Ja id in auto had al wel een wee gevoel van binnen er voor.. Moest auto stil zetten en Bh ook uit kon er niks op hebben, kon niet liggen niet zitten gewoon niets!! Trouwens echt charmant zonder bh in ziekenhuis met grote zwangere tieten maat e en dan komt er een jonge dokter die zegt ik moet even een hartfilmpje maken hahaha
Hahaha, ja ik moest ook de auto stopzetten. Man zat naast me en heeft stuur overgenomen en zijn naar huis gegaan, daar verloskundige gebeld. Ik kon ook echt niks. Pfff en was na die aanval ook echt zo moe! Ik zal op m'n ontlasting en urine letten.. Hoop echt dat dit de enige keer was. Wat je al schreef: ik gun deze pijn ook echt niemand!
Ik heb al eens nierstenen gehad, nou ging ook echt door de grond van de pijn! Ik moest er iedere keer van spugen omdat de pijn zo heftig was.. Gelukkig al een paar jaar geen last meer van. Ik heb toen een operatie gehad. Verder is mijn buik afgelopen week flink gegroeid, echt een ronde bal is het nu, ook heel hard. VL heeft dan ook eindelijk vanochtend de baby duidelijk voelen schoppen. Wij weinig bijzonders met Pasen, vandaag gezellig met mijn familie brunchen bij me zusje, ze zit in een kliniek dus daar gaan we met zijn allen gezellig naar toe. En morgen als het mooi weer is nog even met madam naar de kinderboerderij. Fijne Pasen allemaal!
Hoi dames, ik kwam even kort meelezen Vervelend Mikjez! Ik hoop dat je je nu weer beter voelt! Jenn, ik ga ook lekker chillen vandaag, afgelopen weken zo druk geweest! Mijn man heeft een familiedag (met ooms, tantes, neven en nichten), ik blijf lekker thuis, vind het geen leuke familie Het is heerlijk weer, dus straks lekker met de honden de nieuwe buurt verkennen Gezellige paasdagen!
Wauw, dat zal schrikken geweest zijn Mikjez, en Seurebeure trouwens ook! Klinkt echt ontzettend naar Hopen dat het bij die ene keer blijft. Hier vanochtend een enorme hormonale huilbui gehad omdat de kat op tafel gesprongen was en aan de boter (zo'n Paasvormpje) had gelikt. Toen kon die dus meteen de prullenbak in en dat terwijl ik zo mijn best had gedaan op een mooi gedekte tafel voor het Paasontbijt...
Vrolijk Pasen iedereen!!! Geniet van het mooie weer!! Klinkt heftig mikjez, hopelijk blijft het bij deze ene aanval. Ons guppy stuitert vandaag m'n hele buik door. Dan voel ik hem hoog, dan weer links, dan weer laag en dan weer rechts. Denk dat ie paaseitje aan het spelen is
Geen Pasen voor ons. Gewoon een normale dag hier. Vandaag de commode in elkaar gezet. Gisteren het glas in het terrarium gezet en vandaag de leguanen overgeplaatst. Voor de rest nog wel een mooie lange wandeling gemaakt met de hond en dus lekker genoten van het zonnetje en nu ff uitblazen op de bank met z'n 2tjes. Foto van de commode er bij gedaan die we en kleurtje hebben gegeven
dames weten jullie iets tegen de hormonen? Een pilletje?ik ben steeds vaker een tikkende tijdbom Vandaag gezellig naar het bos, ten eerste mocht de hond al nergens los, en trok voldurend, waardoor ik er de pest al in kreeg, op het eind had dochterlief haar foon ergens laten vallen, ik ben uit mijn velletje gesprongen :x was echt gewoon hels. voor de duidelijkheid dat ding komt van papa weg die maling heeft aan alles, gelukkig terug gevonden maar mijn dag is verpest, net een dikke huilbui er achter aan, stiekem op de wc .kon beter in bed blijven liggen .. pfff
