16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    wordt al een mooi lijstje!

Ik ben trouwens 31 :$

@tictac, wat erg voor je meid! Heel veel sterkte! We hopen je heel snel hier terug te zien! (laat je even weten als je tzt weer zwanger mocht zijn?)

2. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Mooi lijstje! Ik ben 31 jaar.
    Heb je bij mvm aangemeld vandaag en werd gelijk gebeld. Was echter aan t werk dus gesprek gemist. Morgen bellen ze terug.

3. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Haay meiden!

Ik heb gister positief getest en onregelmatige cyclus dus geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Dus ik kom iig gezellig meekletsen :). Ik ben 25 jaar en zwanger van de tweede! Ons zoontje wordt eind februari 2 jaar. Ben zo enorm blij! Vanochtend nog een testje gedaan en die was al een stukje donkerder.

Beetje jammer dat ik nu elke ochtend om 06.00 klaarwakker ben..

Ik word vandaag als het goed is gebeld door het ziekenhuis voor een afspraak. Ik heb namelijk last van hypotheroide en ben ingeleid met de eerste vanwege hoge bloeddruk. Ben zo benieuwd!

Gefeliciteerd allemaal en laat de tijd snel gaan voor de eerste echo!

4. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd!
    Ik mag 5 december voor een echo en ben ook 35 jaar..

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Net het ziekenhuis gesproken en heb 1 december een afspraak voor de eerste echo! Spannend! :D

6. Chantalhoo

10 nov 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    TicTac . Wat erg ! Sterkte komt vast wel goed

Hey een mooie lijst ! Super ik kwam er zelf niet uit hoe dat werkt . Ik voel me gelukkig nog goed wel wat stemming wisselingen😅

7. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    ♥ 15 - 31 juli mama's ♥

15

16 Lies79 - 1e kindje - 35
    Loesje26 - 3e kindje - 31

17 Chantalhoo - 2e kindje -28

18 Jenn78 - 1e kindje -
    Vlindertje 90 - 2e kindje - 24
    Ladys1987 - 2e kindje - 27

19

20

21 Liesje12345 - 1e kindje -24
    Monique7 - 2e kindje - 35

22

23

24 Mamasmeisje - 2e kindje - 31

25

26

27 Mikjez - 2e kindje - 25

28

29

30

31

Afspraken

20 nov Chantalhoo eerste echo
    1 dec Ladys1987 eerste echo
    1 dec Mikjez eerste echo
    5 dec Lies79 eerste afspraak vk
    5 dec Monique 7 eerste echo
    22 dec Jenn78 eerste echo
    22 dec Liesje12345 eerste echo

8. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Oh ja, mijn leeftijd is trouwens 36 (stokoud). Wil iemand dat erbij zetten? Thnx:)

9. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Allemaal al een datum voor de echo staan, super fijn! Hoop dat ik die ook snel krijg. Wilde vandaag naar de vk bellen, maar kon blijkbaar alleen tussen 12 en 2, dat zag ik om 10 over 2 hhi. Dus tot morge wachten. Vandaag wel aangemeld voor mvm, werd ook meteen gebeld en ze komen morge meteen al langs. Hier trouwens ook elke keer super vroeg wakker en net als ik dan weer in slaap val gaat me wekker of wordt L wakker, heel handig;)

10. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Mooi lijstje!! Ik heb nog geen datum voor een echo. Wil de gyn maandag bellen. Dan mag ik rond de 7 wkn bij haar op controle. Bel maandag ook de vk, eerste echo is hier meestal tussen de 8 en 9 weken dus heb ik straks 2 afspraken kort op elkaar. Gaan ook nog op vakantie van 8 t/m 12 dec dus komen de dagen wel door.

Hier net bij schoonouders geweest. Schoonmoeder wist ervan dat we bezig waren en dat t niet wilde lukken. Ze was zo blij, begon te huilen. Ze is zelf verloskundige maar werkt door ziekte niet meer.

Gaan jullie meedoen met mvm?
    Ik wel, 2 dec komen ze.

Hebben jullie veel kwaaltjes tot nu toe?

11. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mamasmeisje: gefeliciteerd! Zoveel rondes, wat moet dit dan nu goed voelen! :)

@TicTac: balen! sterkte.

oooh ... haha ik vergeet mezelf voor te stellen.
    27 jaar, zwanger van ons eerste kindje. Vanmiddag een positieve test, dus ik heb verder nog helemaal geen dingen geregeld.

Ik weet al wel bij welke verloskundige praktijk ik me ga aanmelden, maar ik begrijp uit jullie verhalen dat je ook nog zelf naar een gyn. moet bellen?

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoi Loe,

Gefeliciteerd meid! 1e ronde en gelijk zwanger! Das ook een heerlijk gevoel. Ik was van mijn dochter ook in de 1e ronde zwanger. 2e heeft 19x zo lang geduurd idd. Ben onwijs blij.

Je hoeft geen gyn te bellen. Ik was daar in behandeling omdat t niet lukte bij ons. Doorgaans bel je idd een verloskundige praktijk in de buurt en meld je je daar aan. Sommige bellen de HA, kun je doen, zij maken dan aantekening in je dossier. De rest krijg je van de vk wel te horen!

