Hier eindelijk de zolder aan het schilderen, knapt gelijk op tussendoor even patatjes eten en dan weer verder, nou ja vl dan,iik moet de post nog doen voor morgen. Vnv optijd bedje in
Dat is handig Seurebeure haha. Ging het altijd maar zo makkelijk Wat jammer LadyL. Hopelijk worden jullie het eens over het kaartje. Spannend Mikjez! Word ineens stuk echter als je een kaartje in handen hebt.
Dat heb ik ook iedere avond zie ik witte korreltjes op mijn tepels zitten, en ik mijn borsten groeien flink. Ik had eerst een grote cup A/ kleine cup B. En nu gewoon een volle C cup. Vandaag lekker wezen zwemmen met mijn man. Het was lekker rustig in het zwembad in Haaksbergen. Had het drukker verwacht.
Heb zojuist een proefexemplaar van een geboortekaartje aangevraagd Spannend! Nu nog een mooie tekst zoeken om erop te zetten. Ook weer zoiets haha.
Lastighe zoveel keus! Wij zijn nu gelukkig uit de naam en het kaartje. Net is de verloskundige even langs geweest voelde ons meisje toch wel erg weinig, hartslag was gelukkig goed moest binnen 2uur parkeer voelen andermaal de ctg. Gelukkig is ze al wat drukker denk dat ze anders in m'n buik ligt. Bijna 25 weken komt nu toch wel steeds dichterbij..
Waar kijken jullie voor geboortekaartjes ?? We hebben nu 2 proefexemplaren aangevraagd bij geboortekaartjes.nl Vind helaas de keuze wel aardig beperk... veel kaartjes zijn gemaakt op basis van steigerhouten print en/of sterren, zal wel een hype wezen ofzo.. zoek eigenlijk iets originelers!
Ik heb m zelf gemaakt op hippekaartjes. Nl Ik wilde heel simpel maar wel een kleine tekst geen wilde gedichten enzo! Nu is ie helemaal naar onze smaak als deze bevalt heb ik alleen tegen de tijd de datum maar te veranderen. Enveloppen bestel ik gewoon eerder zodat ik ze vast kan schrijven!! Nu nog achter alle adressen aan en hopen dat ik niemand vergeet! Weer een puntje af te strepen. Net ook afspraak gemaakt voor borstvoeding cursus, dus die is ook afstreepbaar! Morgen komt de baby kamer tussen 9 en 12 ook erg veel zin in hopen dat vriendlief snel gaat klussen dan kan ik wassen en inrichten!!!
Ja dat steigerhout inderdaad en al die uiltjes in pasteltinten, brrr. Vind ik echt drie keer niks! Wij hadden hele leuke houten "kaartjes" gezien, maar daar kan echt vrij weinig tekst/info op, dus misschien wordt dat 'm ook niet. Witte korrels heb ik inderdaad ook vaak, maar heb nog geen "lekkages" gehad, haha. Ik heb sinds een week of twee nu vaak spierpijn in mijn liezen/binnenkant bovenbenen (helemaal bovenaan) als ik veel loop of grote stappen neem, moet ik me zorgen gaan maken?
