16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dank jullie wel, we zijn echt heel erg blij dat alles goed is. Heb vannacht echt heerlijk geslapen. Alle zenuwen weg en lekker aan het genieten nu. Het enige wat nog wel minder mag worden zijn de nachtmerries.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Yes 😃 shirtje moest besteld worden maar nu is het setje echt compleet 😊 super blij mee

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben onze laatste vakantie met ons tweetjes erop zitten!
    De volgende keer zal ons meisje erbij zijn :D

We hebben een heerlijke week gehad.
    Lekker gegeten en veel gezien en gedaan.
    En alles zonder harde buiken!
    Zegt voor mij toch dat het werk gewoon te zwaar word en ik nog een stapje terug zal moeten doen.
    Nog 10 weken tot aan het verlof.

Aanstaande maandag de kraamzorg bellen om een afspraak te maken voor de intake!
    Gaat ineens zo hard allemaal.
    Hebben jullie dat ook?
    Lijkt als vorige week dat het groepje vormde en nu zijn we allemaal al over de helft!!

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #3724 Kimberly 33, 27 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2015
    Wat een lief setje! !

Nou ik blij dat het weekend is, ben op .
    Wat een wind vandaag zeg.
    Dat is echt niks op de fiets, krijg er harde buiken van.

Vl late dienst dus gooi zo een pizza in de oven en dan maar even kijken of er nog wat leuks op tv is vanavond :D

Verder wat verzorgingsspul gehaald vandaag een hoes voor het aankleedkussen en kruikzakken.
    Ik ga echt geen hydrofiel gebruiken.

Morgen even naar prenatal wat kleine spulletjes halen en dan is het op de kleertjes na klaar :)

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    De tijd vliegt echt voorbij!
    17 weken geleden posi test, later nog zware onzekerheid en plots alsnog zwanger.
    En nu ondertussen 22 weken, de uk druk in mijn buik, een zichtbaar gegroeid :D

Fijn trouwens dat je zo'n fijn weekje hebt gehad!
    Rust doet vaak wel goed :)

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Leuk setje zo mam1991!!

Kimberly, lekker als alles compleet is.
    Wij moeten alleen nog wat kleine dingetjes zoals een thermometer enzo en dan is het ook klaar.
    Fijn weekend! En niet gaan fietsen, word slecht weer ;)

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lekker nog even samen weg!
    Hier lekker weekend even rustig aan, heb erg last van banden pijn, net een buikband besteld hopen dat datvwat helpt.
    Nu languit op de bank met de kat gezellig op schoot die is ineens niet bij me weg te slaan:)

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die bandenpijn is inderdaad iets zeg ppff.
    Weet gewoon niet meer hoe ik echt lekker kan zitten.
    Ben ook giga gegroeid in 1 week tijd.
    Afgelopen week dan geen foto gemaakt omdat we weg waren dus ben benieuwd hoe ie dinsdag word in vergelijking met week 22.

Heb je een speciale band besteld met extra ondersteuning of een gewone?

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ja morgen de laatste " belangrijke" dingen.
    Maar de kamer is nog niet gedaan hoor haha,
    maar goed er is nog tijd :D

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha oké.
    Dacht dat alles af was :D
    Maar goed, alles in huis hebben is al een hele geruststelling.

11. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja anita baby belt voor ondersteining via mp voor 10euro incl dus proberen waard.

12. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Leuk setje mam1991. Wordt weer eens tijd voor mij om ook te gaan shoppen.

Leuk dat jullie nog even een weekje weg zijn geweest Beeb. Kun je niet overleggen met je werkgever of je minder kan werken? Ik ga dat misschien wel doen. Merk gewoon dat 40 uur per week misschien wel erg veel is. Komt bij dat ik ook nog een uur in de auto moet zitten om er te komen en dus ook weer een uur terug moet rijden. Gelukkig zijn er wat feestdagen in aantocht. Voor mij is het nog ongeveer 11 weken werken. Begin mei gaan we nog lekker een lang weekend weg! Nu al zin in.

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is zeker het proberen waard Liesje!
    Ik heb alleen een gewone liggen.
    Ga het morgen proberen.

Jenn, ik werk al maar 9 uur per week haha.
    Maar huishoudelijk werk is gewoon erg zwaar, zeker als je ook nog je eigen huis hebt.
    Maar zat er wel aan te denken om nog een ochtend minder te gaan werken.

Een uur reistijd is ook nog best veel.
    Maak je lange dagen!
    Wel aan jezelf denken hoor. Wat niet gaat dat gaat niet.

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Beeb lekker dat jullie nog even samen zijn weg geweest :D Hebben wij toen ook gedaan en hebben er toen echt van genoten! Nog even met z'n 2tjes. We gaan nu een paar weken na de bevalling met zn allen als alles goed gaat.

Net op een kledigbeurs geweest, voor ons zoontje een werkbank gescoord van Bosch voor 5 euries :D Die zal wel blij zijn als hij morgen thuis komt (slaapt bij opa en oma).

