeelte dan, het medische heb ik niks van want dat had ze liever niet. Vond ik prima.

Balen van je weekend MRD, paar daagjes rustig aan doen!

LadyL, het is normaal hoor dat je je zorgen maakt.
    Blijft toch spannend zo'n echo.

Vlindermama, krijg je geen extra groeiecho?

3. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik krijg geen extra echo bij mijn weten maar ga er wel ff na vragen. Volgende week afspraak.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat jammer 4dogs! Hier hebben we de hele medische echo mee mogen filmen was ze totaal niet zakelijk, hele goeie ervaring aan onze kant dus :)

LadyL ik snap je heel erg goed! ik werd ineens heel erg zenuwachtig voor die tijd en was best wel nerveus, omdat ik niet wist of alles goed zat. Denk dat heel veel dames dit wel hebben.

5. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beeb en 4dogs, wat een fijn nieuws!
    Hier vandaag het laatste restje 20weken echo gehad en die zag er super uit! Wel helaas te horen gekregen dat mijn bovendruk erg hoog is.. 138 toen ik aankwam en 160 in de kamer van de vk..
    Onderdruk is wel rond de 60.. Voor de zwangerschap altijd een bovendruk gehad van 150, dus een te hoge bloeddruk was al een angst..:(
    Nu morgen spoedafspraken en als die slecht zijn volgt een medische indicatie, dus naar de gyn..
    Super balen.. Maar baby doet t zelf erg goed! Op alles precies gemiddeld gescoort!

Hier trouwens ook steeds lang wakker.. Zelfs als ik op m'n buik lig blijft de kleine schoppen :$
    Vannacht maar 5 uur geslapen ipv 9.. Was wel even een zwaar dagje!

Hoop dat iedereen een fijne avond heeft!

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    De hele echo kamer hangt ook vol met van die stickers net als in het museum, zo'n fototoestel verbodsbord ;) A'veense geldklopperij :p ben blij als ik verhuisd ben naar een normaal dorp :D

Flengeltje, fijn dat alles goed was bij de echo, van je bloeddruk is wel super balen! :(

7. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Gister beeb amper en vandaag beeb helemaal niet gevoeld.. Normaal voel ikmelke dag wel wat.. Iets om druk over te maken??? Grrrr

8. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht

Misschien ligt de baby iets verder naar achteren, richting je ruggengraat. Dan beweegt ie wel, maar voel je dat van buiten niet of nauwelijks. Tenzij je de afgelopen dagen echt veel en veel drukker dan normaal geweest bent, zou ik me geen zorgen maken hoor.

9. Seurebeure

Helemaal niet, heb veel op bank gelegen maakt me beetje onzeker... Terwijl de echo afgelopen donderdag helemaal ok was en liep precies op goede lijn met groei en alles! Ze zei ook: echt een heel mooi kind...Stomme onzekerheid nu zou ik willen dat ik zon luister ding had joh!! Zelfs als ik duw komt ze niet terwijl ze dat eerder wel deed!! Onzekere muts ben ik dan hoor :(

10. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ja dat snap ik wel hoor! Zou het gewoon nog even afwachten en als je nou echt heel erg in de rats zit, even bellen met de vk.

Hier hebben we vanavond eindelijk de commode afgemaakt en hij past echt precies onder de vensterbank, superchill :D

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mooie groene muur LadyL! Is het appel-groen? Lekker fris kleurtje!

Seurebeure, ik had het ook toen ik ziek was vorige week, ook 1,5 a 2 dagen niks gevoeld, snap wel dat het je onzeker maakt... ik was op dat moment ook blij even te kunnen luisteren en horen dat het nog prima ging met dr ;) als het je erg onzeker maakt zou 'k gewoon morgen de VK vragen of je even hartje mag komen luisteren ;)

12. Gember

Gember Niet meer actief

Wat fijn van de goede echo's dames!

LadyL, veel succes morgen! Ik kan me de zenuwen goed voorstellen. Die had ik ook, ondanks een goede uitslag combinatietest. Probeer niet na te denken over "wat als", want je hebt er nu toch geen controle over. Rustig aan en ik denk dat het vast wel goed komt.
    Wat een goede commode: die gaan wij ook kopen over een aantal weken. Hoeveel tijd waren jullie kwijt met monteren? En moet je 'm verankeren eigenlijk?

