Dank je! Heb ik laatst bij een kledingruil meegenomen, is officieel geeneens een zwangerschapsshirtje volgens mij. "Zaatxchi" staat er in het merkje...
De kinderwagen is zojuist bezorgd En hij past bij onze beide auto's geheel in de kofferbak met reiswieg! Vond de kinderkamer al zo'n grote stap maar dat is dit toch ook echt wel. Je word er wel steeds ongeduldiger van haha.
Leuk he steeds dichterbij. Volgende week wordt hier de box en wieg bezorgd. Dan alweer 25 weken maar gaat soms ook langzaam laatst op kraamvisite wordt zo nieuwsgierig naar ons meisje♡
Tjee wat voelt dat toch iritant... uk ligt nu denk ik met de voetjes beneden, het lijkt wel of die er van onder uit wil. hij schopt naar beneden namelijk dus dat voel ik daaronder ook erg goed verder nog 1 keer werken en dan lekker weekend
Ja helemaal mee eens! Vandaag de schuur opgeruimd 😳 dat was een hele klus maar ben blij dat deze stap is gezet, nu de kinderkamer opruimen en vrij maken en dan gaan verven en laminaat leggen yeeeeh zin in!!
Zo update van hier... Galstenen zijn gelukkig rustig hoop echt dat t hier bij blijft!! Maar ja ons meisje mot nog ff groeien dus ben r bang voor.. Astma onder controle gelukkig!! Wel als klap op de vuurpijl nog ff tegen de openstaande deur gelopen met hoofd en ik zie d'r uit als een pandabeer haha!! Blauw paars oog Echt een top week zeg maar!! Verder komt onze baby kamer dinsdag dus dan gaan we lekker aan de slag!! Voorlopig nog maar ff lekker thuis blijven van werk en kijk ik volgende week wel of ik het weer eens trek!!
Hi meiden, laat ik ook maar weer eens vertellen hoe het hier gaat We waren afgelopen weekend in Polen, erg leuk maar wel veel lopen! 's Middags dus wel dutjes gedaan om de avond weer leuk mee te kunnen doen. Heb zelf het idee dat mijn buik weer een groeispurt doormaakt nu, zeurende pijn in mijn rug en onderbuik Verder ook regelmatig last van plotselinge kramp in mijn kuit en ik moet een stuk vaker plassen. Ukkie blijft ondertussen vrolijk bewegen en schoppen, op verschillende plaatsen in mijn buik. Ik merk dat mijn eigen kleding echt strak begint te worden, maar in positiekleding valt mijn buik nog steeds weg, dus ik wissel een beetje af. Teller staat qua gewicht nu op +6,5. De babykamer staat redelijk stil - we moeten nog steeds een afspraak maken om het wiegje op te halen bij schoonfamilie, er moeten nog planken aan de muur en iets van verdere aankleding. Hebben jullie nog leuke plannen met Pasen? Wij gaan morgen misschien naar een braderie (hoewel manlief de laatste paar dagen héél zielig is want verkouden) en maandag even langs bij beide families.
Paas plannen; morgen naar schoonouders overdag en savonds een feestje Hier druk met zoontje zijn kamer, vandaag glasweefsel op gekomen. En kleuren uitgezocht! Lichtgrijs met deze kleur groen en dan als thema jungle en steigerhouten bed erin
Leuk mam! Wij hebben geen paasplannen behalve vet chillen. De laatste week was een beetje stressy dus hoop ze wg te chillen.
Zo, hier was het ff schrikken. Ik had geslapen en we gingen boodschappen doen met de auto, na een minuut krijg ik een enorme pijnaanval bij m'n maagstreek en ik kon echt helemaal niks meer doen. Verloskundige gebeld en moest gelijk langskomen. Ondertussen was de pijn al iets gezakt. Alle onderzoeken waren goed. Echo gemaakt, baby blijkt nu heel erg gegroeid te zijn, in de zin dat het 1,5 week voorloopt. Moet nu minderen met suiker eten, ben nog maar 4 kilo aangekomen dus ik heb niet het gevoel dat ik me helemaal suf eet aan suiker, maar ik moet dus nu rustig aan doen met suiker eten. De dokter dacht dat het een maagpijn aanval was. Mocht het nog een keer gebeuren moet ik rennie nemen en als het aanhoudt de pijn moet ik weer bellen. Ben erg geschrokken maar ben blij dat het op dit moment dus nog niks ergs is. Krijg wss met volgende afspraak ook een afspraak om te kijken voor zwangerschapssuiker. Nou, hoop dat dat t niet is, en dat we gewoon een flinke jongen krijgen
Heb je verhaal even gelezen seurebeure en ik herken je verhaal wel heel erg. Hoe kwamen ze erachter dat jij galstenen hebt?
Ik heb de laatste twee uur geen pijn meer gehad maar ik hou het in m'n achterhoofd voor als er nog een aanval komt.
Ik trok de pijn niet meer moest naar eerste hulp!! En ineens was t ook weer weg naar paar uur ( was t steentje gezakt) hebben ze bloed geprikt etc daar kwam t uit huisarts dacht maag ook maar kreeg een gel mee dat moest binnen half uur helpen nou niets deed t! En omdat t ineens weg was niet geleidelijk wisten ze ook genoeg
Dat zou het dus best geweest kunnen zijn. Ik hoop dat dit de enige keer is dat ik dit voelde, want jeetje wat een pijn deed dat zeg 😳. Ik lees nu ook een beetje over galstenen en koliekaanvallen en het is wel echt precies wat ik voelde, gewoon niet meer weten wat je moet doen en hoe je moet liggen of zitten, zo'n heftige pijn! Wel bizar dat we allebei in de auto een aanval hebben gehad haha
Jup had ik ook gek werd ik!! Ik heb na zw een echo om te kijken of er nog meer zit, want ze willen niet veel met zwangerschap..maar ze zeiden wel als je baby groter gaat worden is de kans groter dat je nog eens wat voelt.. Echt een zwangerschapskwaal. Ik heb nu tramadol als ik aanval krijg mag ik dat slikken en als het niet over gaat meteen naar ziekenhuis dan kunnen ze in uiterste nood opereren. Verder op vet eten letten kan helpen.. En als ontlasting kleurloos is en urine cola kleur dan is galblaas ontstoken dan moeten ze meteen wat... Ik was echt doodziek vloog tegen de muur op nietnormaal zoveel pijn gun je niemand en ineens was t weg...