13. Gember

Gember Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik sluit me graag voorzichtig aan! Woensdagochtend (10 dpo) had ik m'n eerste positieve test. Zondag is m'n NOD, dus ik vind het nog erg spannend om te zien of m'n testen op gaan lopen. Dit was onze 4e ronde voor ons 1e kindje. Vorige ronde was ik ook zwanger, maar ging het bij 6 weken helaas mis. Na de miskraam zijn we na een week weer langzaam aan begonnen met proberen. Op 1 november had ik een positieve ovulatietest, dus ik denk dat ik ben uitgerekend op 26 juli 2015. Ik ben 29 jaar. Mag ik op de lijst?

14. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik ook gezellig meekletsen?
    Zwanger van ons eerste kindje :)
    In januari was ik ook zwanger maar dat is helaas in Maart een MA geworden en vervolgens veel verdriet en teleurstellingen.
    Vorige maand heel even zwanger (alleen in bloed zichtbaar) en deze maand (gister) toch echt een positieve test!!!!!
    Met avondurine en veel gedronken.

27juli is mijn uitgerekende datum :)

Duimen dat het bij ons allen goed mag gaan!!

Xxxx

15. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Hoi allemaal! Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
    Word al een hele lijst zo! Gezellig.
    Hier ook mvm gebeld, bellen nog terug.
    Blijft spannend allemaal.

16. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik denk dat ik me ook maar voorzichtig ga aanmelden.
    Ik ben al moeder van een dochter van 20 maanden.
    Dit wordt onze 2de dus. 12 dec hebben wij de 9 weken echo en 22 dec eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ik zit bij de gynaecoloog, omdat mijn astma extreem erg is tijdens de vorige zwangerschap en ik begin nu ook weer veel klachten te krijgen.

Ik heb tot nu toe nog geen gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb weinig tot geen klachten (buiten mijn astma) en ik geb vorige week licht roze bloedverlies gehad. Dat maakt mij iets wat onzeker.

Ohja ik ben 25 jaar en 17 juli uitgerekend.

Gefeliciteerd allemaal.

17. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!

Mvm hier vandaag al geweest. Ze gaf me eerst een test die het niet deed, kwam er maar een heel wazig streepje te staan, ik schrok wel! Maar gelukkig deed ze er daarna nog 1, die wel gewoon knal was:) Meteen beginnen met opvangen, heb der niet zo heel veel zin in mja tis voor een goed doel hea!

Vandaag ook de vk gebeld, 8 dec eerste echo en 9 dec naar de vk. Opzich is het best wel snel, maar de tijd gaat zo langzaam dat het heel lang gaat duren ben ik bang:p

Hier vandaag voor het eerst een beetje last van misselijkheid, hoe is die met jullie?

18. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    ♥ 15 - 31 juli mama's ♥

15

16 Lies79 - 1e kindje - 35
    Loesje26 - 3e kindje - 31

17 Chantalhoo - 2e kindje -28
    Hardlopertje - 2e kindje - 25

18 Jenn78 - 1e kindje - 36
    Vlindertje 90 - 2e kindje - 24

19

20

21 Liesje12345 - 1e kindje -24
    Monique7 - 2e kindje - 35

22

23

24 Mamasmeisje - 2e kindje - 31

25

26 Gember - 1e kindje - 29

27 Mikjez - 2e kindje - 25
    Vlindermama2014 - 1e kindje

28

29

30

31

Loe - eerste kindje -27

Afspraken

20 nov Chantalhoo eerste echo
    1 dec Ladys1987 eerste echo
    1 dec Mikjez eerste echo
    5 dec Lies79 eerste afspraak vk
    5 dec Monique 7 eerste echo
    8 dec Vlindertje90 eerste echo
    9 dec Vlindertje90 eerste afspraak vk
    12 dec Hardlopertje eerste echo
    22 dec Jenn78 eerste echo
    22 dec Hardlopertje eerste afspraak gyn
    22 dec Liesje12345 eerste echo

19. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden ik heb net een beetje zitten lezen en wil me ook graag bij jullie aansluiten. Vanochtend positief getest op 11 dpo dus het is nog wel erg pril maar oh wat ben ik blij!!
    Het is ons tweede kindje de eerste is nu 1,5 jaar oud. De eerste keer heeft het bijna 1,5 jaar geduurd en nu in ronde 2 heel onwerkelijk. Ga zo even iedereen lezen :)

Ohja ben vermoedelijk zo rond 28 juli uitgeteld en ben 29 jaar

20. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gefeliciteerd zwangere dames!

Ik sluit me ook maar voorzichtig bij jullie aan, ook al kan ik het nog helemaaaal niet bevatten :)

32jr, 1e kindje

Vandaag 16 DPO, uitgerekende datum is dan 24 juli. Gezellig samen met "Mamasmeisje" ;)
    Eigenlijk 23 juli, als ik uit ga van de laatste menstruatie, maar mijn ei kwam een dag later dan "normaal", dus heb er een dag afgehaald :)

Omdat ik in de MMM loop, mag/moet ik maandag bloedprikken, ben benieuwd of ik dan na die uitslag ook meteen hoor wanneer er een echo komt :D dat is helemaal spannend!

Deel Deze Pagina