4dogs, mooie gordijnen! Wij hebben effen mintkleurige, ook voor de sier. ;) Ruime kamer ook, fijn!

MRD, je klinkt toch wel erg nieuwsgierig naar het geslacht. Waarom niet stoppen met gissen en gewoon vragen wat het wordt bij de 20-wekenecho? ;)

Vanochtend heb ik de baby voor het eerst heel duidelijk voelen schoppen. :D Wel eerder wat plopjes gevoeld, maar nu duidelijke trapjes. Zo lief. Nu dat ik het herken, voel ik het vaker. Ik had de afgelopen dagen vaak een rommelend gevoel in m'n buik, maar had niet door dat dat bewegingen waren. ;)

Vandaag nog wat geverfd. Komend weekend weer. Daarna een keer naar Ikea voor commode en kleed. Daarna voor kinderwagen, autozitje en box kijken bij babywinkel. Vind die Koelstra Binque Daily er nog steeds erg mooi uitzien, dus hoop dat die in het echt ook gaaf is.

13. Gember

Gember Niet meer actief

4dogs, wat superflauw van dat echocentrum...! :x Inderdaad geldklopperij. Wij krijgen iedere keer 3-4 foto's mee en wonen in een grote stad (Randstad).

Seurebeure, snap je onzekerheid heel goed. Het klinkt als wat LadyL zegt, dat de baby wat verder naar achter ligt. Voelt je buik minder "vol" als je op je rug ligt? Want dan ligt ze waarschijnlijk meer richting je ruggengraat. Als het zo blijft en je maakt je zorgen, zou ik zeker je vk bellen om het hartje te komen luisteren.

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

LadyL, lijkt op de kleur van onze muur! :D

15. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Het is officieel limoengroen, maar deze is 's avonds genomen dus dan lijkt het wat donkerder. We waren twee avonden ongeveer anderhalf uur per avond bezig, het is best een gevaarte. Je moet het wel echt met zijn tweeën doen omdat ie vaak gekanteld moet worden. Wij hebben 'm trouwens niet verankerd, maar dat kan inderdaad wel.

Zo meteen al om negen uur aan de beurt, wel lekker zo vroeg in de ochtend. Heb ik het ook maar gehad, haha.

16. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

♥ 16 - 31 juli mama's ♥

16 juli
    Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥

Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥

22 juli
    Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 29 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥
    4dogs82 - 1e kindje - 32 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32
    ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39
    ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

Afspraken

10 mrt - LadyL - 20 weken echo
    11 mrt - Hardlopertje - controle gyneacoloog
    11 mrt - Wijffie75 - 20 weken echo
    12 mrt - Strijkertje - 20 weken echo
    13 mrt - iez - 6e echo
    18 mrt - LadyL - afspraak vk
    19 mrt - 4dogs82 - afspraak vk
    19 mrt - Baby86 - 20 weken echo
    23 mrt - Jenn78 - afspraak vk
    24 mrt - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    26 mrt - MissRedDragon - 20 weken echo
    08 apr - Beeb87 - controle gyn
    14 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    17 apr - 4dogs82 - afspraak vk
    30 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    01 mei - Beeb87 - controle gyn
    11 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    26 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle

11 meisjes
    7 jongens
    5 verrassingen

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje
    ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Succes LadyL.
    Jij komt ook vast terug met goed nieuws!

18. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Seurebeure, gewoon even bellen hoor. Heb je al iets van een zoet sapje of koffie geprobeerd??

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Als je vanochtend nog niks voelt zou ik beller seurebeur. Onze vk zegt dat je na 24 uur niks voelen moet bellen.

Krijgen jullie ook meer energie van dit lekkere weer??

M'n man voelde gister voor het eerst de kleine 😊

LadyL succes vandaag!

20. Seurebeure

Ga ik zo proberen zal allemaal wel loslopen maar voelt wel vervelend

Deel Deze Pagina