En volgende week zaterdag komt mijn vader glasvezel behangen, dan schiet het eindelijk op met zijn kamer.. ik ga deze week vast alle kozijnen, plinten, deuren in de grondverf zetten zodat alles na het sauzen van de muren direct afgelakt kan worden. En nog een geld bedrag gekregen van mijn ouders voor Ivan zijn kamer :D Echt super lief! Van dat geld gaan we dubbelglas + rooster bestellen. Het is de enigste kamer in het hele huis waar nog geen dubbel glas in zit.

Lichamelijk gaat het hier goed. Merk wel dat ik het nu zwaarder vindt omdat ik niet mijn rust kan pakken wanneer ik wil omdat ons zoontje er is.

15. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Oh fijn he MRD dan valt er zo'n last van je schouders 😉

Hier vanavond wel weer een rare avond hoor, me zusje kwam langs met haar vriend, dus ik dacht gewoon leuk gezellig... Blijkt ze ineens ZWANGER te zijn 😳😳 nooooit gedacht!! Ze zitten nog volop in een verbouwing, hebben vorig jaar een bouwval gekocht en ze wonen nu tijdelijk bij mijn ouders, in de zomer hopen ze over te kunnen en dan is ze begin november uitgeteld.... Ik schrok zo!! Haha wel heel leuk hoor om samen zwanger te zijn, en twee kleintjes die straks ma een paar maanden schelen, maar ik had het echt totaal nog niet verwacht!! Was helemaal overdonderd ervan!! Haha...

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Zo, ik had weer een paar pagina's bij te lezen, haha. De tijd gaat inderdaad snel, niet te geloven... Mijn buik heeft ook echt een groeispurt doorgemaakt en ik weet ineens als ik zit niet meer wat ik met mijn armen/handen moet...

MRD, fijn dat alles goed was! Zo'n opluchting is dat :) Mooie screenshots ook!

Baby86, dat lijkt me inderdaad een hele verrassing, maar wel leuk om samen zwanger te zijn toch?

Wij zijn nu samen een weekendje weg, morgen nog een dagje werken hier en dan twee dagen lekker samen :) Was wel een lange dag vandaag, van 8-18 congres en dan nog groepsdiner op een andere locatie erachteraan, we zijn nu net pas terug op de kamer. Gelukkig kan ik morgen een beetje uitslapen!

17. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Wij hebben net het familiewiegje bij vl z'n oma opgehaald. En dit is m! Gaan m nog opknappen, komt nieuwe bekleding in en een nieuw matrasje. Zo leuk :)

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wauw erg mooi jen!!! Ben benieuwd naar het eind resultaat 😃

Net even bij ikea geweest, voor ons zoontje een heel dun kussentje gekocht. Hij ligt de laatste tijd graag op een kussentje. En een rolgordijn voorop zijn kamer.

Werd even niet goed daar. Hele hoge hartslag en kreeg het warm net gevoel dat ik flauw ging vallen. Even gezeten en toen ging het beter gelukkig.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat mooi Jenn!

We hebben zojuist de kinderwagen betaald.
    Word volgende week vrijdag geleverd :)
    Alleen nog een easybase kopen voor in de auto en dan zijn we voor het reizen compleet!

20. Gember

Gember Niet meer actief

Beeb87, lekker even samen er tussenuit! Het gaat inderdaad onwijs snel! We groeien lekker door. Des te meer reden om nog meer te genieten van onze zwangerschap! Ik merk dat ik zelf soms iets teveel toe leef naar juli, terwijl de weg er naar toe ook juist erg mooi is. :)

Misschien dat we nog in mei een lang weekend of midweek weggaan in eigen land. Ik twijfel een beetje, maar op zich is het wel heel fijn. En dan in het najaar met z'n drietjes naar Landal of zo.

LadyL, veel plezier nog op je weekend weg!

Jenn, superlief wiegje! :D Leuk om op te knappen.

Baby86, dat is vast even schrikken, maar wel heel leuk om samen zwanger te zijn en voor de kids ook gezellig. ;)

Bandenpijn, hier ook regelmatig last van. :( Ik heb bij Prenatal een Carriwell support band besteld. Hoop dat het helpt.

Voorbereidingen: wij hebben vandaag veel gedaan! Vanochtend kinderwagens getest en er gelijk een besteld. We waren hééélemaal weg van de Joolz Day Earth. Wat een topwagen. We hebben die in donkerblauw besteld. Wel een rib uit je lijf, maar voor ons is het gewicht en de maat erg belangrijk. We wonen op een etage in een grote stad, dus veel gesleep met onderstel en bovendeel. Gelukkig wel veel inbegrepen bij de prijs. En 's middags hebben we bij Ikea de commode (Hemnes ladekast met 8 lades) en vloerkleed gehaald, plus wat kleine zooi. We hebben de afgelopen weken veel gekocht: badset, beddengoed, maxi-cosi Pebble. Alleen nog de isofix-base, kleine spulletjes en iets leuks voor de muur in de babykamer. Gaat snel zo!

Vraag: we hebben de kinderwagen in donkerblauw besteld. Dat zal toch niet te heet worden in de zomer? De andere kleuren vonden we niet echt geweldig.

Deel Deze Pagina