De naam zijn we vrijwel over uit... Geboortekaartje beginnen wij pas aan als guppy is geboren. Want dat is wel vrij essentieel voor ons kaartje . Maar het kaartje hoeft toch niet dezelfde dag te worden verstuurd als dat ons mannetje is geboren van mij. Het moeilijkste vind ik inderdaad ook de tekst. Gedichtjes word ik zwaar misselijk van en teksten als... Blij en gelukkig zijn wij... Vind ik te vanzelfsprekend, maar ik wil het ook weer niet te zakelijk. Dus daar gaan we nog even over nadenken. Net was leuk... Ik had gelezen dat je vanaf 25 weken het hartje ook kan horen met een toiletrol of een houten toeter. Aangezien ik m vandaag niet heel veel had gevoeld, heb ik vl gevraagd of ie even wilde luisteren. Aangezien hij altijd alles beter weet, leek het hem beter dit met een reageerbuisje te doen. Dus hij luisteren, voel maar zie ik ook guppy toch schoppen. Dit was voor het eerst dat ik het niet alleen voelde maar ook zag... Hartje was overigens niet te horen
Riep ik net nog dat ik niks leuks zag, kwam ik toch ineens een hele leuke tegen Dus meteen maar een proefkaartje gemaakt, zo spannend! Was ook heel leuk/bijzonder om de namen dan voor het eerst uitgeschreven te zien staan
Mooie buik .. uhmm Liesje was het dacht ik Ik heb nog geen lekkage of korrels, wel van een net B cupje naar een gevulde D cup Geboortekaartje zijn we zga uit, alleen de teksten nog niet.. het wordt een kubus kaartje met boerderij thema (dus niet te zoet sappig meisje-meisje achtig ), we gaan ze denk ik bij Poobies bestellen, leek het goedkoopste. Naam (namen) zijn we al zo'n 2jaar uit... Ik zie de baby nu ook vanaf de buitenkant schoppen, gister gefilmd en toen zag mn man het ook op het filmpje, vorige week zei ik "kijk!!", maar toen zag hij het niet
Wat leuk LadyL! Bij geboortekaartjes.nl is het altijd ongepersonaliseerd dus kon er geen naam opzetten.
Haha mooi he dat geschop aan de buitenkant zien Blijft bijzonder hoe het allemaal maar kan.. prachtig. Lekker van genieten, voor we het weten hebben we ze alweer in onze armen liggen.
Kaartjes nog niet aan begonnen, daar moeten we samen maar even voor gaan zitten. Zolder is zo goed als klaar , alleen in de punt nog, maar goed zonder flinke trap kom je er niet. heerlijk om te zien dat witte ipv groene spaanplaat het is nu echt een kamer geworden.
Oei dat was een verschrikkelijke nacht, beide kuiten krampen, ook heb ik de laatste tijd last van mijn ribben, door het liggen. Meer wakker gelegen dan geslapen zo uurtje post lopen boodschappen binnen halen en rustig aan doen. Misschien nog wel even bij slapen op de bank. Hopelijk vanacht weer een normale nacht.
Hier ook een slechte nacht achter de rug, ik kon maar niet lekker liggen Veel liggen malen en draaien, toen ik terugkwam van de wc mijn scheenbeen gestoten aan de punt van het bed, nachtmerrie over dat iemand mijn huis in brand gestoken had en de waterleiding dichtgedraaid had Echt niet fijn! Vandaag weer flink aan de bak, maar eerst mijn fiets uit de (bewaakte) stalling halen waar ik 'm zaterdag met een lekke band had gestald en naar de fietsenmaker brengen. Je merkt pas hoe afhankelijk je van dat ding bent als je 'm een paar dagen niet hebt...
Hier ook al een slechte nacht. Kon niet lekker liggen, heb veel liggen draaien. En toen ik eindelijk lekker lag en sliep ging de wekker Heb denk ik uurtje of 3 geslapen. Gelukkig nog maar een uurtje werken en sporten sla ik deze ronde maar over. Vanuit werk boodschappen doen en dan vanmiddag filmpje kijken denk ik.
Hier een hele fijne nacht gehad, lekker lang geslapen, kleine werd alleen even wakker omdat z'n waterfles was gaan lekker dus helemaal nat en koud, arme schat, maar we werden dus pas om 09u wakker 😁 Vandaag verder met de koffietafel verven, afgelopen dagen kon ik niet verder omdat het slecht weer was, maar als het goed is blijft het nu een aantal dagen droog, hoop m deze week af te hebben. We hebben gister verf gehaald voor de kinderkamer, we zijn eruit dat de nieuwe kamer van grote broer wordt, met een hemelsblauwe muur en een sticker van Mickey, Goofy, Donald en Pluto erop. Zo leuk! Helemaal enthousiast!!