Wat een rust hier! 😄 Wat hebben jullie gedaan met dit prachtige weer? Wij zijn vanmorgen even geitjes wezen voeren net zootje en vanmiddag naar een dierentuintje geweest hier in de buurt.. Erg leuk!
Ik heb een hele rustige dag gehad! Lekker een middagdutje gedaan, schoonmoeder kwam eten en nu lekker luieren op de bank
Ik heb eerst tot 14uur niks gedaan.. nou ja, beetje gehaakt (baby dekentje) en wat opgeruimd, toen hondjes uitgelaten in het heerlijke zonnetje. Om 14uur ben ik op de baby kamer bezig gegaan.. randjes afgeplakt en geverfd, daarna mijn man een foto ge-appt met tekst: Kom jij het even afmaken en dat is hij toen komen doen Toch fijn dat er nu weer iets is gedaan vrijdag de andere muur (vliesbehang + witten) en hopelijk de franse-balkon deuren witten, daarna kunnen de meubeltjes in elkaar Morgen een lange rit naar Duitsland, nieuwe keuken kiezen/kopen..
Hier tot 1300 gewacht op een pakketje, hierna bij een vriendin lekker in de tuin gezeten. Vanavond uit eten geweest met m'n beste vriend, heerlijk buiten, ondanks dat het tegen 9e toch wel erg koud begon te worden.. Ik merk trouwens dat ik veel sneller bruin word dan normaal.. Ik schrok ook wel toen ik opeens sproetjes zag opkomen vanmiddag.. Zwangerschapsmasker ligt op de loer ik hou zo erg van zon en had me ingesmeerd met een hoge factor..
Gister gewerkt , en wat in de tuin gehangen , vandaag en niks doen dagje, vl moet werken. Denk dat ik het bos maar in duik met de hond
Mijn man en mijn vader gaan vandaag sauzen op de kamer van ons zoontje... Er moet een 2e laag op. M'n moeder en ik gaan denk ik even de stad in met zoontje, opzoek naar zomerschoentjes voor hem 😊
Gister ook lekker in het zonnetje gezeten, ben gek op de zon heb me nu wat extra ingesmeerd em af en toe even in de schaduw. Tot nu toe geen masker maar ga ook niet de hele Zomer onder een parasol zitten, straks met verlof lekker buiten zwemmen en hopen op mooi weer
Hier ook weer verder met de kamer! Krijg zo veel energie ervan 😊. Ik heb t gevoel dat ik nu een volle week in m'n "goede weken" zit dus hoop dat die weken nog heeel lang aanhouden!! Financiële meevaller van de belastingdienst is ook helemaal niet erg!😁 Ik ga nog een weekje zonder zoon en man op vakantie wordt wss Turkije of Griekenland, heerlijk!
Gaan jullie nog een fotoshoot doen? Wij 28 mei in het bos zin in wilde het eerst niet maar was een aanbieding zwanger shoot, newborn en als ze wAt ouder is voor een leuk prijsje. Gister hebben we zelf ook een goede camera gekocht voor straks, dus we hoeven niet met onze telefoon foto s te maken als ze net geboren is
Iedereen lekker aan het genieten van het weer Hier gister even lekker naar de dierentuin geweest met L en smiddags in het huis bezig geweest. Iedereen al druk met het kamertje, mooi kleurtje 4 dogs! Hier gisteren ook nog even naar verf voor de babykamer gehaald, hoop dat ik morge middag kan beginnen, maar ligt er ook aan of ik vandaag de kamer nog leeg krijg. Vriend gaat morge beginnen met nieuwe stenen in de tuin leggen, dus moet vandaag ook nog de tuin ontruimen hha. Ga ik denk ik maar doen als L slaapt, zo eerst even een stukje fietsen. Ben wel benieuwd hoe het wordt, aangezien we dit jaar niet op vakantie gaan zullen we toch wel veel tijd in de tuin doorbrengen dus was wel aan opknappen toe Leuk Liesje een fotoshoot in het bos! Hier gaan we het niet doen, niks voor mij, vorige keer was ik op het eind zo opgezet dat ik niet eens foto's van mezelf wil terugzien hha. Me handen beginnen de laatste dagen ook alweer op te zetten, dus ben der bang voor dat het dit keer weer gebeurd. Hopelijk dit keer alleen niet door hoge bloeddruk Nu eerst maar even aankleden, zitten nog in pyama hier hha. Fijne dag allemaal!
