16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    M'n buik groeit nu even minder, op t begin ging t heel snel.
    Vind wel goed moet nog even:)
    Merk dat sommige dingen steeds moeilijker gaan hebben jullie dat ook?
    Lastvan rusteloze benen, aankleden kost veel energie en scheren is ook niet zo makelijk meer.
    De ene dag barst ik van de energie en de andere dag is het ver te vinden..

Woensdag is even langs prenatal kijken of er nog een leuke actie is, ook nog wa kleertjes in maat 50 dat heb ik helemaal niet.

2. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Heel herkenbaar. De enige dag denk ik... dit gaat lekker, de volgende dag vraag ik me af waar ik de energie vandaan moet halen. Ook bij dingen zoals sokken aantrekken en veters strikken merk ik dat die buik in de weg zit. Maar goed, met een beetje creatief zijn, kan ik die buik wel ontzien.

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hahaha beeb dat ken ik. Iedere ochtend als ik wakker word op mijn zij dan ligt de kleine precies zo :D en dat ligt er dan aan of ik op mijn linker of rechter zij heb gelegen daar ligt de kleine dan ook :D

Hier ineens ontzettend verkouden geworden sinds afgelopen vrijdag. Eerst begon het met een klein kriebeltje in de keel en al heel snel had ik 's avonds tijdens het werken het gevoel dat ik echt heel erg ziek ging worden. Die avond maar een lekkere warme douche genomen en toen leek het wel weer iets te gaan. Maar helaas was dat maar schijn en liep ik zaterdags de sniffen en te snotteren en enorm te blaffen en te niezen. Alles deed mij pijn en dacht oh nee he gaat toch geen griep aankomen ofzo? Maar is gelukkig bij een verkoudheid gebleven. Heb alleen 's morgens bijna geen stem meer :p maar 's middags komt ie langzamerhand weer terug.

Afgelopen weekend ook alvast mijn man z'n verjaardag gevierd dus ook lekker gezellig en druk in huis. Ik zelf veel thee met honing gedronken voor dat de visite kwam zodat mijn keel niet zo enorm rauw was. Maar heb mij er doorheen geslagen :D Ook zaterdag een nieuwe 2e hands auto gekocht :D helemaal blij mee. Het is een VW passat stationwagen geworden :)

Nu op en aan het werk met de babykamer :D het terrarium kunnen we nu ff niets meer aan doen totdat het glas er is. En dat duurt ongeveer 2 weken. Maar tot dan kunnen we lekker bezig gaan met de babykamer. Moet nog veel aan gebeuren. Plintjes aan de muur, 1 muur moet nog glad gemaakt worden zodat het fotobehang er op kan en dan de commode in elkaar zetten en leuk aankleden :D Het is niet erg veel werk maar het moet nog wel ff gedaan worden.

De kleine laat zich ook echt iedere dag nu lekker voelen. Schopt nog steeds mijn op mijn blaas iedere keer. En kan niet wachten tot donderdag... heb echt zo ontzettend veel zin in de 20 weken echo :D Lekker onze kleine draak weer zien en kijken of echt alles goed is. Daar zit ik echt het meeste mee dat het alles heeft en dat alles goed dicht is gegroeid. Het komt namelijk wel voor in onze familie dat er kinderen geboren werden met een open ruggetje of niet aan elkaar gegroeide borstbeen.

Ik heb nog geen last van dingen die niet goed meer gaan ofzoiets. Heb zelf hypermobiliteit dus ben erg flexibel en nog steeds. Kan nog steeds makkelijk mijn schoenen aankrijgen, scheren gaat ook nog steeds zonder problemen alleen het epileren is op dit moment wat pijnlijker dan normaal. Maar schijnt dat je daar idd tijdens de zwangerschap wat meer last van kunt krijgen. Mijn buik is wel aanwezig maar het meeste waar ik op dit moment last van heb ik omdat ik veel moet hoesten of niezen dat ik last van mijn banden krijg. Van die ontzettend vieze gemene pijnscheuten die dan door je buik heen schieten. Verder heb ik op dit moment weinig te klagen behalve de verkoudheid en dat ik misschien wat vermoeider ben dan normaal.

4. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Spannend MRD, de 20 weken echo.

Ik ben net naar de vk geweest en alles is dik in orde. Guppy heeft het prima naar zijn zin daar binnen dus dat is fijn. Nu nog 1x over vier weken en daarna om 3 en 2 weken. Gaat dus al aardig opschieten :D

5. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nou mogen wij wel een meisje krijgen :p iedereen in mijn vrienden/kennissen kring die zwanger zijn krijgen allemaal een jongetje.

6. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Hahaha MRD, dat is bij mij ook zo, maar wij doen lekker mee met de rest en krijgen ook een jongen. Slechts 1 vriendin heeft een meisje en dat meisje heeft straks ruime keuze aan mannen :D

7. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    De broers en zus van mijn man kregen allemaal eerst een jongen, toen een meisje, toen weer een jongen... Nou ja, sommigen hebben er maar 1 of 2, maar ook daar volgen ze netjes het "patroon" :p Dus wij zeiden al dat we er waarschijnlijk lekker tegenin gaan, maar helemaal zeker weten doen we het natuurlijk niet.

8. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Vanavond het rolgordijn opgehangen in de babykamer. Beetje lastig te zien op deze foto, maar het zijn dus allemaal sterren en planeten :)

9. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Aaah dat ziet er echt heel leuk uit! Wij gaan begin april met de kamer aan de slag :)

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier ook een patroon , jongen meisje meisje jongen , enige verschil, mijn moeder had de meisjes apart ik tegelijk :D
    Dus vanaf het begin had ik een jochie verwacht :)

11. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Oh ik moet mijn bedje uit naar lig nog te genieten van een ukje die duidelijk aanwezig is, zodra ik ga lopen gaat die weer slapen.
    Nog 5 min genieten :)

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Leuke gordijn.

13. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hier ook eerst meisje dan een jongen.
    De 1ste klopt nu nkg een paar jaar wachten:)

Ladyl wat een leuk zo!

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ziet er leuk uit!

15. Gember

Gember Niet meer actief

Hoi meiden, sorry, moet later alles bijlezen, dus dan reageer ik uitgebreider.

Grappig die patronen! In mijn omgeving zijn er vooral jongens tot nu toe. De meeste mensen die ik ken hebben nu nog "maar" 1 kind. Een vriendin van mij heeft 2 meiden; een vriend van m'n man kreeg eerst een meisje en daarna een jongen. We zien wel wat het wordt. Een meisje als eerste vind ik wel heel leuk, zeker als ze daarna een broertje zou krijgen.

LadyL: supermooi dat gordijn! Heerlijk slapen daar straks. Vraagje: hoeveel korting kreeg jij op de Koelstra kinderwagen bij BabyPark? Wij willen namelijk ook een ander autozitje dan bij de aanbieding is inbegrepen, dus willen korting in de plaats.

Hebben jullie ook opeens last van bandenpijn? Hier is het soms echt best heftig... :(

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Sorry.. hele weekend weg geweest dus weinig gereageerd.

Mooi rolgordijntje!

Hier ook veel jongen in de buurt.. was dus ook totaal geen verrassing dat wij ook gewoon weer een vent erbij zouden krijgen haha :D

Gember; ik heb ook regelmatig last van bandenpijn.. gewoon even rustig zitten en dan gaat het wel meer.

Zijn er meer dames die echt pijn hebben wij de s*ks? :( Herken het totaal niet van de 1e zwangerschap en baal er dus behoorlijk van.. als we wat wilder doen zeg maar dan gaat de baarmoeder giga pijn doen.

Verder vandaag weer controle gehad, alles was goed met de kleine man! en nog even wezen schilderen op de kamer van onze oudste zoon.. morgen ga ik daar weer mee verder :) In Mei willen we hem over hebben naar zijn nieuwe kamer.

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik krijg vooral pijn in mn buik tijdens de seks, denk bandenpijn, de pijn schiet dan in 1 keer erin.

18. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik heb vooral achteraf last van een wat gespannen buik/baarmoeder, maar niet tijdens de seks.

Pff vandaag nog één drukke dag en dan morgenochtend naar Schiphol voor een lang weekend Warschau. Moet gedeeltelijk werken (congres) maar ook heerlijk drie dagen relaxen, ben ik zo aan toe... Het is ineens de afgelopen week ontzettend druk geweest, iedereen wilde tegelijk iets van me. Was gisteren van half elf tot half tien in de weer, nauwelijks rustig kunnen zitten :( Hopen dat het vandaag meevalt!

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Fijn weekend ladyL!!!

Hier druk op de kamer van ons zoontje bezig! Plinten geschuurd en ontvet dus die kunnen vandaag geschilderd worden 😊 radiator moet nog 1x geschilderd worden. En hopelijk dit weekend of volgend weekend glasvezel behangen.

20. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hopla net baby check gehad! Alles goed in orde ze schopte de verloskundige :) die zei al die wil vast later beroemd worden!!! Ik ben nu 5,5 kilo aangekomen ben benieuwd hoe ver t nog op gaat lopen!! :) vandaag 23 weken en lekker vrij tot maandag dus mama en baby hebben vandaag een ontzettende luie dag op de bank!! Gewoon omdat het eens kan en mag!!! Gelukkig is de rust ook weer terug gekomen en hebben vl en ik t zelf weer gezellig!!!!

Deel Deze Pagina