Hier ook een gebroken nacht gehad, vaak wakker geweest omdat kleine uk flink aan het trappen is geweest. Bij mij word er het meeste op mijn blaas rond getrappeld. Dus dan heb ik iedere keer het idee dat ik naar het toilet moet. Vanmorgen ook een flinke steek boven mijn rechter heup gehad. Dacht eerst dat de kleine zich aan het draaien was, maar misschien was het ook wel wat anders. Loop nog steeds veel met de hond en misschien wel een beetje last van de conditie nu wil misschien te veel nu mijn lichaam het niet allemaal meer aan kan. Het zwemmen van gisteren ging wel goed, maar moet rustig gaan zwemmen op de buik of de rug en niet zoals normaal sportief baantjes gaan trekken met borstcrawl of rugcrawl. Daar vind mijn buikje toch wel wat van en dat gaat pijn doen. Dus rustig aan doen
Hier redelijk geslapen, maar slaap niet zo vast als mn vriend eruit gaat ben ik ook wakker.. Ik kreeg vamorgen de schoonmaak kriebels gebeurd niet vaak boven en de hal/wc weer lekker fris morgen de rest. Straks een middagje werken
Dank je! Ik heb geen idee. Kan dat zelf niet zien Maar volgens mij groeit het inderdaad bijna alleen maar naar voren. Heb ook nog steeds aardig figuur als je recht van voren kijkt.
Mooi buikje! hier net visite en kreeg een schattige Nijntje met rammeltje erin Box is geregeld, toevallig had iemand in mijn familie er nog 1 staan 😄 zit je dan te kijken wat je wilt , mag hem zo ophalen, al neem ik in ruil wat leuke plantjes mee voor binnen en of buiten oh en zie net dat ik de mijlpaal heb gehaald De 24 weken
Ja! Vorige week had ik ook echt zon mijlpaal gevoel Hier heb ik vandaag weer flink opgeruimd! De gang kast.. Jeetje wat kan zich daar ook een hoop rotzooi verzamelen, vier vuilniszakken weg! Hoppa! Verder heb ik de laatste laag grondverf op de tafel gedaan en precies is de verf op! Dus morgen de laklaag en dan weer in elkaar zetten Verder gaat manlief nog een weekje op vakantie de 19e, nog even voor de baby er is Ik wil dan graag de kamer van grote broer gaat verven en zit eraan te denken om de babykamer ook een ander kleurtje te geven. Ik heb helemaal de kriebels in mn handen om te klussen/verven/bezig zijn met het huis hihi
Nou vl is al scheldend de baby kamer in elkaar aan t zetten! Vandaag niet zon gezellige dag!! Hij vind dat ik zeik en ik vind ook vanalles lees :TEVEEL laatste paar dagen enorm last van hormonen en vriend zegt er gek van te worden!! Pffffffff Hij overdrijft een beetje en ik let overal op!! Anyway hoop morgen beter! Besloten dat ik m maar een beetje moet ontzien de komende dagen ( hoop zo dat t lukt!!!! ) ben ook erg benieuwd hoe de kamer er al uit ziet maar ga morgen wel even stiekem kijken hahahahahaha!! Ik zeg kennen jullie Tiny en lau? Nou als ik niet vaker mijn mond hou gaan we daar op lijken!! Als jullie nog tips hebben niet overal op te letten hoor ik t graag!! Want ik vind mezelf ook echt zeiken!!
Ik ben net naar zwangerschapsyoga geweest en ben nu dus helemaal zen! Vraag me nu af waarom ik niet eerder ben begonnen. Denk dat de hormonen nog wel een paar keer de kop op zullen steken hoor... Maar ik denk nu gewoon...buikademhaling. Ik vind het nu al een aanrader!!!
Miss een goed plan voor mij! Yoga! Moet zeggen wij zijn beide niet makkelijk maar vandaag echt ff dip bah
De zwangerschap yoga is hier maar Tot 24 weken zwanger. Daarna mag je het blijkbaar hier niet meer doen. Maar als ik mij wil ontspannen dan gebruik ik ook de buikademhaling. Oh ja en vanmorgen weer lekker op tijd wakker Door onze karate kid in de buik. Man wat kan die trappen. Dit word echt een ribben kneuzer.
