Van dat genetisch bepaald klopt wel degelijk, alleen mócht je ze krijgen, schijnt het de schade wel te kunnen verminderen mits de opperhuid dus goed gevoed blijft, plus het herstel erna gaat sneller. Dus er zit wel wat in om te smeren. Hier gaan we straks naar Ikea om wat spulletjes te halen zodat we weer verder kunnen met de kinderkamer. Het wordt nu vrijwel zeker de nieuwe kamer van grote broer en ik ben zelf weg van Disney, Mickey, minnie, Donald, dus waarschijnlijk komt er zoiets op de muur. Ik wilde eerst een grijze achtergrond, maar zie bij al die muur stickers een blauwe achtergrond en dat vind ik ook wel heel leuk staan.. Nou dat wordt nog even nadenken. Gaan vandaag dus verder met kamer leegmaken😊 Ik ben die enge/idiote dromen nou wel een beetje zat eigenlijk, ze zijn zo bizar dat ik direct als ik wakker ben al denk: ja hoor... Hoe verzin je t?! Haha Fijne dag vandaag!
Mooie buik ladyL! Striae: hier van de vorige zwangerschap en dan vooral van de laatste paar dagen, denk je er goed vanaf te komen haha. Trekt mooi wit weg dus soms zie je het nauwelijks. Ook niet raar als je bedenkt dat ik toen van maatje 36 kwam en echt een giga buik had 😂 Nu nog helemaal niks, ben benieuwd of het überhaupt nog komt. We hadden gister een feestje dus zoontje bij opa en oma geslapen vanacht. We gaan druk bezig op zijn kamertje vandaag.. Schiet mooi op 😊 erg blij mee
Mooie buik LadyL! Hier ook nog geen striae. Hoop dat het ook niet komt. Ik douche elke dag/om de dag en dan gebruik ik die bodylotion voor onder de douche van Nivea. Op de dag dat ik niet douche heb de ik buikcreme van Etos.
Kimberly, vervelend hè die hormonenbuien.. Hier ook uit het niets. Trekt weer bij! En we hebben een goed excuus.
Ik heb nog geen striae op mn buik wel op mn borsten maar dat maakt me niet uit. Op mn heupen en binnen benen zit wat van de pubertijd. Ik smeer gewoon 2keer per dag vind wel lekker. Uit mijn tepels komen een soort witte korrels, ze groeien ook maar door. De vk zei wel dat dat een goed teken is dus we gaan het zien. Ze jeuken ook zo erg..
Waar ik trouwens momenteel heel happy van word is uitgebreid douchen, schubben, wassen, haren in een haarmasker, gezichtsmasker etc. Gewoon echt even lekker de tijd nemen voor jezelf
Mijn buikfoto van gister. Ben benieuwd hoe ik eindig. Groot klein maakt niks uit dat is bij iedereen anders.
Bedankt dames, ben er soms best onzeker over namelijk Striae had ik al op mijn heupen en billen van de puberteit, is inmiddels helemaal verbleekt. Op mijn buik gelukkig nog niet, op mijn borsten begint het nu te komen. Ik smeer twee keer per dag, om en om met Nivea en buikcrème van de Etos. Soms voelt die van de Etos namelijk heel koud op mijn huid, als een soort tijgerbalsem zeg maar. Hebben jullie dat ook?
Die etos crème voelt heerlijk verkoelend! Hier een niks doen dagje haha net de kindjes onbijt op bed gebracht en voor vl en mij ook , even kinken of we verder nog iets gaan doen vandaag
Hier ook niks doen ik lig op bed tv te kijken kreeg net lekker kopje thee van vl vandaag een luie dag!!!
Haha heeeeel herkenbaar! Spuit er soms uit onder de douche. vraag zoogcompressen als kraamcadeau.. Die zullen we nodig hebben haha 😂😂
Hoe gaat het bij jullie met het uitzoeken van de naam en geboortekaartje? Wij hebben inmiddels 3 kaartjes die we beide echt leuk vinden. Alleen dus nog kiezen welke het gaat worden. Naam is nog steeds drama. We hebben echt een andere smaak wat het lastig maakt. Hopelijk worden we het snel eens want begin toch wel beetje zenuwachtig te worden erom.
Meisjesnaam staat nu vast, jongensnaam zijn we voor 75% uit maar nog geen wauw-gevoel bij. Dus we hopen dat het een meisje is, haha. Gisteravond een uur bezig geweest met zo'n random namen-app, pff. Geboortekaartje wordt nog wel even een ding, ik vind eigenlijk niks echt leuk maar hij wil niet aan een eigen ontwerp Mijn oom is grafisch ontwerper en heeft ook onze trouwkaart gemaakt, maar ml vindt dat dan te veel om hem ook hiervoor te vragen...
Ik ben toevallig paar dagen geleden is gaan kinken voor kaartjes en heb 2 leuke gevonden. Kijken of we proef aan kunnen vragen. Onze kleine wilde net niet slapen, dus nouja, dan maar wakker blijven en filmpje kijken..