Wij hebben een zwarte denk dat het wel mee valt. Ik heb t ook denk alleen maar aan juli terwijl dit ook een bijzondere tijd is. Ze is zo actief in mn buik zo gezellig
Zooooo hier vandaag druk geweest!! Naar voetbal van zoontje en smiddags voetbal dochter van vl geweest daarna de stad in, vervolgens maar media markt geweest en net terug!! Dus kapot mama gaat zo in bed film kijken!! Ik heb zo juist op internet besteld deze komt aankomende week whoeeehoeeeee heb er echt zin in!!! Maar voor nu!! Mama gaat in bed!!!
@gember, wij hebben de joolz Day quadro gekocht in de petrol blue kleur. Ik was eerst ook bang dat ie misschien te warm was. Maar aan de andere kant, de echt hete dagen in Nederland zijn ook op 1 hand te tellen. Denk dat alleen een witte misschien echt helpt tegen de hitte, maar die zie je bijna nooit.
Thanks meiden! Denk dat het wel mee zal vallen dan. En desnoods leggen we een hydrofiele doek over de kap. Een witte kinderwagen is echt niet te doen...veel te besmettelijk. En deze donkerblauw (parrot blue) kleur vinden we zo mooi...! Jenn, leuk dat jij ook een Joolz hebt! Fijn he. Weet jij wat het verschil is tussen die Day-modellen (Earth, Quadro, Studio)? Snap daar echt niets van...
Wij hebben een donker blauwe. De man in de winkel vertelde dat kleur niks uitmaakt voor warmte. Dus daar vertrouw ik maar op haha.
De modellen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde alleen de afwerking en de kleuren zijn anders. Zo heeft de studio geloof ik een doorgestikt handvat met ruitjes en heeft de quadro ruitjes ergens doorgestikt. De earth heeft weer andere kleuren als de quadro en de studio heeft ook weer andere kleuren. Bij de tailor kan je weer zelf de kleuren van het handvat en de beugel bepalen en de Sense is weer van natuurlijke materialen. Ik wist het eerst ook niet hoor maar een verkoopster heeft het ons uitgebreid uitgelegd
Dank voor de uitleg! Ik dacht al, die modellen lijken zo op elkaar... Weet iemand of je ook een Dooky kunt gebruiken op de Jools Day?
wij hebben de maxicosie mura 4 kinderwagen, nog van onze dochter. toen erg goed bevallen, al vind ik de stokke kinderwagens ook wel echt prachtig hoor!! maarja ga maar geen nieuwe kopen vandaag de nieuwe kamer voor onze dochter afgemaakt, zooo leuk geworden echt een grote meiden kamer ze slaapt er nu vanavond voor het eerst...vl zei al tis ook wel weer raar hoor, zo'n stap weer ineens...en haar 'baby'kamer is ineens zo leeg en verlaten...heel gek hoor
Wat zo'n leuk weekend kon worden, gaat een domper worden Morgen schoonouders hier, en eerlijk gezegt ZO GEEN ZIN IN. Als ze nou uit zichzelf kwamen, maar nee vl heeft het geregeld, daarnaast eiste ze ook nog eens dat we daar kwamen. Dus zo erg vinden ze alles niet. Ik voel me nu dus zwaar k.u.t En morgen wordt nog een grotere hel. want echt niet dat ik een excuus krijg en dat ze zo weer beginnen over alles
Voor mij ook niet een heel fijn bed avondje... Ben bij de huisartsen post zwaar astma aanval en Krijg m niet onder controle... T ging al niet zo soepel! Nu hopen dat ze me andere medicatie kunnen geven!
Zo, even alles van afgelopen week bijgelezen. Mrd: wat fijn dat je echo goed was!! Kimberly33: succes vandaag met je schoonouders seurebeure: Jeetje wat vervelend! Hebben ze je andere medicatie meegegeven?
Had echt een aanval! En ik kan niet tegen de medicatie tegen de ontstekingen die ik wel mag, gebruikte dus alleen ventolin daar mee was de controle weg en had ik al een keer eerder een kleine aanval gehad maar dat kreeg ik over t algemeen wel weer een beetje ok , nu kwam ik er niet meer uit!! Nu uiteindelijk is t gezakt heb andere ontstekingremmers gehad en deze moeten binnen 4 dagen wat gaan doen.. Nog steeds wel benauwd dus maar wel iets meer normaal. Deze medicatie mogen niet echt maar ja zonder lucht zitten is ook kiezen tussen 2 kwaad! Vandaag maar een niets dagje heb hoofdpijn van t hoesten en inspannen kan niet ivm benauwdheid (((( bah
Zie er als een berg tegen op. Schoonzus appte net ook nog naar vl of we nog een luiertas nodig hadden, heb gezegt dat ik helemaal niks van ze moet. eerst raar doen en opeens omdat er een baby komt aardig doen ? Daar houd ik zo niet van.
Nou daar gaan we dan Ze komen eraan, en de zoveelste harde buik kwam net weer langs. Bah wat stress allemaal met je kan doen
Dank je t gaat iets beter vandaag heel rustig aan ook veel harde buiken dus ff poosje slapen. Nu!! Kimberly sterkte
Beterschap Seurebeure! Succes Kimberly! Hier nog steeds super druk met dozen uitpakken/kasten inrichten en andere dingen die nodig zijn in een nieuw huis. Ik heb steeds erg last van brandend maagzuur, tenminste ik denk dat het dat is...? Voel me beroerd.. zelfs snachts lig ik er soms wakker van Ben blij als de boel een beetje meer klaar is.. donderdag komen de baby meubeltjes. Vrijdag/zaterdag zullen de muren in de baby kamer gedaan worden.. dan alleen nog geduld hebben met de balkon deuren, daar komt een nieuw slot op en nieuwe ramen in. Daarna kan die ook wit geverfd worden en de gordijnen ervoor.. Ik ben sinds we hier wonen steeds om 6:15uur al wakker, blij dat nu de klok verzet is, maar ik wil het raam boven de slaapkamer deur ook verduisteren, want het is veel te licht op de gang Nou genoeg geklaagd, tis een prachtig huis, zeeën van ruimte als de ergste drukte achter de rug is hoop ik dat dat maag klepje ook weer wat beter gaat werken Fijn weekend nog dames!