Ik moest gisteren ook werken, maar heb wel heerlijk in de tuin geluncht en was eerder klaar, dus gelukkig kon ik er nog wel van genieten. Sproeten heb ik mijn hele leven al, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Wij wilden vandaag plankjes ophangen in de babykamer, maar de bouwmarkt had de bevestigingspinnen niet op voorraad Keek er al de hele week naar uit, nu kan het dus niet. Net wel even lekker in de tuin gerommeld, plantjes gewisseld van winterhard naar vrolijke lentekleurtjes Nu nog even op de bank met de beentjes omhoog en eind van de middag een lezing bijwonen. Vanavond vroeg naar bed, want manlief loopt morgen de marathon en dan moeten we om kwart over acht in de trein naar Rotterdam zitten... Fijn weekend allemaal!
Wat een tegenvaller dat weer vandaag in vergelijking tot gister Hier althans, omgeving Amsterdam. Hier toch echt wel donkere wangen en voorhoofd vergeleken de rest van m'n gezicht. Gelukkig gaan we niet op vakantie deze zomer, want anders zou ik nooit uit die zon kunnen blijven Hier vandaag even helemaal niks doen, vanavond komen er alleen even wat vrienden een drankje doen. Kleintje was lekker actief de hele ochtend en heb het ook kunnen opnemen Zo leuk! We hebben nog steeds geen naam gevonden voor de kleine, heeft iemand toevallig tips voor sites of boekjes?
Flengeltje, ik kijk voor namen vaak op deze site: Behind the Name: Meaning of Names, Baby Name Meanings daar kan je fijn op categorie ed. zoeken
Hier viel het weer ook tegen helaas! Woon in de buurt van Zwolle. Vandaag flink opgeschoten met sauzen van de slaapkamer van onze zoon. Hier foto voor idee van de kleuren in combi met kozijnen/deuren/plinten/radiator etc in ral 9010
Hier ook vies weer. Even de stad in geweest boodschappen gedaan, en nu samen naar de bios hoop de ik wakker blijf..
Ziet er strak uit mam1991! Leuk hoor Ik zit al een tijd met een kruik op mijn onderbuik, moest vanmiddag rennen voor de bus om nog op tijd bij die lezing te zijn en sindsdien doet staan en lopen zo'n zeer Bandenpijn de luxe, zeg maar. Echt niet chill... Gelukkig voel ik de kleine nog wel gewoon lekker schoppen en doen.
Hier was het vanochtend niet zo lekker maar vanmiddag echt heerlijk met zonnetje! Vakantie Turkije is geboekt dus moet flink zonnebrand inslaan Vandaag de kinderkamer verder leeggehaald en de gaten in de muur gevuld met gips. Ook zaten aan de onderkant van die houten latjes die we weg wilde hebben. Maar met het weghalen zat er wen spijker in een metalen plaat die naar boven liep waardoor nu een deel van de muur kapot is.... Pffff fijn..... Gelukkig is het niet een heel groot gapend gat dus we hopen het morgen met gips te kunnen dichtend en het zit in de hoek waar we een kast wilde zetten dus we zullen er visueel geen last van hebben 😝. Ik wil gaan verven!!
Lekker Turkije wanneer ga je? Wij weten nog niet of we weg gaan en anders denk ik toch in nl hopelijk mooi weer!