Hahaha Kimberly, een pilletje zal er niet tegen bestaan ben ik bang. Maar ik vind het wel heel herkenbaar. Voel me af en toe ook een tikkende hormonenbom. Ik begin dinsdag met zwangerschapsyoga en heb vandaag het boek "mindful zwanger zijn" besteld. Hoop aan het eind van de week dus helemaal zen te zijn
Ja idd , kan ik goed gebruiken, voelde me echt een ontaarde moeder, en mensen daar kijken ook de hond werd weer kwaad de kofferbak uitgetrokken om die telefoon te zoeken. Ik had ze trouwens gewaarschuwd, laat de foon thuis. Heb al een pest hekel aan die dingen bij kinderen dan De oudste was 13 toen die er 1 kreeg, de andere 2 zouden er 1 krijgen met 12 /13 maar papa was me voor een gaf ze al waardoor ze hier dag in dag uit er mee bezig zijn Dus ja dat was echt een de druppel. gelukkig dat vl weet dat ik normaal niet zo ben, maar leuk is het niet
Nou die tips kan ik ook goed gebruiken, haha. Voel je je nu al wel iets beter, Kimberly? Mooi zo met die gekleurde laden zeg MRD! Wij zijn vandaag naar een vlooienmarkt geweest, hele leuke houten doos van Nijntje (voor speelgoed etc) op de kop getikt voor maar drie euro! Verder ook het vloerkleed voor de babykamer besteld, nog best lastig als je geen rechthoekige wil!
En als ik toch foto's aan het uploaden ben: deze zijn vanochtend genomen. Blote buik lijkt een stuk groter dan met kleding erover vind ik zelf, iedereen roept in ieder geval dat ik nog zo'n klein buikje heb voor vijf maanden Wat vinden jullie?
Mooie buik ik heb een mini buik hoor slaap r nog steeds op, borsten zijn t snelste gegroeid!! Iemand al striemen van t groeien?? Of al een streep? Ik iets onder de navel Vandaag geboortekaartje ontworpen kan niet wachten op de proefdruk... En 2 kruikjes met hoesjes gekregen van mams Enne madame is zoooo eigenwijs als mama rondjes rond de navel wrijft weet ze niet hoe snel ze moet komen maar als anderen hun hand r op leggen is ze heeeeel gauw stil nu al een draak en smorgens tussen 4 en 7 gaat ze me wakker schoppen!! Sinds ik r voel nog meer verliefd geworden hoor!! Heerlijk!!!!
Mooie buik hoor! Mijn buik is denk ik wel iets groter, maar misschien komt dat omdat t mijn tweede is en hij dus nogal groot is. Ik merk dat m'n buik en borsten nu wat droger worden, dus moet nu eigenlijk wel gaan smeren, maar ben daar niet zo consequent in.. Tot nu toe geen striemen of streep. Bij de eerste had ik een streep van onder m'n borsten tot helemaal naar beneden. Hier schopt hij me altijd rond 5u even wakker haha, heerlijk gevoel ja!
Mooie buik LadyL! Seurebeure, striae/strepen wel op mn borsten (sinds een maand ongeveer), nog niet op mn buik, maar dat komt nog wel ben toen ik jong was ook te snel lang geworden, daar heb ik ook al allemaal strepen van op mijn heupen en benen, ik vind het niet erg.. alleen als de strepen nog paars zijn ziet het er wel naar uit
Ik vind het ook een mooie buik lady. Denk toch vrij normaal qua grootte? Bijzonder eigenlijk he, dat dat per persoon zo verschilt. Een vriendin van mij is nu 32 weken zwanger en heeft misschien een kwart buik van waf ik heb. Zo apart. Ik heb nog geen striae. Schijnt erfelijk bepaald te zijn of je dat krijgt of niet en schijnt dusook dat smeren geen zin heeft. Heb wel al een zwangerschapsstreep op m'n buik, tot over m'n navel al. Wat is het nut daar eigenlijk van? Vanmiddag naar de babydump. Kijken voor een wiegmatrasje en lekker wat kleertjes kopen 😁. Ook wil ik nog Milestone cards kopen, zo leuk. Jullie nog leuke plannen?