Dat zou jammer zijn tot 24 weken, heb iets nodig!! Vannacht weer elk uur van de klok gezien om ook gek van te worden! Piekeren piekeren piekeren gaat weer een lange dag worden
Hier weer 2 keer wakker om te plassen, zei al tegen vl we moeten eerder slapen. Zo eerst even eten en dan de zolder op om op te ruimen, zo ver dat kan
He he, vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Afspraak van vanmiddag in andere stad is op het laatste moment afgezegd, dus ik kan lekker aan één stuk door werken en ik hoef de deur niet uit vandaag Hoera voor thuisbroeken!! Vervelend dat jullie even niet zo lekker gaan, Seurebeure. Hormonen kunnen inderdaad voor allebei de partijen best een hoop roet in het eten gooien, merk ik hier ook af en toe. Hopen dat je je snel weer lekkerder in je vel voelt en dat je vriend iets meer begrip kan opbrengen voor wat er met je lijf gebeurt (en dat jij daar niet heel veel aan kunt doen)! Ik doe geen yoga (niks voor mij) maar één keer per week iets actievere zwangerschapsgym, heb een achtrittenkaart gekocht laatst dus daar zou ik tot iets na de 30 weken mee vooruit moeten kunnen. Voor daarna zit ik te denken aan zwangerschapszwemmen, lijkt me heerlijk met die dikke buik. Even kijken of dat hier in de buurt gegeven wordt...
Bij mij is het nadeel dat alle zwangerschapslessen 's avonds worden gehouden. Precies wanneer ik moet werken natuurlijk. Er is hier echt gewoon niets in de buurt wat overdag is. Dus ik blijf maar lekker met de hond wandelen zo'n 3 a 4 uur per dag en 1x in de week in het weekend zwemmen met mijn man wanneer hij geen storingsdienst heeft. En dat is op dit moment ook helaas 1x in de 3 weken omdat zijn collega heel erg ziek is.
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 29♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 13 apr - Mikjez - afspraak vk 14 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 14 apr - Mikjez - 3D echo studie 14 apr - Flengeltje - Intake kraamzorg 15 apr - LadyL - controle vk 15 apr - Beeb87 - groeimeting gyn 17 apr - 4dogs82 - afspraak vk 20 apr - Kimberly33 - controle gyn 20 apr - Beeb87 - Pretecho 4D HD 29 apr - MissRedDragon - Controle vk + uitslag bloedtest 30 apr - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 01 mei - Beeb87 - controle gyn 04 mei - Mikjez - afspraak vk 11 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 18 mei - Mikjez - afspraak vk 26 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 26 mei - Mikjez - 3D echo studie 01 jun - Mikjez - afspraak vk 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 15 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 8 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Zojuist bij de gyn geweest en eindelijk toestemming gekregen voor een thuisbevalling!! Hou er nog wel steeds rekening mee dat als ze aan de kleine kant blijft het waarschijnlijk alsnog een ziekenhuis bevalling word. Maar dat is dan volkomen te begrijpen en dan leg ik me daarbij neer. Maar voor nu ben ik hier heel blij mee! Volgende week weer een groeimeting en dan zullen we weer verder zien.
Wat fijn beeb! Ik had bij de eerste een thuisbevalling. Op de rotzooi en pijn van de bevalling na hihi was het heerlijk "ontspannend" in je eigen huis. ik moet verplicht in het ziekenhuis ivm de keizersnede , vind het maar niks maar goed wat moet dat moet...
Wat fijn Beeb! Ik durf dat niet, maar het lijkt mij hier ook niet handig met de honden, die gaan flippen als ik ga liggen schreeuwen toch lijkt het mij, als je het durft en de rust in huis hebt, de mooiste manier. Ik begin 11mei met gewone zwangerschapsgym. Yoga was hier al begonnen voor we hier woonde en was midden in de stad Almere en wij wonen in "Haven", de gewone gym is 5min rijden Volgende week gaan we het ziekenhuis voor het eerst bekijken, info avond .. en de week erop borstvoedings-info avond. In Amstelveen raadde de verloskundige aan ook nog een groei echo te doen, maar dat moest ik hier bespreken met de nieuwe VK.
En zo heeft iedereen z'n eigen ding qua bevallen. Ik ga naar het bevalcentrum. Dat zit bij ons in het ziekenhuis dus mocht er iets mis gaan dan ben ik daar alvast. Geeft mij gewoon het beste gevoel. Wij gaan 12 mei daar wel eerst nog even kijken. Borstvoedingsavond heb ik vorige week gehad. Ik vond het erg leuk hoor. Had me een soort borstvoedings-tiran voorgesteld die er alleen maar op zou hameren hoe belangrijk borstvoeding wel niet is. Maar het was een onwijze leuk meid, die lekker nuchter was. Ik wil het sowieso wel gaan proberen. Zwangerschapsyoga is bij ons pas juist vanaf ca. 22 weken. Viel gisteren meteen als een blok in slaap! Heerlijk.